Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 518 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 26
  • ~OŁEH / 2025-03-11 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku. Totalny brak szacunku dla klienta.
  • ~Mika / 2025-03-11 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    okropny bank niemila obsluga spalcilam wczesniej kredyt za telefon i nie wplacilam kwoty nadplaty na inne konto i teraz musze placic odesetki za to ze pomylilam konta Zenujace to jest ,niedosyc ze wczesniej splacilam kredyt to robia wielkie problemy Nie polecam tego banku ,konsultanci niemili ,podnoaszacy głos Wstyd
  • ~Paulina K. / 2025-03-10 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!Odradzam i ostrzegam l! Nie będą państwo mogli dysponować własnymi środkami w banku BNP Paribas u mnie sytuacja zlecenia przelewu na kilka tysięcy przelew zablokowany dzwonił o bezpieczeństwo potwierdzić po potwierdzeniu również nie wypuścili przelewu nie zapłaciłam w terminie zobowiązania. odcinają ludzi od własnych pieniędzy to jest skandal. przelew był najnormalniejszy w świecie do odbiorcy w Polsce.
    WadySkandal nie będziecie mogli korzystać z własnych środków!
  • ~Rober / 2025-03-09 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim leasing w tym. "Grabią" klienta na każdym kroku. Za wszystko się płaci - nawet za zakończenie umowy blisko 500 zł trzeba zapłacić.....
    WadyZa wszystko opłata !!
  • ~MICHAŁ / 2025-02-27 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych pracowników
    Na każdym kroku prowizję i opłaty które są bardzo wysokie.
    ZaletyBRAK
  • ~Marko / 2025-02-25 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    oddział Katowice ul. Warszawska powinno się wymienić pracowników na nowych, oszustwo, pracownicy używają wulgaryzmów, krzyczą na klientów, są chamscy, oszukują klientów, pracownik banku podał 3x droższe koszty przy umowie niż były ustalane, wyłudzają pieniądze, PO sprzedaniu kredytu brak pomocy i kontaktu, z kart kredytowych i kont w paribas znikają pieniądze klientom, mimo spłat rat w terminie i wysłania dowodów wpłaty do banku dzwoni windykacja z 3 różnych firm i nalicza fałszywe odsetki, opiekunowie kredytowi są bezczelni, nie odbierają telefonów, nie przekazują informacji oraz krzyczą, przeklinają, oszukują przy ofertach kredytów, kredytobiorców seniorów i rencistów oszukują, straszą windykacją po 3 dniach w opóźnieniu spłaty raty nawet malej 200 zł, ODRADZAM NAJGORSZY BANK W KATOWICACH w żadnym innym banku nie spotkaliśmy się z takim chamstwem, wulgaryzmami, DYREKCJA POWINNA WYMIENIĆ PRACOWNIKÓW, klientów starszych oszukują na produktach i kosztach bankowych, brak kultury
    Wadyoddział Katowice ul Warszawska używanie wulgaryzmów, krzyki, brak kontaktu, podawanie innych warunków przy ofercie niż przy umowie, kłamstwa, naliczanie fałszywych odsetek mimo spłat rat w terminie, opiekunowie kredytowi są chamscy, wulgarni, nie przekazują informacji, z kont znikają drobne kwoty, kłamią odn. kosztów kredytu , po sprzedaży kredytu klientowi brak pomocy i konatktu, wyłudzanie kasy poprzez odsetki, dodatkowe produkty etc ....
  • ~Nika / 2025-02-12 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku. Place kredyt już 7 lat zostało mi 5 rat spóźniam się z opłatą o 10 dni bank już oddał mnie do windykacji.
  • ~An / 2025-02-07 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizyta w banku BNP Paribas w Krakowie przy ul.Mackiewicza w dniu 07.02.2025 w godz. 13.30 a 14.00 w celu wypłacenia pieniędzy w kasie - bankomat znajdujący się tuż przy banku nie posiadał banknotów zakończona niepowodzeniem. Przez ten czas nikt nie był w stanie zrealizować wypłaty gotówki, nikt nie poinformował jak długo będzie trzeba jeszcze czekać. Pani obecna na sali powiedziała, że zgłosiła koleżance, i na tym koniec. W sumie czekających uzbierało się 4 osoby, a i dalej nikt do obsługi się nie pojawił. Po braku informacji jak długo jeszcze ta przerwa będzie trwała, ja i jeszcze jedna opuściliśmy oddział. A wystarczyło by chociaż powiedzieć, wystawić informacje, przerwa od..do. przepraszamy. A nie, że klient siedzi i czeka i nie wie jak długo jeszcze.
    WadyIgnorancja klinta
  • ~Malgorzata / 2025-02-04 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank BNP Paribas jest jednym z bardziej złodziejskich banków. Umowa została zawarta z niezgodnością. Sprawdzona przez dwóch prawników. Jednogłośnie stwierdzono, że zapisy są niezgodne z prawem. Pobierają dodatkowo opłatę od prowizji. Od ponad roku kwota do spłaty się praktycznie nie zmienia. Naliczono odseki w wysokości 18 464, 36 zł oraz prowizję 1719,36 zł przy kredycie na ponad 21 000 przeniesionym z innego banku. Finalnie spłacam kolejny raz to, co już dawno spłaciłam. Sprawa zostanie oczywiście rozwiązywana w postępowaniu sądowym. NIE POLECAM TEGO BANKU I PRZESTRZEGAM KAŻDEGO, KTO ZAMIERZA Z TEGO SKORZYSTAĆ.
