WadyBank zmusza do karty kredytowej przy kredycie mimo, ze pożyczkobiorca zaznacza ze nie będzie z niej korzystał ściąga opłatę w wysokości 50 zł za miesiąc bo trwa termin wypowiedzenia. Lichwiarstwo.
strona 1 z 27
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Dick / 2025-09-09 21:01
Bank zmusza do karty kredytowej przy kredycie mimo, ze pożyczkobiorca zaznacza ze nie będzie z niej korzystał ściąga opłatę w wysokości 50 zł za miesiąc bo trwa termin wypowiedzenia. Lichwiarstwo. -
-
~Krzysztof / 2025-09-06 17:47
Chamy i nic wiecej ! Okradaja nawt przy zamknieciu konta ZaletyBrakWadyTen cały Bank to jedna wielka wada -
~Tomek / 2025-08-19 00:23
Wziąłem kredyt w banku na zakup towar na okres 10 miesięcy. Co miesiąc regularnie dzień przed wymagalnością kredytu wpłacam wymagana kwotę do banku i widnieje ona w aplikacji jako środki oczekujące na spłatę kredytu. Przy 5 racie bank nie pobrał tych środków mimo że były one na ich koncie, tylko rozpoczął naliczanie karnych odsetek.
Moim zdaniem to zgraja niekompetentych ludzi .
Przestrzegam przed zawieraniem jakichkolwiek umów z tą instytucjąZaletyNie miałem okazji dostrzecWadyNieuczciwość -
~KK / 2025-08-18 22:45
Bank dramat. Po wypowiedzeniu kredytu w rachunku i spłaceniu całej kwoty bank nie chce zamknąć rachunku firmowego twierdząc że kredyt nie jest spłacony. Próba zwykłej kradzieży. Brak jakiegokolwiek kontaktu z odpowiedzialnym pracownikiem który podszedł by do problemu. Typowa spychologia. Szczerze nie polecam ZaletyBrakWadyTylko wady -
~DM / 2025-08-14 14:12
Obsluga kredytu hipotecznego to jest dramat.
Odbijanie sie od konsultanta do konsultanta bo zrezygnowali z opiekuna kredytu
Nie ma placowek obslugujacych kredyty hipoteczne a na spotkanie online oczekuje sie ponad tydzien…
Zalatwienie prostej sprawy trwa tygodniamiZaletyZadnychWadyBrak opiekuna kredytu
Brak odpowiedzi infolinii
Dlugi czas oczekiwania na spotkanie online
Brak planowek obslugujacych kredyt hipoteczny -
~KN / 2025-08-12 20:06
Nie ma nic do zaoferowania.
Przyciągają nowych klientów wysokim oprocentowaniem, później nic nie mam
Dwa tygodnie od podpisania umowy nie otwarty rachunek, bo ponoć sprawdzali mnie przed praniem pieniędzy i terroryzmem.
Po około półtora roku od otwarcia rachunku dostałem wezwanie na sprawdzenie tożsamości w placówce, żadnych terminów, ani kontaktu i info , że zablokują konto w przypadku niestawienia się, a ja jestem za granicą i po takim info jestem tylko zdenerwowanyZaletyNie widzęWadyBrak ofert dla klientów
Częste zmiany regulaminu
Oplaty za wypłatę z bankomatu -
~korn6 / 2025-08-08 08:36
Odradzam zakładanie konta w BNP PARIBAS. Trzymam to konto tylko dlatego, że zbyt wiele rzeczy mam z nim powiązanych. Ale Z TECHNICZNEGO PUNKRU WIDZENIA TO PORAŻKA. Częste prace techniczne i problem z dostępem do aplikacj. Sama aplikacja nieintuicyjna i słaba (- w porównaniu np do ING). Opłaty za wszystko. Częste zmiany w regulaminie. Wypłaty z bankomatów dodatkowo płatne - Oprócz bankomatów własnych Paribas'u nie wiadomo z jakich bankomatów można wytpłacać bez dodatkowych naliczeń. Jedynie obsługa w punktach miła i kompetentna. ZaletyObsługa w punkcieWadyCzęste problemy / prace techniczne. Utrudniony dostęp do aplukacji. Naliczanie opłat. -
~Wojtek / 2025-08-02 11:28
Karta kredytowa przejęta po Sygma przez BGŻ nie ma nic do zaoferowania poza opłatami.
1- zlikwidowany program punktów mam bonus, które można było wymieniać na różne przydatne rzeczy
2- nie można kartą płacić za kryptowaluty
3- miesięczna opłata 20zł
4- ubezpieczenie od każdej tranzakcji -
-
~Pio / 2025-07-28 16:50
Nie polecam. Niestety miałem same problemy z tym bankiem. Bank nie wywiązuje się z obietnic promocyjnych, dodatkowo po tym jak z winy banku nie mogłem skorzystać z konta zostałem zgłoszony do spółki windykacyjnej (bez żadnego uprzedzenia, bo naliczyli mi 20zl za 'korzystanie' się niedziałającego konta) Kontaktowałem się z bankiem jednak wykazali brak chęci rozwiązania tej sprawy. -
~Rufii / 2025-07-23 10:42
Porażka z założeniem konta " Konto otwarte dla Ciebie" przez aplikacje GO mobile, bardzo długo
Wyłudzanie danych
po czym przychodzi mail o negatywnej weryfikacji
Porażka i wyłudzanie danych !!!!! -
~Piotr / 2025-07-21 21:47
Tragedia, bank ma duzonoplat, przelewy na revolut, wybranie plikiem. Najgorsza aplikacja z jaką miałem do czynienia. Nie polecam nawet wrogowi ZaletyBrakWadyAplikacja, koszt prowadzenia inobslugi -
~Kinia / 2025-06-25 16:16
Noedopłata 0,6 gr podejmuje próby połączenia się z konsultantem na marne.Po prawidłowym wybraniu numeru konsultant słyszy mòj głos sam przełącza lub raczej urywa połączenie!!!! Kontaktu brak by cokolwiek wyjaśnic -
~Danuta Dąbek / 2025-06-20 12:18
Polecam oddział na ul.Kołobrzeskiej , szczególnie Panią Marzenę Bagińską , doradcę klienta .
Profesjonalne podejście , życzliwość i pomoc . -
~Irek / 2025-05-30 13:54
Najgorszy bank jaki widziałam za historię konta pobiera 50 zl ZaletyNie maWadyNie polecam -
~Mika / 2025-04-17 11:22
Najgorszy bank, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. ODRADZAM TEN BANK!!! Spłaciłam saldo na karcie kredytowej dwukrotnie, a bank dalej męczył mnie o spłatę. Okazało się, że w bankowości internetowej, po wejściu w okienko konkretnej karty kredytowej i wybraniu opcji "spłać kartę", pokazywało się konto mojej drugiej karty, a nie tej, którą zamierzałam spłacić. Tym samym jedną z kart niechcący spłaciłam dwukrotnie, a na tej "właściwej" dalej widniało zadłużenie. Chodziło o astronomiczną kwotę 60 zł, o którą bank robi piekło, a pan w windykacji, kiedy próbowałam wytłumaczyć, na czym polega problem, zaczął mówić o aplikacji mobilnej, a potem powiedział mi, że "moje (sic!) problemy z bankowością internetową nie zwalniają mnie ze obowiązku płatności"! CAŁKOWITY BRAK ZROZUMIENIA POTRZEB KLIENTA ZaletyBRAKWadyWredna obsługa, wprowadzające w błąd funkcje w bankowości internetowej, zwalanie winy na klienta -
~Szed / 2025-04-14 15:54
To chyba najgorszy bank, z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Niech wam czasem do głowy nie przyjdzie brać tam jakikolwiek leasing! Nie będę się rozpisywał ale przechodzę przez piekło od kilku tygodni, żeby zakończyć leasing. O wszystko trzeba się 10 razy prosić. Na wszytko czekać. Zero jakichkolwiek chęci pomocy czy załatwienia sprawy i formalności. Na głupią fakturę wykupową czekam już drugi tydzień mimo iż pieniądze już dawno mają na koncie. Tragedia i masakra. NIGDY WIĘCEJ Z TYM BANKIEM COKOLWIEK WSPÓLNEGO! -
-
~Joanna / 2025-04-09 21:24
Proces reklamacyjny na błędy pracowników trwa pół roku.
Kontakt z opiekunem żaden. nie odbiera telefonów, nie odpowiada a maile. koszmar -
~Piotr / 2025-04-03 08:01
Oferta kredytowa na 5.64 % rocznie! Telefonicznie potwierdzono mi że wszystko się zgadza i nie ma dodatkowych ukrytych kosztów! Umowa podpisana na odległość! Podpisana zdalnie umowa opiewa na 9% i ponad 1000 zł prowizji dodawanej do rat rrso 10,70%! Na reklamację odpowiedzieli że wszystko jest ok! Szybko zmieniłem kredyt na inny bank ZaletyBrakWadyKredyt inny niż oferta -
~OŁEH / 2025-03-11 20:06
Nie polecam banku. Totalny brak szacunku dla klienta. -
~Mika / 2025-03-11 11:37
okropny bank niemila obsluga spalcilam wczesniej kredyt za telefon i nie wplacilam kwoty nadplaty na inne konto i teraz musze placic odesetki za to ze pomylilam konta Zenujace to jest ,niedosyc ze wczesniej splacilam kredyt to robia wielkie problemy Nie polecam tego banku ,konsultanci niemili ,podnoaszacy głos Wstyd
strona 1 z 27
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »