WadySame qady
strona 1 z 15
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Adeian / 2023-05-27 22:25
Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek -
-
~Adeian / 2023-05-27 22:25
Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek WadySame qady -
~wojtek80 / 2023-05-27 11:09
Katastrofalna obsługa klienta. Byłem sam w oddziale w centrum Warszawy. Było pięciu pracowników wszyscy mnie olewali a na koniec wysłali na Tarchomin!!! Mimo iż nikogo nie mieli do obsługi. ten nie mógł bo nie ma uprawnień, ta rozmawiała sobie przez telefon, ten jest tylko od premium. Doatkowo bezczelność i chamstwo. Jak poprosiłem o imię i nazwisko jednego typa to ten odburknął - niech se Pan przeczyta. ZaletyŻadnych zaletWadyChamstwo, bezczelność , tu mi wisizm, spycholandia czułem się jak intruz. -
~Przemek / 2023-05-24 15:11
Tradegia
Mamy konto firmowe w tym "banku". Jak co roku weryfikują dane i jak co roku jest problem ..... Przy czym nie poinformują ciebie że według ich jest problem... czekają aż z radością zablokują ci konto. a wtedy w koło Macieju - a to to trzeba poprawić o to w rejestreze beneficjentów rzeczywistych coś im nie pasuje - zmieniałem wpis z 3 lub 4 razy. Niekompetencja? to mało powiedziane
Firma nie ma dostępu do własnych pieniedzy od 2 tygodni a oni sobie jaja robią i ciągle chcą zmieniać wpisy w rejestrze beneficjentów rzeczywistych.
Jak tylko odzyskam dostęp do pieniedzy zamykam konto w tym niby banku...Zaletyw perspektywie czasu brakWadyniekompetencja, olewanie klienta -
~Paweł / 2023-05-19 21:33
Nie polecam tego Banku. Zaksięgowali zlecenie już po zamknięciu karty kredytowej. Po 1 dniu wysyłają SMS-a, że mam zadłużenie. Nie odpowiadając na reklamację, wysyłają pismo, że począwszy od pierwszego dnia opóźnienia w spłacie, bank raportuje moje zadłużenie do BIK-u. I to wszystko przez 188,58zł. Ostrzegam, unikajcie tego Banku. ZaletyBrakWadySame wady -
~Ddd / 2023-05-18 06:21
Najgorszy bank. Obsługa- 0. Ffffff ffff gggg
Pamiętaj, że celem napisania opinii jest pomoc innym użytkownikom w podjęciu dobrych decyzji zakupowych.
Pisz wyłącznie o swoich doświadczeniach, nie powtarzaj zasłyszanych informacji i plotek.
Nie odnoś się do innych opinii i nie odpowiadaj na nie.
Pisz rzeczowo, obiektywnie i na temat produktów i usług, z których faktycznie korzystałeś.
Podawaj jak najwięcej detali i faktów, które mogą pomóc innym.
Nie pisz więcej niż jednej opinii na temat jednego produktu.
Unikaj błędów, wulgaryzmów, nie pisz WIELKIMI LITERAMI. -
~AK / 2023-05-10 17:49
Należę do klientów bankowości internetowej i mobilnej co nie oznacza, że nie mam kontaktu z obsługą bezpośrednią. A jak już jestem na bezpośredniej obsłudze, to spotykam się z bardzo miłą i życzliwą obsługą. Kontaktując się z pracownikiem banku osobiście czy telefonicznie zawsze załatwię sprawę sprawnie i bez kompilacji. Zdarzyło się, ze Pani J.... została dłużej w pracy by dopiąć moje sprawy (w godzinach pracy banku). Podziwiam, pracowników, którzy muszą być mili i uprzejmi wobec nawet agresywnych i roszczeniowych klientów.
Serdeczna prośba do wszystkich bądźmy mili wobec siebie to pomaga.ZaletyDobra i szeroka oferta kont, kart, możliwości oszczędzania oraz inwestowania, dbania o własną emeryturę, w tym
również oferta bankowości internetowej i mobilnej, płatność blikiem szeroka oferta dla firm, klienta indywidualnego i premium, biura maklerskiegoWadyjak w każdym banku rosnące ceny prowadzenia konta i jego obsługi oraz wysokie oprocentowanie -
~buba / 2023-05-10 11:59
To jakaś kpina... w marcu wypowiedziano mi umowę na karcie debetowej, przez ten czas zero powiadomienia o czymkolwiek. Dzis telefon ze złodziejskiej kancelarii ze mam zaległość ponad 900 zł. Jak mam to rozumieć? Rozmowa z przedstawicielem banku na poziomie, nie...tego nawet poziomem. brak poszanowania klienta, brak dialogu..pani z banku nie dała mi dojść do slowa.
Bank odsyła do windykacji, windykacja do bankuZaletybrak jakichkolwiek zaletWadySame wady -
-
~Grande / 2023-04-18 17:10
Od stycznia czekam na potwierdzenie salda. Bank przesyła jakieś śmieci. W dokumentach sumuje waluty EUR i PLN żenada.
