Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 553 opinii

1.64 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.63
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 28
  • ~Elzbieta / 2025-12-06 19:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia.Z przelewów zagranicznych w euro potrafią zabrać nawet prawie pięćdziesiąt procent prowizji.Rowniez chcąc załatwić zwykłe zaświadczenie walczyłam prawie trzy miesiące.Pozniej poprosiłam o zmianę opiekuna to usłyszałam że jest to niemożliwe bo nie mają pracowników.Dlatwgo moja przygoda z tym bankiem dobiegła końca.
    ZaletyBrak
    WadyJuż opisałam w opinii
  • ~Huck / 2025-11-25 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Zostałem upokorzony przez ten bank ponieważ zablokowano mi konto bez 2ystarczajacwgo kontaktu ze mną i wymuszono weryfikację danych żądając przy tym nowych danych osobowych. Wywołało to u mnie silny stres poczucie upokorzenia i "zagonienia do kąta" Bie polecam tego banku jego praktyki nie traktują klienta z kurtuazji godna klienta i osoby ludzkiej.
  • ~Jacek / 2025-11-25 02:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie ten bank nie jest instytucją zaufania publicznego. Wiele lat temu sądziłem, że w całości spłaciłem kredyt. Niestety zrobiłem błąd i prawdopodobnie zamiast spłacic wszystko na konto gdzie był kredyt wpłaciłem środki na konto operacyjne, z którego bank pobierał sobie comiesięczną ratę. Gdybym wpłacił właściwie to byłoby wszystko zakończone. Tak więc lata mijały, na kredycie pojawiały się kolejne zobowiązania wynikające z odsetek. Narosło więc, oprócz zwykłego zysku banku dodatkowe kilka tys zobowiązań. Moje środki oprocentowane na zero były jednocześnie w dyspozycji banku. Z formalnej strony bank jest czysty - grzecznie przez lata zabierał sobie kolejne raty, a odezwał sie po latach jak źródełko wyschło. Nikt z tej instytucji przez lata nie odezwał się do mnie z prosta poradą - przelej człowieku środki z konta na konto i będzie ok. Tak właśnie ten bank dba o środki swoich klientów. Powtórzę jeszcze raz - pewnie ja coś przeoczyłem i bedę ponosił konsekwencje finansowe, oczywiscie pozostałe środki spłacę, ale ludzie trzymajcie sie z daleka od tej instytucji, która mogąc wskazać klientowi co ma zrobić pazernie dba tylko o własny zysk. Telefonicznie doradca na moją uwagę o tym, że mogli mi pomóc , a nic nie uczynili grzecznie i bezdusznie powiedział mi ze to moja wina, a w dalszej czesci rozmowy stwierdził, że operował na moim koncie robot. Zabawne to jest bardzo - ja trzeba zadbać o dobro banku, to ten sam robot juz działa inaczej. Wstyd - duża instytucja, ale wobec własnych klientów zachowuje się jak ktoś, kto chce sie jeszcze dodatkowo dorobić oprócz ustalonego wcześniej zysku. Spłace to i nigdy więcej dalej z tym bankiem nie chcę mieć nic do czynienia.
    Zaletyużywaja telefonów i mają robota
    Wadypazerni na zysk nawet kosztem swoich klientów - nie zachowują sie jak instytucja zaufania publicznego
  • ~Katarzyna / 2025-10-22 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    by zrezygnować z konta, pojechałam do banku, podpisałam dokumenty, trwało to kilkanaście minut. Niestety, nie zachowałam tych dokumentów, uznając sprawę za załatwioną. Po miesiącu list, że potwierdzają aktualizację danych i konto istnieje. Zadzwoniłam, długie rozmowy, sprawdzania, zachęty do korzystania z różnych wspaniałych ofert, powtarzam, że chcę zamknąć, nowe informacje i weryfikacje, czas oczekiwania, przełączanie na innych konsultantów. nowe zachęty, nowe pytania, w sumie 40 minut. urwane połączenie. nowy telefon, nowe rozmowy, weryfikacje, etc. po czym info ze konto zamknięte. Proszę o potwierdzenie sms lub mailem, na co przełączają mnie do następnego konsultanta. Urwane połączenie. Dzwonię kolejny raz, kolejne zachęty, kolejne info o superaplikacji, zielonej słuchawce, tłumaczę, że chcę zamknąć konto, weryfikacja, nowe pytania, nowe pomysły, na koniec info, że już jest 5 po 17 i konta nie mogę zamknąć, ale jutro może do mnie zadzwonić konsultant albo ja do niego.
    Zaletynie widzę
    Wadyfatalna obsługa, rozwlekła, nieskuteczna, przeładowana zachętami i propozycjami, strata czasu - dziś ponad godzina na rozmowach z 4 osobami i nic nie załatwione.