    ZaletyBRAK!
    WadyOszustwo, celowy nieprawidłowy zapis w umowie, naliczenie dodatkowych kosztów
  • ~Krzysztof / 2025-01-23 23:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Korzystam od kilku miesięcy z konta biznesowego. Oferta Banku to porażka. Brak BLIKA. Obsługa infolinii do 17 i ani minuty więcej. Przy problemie z aplikacją byłem przerzucany pomiędzy konsultantami, z których żaden nie był w stanie pomóc mi rozwiązać problem. Miliardy potwierdzeń, logowań nawet najprostszej czynności.
    Bank utrudniający życie! Powinni zmienić hasło na: Bank komplikujący świat.
  • ~Jarek / 2025-01-17 11:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Kiedyś Bank z Najlepszą ofertą dla konta za 0,obecnie aby nie placic za konto trzeba logowac sie raz w miesiącu przez internet.Dla osob starszych ktore nie sa internetowe,przenosimy w rodzinie konta do PKO BP.Osobiscie tez uciekłem z BNP do PKO BP gdzie mam dodatkowo blika zbliżeniowego bez opłat,i bezpłatne wypłaty blik ze wszystkich bankomatów w Polsce.
    ZaletyObsluga w Placówkach banku
    WadyBez dostepu do internetu trzeba placic za konto,brak blika zbliżeniowego,platne wypłaty blik z innych bankomatów,PKo BP wygrywa bezdyskusyjnie
  • ~Helen / 2025-01-13 17:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym podziękować p. Kamilowi z PNB w Warszawie przy ul. Kasprzaka za pomoc . Sama bym sobie nie poradziła. Młody człowiek kompetentny, uprzejmy same plusy. Oby w każdym banku była taka obsługa.Dziękuję
    ZaletyWysoka kultura , pełna wiedzą.
    WadyBrak
  • ~Beata / 2024-12-12 13:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko pięknie dopóki nie przyjdziesz do oddziału w sprawie pieniędzy. Lepiej się umówić na godzinę, bo w innym wypadku nikt Cię nie obsłuży.
    ZaletyProfesjonalny wizerunek
    WadyIgnorowanie klienta
  • ~pr / 2024-12-09 22:10
    Ocena: 1.33 / 5
    nie da się zrobić przelewu na koncie firmowym po 22.00 bo jakaś pani u nich gasi swiatło i wyłącza listwę zasilającą od serwera. Przelew natychmiastowy w weekend - zapomnij. W weekend się nie pracuje.
    BANK DLA DZIECI a nie dla biznesu
  • ~Jolanta / 2024-12-09 21:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry oddział. Polecam obsługa -wielka klasa.
    Najlepsi doradcy bankowi.
    ZaletyProfesjonaliści .
    Wadybrak
  • ~eli / 2024-12-02 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    TOTALNY OBŁĘD. OTWORZYŁAM KONTO. LISTY DZIEKCZYNNE I STOP !~~
    NIEMOŻLIWOŚĆ DOSTANIA SIE DO KONTA. POWOD> wysylanie kodow na nie istniejacy nr tel SPRZECZNY Z TYM PODANYM NA UMOWIE.
    Dzial techniczny niewładny aby wprowadzic prawidlowy nr tel!!!!
    Zadaja osobistego stawiennictwa co w moim przypadku jest niemozliwe.
    Chyba jeszcze nie dorosli do rzeczywistosci i nie powinni otwierac konta online skoro nie moga skorygowac rzeczy tak prozaicznej jak nr tel
    Zaletybrak
    Wadycale mnostwo jak wyzej
  • ~XD / 2024-11-20 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY PRZENIGDY NIE ZAKLADAJ KONTA FIRMOWEGO, OD RAZU OGLOS UPADLOSC
    Zalety???? SERIO?
  • ~Szed / 2024-11-20 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak szacunku dla klienta. Popełniają ewidentny błąd przy cesji, a potem próbują zwalić winę na klienta. Zero przepraszam, zero wzięcia odpowiedzialności za własne błędy. Na koniec informują, że jak się nie podoba to można się do sądu zwrócić. Brawo!!! Mam nadzieję, że szybko znikniecie z rynku. Odradzam Wszystkim korzystanie z ich usług. Omijać szerokim łukiem!
  • ~Tomasz / 2024-11-06 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzial windykacji doszukał się niedopłaty po 3 latach ! Dzial leasingu to zart, trzeba kilka razy dzwonić i się przypominać w swojej sprawie, ubezpieczenia w leasingu nie potrafią odpowiedzieć na pytania ! Odradzam !!! Następne auto kryterium numer 1, obsługa byle nie bnp.
  • ~Dorota / 2024-10-31 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamykam konto powiązane ze spłaconym kredytem hipotecznym już 3 miesiące. Co miesiąc pobierali sobie za to nieczynne konto prawie 40 złotych. Gdy udało się zamknąć konto premium, w jego miejsce pojawiło się konto pakiet.Po interwencji oddawali pieniądze. Reklamację rozpatrzyli negatywnie. Może to te ich roboty...ha, ha.
    ZaletyKultura rozmowy.
    WadyBank nie moze być obsługiwany przez roboty, gdyż przez to tworzą sie rożnego rodzaju zaniechania.
strona 1 z 26
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 884
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 834
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4563
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4444
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3920
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2968