Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 502 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~46 / 2024-05-27 12:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa polecam. Zawsze mili. Potrafiący dobrE wszystko wyjaśnić. Aż miło tam wstąpić
    ZaletyBardzo mili i kontaktowi pracownicy
    WadyBrak
  • ~john / 2024-05-22 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    bezpodstawna pełna inwigilacja klienta.. ciągłe grożenie blokadą konta.. cigle wymuszanie dzialań niezwiąznych z produktem banku. wprowadanie w błąd na infolini .
    Zaletybrak
    Wadyinwyigalcja na każdym kroku
  • ~Oszukany_klient / 2024-05-17 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać najszerszym łukiem jaki tylko możliwy. W życiu nie trafiłem na gorszy bank. 3-krotna próba zakupu na raty zakończyła się niepowodzeniem i zmarnowaniem trzech kodów rabatowych, ponieważ BNP ma niedziałające formularze kredytowe na swojej stronie internetowej. Po wypełnieniu formularza albo strona się zawiesza, albo wygasza sesja albo następuje magiczny ,,błąd wewnętrzny". W każdej sytuacji wniosek się wywala, zakup nie dochodzi do skutku (kod rabatowy w sklepie mi przepada). Próbowałem zarówno na komputerze jak i telefonie, na Chrome na Firefoxie, efekt końcowy zawsze taki sam. Na infolinii zostałem spławiony i odesłany do sklepu, który nie ma z tym nic wspólnego, ponieważ problemy występują nie na stronie sklepu, a na stronie banku (czy też czegoś co próbuje się nazywać bankiem). Dno i jeszcze raz dno!
    ZaletyBrak!
    WadyNiedziałające wnioski kredytowe, niedopracowana strona internetowa, arogancka i nieprofesjonalna obsługa klienta.
  • ~Mirek / 2024-05-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego chamstwu w tym banku nie ma końca.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji personelu, lekceważący stosunek do klientów (łącznie z dyrektorem oddziału który obiecywał że oddzwoni na drugi dzień, a nie zadzwonił do dzisiaj), bezprawny zabór mojego mienia
  • ~Mariusz / 2024-05-13 14:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Polecono mi ten bank że ma dobro produkty głownie chodziło mi o Leasing na auto. Dwukrotnie rozmawiałem i prosiłem o przedstawienie ofert minął tydzień zero kontaktu. Jeśli to jest zaangażowanie i już na wstępie dbają tak o swych klientów to nie są godni polecenia i uwagi.
  • ~Daniel / 2024-05-13 04:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Uważajcie na tych oszustów, dopiero zauważyłam, że robili mnie w ch..przez lata! Lokata na której trzymam pieniądze powinna być oprocentowana 5% przy moim kapitale, a dostawałem cały czas 1% zysku!
    WadyOszukują na oprocentowaniu!
  • ~Krzysztof / 2024-05-08 12:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa pracowników szczególnie pani Monika
  • ~MM / 2024-05-06 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nie dam nawet 1 gwiazdki, obsługa fatalna, niekompetentna. Zamknięcie konta: już dwie wizyty i 3 telefony. Za każdym razem otrzymuje się inne informację, obsługa nie słucha co się do Nich mówi, organizacja czasu pracy jak i obsługa klienta fatalna. Jedno okienko kasowe (a w innych działach w ogóle nie ma) a Pani i tak bez kolejki obsługuje klientów z kredytami. Po powrocie do domu (zadając w banku pytanie dwóm Paniom o to czy będę otrzymywać SMS czy inne propozycje) na infolinii dowiaduje się, że trzeba wycofać zgody marketingowe. To co ja robiłam w banku przez 45 minut? Jedynie odzyskiwałem nadpłatę, która pracownik banku kazał zrobić, żeby zamknąć konto. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, niemiła obsluga
  • ~Andrii Hlushchuk / 2024-04-30 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry wszystkim. Chcę ostrzec przed tym bankiem wszystkich ludzi, i klientów, i tych kto chcę nimi stać. Byłem klientem tego banku wprawie przez 5 lat, i zostałem okradziony przez (usunięte przez administratora) internetowych na 5213.37 złotuch( ale (usunięte przez administratora) czemuś kradli w ewro), bank w takiej sprawie powiedział że to moja wina, niczym pomóc nie może, że o pieniądzach można zapomnieć. Jest nadzieja jeszcze na Policje. Potem spróbuję do sódu.