Nie polecam -
~Zażenowany / 2023-04-15 13:38
Żenada jakich mało, spłata karty kredytowej przy użyciu blik, a jaki efekt? Trzeba czekać żeby spłata została zaksięgowania w najbliższym dniu roboczym, pomimo że środki z blik mają od razu. A ja bez środków na koncie i na karcie kredytowej :/ -
~Wiktor / 2023-04-15 08:38
Masakra jakaś poszedłem do banku po wypłatę środków to nie dość że nie wypłacić to jeszcze kobieta zmieniła mi autoryzacje z mobilnej na SMS bez mojej zgody następnie zablokowana serwisy złożyłem reklamacje to na drugi dzień. Zablokowali mi konto i ani środków wypłacić ani nic masakra jakaś nawet nie zakładajcie tego konta ostrzegam ZaletyBrakWadyObsługa -
~Tomasz / 2023-04-14 10:38
ŻENADA!! Spłaciłem kredyt w całości wcześniej na podany specjalnie do tego celu rachunek. Było to 11 miesięcy temu, a do dziś nękają mnie telefonami z windykacji oraz powiadomieniami sms o zaległościach. Mam pismo od pani dyrektor potwierdzające tą spłatę, mam pozytywnie rozpatrzoną reklamację, w której jasno stoi, że mieli błąd systemu, że kredyt faktycznie zamknięty. Udało mi się nawet wyrwać kilka złotych rekompensaty za nerwy, pisanie skarg i reklamacji i co... i nic. dalej dzwonią, że kredyt nie spłacony. 11 miesięcy gehenny z bandą debili i nieuków, bo pismo od pani dyrektor nawet z błędami przyszło... ZaletyBRAK BRAK BRAK!!!Wadybrak kompetencji, pracownicy nadają się do łopaty jedynie -
~Sebastian / 2023-04-13 14:32
Nie wiem do czego ten bank się nadaje ale na pewno się nie nadaje do transakcji walutowych, przesłanie dolarów od nich do pko trwa dzień plus 2 dni mimo że na stronie podają co innego, gołąb by szybciej doleciał z tymi pieniędzmi a w dodatku za przelew zapłaciłem 66zł , nie polecam -
~SMN Kętrzyn / 2023-04-13 10:07
Profesjonalna i miła obsługa. Współpraca na wysokim poziomie. Od wielu lat korzystamy z usług placówki w Kętrzynie i nigdy się nie zawiedliśmy. -
~Tomasz / 2023-04-12 10:17
3 kredyty w różnym czasie zawarte na przyzwoitych warunkach. Zawarcie umowy kredytu ok ale późniejsza obsługa to tragedia.
Po spłacie jednego kredytu na kilkanaście tysięcy poprosiłem o jego zamknięcie aby nie widniała informacja w BIK że kredyt wisi pomimo spłaty (najczęstsza praktyka tego banku otwierają rachunek z limitem w karcie jako kredyt i dopóki go się nie zamknie wisi informacja BIK).
Pracownik banku dał ciała i zamknął również drugi kredyt, który był jeszcze spłacany (oprocentowanie 0%) i cała pozostała kwota przeszła w stan wymagalności. Kilkukrotnie monitowałem telefonicznie (dodzwonić się to masakra) oraz przez wiadomości w koncie bankowym wiecznie odpowiedzi, że czegoś brakuje, że nie mogą sprawdzić itd. Pomimo złożonej reklamacji brak odzewu tylko windykacja przez bank i przez firmę. Żenada, zero kontaktu w sprawie reklamacji - rozpatrywanie dwa miesiące od pierwszego zgłoszenia, aż się wkurzyłem i spłaciłem całość.
Jak już mogłem dojechać do oddziału to stwierdzili, że już za późno i nie mogą nic zrobić (infolinia informowała że wyjaśnić mogę to tylko w oddziale) zaproponowali restrukturyzację ale oczywiście miałbym zapłacić ponownie frycowe (prowizję) od w sumie nowego kredytu - parodia.
Dział reklamacji i restrukturyzacji to ta sama pani z windykacji czyli mają totalnie w du... klienta. Ani przepraszam ani pocałuj mnie w d...
Pozamykałem wszystkie rachunki w tym banku i już nigdy nie zarobią na mnie ani złotówki.ZaletybrakWadyniekompetencja pracowników
niejasne zasady rozliczania
brak szacunku do klienta
brak reakcji na złożone reklamacje
brak kontaktu do oddziału tylko kontakt przez infolinię, która i tak nic nie może oprócz wsparcia technicznego np. reset hasła.
nie działa zmiana hasła logowania do bankowości elektronicznej - za każdym razem wywala napis proszę o kontakt z infolinią - i 30 minut w plecy. -
~Majka / 2023-04-11 17:48
Podnoszą opłatę za kartę. Informują tylko na koncie . Kto nie ma komputera , tylko smartfon , to ciężko jest doczytać drobny druczek . Najpierw było zero i miałam mieć cały czas zero , potem 5 zł , obecnie 7 zł . Nie polecam to co wypisują to nie prawda. Szukam innego banku tego mam dość -
-
~Kasi / 2023-04-11 10:00
Najgorszy bank, w którym kiedykolwiek miałam konto. Żeby zmienić nazwisko w banku po ślubie, to proszą o przedstawienie umowy najmu, i umowy o prace !!! Żenada
Nie polecam.
Aplikacja ciagle nie działa, przelewy idą czasami ponad dobę, gdy u konkurencji 10 min.ZaletyBrak zaletWadyWszystko co opisałam wyżej.Słaba obsługa klienta. -
~Anita / 2023-04-07 11:36
Najlepszy bank w jakim kiedykolwiek coś musiałam zakleić. Gubią dokumenty. I potem udają zaskoczenie.
Jeden pracownik, kolejka 20 osób.
Oddział w Piasecznie to istna masakra. Nigdy nie udało się nic załatwić żeby nie obyło się bez czekania ponad godzinę lub z innymi problemami.ZaletyBrakWadySame wady -
~Bh / 2023-04-06 23:17
Czekam godzinami na sms potwierdzenie płatności i jest proszę Państwa! Drugiego dnia 10 smsow bo już nie miałam cierpliwości ! SYF TOTALNY! -
~noname / 2023-04-03 16:09
Bank nie wysyła wymaganej komunikacji. O wszystko trzeba składać reklamacje! Z dnia na dzień wprowadzają prowizje bez powiadomienia!
strona 1 z 15
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »