Zalety???? SERIO?
strona 1 z 26
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~XD / 2024-11-20 20:46
NIGDY PRZENIGDY NIE ZAKLADAJ KONTA FIRMOWEGO, OD RAZU OGLOS UPADLOSC -
-
~Szed / 2024-11-20 14:22
Totalny brak szacunku dla klienta. Popełniają ewidentny błąd przy cesji, a potem próbują zwalić winę na klienta. Zero przepraszam, zero wzięcia odpowiedzialności za własne błędy. Na koniec informują, że jak się nie podoba to można się do sądu zwrócić. Brawo!!! Mam nadzieję, że szybko znikniecie z rynku. Odradzam Wszystkim korzystanie z ich usług. Omijać szerokim łukiem! -
~Tomasz / 2024-11-06 17:36
Dzial windykacji doszukał się niedopłaty po 3 latach ! Dzial leasingu to zart, trzeba kilka razy dzwonić i się przypominać w swojej sprawie, ubezpieczenia w leasingu nie potrafią odpowiedzieć na pytania ! Odradzam !!! Następne auto kryterium numer 1, obsługa byle nie bnp. -
~Dorota / 2024-10-31 21:31
Zamykam konto powiązane ze spłaconym kredytem hipotecznym już 3 miesiące. Co miesiąc pobierali sobie za to nieczynne konto prawie 40 złotych. Gdy udało się zamknąć konto premium, w jego miejsce pojawiło się konto pakiet.Po interwencji oddawali pieniądze. Reklamację rozpatrzyli negatywnie. Może to te ich roboty...ha, ha. ZaletyKultura rozmowy.WadyBank nie moze być obsługiwany przez roboty, gdyż przez to tworzą sie rożnego rodzaju zaniechania. -
~ADAM / 2024-10-23 23:14
BANK ŚREDNIOWIECZNEGO ŚWIATA, CIĄGŁE AWARIE I PROBLEMY ŻEBY SIĘ ZALOGOWAĆ, BIUROKRACJA, STANOWCZO ODRADZAM ZaletyOBSŁUGA STARA SIĘ BYĆ MIŁAWadyCIĄGŁE AWARIE, ŻEBY WYDRUKOWAC KARTKĘ PAPIERU 3 PANIE MYŚLAŁY JAK OSZUKAC SYSTEM, PRACOWNICY BANKU WIDZĄ TO I UCIEKAJĄ JEST DUŻA ROTACJA, ŻENADA -
~Małgorzata / 2024-10-21 10:32
Pani Aleksandra Piwowar bardzo profesjonalnie a zarazem jasno potrafi doradzić klientowi. Dziękuję -
~irmina / 2024-10-07 17:13
Bardzo negatywna współpraca a raczej jej totalny brak. Jak dziś mi nie ogarnąć sprawy to zamykam konto i zabieram kasę z tego banku. Zablokowali bez uprzedzenia kartę płatniczą..a powód...brak aktualizacji danych z dowodu osobistego. Uwaga, dowód wydany bezterminowo,więc może ktoś mnie oświeci co tu można aktualizować. Nie można zmiany wykonać przez platformę internetową . Wysłali SMS żeby zgłosić się do placówki banku. Jasne będę ciegnela że sobą prawie 80 letnią osobę, bo ktoś nie potrafi czytać tego co ma w dokumentach
WadyTotalne lekceważenie, empatia poniżej zera -
~Jacek Tomasz / 2024-10-05 18:25
Wyprowadzono z mojego konta pieniądze systemem Token, o którego istnieniu nie miałem pojęcia. Wystarczyło że ktoś zobaczył obie strony karty w Euro i założono coś co nazywa się TOKEN i z konta bez mojej wiedzy czy jakiegokolwiek z mojej strony potwierdzenia wyprowadzono pieniądze. Bank odmówił podania na czyje konto pieniądze zostały przelane i proponując żebym poszedł na policję a wtedy obiecują kooperację. Cała korespondencja z bankiem była na infantylnym z ich strony poziomie.
GORĄCO ODRADZAM TRZYMANIA PIENIĘDZY W TYM BANKU!!!!
Podczas rutynowego sprawdzania konta biznesowego, po potwierdzeniu pisemnie, że wszystkie żądane dokumenty zostały im dostarczone, konto biznesowe zostało zamknięte na dwa tygodnie. Po awanturach telefonicznych bez słowa przepraszam konto zaczęło wreszcie działać. Miesiąc temu przelew większej sumy z konta okazał się niemożliwy bo pracownik nie miał uprawnień a poza tym było po 12 w południ (HIC!!!!). TAK SIĘ PROWADZI INTERESY W TYM BANKU. To nie bank to katastrofa. -
-
~Marcin / 2024-10-04 10:17
Super aplikacja mobilna prosta w obsłudze Panie w Kutnowskim oddziale bardzo miłe i profesjonalnie pod chodzą do klientów WadyNie ma -
~Kamila / 2024-09-10 15:20
Odradzam branie , w tym banku jakichkolwiek pożyczek. Błędy w saldzie, saldo jest zamiast mniejsze - większe do spłaty. Kilka razu już zwracałam na to uwagę składając reklamację i na chwilę się poprawiło, a od ostatnich 2 miesięcy znowu nie zgodności. Do tego za 2 dni opóźnienia wpisują Cię do BIK i windykują. TRAGEDIA.