    P.S. 10 razu pomyślście zamin pracować z tym bankiem, zabezpieczenia przed oszustami nie mają wcale
  • ~Arek / 2024-04-25 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Długie procedury od złożenia wniosku do otrzymania decyzji minął tydzień a nie jak się chwalą jeden dzień wypłata środków drugie tyle , człowiek bierze kredyt bo ma coś na oku a nie na zapas
  • ~kotg1490 / 2024-04-25 09:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna i rzetelna obsługa, nacechowana życzliwością i troską o dobro klienta.
    ZaletyRzetelność i profesjonalizm
    WadyBrak
  • ~Zyta / 2024-04-23 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział banku w moim mieście zamknięto, bankomat również. Zostaje jedynie Planet Cash, który jest często nieczynny. Fatalnie. Żeby zlikwidować nawet bankomat. Poważnie myślę nad zmianą banku.
  • ~Dawid / 2024-04-23 16:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jestem zadowolony z obsługi klienta. Pani okazała się bardzo pomocna i z uśmiechem na twarzy odpowiedziała na wszystkie pytania a także pomogła rozwiązać problemy z kontem
  • ~Junior / 2024-04-23 15:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Na stronie przechwałki że decyzja kredytowa szybka i przyjemna tymczasem realia są takie że już tydzień czekam na decyzję , co chwilę trzeba dosyłać jakieś dokumenty nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySkomplikowana procedura
  • ~niunia_sylwunia / 2024-04-15 13:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Przemiła i zawsze bardzo profesjonalna obsługa pracowników BNP Paribas banku w Morągu.Wiekszosc pracowników zasługuje na bardzo pozytywną opinię,ale w szczególności bardzo młody pan z oddziału w moim mieście.Zawsze bardzo profesjonalnie podchodzi do każdego problemu lub oferty banku dla klientów,zasługuje na szczególne wyróżnienie ,gdyż niejednokrotnie bardzo szybko i sprawnie udzielił mi odpowiedzi i pomocy oraz pomógł załatwić wszelkie formalności.
    ZaletyPracownik zasługujący na bardzo duże wyróżnienie za swoją pracę i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków.
    WadyBrak
  • ~Arkadiusz / 2024-04-10 04:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Miła atmosfera i chęć pomocy klienta mając problem finansowy można liczyć na dopasowanie do moich warunków finansowych .wcześniejszą spłata generuje zwrot finansowy .Super. pozdrawiam Arek
    ZaletyBlisko i łatwy dojazd do placówki
    WadySzkoda że nie da się zrobić niższych procentów ale jest dobrze
  • ~Rafał / 2024-04-09 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Do wszystkich klientów którym bank BNP Paribas celowo zablokował konta bankowe na wiele dni lub tygodni (pożyczając te pieniądze innym na procent), macie prawo dochodzić odszkodowania za straty moralne spowodowane brakiem pieniędzy na życie.
    Dodatkowo, w przypadku zablokowania konta i odmowy odblokowania kierujcie się na policję i prokuraturę z doniesieniem o zagarnięciu majątku przez bank.
  • ~Rafał / 2024-04-09 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Do wszystkich klientów ,którym bank BNP Paribas celowo zablokował na wiele dni lub tygodni konta (bezprawnie pożyczając z nich pieniądze innym na procent), z powodu rzekomego prania pieniędzy lub "błędu systemu", macie prawo dochodzić odszkodowania za straty moralne spowodowane brakiem środków do życia. W przypadku zablokowania konta i odmowy odblokowania kierujcie się na policję i prokuraturę z doniesieniem o zagarnięciu majątku przez bank.
  • ~Bogdan / 2024-04-04 12:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcialem podziekowac Pani Malgorzacie z odzialu w Slubicach
    Rzetelne podejscie do klijeta Profesjonalna obsluga doradctwo kompentencja Bardzo dziekuje za pomoc
    Z pewnoscia polece placowke
  • ~zbigniew33 / 2024-03-30 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Już etapie zakładania konta bank zaliczył wpadkę. Zweryfikował mnie na wszystkie sposoby, przysłał do podpisu umowę ramową o prowadzenie rachunku która podpisałem i na tym etapie dostęp do rachunku się zatrzymał. Miało być szybko, pięknie i przyjemnie. Wyszło wolno, brzydko i nieprzyjemnie. Sposób założenia rachunku przez aplikacje wybrałem, gdyż zależało mi na czasie i musiałem mieć w tym banku rachunek przed wyjazdem. Wyszło jak zwykle w Polsce-piękna reklama a w realności lipa.Reasumując-mam z bankiem umowę ramową na prowadzenie rachunku, mam numer rachunku w banku, lecz nie mam dostępu do tego rachunku.Na ifolinii nic nie pomogli, typowe formułki.
    Zaletyna ten moment nie widzę.
    WadyProces zakładania rachunku który miał być szybki, okazał się dnem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904