Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 518 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ADAM / 2024-10-23 23:14
    Ocena: 1.67 / 5
    BANK ŚREDNIOWIECZNEGO ŚWIATA, CIĄGŁE AWARIE I PROBLEMY ŻEBY SIĘ ZALOGOWAĆ, BIUROKRACJA, STANOWCZO ODRADZAM
    ZaletyOBSŁUGA STARA SIĘ BYĆ MIŁA
    WadyCIĄGŁE AWARIE, ŻEBY WYDRUKOWAC KARTKĘ PAPIERU 3 PANIE MYŚLAŁY JAK OSZUKAC SYSTEM, PRACOWNICY BANKU WIDZĄ TO I UCIEKAJĄ JEST DUŻA ROTACJA, ŻENADA
  • ~Małgorzata / 2024-10-21 10:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Aleksandra Piwowar bardzo profesjonalnie a zarazem jasno potrafi doradzić klientowi. Dziękuję
  • ~irmina / 2024-10-07 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo negatywna współpraca a raczej jej totalny brak. Jak dziś mi nie ogarnąć sprawy to zamykam konto i zabieram kasę z tego banku. Zablokowali bez uprzedzenia kartę płatniczą..a powód...brak aktualizacji danych z dowodu osobistego. Uwaga, dowód wydany bezterminowo,więc może ktoś mnie oświeci co tu można aktualizować. Nie można zmiany wykonać przez platformę internetową . Wysłali SMS żeby zgłosić się do placówki banku. Jasne będę ciegnela że sobą prawie 80 letnią osobę, bo ktoś nie potrafi czytać tego co ma w dokumentach
    WadyTotalne lekceważenie, empatia poniżej zera
  • ~Jacek Tomasz / 2024-10-05 18:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Wyprowadzono z mojego konta pieniądze systemem Token, o którego istnieniu nie miałem pojęcia. Wystarczyło że ktoś zobaczył obie strony karty w Euro i założono coś co nazywa się TOKEN i z konta bez mojej wiedzy czy jakiegokolwiek z mojej strony potwierdzenia wyprowadzono pieniądze. Bank odmówił podania na czyje konto pieniądze zostały przelane i proponując żebym poszedł na policję a wtedy obiecują kooperację. Cała korespondencja z bankiem była na infantylnym z ich strony poziomie.
    GORĄCO ODRADZAM TRZYMANIA PIENIĘDZY W TYM BANKU!!!!
    Podczas rutynowego sprawdzania konta biznesowego, po potwierdzeniu pisemnie, że wszystkie żądane dokumenty zostały im dostarczone, konto biznesowe zostało zamknięte na dwa tygodnie. Po awanturach telefonicznych bez słowa przepraszam konto zaczęło wreszcie działać. Miesiąc temu przelew większej sumy z konta okazał się niemożliwy bo pracownik nie miał uprawnień a poza tym było po 12 w południ (HIC!!!!). TAK SIĘ PROWADZI INTERESY W TYM BANKU. To nie bank to katastrofa.
  • ~Marcin / 2024-10-04 10:17
    Ocena: 4.67 / 5
    Super aplikacja mobilna prosta w obsłudze Panie w Kutnowskim oddziale bardzo miłe i profesjonalnie pod chodzą do klientów
    WadyNie ma
  • ~Kamila / 2024-09-10 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam branie , w tym banku jakichkolwiek pożyczek. Błędy w saldzie, saldo jest zamiast mniejsze - większe do spłaty. Kilka razu już zwracałam na to uwagę składając reklamację i na chwilę się poprawiło, a od ostatnich 2 miesięcy znowu nie zgodności. Do tego za 2 dni opóźnienia wpisują Cię do BIK i windykują. TRAGEDIA.
    Po spłaceniu tego kredytu zamierzam zgłosić sprawę, tych nie zgodności do Sądu, bo nie zgadza mi się łącznie na ponad 10 tys. zł. ODRADZAM TEN BANK.
