Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 247 opinii

1.33 / 5

  • Obsługa klienta
    1.30
  • Oferta
    1.38
  • Prostota obsługi
    1.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 13
  • ~Ktoś / 2022-12-09 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank , z najwredniejszą obsługą jaką się spotkałam! Już nigdy do Was nie wrócę i zaznaczam każdemu kogo znam aby od was odeszli !
    WadyNie miły , nie pomocny.
  • ~Maja / 2022-11-30 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to katastrofa ,jedna nieopłacona w terminie faktura porusza machinę płacenia ponaglenia od ponaglenia !!!! efekt zamkniętego koła ,nigdy ,nigdy więcej nie będę miała nic do czynienia z tym bankiem
    Zaletyżadnych
  • ~Zawiedziona / 2022-11-28 13:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Założenie konta przez stronę to masakra. Trzykrotnie próbowałam i albo zły plik ze zdjęciem albo prześwietlone, albo nie wiadomo co. Dane wrażliwe w kosmosie. Nie założę konta ,bo widocznie mam nie założyć. Opinie poniżej pokazały mi że słusznie.
    Zaletybrak
    WadyHmmm domyślnie wszystkie
  • ~Aldek / 2022-11-14 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekajcie z tego banku jak szybko możecie !!!! W moim przypadku po rozwiązaniu umowy na kartę kredytową ,wysłali mi nową kartę - której nawiasem mówiąc nie otrzymałem.W tym miesiącu tj. po roku znalazłem w SPAM informacje o zadłużeniu na karcie z tytułu opłaty za prowadzenie karty /za ostatnie dwa miesiące +odsetki od nie terminowej spłaty/.Wszedłem więc na konto karty i wtedy dowiedziałem się że rok temu wysłano mi kartę/. Złożyłem więc reklamacje o anulowanie opłat i rozwiązanie umowy na prowadzenie karty / jak się zorientowałem rozwiązanie umowy które załatwiałem rok temu w Oddziale Banku nie było skuteczne/. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie ponieważ karta została wysłana ale poinformowano mnie że mogę ponownie złożyć reklamacje co zrobiłem. Do tej pory na drugą reklamacje nie dostałem odpowiedzi pomimo że karta - chyba ,że jako dopowiedz potraktować telefon z windykacji o konieczności spłacie zadłużenia.Po drugim telefonie z windykacji zapłaciłem niesłusznie naliczone opłaty i odsetki mimo ,że karta nawet w Banu zapisana jest jako nie wysłana-nieuruchomiona ,ale uznałem że szkoda mojego zdrowia! Uważam że w ten sposób Bank żeruje na swoich klientach. Omijajcie Bank BGZ BNP PARIBAS z daleka- nie tylko naliczają nie uzasadnione koszty ,ale bardzo utrudniają rozwiązanie z nimi umowy.
  • ~Patrycja / 2022-11-10 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w tym banku z miesiąca na miesiąc jest coraz to gorsza
  • ~emerytka / 2022-10-29 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    cud się stał - mam konto w bnp CHOCIAŻ NIGDY GO TAM NIE ZAKŁADAŁAM!!! Za lożyła je "naciągaczka" w carefour w Arkadii w Warszawie bez mojej wiedzy i zgody wyciągając dane pod pozorem przeprowadzania badań dotyczących tej placówki! Dałam się nabrać ale może prokuratura wreszcie ukróci te złodziejskie praktyki!
    Zaletybrak
    Wadyzłodziejstwo ,oszustwo, cwaniactwo, chamstwo
  • ~Daniela / 2022-10-27 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    the most horrible bank ever. I am trying to contact the services for 3 days and never a consultant is available. I am recently being charged for several non sense fees that are not Included in my contract, have already made a complaint but still there is no response from responsible are. I am a client for more than 6 years and still, the service and respect towards the client is something to be really considered when opening account.
  • ~JAN KOWAL / 2022-10-17 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank w Radomiu ulica traugutta DLUGIE OCZEKIWANIE NA WYPLATE PIENIEDZY
    ZaletyNIE MA
    WadySA
  • ~zdzisław / 2022-10-06 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce - wziałem kredyt spłaciłem w całości przez pomyłke wpłaciłem za dużo dodatkowo dwie raty złożyłem reklamację 36 dni już minęło a bank mówi że to skomplikowana sprawa że potrzebuje jeszcze więcej czasu bo niew ie skąd te dodatkowe raty:)))) żenada
    Zaletyzero
    Wadyzero
  • ~Monika / 2022-10-06 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Najgorszy bank w jakim miałam nieprzyjemność mieć konto.
    Nie polecam!
    WadyNiekompetentni konsultanci,
    Tragiczna prehistoryczna aplikacja mobilna,
    Za wszystko opłaty
  • ~Sebek / 2022-09-29 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 5 dni nie...
    ...potrafią zmienić numeru do autoryzacji sms. Mimo codziennego zgłaszania tel. Przez apke. Nie potrafią rozwiązac zgloszenia technicznego. Stanowczo odradzam wspólprace.
    WadyZła obsługa techniczna a raczej jej brak. Tel. Przez apke.
  • ~Janusz / 2022-09-27 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie z telefonicznej obslugi klienta, nie posiadają fachowej wiedzy, żeby odpowiedzieć na zadane pytania. Rozmawiałem z dwoma i dwie przerwały rozmowę, wyłączając się. Zapowiedź, ze rozmowa będzie nagrywana, nie może odpowiadać rzeczywistości. Gdyby ktoś kontrolowal rozmowy z klientami banku, doszłoby już dawno do wymiany nieudolnych pracownikow, zajmujących się telefoniczna obsługa klienta.
  • ~Przemysław / 2022-09-23 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank jaki znam.Od stycznia przechodzę do innego banku
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
  • ~wkurzony / 2022-09-21 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich "doradztwo" inwestycyjne doprowadziło do utraty 60% środków. Pani (Dorota F.) tak ochoczo namawiająca do działań, które miały rekompensować straty z powodu inflacji teraz nie odbiera maili
    Zaletybrak
    Wadytylko
  • ~Piotr / 2022-09-20 16:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Żenujące. Spłaciłem kredyt przed czasem. Zamknęli kredyt w aplikacji i naliczyli sobie 28 groszy nie wiadomo za co. Nie wiadomo też, gdzie te pieniądze wpłacić.

    Zrobili beż żadnej konsultacji negatywny wpis w BIK.

    Wyjaśnię sprawę i zamykam tam konto, bo to jest poziom komuchów.
  • ~Juli / 2022-09-17 18:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia w życiu!
    Założyłam konto dwa tygodnie temu. W czwartek przelałam na niego pieniądze, w piątek próbowałam zrobić przelew przez telefon do swojego głównego banku, z którego opłacam rachunku. Wyskoczył błąd.
    Skontaktowałam się z Panią z infolinii, która próbowała mi wmówić, że żadna awaria nie była zgłaszana i że może problem jest w moim drugim banku. Dwa razy powtarzałam, że sprawdzałam to przelewem z innego konta i niestety błąd jest po stronie BNP. Pani przyjęła zgłoszenie, powiedziała, że wyjaśni sprawę, zadzwoni do dwóch godzin i jak mi zależy to bym zrobiła przelew natychmiastowy i reklamowała opłatę za ten przelew. Oczywiście nie oddzwoniła. Poczekałam jeden dzień, nadal przelewu blik nie mogłam wykonać, więc próbowałam zrobić przelew natychmiastowy. Wszystko ok, żaden błąd nie wyskoczył, ale okazało się, że środki z mojego konta nie zostały pobrane. Bank zablokował moje środki, nie mogę opłacić rachunków, jako nowy klient jestem przerażona. Zadzwoniła do mnie po tej sytuacji jakaś kobieta, która niekulturalnie ze mną rozmawiała. Zaczęła zadawać mi pytania weryfikacyjne, na wszystkie odpowiedziałan dobrze, aż wyskoczyła z pytaniem o nr karty. Mam konto w różnych bankach i nigdy nikt mnie o to nie pytał,zwłaszcza, że nie wiem z kim mam do czynienia. Powiedziałam jej zgodnie z prawdą, że nie mam przy sobie karty. Nie noszę kart, place zbliżeniowo telefonem. A Pani zamiast zmienić pytanie weryfikacyjne, zapytała kiedy może do mnie zadzwonić bym podała ten nr karty. Powiedziałam, że chce teraz rozmawiać, że mam zablokowane pieniądze i nie chce czekać do chwili aż będę miała przy sobie kartę. Pani odmówiła mi pomocy, zaczęłam opowiadać o problemach z przelewami i przelewami blik, ona powiedziała, że ona nie jest od przelewow blik. No to w takim razie po co do mnie dzwoni? W końcu poprosiłam by skontaktowała się za dwie godziny. Po pół godzinie skontaktował się ze mną Pan, który nie wiedział, że ktoś do mnie dzwonił i również miał potem do mnie oddzwonić. I po dwóch godzinach rzeczywiście ktoś do mnie zadzwonił, ale gdy powtarzałam halo, po drugiej stronie była cisza. Nikt już nie zadzwonił, tak więc skontaktowałam się z bankiem po dwóch godzinach sama. Pani z Ukraińskim akcentem wyjaśniła, że nowi użytkownicy mają problem z przelewami, a dział techniczny będzie pracował dopiero za dwa dni, więc może za trzy dni dowiem się cokolwiek. Jednym słowem tragedia. Ledwo otworzyłam konto,. Już naraziłam się na kłopoty. Bank zablokował moje środki, przez bank będę mieć odsetki z powodu niezapłaconych rachunków i innych zobowiązań. Ban jest nieprofesjonalny, pracownicy tragedia. Nikt mnie nie przeprosił, ani nie oddzwonił jak obiecał. Także niestety bank BNP stracił całe moje zaufanie. Zamierzam zabrać wszystkie swoje pieniądze i już nigdy ich na to konto nie przelewać.
    ZaletyZasne
    WadyWypisane powyzej
  • ~mp_oszukany przez BNP Paribas / 2022-09-14 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank działa na niekorzyść klienta. Zbójeckie opłaty dwa razy wyższe za cesję leasingu oraz wnioski leasingowe niż np. w RCI czy też mleasing. Dodatkowo BNP odrzuca wnioski o cesje podmiotom, które mają zdolność do przejęcia leasingu, tylko po to aby BNP Paribas mogło przejąć przedmiot leasingowy za darmo. Odradzam ten bank w kwestii leasingów!!!
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalep
    WadyBank ma celowo ograniczony kontakt z klientem.
  • ~andrzej / 2022-09-14 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to porażka ,zabierać pieniądze potrafią dobrze, dostałem po spłaceniu zaległości , nagle opłaty z banku w ciągu dnia, 8 razy 200 zł bezpodstawnie. Oddać nie chcą.złodzieje to mało powiedzieć .
  • ~Robert / 2022-09-09 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na rynku!!
    Na infolinię nie da się dodzwonić ... oddziałów kasowych w Warszawie jest raptem 5 czynnych od 10 często tylko do 12 ,soboty wogóle sobie zrobili wolne...
    NIEUDACZNIK zarządza tym bankiem.
    OMIJAĆ Z DALEKA!!
    ZaletyRobert zdesperowany klient
    WadyJedną wielką wadą jest brak zajęty jakichkolwiek
  • ~Pedros / 2022-09-08 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W promocji dot. Karta Samodzielniaka obiecali 4×25 zł kieszonkowego (obecnie to jest 5×20 zł) - oczywiście nie wpłacili, mimo spełnienia warunków! Reklamacja trwa już prawie miesiąc, ale ciągle słyszę "mamy 30 dni, albo i dłużej..."
    Omijać ten bank, a przede wszystkim tę pseudopromocję!
    WadyArogancka obsługa
strona 1 z 13
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1418
PEKAO SA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 983
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.59, ilość opinii: 790
Millennium
Ocena: 1.57, ilość opinii: 623
ING Bank Śląski
Ocena: 1.83, ilość opinii: 431
PKO Bank Polski
Ocena: 2.38, ilość opinii: 421
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3303
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 2960
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2812
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2799
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2693
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483