  • ~Ali / 2025-10-09 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowane konto od 7.10.2025 .natychmiast zabralam pieniadze i nie otworzylam rachunku.
    po reklamacji odpowiedź ze trzeba przyjsc osobiscie otworzyc rachunek!!...jaki ? Po co?? Ogolocone konto i zero info - w koncu - przesxly na ..." konto techniczne".zglaszam do urzedu praw klienta.ja mam wlasną działalnisc , firme.
    Oszusci .ciagle problemy z kartami,opłatami 10 lat bujania i utracona lokata.kazali dalej trzymac.omijajcie !!
    ZaletyNie ma
    WadyChamstwo niekompetetnosc nieuczciwosc
  • ~miro / 2025-10-09 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia! Jestem klientem biznesowym i posiadam nawet niemałą lokatę u nich. Niestety nie przewidziałem jak bardzo perfidni potrafią być. Półtora miesiąca temu zablokowali mi rachunek tłumacząc to aktualizacją danych. Pomimo że dane zostały zaktualizowane rachunek pozostaje zablokowany narażając mnie na wielkie straty!!! Oni się nie spieszą a ty człowieku kombinuj skąd wziąć na opłacenie faktur, ZUSU i innych rachunków, pomimo że moje pieniądze znajdują się w ich banku. Niechlubna placówka która mnie obsługuje znajduje się w Katowicach ul. 3 maja. Omijajcie szerokim łukiem jeśli pieniądze są dla was ważne!!! Jak tylko odzyskam dostęp do rachunku od razu zmieniam bank.
    Zaletyzero zalet
    Wadysame wady
  • ~mirko / 2025-10-09 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, firmy trzymajcie się z dala od tego banku jeśli chcecie zachować płynność finansową!!! W pewnym momencie blokują ci rachunek obracając twoimi pieniędzmi. Zasłaniają się przy tym jakimiś durnymi przepisami, których nie ma w innych bankach! Od półtora miesiąca nie mam dostępu do konta pomimo aktualizacji danych, które to rzekomo są konieczne. Zalegam z opłatami, fakturami i pensjami. Szukam teraz dobrego prawnika, aby odzyskać niemałe pieniądze i złożyć skargę w KNF oraz w UOKiK
  • ~Jagoda / 2025-10-09 12:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Ogromne wyrazy uznania za pomoc i zaangażowanie dla Pani Agnieszki z oddziału BNP na Tamce w Warszawie. Rzadko się zdarza tam zaangażowana obsługa w bankach.
  • ~Jola / 2025-10-09 08:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Najwyższe słowa uznania i podziękowanie za profesjonalizm , dużą empatię i pomoc w rozwiązywaniu problemów klienta. Panie pracujące w oddziale BNP Paribas w Łęcznej, dbają o nas i o nasze środki na kontach. Polecam
    Zaletyindywidualne podejście do klienta
    Wadybrak
  • ~Cm200 / 2025-10-04 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z obecnych na polskim rynku. Przeszedłem przez wszystkie banki które po drodze odpsprzedawaly się az do teraz. Każdy poprzedni dbał o swojego klienta. Pnbparibas niedosyt, ze nie dna to jeszcze wykańcza swojego biznesowego klienta. Firma nasza miała lepszy obrót niż rok wcześniej, lepszy wynik a bank cofnął nam kredyt obrotowy zasłaniając sie przepisami KNF. O tej sytuacji zgłosiliśmy sie do PKO BP który bez najmniejszego problemu udzieli nam kredytu proponując znacznie więcej. PNBparibas to najgorsza instytucja finansowa i nie dajcie sie wciągnąć we współpracę a wręcz uciekajcie z tamtąd.
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie wieloletnich solidnych klientów, kompletny brak chcecie współpracy. Brak chęci na jakiekolwiek rozmowy. Narzucanie swoich decyzji z wyimaginowanych powodow
  • ~Jolanta / 2025-09-30 09:46
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 29.09.25 odwiedziłam BNP Paribas Bank Polska S.A. przy ulicy Kasprzaka 2 w Warszawie. Moją sprawą zajął się p. Michał Dylewski - Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami. Usługa została wykonana sprawnie, szybko i pomyślnie. Polecam gorąco p. Michała Dylewskiego i daję mu same 10!!!!!!!!!!!!
    Zaletyuprzejmość, sprawna i szybka obsługa
    Wadybrak
  • ~Teresa / 2025-09-25 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie i w całej przestrzeni kosmicznej. Kredyt dawno zamknięty przez media expert a oni a zawłaszcza 1 osoba, p. Magdalena Olczyk w Chorzowie jest beznadziejna. W systemie dokument był ale ona twierdzi że jeszcze go nie ma. System do dupy, kredyt zamknięty a oni dalej wydzwaniają że mam zaległości w spłacie. podobno system im wrzuca a potem po weryfikacji słyszałam przepraszam. Infolinia też do niczego. Niedawno gadałam z p.Jakubem, który tłumaczył co mam robić żeby łączyć się bez dodatkowej weryfikacji z apki go mobile.odp że tak właśnie jest to powiedział "TO O CO TU CHODZI" TON BEZCZELNY. WERYFIKACJA TO CHYBA CZĘŚĆ JEGO PRACY A NIE TAKA RIPOSTA DO MNIE. UWAZAJCIE NA NICH
    ZaletyJedyna zaletą było przejęcie mojego kredytu do działu windykacji. Konkretne informacje i kroki. Choć też nie wszystko ok. Miał być tel z info o zakończeniu sprawy a nie było.
    WadyOszustwo, niekompetencja, lenistwo i TOTALNA NIEWIEDZA pracowników a zwłaszcza jednej przez którą zostałam okłamana, oszukana. Uważajcie na p. Magdalenę w oddziale w Chorzowie ul. Wolności 13, woj śląskie.na pierwszy moment potrafi omamić a potem samemu dochodzi się do prawdy.
  • ~Kamil / 2025-09-23 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak niekompetentnych ludzi jeszcze nie spotkałem w swoim życiu. Kredyt 10 rat spłacony przed czasem, i oczywiście brak informacji o zamknięciu konta, nie wspominając że potrafią odciąć aplikację w momencie gdy ostania rata została nadpłacona w 50%. Tragedia!!!!!!!!!!!!
  • ~AS / 2025-09-22 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Z winy pracownika banku konta moich córek nie zostały podłączone do promocji, składałam reklamację, na odpowiedź czekałam 30 dni, dostałam informację, że nie ma jakiegoś mojego podpisu, pojechałam podpisałam i ponowne złożenie reklamacji, następnie znowu musiałam czekać 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, która nie została uznana. Wytłumaczenie jak z kosmosu, nie mam siły się z nimi szarpać, dzieci zawiedzione. To najgorszy bank, jaki znam, a znam ich wiele.
  • ~Aga / 2025-09-16 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank porażka. Kredyt (raty) spłacone 24.08.2025, a oni nadal nie zamknęli rachunku. Po wizycie w oddziale Pani nakazała złożenie wniosku o zaświadczenie o spłaceniu i zamknięciu kredytu,pomimo,ze miało przyjsc ono na maila w dniu spłaty.
    Na wszystko trzeba czekać.

    SERDECZNIE ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Pablo / 2025-09-15 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu dużo gadać najgorszy bank ludzie pracują tam za karę wchodze chce zrobić śmieszny przelew 10k a pani mi mówi żebym jechał na 2 koniec miasta do swojego opiekuna haha 3 osoby do kasy godzinka czekania . Ludzie pracujący w tym banku powinni pójść np do pko zobaczyć jak wygląda kultura pracy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kogoś kto rozrusza towarzystwo pracuja za karę
  • ~Dick / 2025-09-09 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zmusza do karty kredytowej przy kredycie mimo, ze pożyczkobiorca zaznacza ze nie będzie z niej korzystał ściąga opłatę w wysokości 50 zł za miesiąc bo trwa termin wypowiedzenia. Lichwiarstwo.
    WadyBank zmusza do karty kredytowej przy kredycie mimo, ze pożyczkobiorca zaznacza ze nie będzie z niej korzystał ściąga opłatę w wysokości 50 zł za miesiąc bo trwa termin wypowiedzenia. Lichwiarstwo.
  • ~Krzysztof / 2025-09-06 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamy i nic wiecej ! Okradaja nawt przy zamknieciu konta
    ZaletyBrak
    WadyTen cały Bank to jedna wielka wada
  • ~Tomek / 2025-08-19 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziąłem kredyt w banku na zakup towar na okres 10 miesięcy. Co miesiąc regularnie dzień przed wymagalnością kredytu wpłacam wymagana kwotę do banku i widnieje ona w aplikacji jako środki oczekujące na spłatę kredytu. Przy 5 racie bank nie pobrał tych środków mimo że były one na ich koncie, tylko rozpoczął naliczanie karnych odsetek.

    Moim zdaniem to zgraja niekompetentych ludzi .

    Przestrzegam przed zawieraniem jakichkolwiek umów z tą instytucją
    ZaletyNie miałem okazji dostrzec
    WadyNieuczciwość
  • ~KK / 2025-08-18 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dramat. Po wypowiedzeniu kredytu w rachunku i spłaceniu całej kwoty bank nie chce zamknąć rachunku firmowego twierdząc że kredyt nie jest spłacony. Próba zwykłej kradzieży. Brak jakiegokolwiek kontaktu z odpowiedzialnym pracownikiem który podszedł by do problemu. Typowa spychologia. Szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
strona 1 z 28
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1582
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1238
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.81, ilość opinii: 1145
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1005
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 965
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4994
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4636
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4118
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3191