    ZaletyBRAK
    WadyMILION
  • ~Wioletta / 2024-09-02 11:24
    Ocena: 4.33 / 5
    Bank jest najnardziej przyjaznym bankiem z jakiego do tej pory korzystam
  • ~Zbych / 2024-09-01 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem tego banku. Jeszcze z czasów Raiffeisen Polbank. Niestety po latach muszę odejść w związku z tym że Pani w oddziale oszukała mnie, tzn. wpłaciłem dużą sumę pieniędzy i miesiąc po tym nadal od ich nie mam. Zgłaszam sprawę do prokuratury ponieważ nie dam się oszukać.
    ZaletyBrak, omijać szerokim łukiem
    WadyWszystko
  • ~Norbert / 2024-08-27 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    To jeden z najgorszych banków blokują środki jakimiś wewnętrznymi warunkami przychodzisz po 5 razy w jednej sprawie omijać szerokim łukiem
    ZaletyZero zalet
    WadyWszystko BNP to zło wcielone
  • ~szbyszek / 2024-08-13 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    szukam klientów banku którzy zostali oszukani przez pracowników banku w tz Kapitalnej 5 pojedynczo nic nie znaczymy razem stanowimy silę nikt normalny który nie został wprowadzony w błąd nie podpisał by takiej umowy.Można zgłosić do prokuratora o sprzeniewierzenie naszych pieniedzy .
  • ~Rydzyk / 2024-08-11 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystanie z usług tego banku , jeden pracownik mówi że kredyt spłacony i prosi o numer konta do zwrotu nadpłaty. Po czym przychodzi wiadomość o zadłużeniu z działu windykacji, o długu na koncie. Państwo w państwie , ten co dzwoni nie odpowiada za to co powiedział poprzednik .Codzienne nękanie telefonami , zastraszanie , bez możliwości dojścia do słowa! Ludzie kochani , omijajcie ten pseudo bank - szerokim łukiem !!!
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Dorota / 2024-08-08 21:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem wieloletnią klientką banku. Ostatnio poświęciłam cały urlop na spłatę całkowitą kredytu hipotecznego. Na początku 2 tygodnie temu, spawili mojego męża z banku aby załatwił to sobie przez bankowość elektroniczną. Obecnie po raz drugi odrzucili mój wniosek. Nie informują o niczym klienta. Jak czegoś nie wiedzą na czacie, to się odlączają. Zero dobrej woli. Uciekam z tego miejsca.
    ZaletyKultura rozmowy.
    WadyIgnorancja rozpoznawana po czynach, czyli nie załatwionej sprawy.
  • ~Karolina / 2024-07-30 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to kpina!!!
    Skrajna niekompetencja pracowników banku!
    Zaletydobra aplikacja mobilna
    Wadybrak kompetentnych doradców, próby narażania klientów na straty
  • ~Magdalena / 2024-07-29 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam bardzo podziękować Pani Martynie Chmielewskiej (pracownik BNP Paribas Bank Marszałkowska 126) za okazaną pomoc, profesjonalną i miłą obsługę.
    Magdalena
  • ~bibi / 2024-07-26 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najgorszy bank z jakim miałem styczność. Pani w infolinii tak niekompetentna a do tego niemiła. Powiedziała, że ona pracuje tylko do 12.00 i nie wie, czy zdąży dzisiaj dać mi odpowiedź. Zabrali mi pieniądze bez mojej zgody. Pracownicy nic nie wiedzą, wszystko zwalają na system.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, brak ochrony środków na koncie, niekompetencja, brak poczucia odpowiedzialności za pieniądze klientów
  • ~Bikini / 2024-07-11 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia,nikomu nie polecam. Po spłaceniu kredytu nie wiem skąd zalegam bankowi 79 groszy i zostałam wpisana do BIK.
    Powinni zapłacić odszkodowanie za straty moralne.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Danuta B / 2024-07-10 17:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia.
    Lubię zmieniać banki często.
    W Paribasie jednak teraz stwierdzam,że za długo ok.4 lata.
    Mając środki na koncie bankowym wybrałam się 15 marca nr.na zakupy.
    Podczas płacenia w sklepie za zakupy niestety nie mogłam opłacić za rachunek.
    Jakie było moje zdziwienie.
    Osoby stojące za mną w kolejce krzyczeli...jak nie masz pieniędzy to nie kupuj...Zdenerwowana poszłam do placówki banku i złożyłam reklamacje. Otrzymałam odpowiedz po 28 dniach,ze została mi przyznana kwota w ramach rekompensaty ....24 zł.
    Śmiechu warte...masakra.
    Złożyłam odwołanie od tej decyzji ..otrzymałam 300 zł...jak żebrakowi.
    Pracownicy tego banku są ordynarni bo coś od nich chcę.
    Lecz gdy podpisuje się z nimi umowę to wciskają wszystko aby oszukać klienta a oni otrzymują za to premie.
    Mało tego ponownie w maju tego roku była podobna sytuacja...napisałam reklamacje .
    Otrzymałam odpowiedz negatywną.
    Napisałam do rzecznik banku Paribas...to samo...
    A żyją za nasze pieniądze.
    Ile wypłaty otrzymuje Pani rzecznik i jej pracownicy??
    50 000 tys.zl.miesięcznie a może i więcej.
    Za nasze pieniądze.
    Gdy nie będzie nas to nie będzie ich.
    Uciekajcie z tego banku bo zostaniecie oszukani..
    Złozyłam wypowiedzenie. Konto zostało zamknięte 19 czerwca br.
    I o zgrozo wpłyneła duża gotówka na moje konto ( 15 tysięcy złotych) na już nie istniejące konto...i co ?
    Nie przesłali ich na podane nowe konto,które podałam w wypowiedzeniu...
    Do dziś mam problem z tym.

    Muszę bank zgłosić do arbitra finansowego i do Sądu...
    ZaletyBrak
    WadyNie rzetelna, obsługa,oszukiwanie klienta,wciskanie dużo pism do podpisu, a potem ciężko to przywrócić do pierwotnej sprawy. Pospiesznie klienta aby szybko czytać i podpisać wszystko bo inni czekają.. dużo by wymieniać.
    Rzeczniczka jest niewiarygodna.
  • ~Mariusz / 2024-07-08 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie nierzetelny bank. Niekompetencja i tragiczna obsługa. Przez własne błędy blokują konto. Nikt nic nie wie. W porównaniu z konkurencją zdecydowanie nie polecam. Tydzień trwało wyjaśnienie zamieszania jakie zostało zrobione przez pracowników banku!!!! Zaznaczam, że to konto firmowe! Uważajcie bo to jest nie bank tylko jakaś totalna prowizorka afrykańska sprzed 100 lat!
    ZaletyBRAK - Lepiej uciekać z tego banku.
    WadyWyłącznie wady
  • ~M / 2024-07-08 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość,że nie ma obrotu gotówkowego to jeszcze to pazerne buractwo po zaocznych od wiosny wprowadziło opłatę za ....istnienie u nich rachunku bankowego,można nie wykonywać żadnych operacji a i tak pobiorą opłatę manipulacyjną. Złodziejstwo w biały dzień. To już przy grze w "trzy karty" czasami wygrywa klient-w Paribasie nigdy klient nie wygra. OMIJAĆ Z DALEKA!!!!
    ZaletyBRAK
    Wadytraktowanie klienta
  • ~OKSANA / 2024-07-04 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to poprostu oszusci.
    Pzyselali mie kilka razy wiadomość aby aktualizowac dane osobowe, ja byłam w oddziale kilka raz i pracownik zapełnił że wszystko jest ok. Za miesiąc dostałam znowy taką wiadomość i zadzwoniłam na infolinie, tam też Pani zapełniała że wszystko jest wporządku.
    01.07.2024 przyszła sms że twoje konto zablokowane.
    Do Pani co prowadzi moje konto nie można się dodzwonić, w oddziale poprosili o podtwierdzenie miejsca zamieszkania, taki dokument pierwszy raz poprosili, ja przedstawiłam i dziś już 04.07.2024 konta do dziś zablokowane i nić nie można z tym zrobic.
    Czyli nie dawajcie im swoją kase!!!
    ZaletyNIEMA
    WadyKLIENT SIE NIE LICZY
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1528
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971