Po spłaceniu tego kredytu zamierzam zgłosić sprawę, tych nie zgodności do Sądu, bo nie zgadza mi się łącznie na ponad 10 tys. zł. ODRADZAM TEN BANK.ZaletyBRAKWadyMILION -
~Wioletta / 2024-09-02 11:24
Bank jest najnardziej przyjaznym bankiem z jakiego do tej pory korzystam -
~Zbych / 2024-09-01 09:30
Jestem wieloletnim klientem tego banku. Jeszcze z czasów Raiffeisen Polbank. Niestety po latach muszę odejść w związku z tym że Pani w oddziale oszukała mnie, tzn. wpłaciłem dużą sumę pieniędzy i miesiąc po tym nadal od ich nie mam. Zgłaszam sprawę do prokuratury ponieważ nie dam się oszukać. ZaletyBrak, omijać szerokim łukiemWadyWszystko -
~Norbert / 2024-08-27 12:22
To jeden z najgorszych banków blokują środki jakimiś wewnętrznymi warunkami przychodzisz po 5 razy w jednej sprawie omijać szerokim łukiem ZaletyZero zaletWadyWszystko BNP to zło wcielone -
~szbyszek / 2024-08-13 17:50
szukam klientów banku którzy zostali oszukani przez pracowników banku w tz Kapitalnej 5 pojedynczo nic nie znaczymy razem stanowimy silę nikt normalny który nie został wprowadzony w błąd nie podpisał by takiej umowy.Można zgłosić do prokuratora o sprzeniewierzenie naszych pieniedzy . -
~Rydzyk / 2024-08-11 23:21
Odradzam korzystanie z usług tego banku , jeden pracownik mówi że kredyt spłacony i prosi o numer konta do zwrotu nadpłaty. Po czym przychodzi wiadomość o zadłużeniu z działu windykacji, o długu na koncie. Państwo w państwie , ten co dzwoni nie odpowiada za to co powiedział poprzednik .Codzienne nękanie telefonami , zastraszanie , bez możliwości dojścia do słowa! Ludzie kochani , omijajcie ten pseudo bank - szerokim łukiem !!! ZaletybrakWadybrak -
~Dorota / 2024-08-08 21:41
Jestem wieloletnią klientką banku. Ostatnio poświęciłam cały urlop na spłatę całkowitą kredytu hipotecznego. Na początku 2 tygodnie temu, spawili mojego męża z banku aby załatwił to sobie przez bankowość elektroniczną. Obecnie po raz drugi odrzucili mój wniosek. Nie informują o niczym klienta. Jak czegoś nie wiedzą na czacie, to się odlączają. Zero dobrej woli. Uciekam z tego miejsca. ZaletyKultura rozmowy.WadyIgnorancja rozpoznawana po czynach, czyli nie załatwionej sprawy. -
~Karolina / 2024-07-30 18:27
Infolinia to kpina!!!
Skrajna niekompetencja pracowników banku!Zaletydobra aplikacja mobilnaWadybrak kompetentnych doradców, próby narażania klientów na straty -
~Magdalena / 2024-07-29 16:17
Chciałam bardzo podziękować Pani Martynie Chmielewskiej (pracownik BNP Paribas Bank Marszałkowska 126) za okazaną pomoc, profesjonalną i miłą obsługę.
Magdalena -
~bibi / 2024-07-26 09:29
Nie polecam. Najgorszy bank z jakim miałem styczność. Pani w infolinii tak niekompetentna a do tego niemiła. Powiedziała, że ona pracuje tylko do 12.00 i nie wie, czy zdąży dzisiaj dać mi odpowiedź. Zabrali mi pieniądze bez mojej zgody. Pracownicy nic nie wiedzą, wszystko zwalają na system. ZaletybrakWadyobsługa, brak ochrony środków na koncie, niekompetencja, brak poczucia odpowiedzialności za pieniądze klientów -
~Bikini / 2024-07-11 20:13
Tragedia,nikomu nie polecam. Po spłaceniu kredytu nie wiem skąd zalegam bankowi 79 groszy i zostałam wpisana do BIK.
Powinni zapłacić odszkodowanie za straty moralne.ZaletyBrakWadySame wady
strona 1 z 26
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »