Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 185 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.32
  • Prostota obsługi
    1.27

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~Edzia / 2022-06-30 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa banku jest nieudolna. Każdy pracownik ma inne informacje na temat funkcjonowania usług banku. Szkoda czasu na jakiekolwiek formalności. W niczym nie pomagają!!!
  • ~Robo / 2022-06-30 01:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dno zawsze jest problem bo to bo tamto zamykanie oddziałów z kontami walutowymi teraz mam 30 km do pierwszego oddziału banku gdzie mogę coś załatwić na walutowym,jutro składam rezygnację
    ZaletySame wady
    WadySame problemy zero pomocy i negatywne nastawienie do klienta
  • ~akinom / 2022-06-29 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia .Najlepiej omijać szerokim łukiem .Mój przypadek identyczny jak P.Magdaleny opisany 28.06.2022.Blokada konta po uaktualnieniu danych .Zmieniam bank w trybie pilnym.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Mona / 2022-06-29 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank szeroko. BNP PARIBAS pełniąc funkcję depozytariusza TFI przyczynił się do defraudacji 210 mln zł. NA dodatek nie chce uznać swojej winy mimo że przepisy prawne jasno określają jego odpowiedzialność. Jeśli nie chcecie mieć problemów to nie korzystajcie z jego usług bo tam uczciwych rzetelnych fachowców nie znajdziecie. Jedynie co to kłopoty
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja, nieuczciwość, nieodpowiedzialność , oszuści
  • ~ASP / 2022-06-29 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoby pracujące na infolinii wprowadzają w błąd, dlugi czas odpowiedzi na pytania. Nie polecam nikomu korzystania z usług tego banku.
    ZaletyŻadnych
    WadyKomplet wad
  • ~Magdalena / 2022-06-28 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Brak kompetencji jest żenujący. Już drugi raz w ciągu roku robią aktualizację danych osobowych w oddziale. Mają jednak trudności z tą prostą procedurą i bank trzeba odwiedzać kilka razy. Oczywiście , w związku z tym blokują kartę płatniczą nie z winy klienta tylko niekompetencji pracowników. A odblokowanie wiąże się z kolejną wizytą w banku. Kompletny brak korelacji między zarządem a oddziałami. Skandal. Ja się "wypisuję" Magdalena

    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji pracowników ; długie oczekiwanie na usługę ;brak korelacji zarząd- oddział; uciążliwe dla klientów procedury nie wymagane w innych bankach
  • ~Żaden / 2022-06-22 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zakładajcie konta w tym banku jeśli zdarzy wam się zniknięcie z konta pieniędzy nie liczcie na ich odzyskanie już na wstępie przy składaniu reklamacji pracownik da do zrozumienia że to wasza wina i reklamacja zostanie odrzucona nawet 1000złnie odzyskanie ich system bezpieczeństwa przed kradzieżą internetową czy przez aplbankową jest do bani
    ZaletyLepiej trzymać w skarpecie
    WadyBrak poczucia bezpieczeństwa
  • ~WiktorBgard / 2022-06-21 03:22
    Ocena: 1.00 / 5
    "WiktorBgard"
    Mam u nich konto i żeby korzystać z bankowości elektronicznie trzeba im podać numer telefonu i było wszystko ok. Aż jakiś haker cymbał zdalnie uszkodził mi nasty numer
    I wtedy zaczęły się kłopoty bo w banku niby Ten nowy numer wprowadzili i podpisywałem na to niby jakieś dokumenty i po 3 bitych miesiącach nic nie wprowadzili i zaczęli ingerować co będę robić z oszczędzonymi pieniędzmi których nie chcą mi wypłacić ani z karty ani na dowód osob. Z mojej zaufanej członków rodziny robią złodzieji a że mnie cyberprzestępcę gdzie nim kurła nie jestem. ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN ZACOFANY POLSKI BANK
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystkie powyższe
  • ~Martin76 / 2022-06-19 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ostrzegam. Dokonano włamania na moje konto i przeprowadzono w ciągu kilku minut kilka transakcji bez autoryzacji. O całej sytuacji dowiedziałem się kilka minut po wyczyszczeniu mojego konta . Poinformowano mnie telefonicznie... Powiadomiłem policję , zgłosiłem reklamację i co? Bank stwierdził ,że ktoś użył mojej karty kilka tysięcy km od miejsca ,w którym przebywałem i to ja zostanę obciążony kosztami i mam spłacić całą kwotę , ponadto muszę spłacać odsetki. Złodzieje i oszuści , a podejście personelu skrajnie cyniczne... Nie korzystajcie z tego banku ..
  • ~Klient / 2022-06-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Gdańsku przy ulicy Bogusławskiego jest kary godna. Na wpłatę środków w kasie czekałam godzinę, ponieważ Pan z kasy zakładał Ukraińcowi konto. Po wielkiej awanturze przyszła druga osoba. Brak organizacji pracy. Pracownicy spacerują z laptopami i stwarzają pozory, że ciężko pracują.
  • ~J-M / 2022-06-12 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta - skandaliczny poziom ! Mieszkam za granica i od prawie 2 tygodni nie przychodza mi na komorke kody autoryzacyjne do transakcji . Mam wiec zablokowany dostep do srodkow. Slawetna aplikacja Go Moble nie chce sie uaktywniec - kod nie przychodzi choc przez lata wszystko funkcjonowalo w miare normalnie.
    Rozmowy z 25 konsultantami - totalnie bezprzedmiotowe i sterylne. Ich tematem sa procedury, ktorych nie znaja i ciagle weryfikuje, nie zas rozwiazanie problemu. totalna strata czasu, personel niekompetentny, zablokowane dzwonienie do klienta zagranicznego bo ..... system nie ma Roemingu !!!!!! To sie w glowie nie miesci !!

    Jesli w najblizszych dnich pbm nie bedzie rozwiazany w co watpie, nikt nic nei wie i nie rozumie, przyjezdzam (koszt astronomiczny), i zamykam wszystkie konta. Bank totalnie nieuczciwy, ekipa niekompetentna, manipulowanie klientem !!
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja personelu, przerost procedur nad usluga dla klienta, niedoksztalcenie pracownika na hotline, 185 roznych wercji w zaleznosci od osoby na linii ! Brak dostepu do konta w banku jest niezgodne z prawem. Bzank funkcjonuje nielegalnie ! Trzeba uruchomic UOKIK !! Goraco zachecam !
  • ~Katarzyna / 2022-06-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do kasy na ul. Lubicz w Krakowie to jakaś porażka! Jedna kobieta biega tam i spowtotem. Poprawcie to!
  • ~Góralka / 2022-06-02 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłałam pieniądze z zagranicy na ich konto. Opłaty za przyjęcie przelewu były wysokie, gdzie ja z wysp płaciłam jedynie 0.50 centów, niezależnie od kwoty. Okazało się, że oddział w Zakopanem wypłacał duże kwoty osobie nieupoważnionej i wbrew mojej woli nie informując mnie jako właściciela. Pracownica banku p.Wioletta Stopka była zamieszana w ten proceder razem z panią Gruszka, podającą się za moją krewną. Kiedy chciałam założyć online banking okazało się, że konto oczyszczono ze środków i zamknięto, znów bez mojej wiedzy. Pisałam do nich, dzwoniłam, czekałam na wyjaśnienia i nic. Z czasem zablokowano też mojego maila. I szlag t...ł oszczędności pracy za granicą i spadek po mężu. Banksterzy, zwykła chazarska mafia pieniężna, żerująca na ludzkiej naiwności i nieznajomości bankowego, wewnętrznego prawa i sztuki manipulacji klientem
    ZaletyŻadne
    WadyCały system odbiegający od podstawowych standardów europejskich
  • ~Bartłomiej / 2022-06-01 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Omijać szerokim łukiem. Dałem się nabrać na super okazja i bardzo żałuję!!!
    Wydymali mnie, bo konto nie zostało założone z linka z promocji. Co jest oszustwem!!! Nie polecam. Nie polecam. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Waluś / 2022-05-30 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    BNP to jedna wielka porażka. Prowadzenie konta bardzo drogie plus dodatkowe opłaty za konto w Euro. To jakieś chore. Ciągle podwyzszają koszty. Odchodzę z tego banku.
    Zaletybrak
    Wadydrogie konto, ciągłe podwyżki opłat, zero oprocentowania, obsługa porażka
  • ~Anna / 2022-05-24 17:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank który nie ma numeru telefonu stacjonarnego do oddziału tylko trzeba dzwonić za pośrednictwem infolinii do Warszawy! Przecież to jest chore żeby do oddziału w Dębicy dzwonić za pośrednictwem Warszawy! W dodatku nie ma szans na rozmowę z konsultantem z infolinii. Najpierw wysłuchasz komunikaty co masz nacisnąć i to wszystko w wersji polsko-angielsko-ukrainskiej.Straciłam cierpliwość po kilkunastu próbach!!!! Współczuję osobom zatrudnionym w oddziale w banku bo nie mają na to wplywu to centrala tak zadecydowała.
  • ~Kamila / 2022-05-23 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank złodzieje okradają dziecko 500 plus wpływa odciągają po 100 zł za prowadzenie konta obyście nigdy nie pozyskali żadnego klienta
  • ~plusz / 2022-05-23 07:46
    Ocena: 1.67 / 5
    bank przyjazny komornikom - większość z nich posiada tam konto , blokują kwotę wolną od zajęcia - możesz jedynie ją wypłacić za dodatkową opłatą w placówce , doradcy niedouczeni , logowanie na stronie ciągle się wiesza
  • ~Marek / 2022-05-22 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to jedna wielka porażka. Wziąłem kredyt hipoteczny, którego rozpatrywanie przy dużej i bezspornej zdolności kredytowej zajęło 2 miesiące. Bank w ciągłej restrukturyzacji, zmiany placówek, niekończące sie roszady, odejścia i zwolnienia personelu.Po podpisaniu umowy kredytowej w zasadzie skończyła się obsługa posprzedażowa, bo opiekun kredytu nie odpowiada na telefony i maile. Kolejne transze kredytu uruchamiane z wielotygodniowym opóźnieniem, gdyż nikt tego nie pilnuje.Z placówką nie można sie skontaktować, bo nie maja telefonu stacjonarnego, tylko infolinia.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
  • ~pan / 2022-05-20 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    dramatyczna obsługa ( 30 minut trzeba czekać na odpowiedź na proste pytanie ] , wprowadzanie w błąd , niektóre zasady reguluje regulamin wewnętrzny , który nigdzie nie jest dostepny , bezpodstawna blokada środków itp , weź promocje i znikaj do banku z opisanymi zasadami
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1231
PEKAO SA
Ocena: 1.47, ilość opinii: 840
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 696
Millennium
Ocena: 1.54, ilość opinii: 518
ING Bank Śląski
Ocena: 1.91, ilość opinii: 331
PKO Bank Polski
Ocena: 2.39, ilość opinii: 323
VECTRA
Ocena: 1.67, ilość opinii: 2987
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2831
UPC Internet
Ocena: 1.89, ilość opinii: 2559
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2451
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2339
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 2240