Najgorszy bank, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. ODRADZAM TEN BANK!!! Spłaciłam saldo na karcie kredytowej dwukrotnie, a bank dalej męczył mnie o spłatę. Okazało się, że w bankowości internetowej, po wejściu w okienko konkretnej karty kredytowej i wybraniu opcji "spłać kartę", pokazywało się konto mojej drugiej karty, a nie tej, którą zamierzałam spłacić. Tym samym jedną z kart niechcący spłaciłam dwukrotnie, a na tej "właściwej" dalej widniało zadłużenie. Chodziło o astronomiczną kwotę 60 zł, o którą bank robi piekło, a pan w windykacji, kiedy próbowałam wytłumaczyć, na czym polega problem, zaczął mówić o aplikacji mobilnej, a potem powiedział mi, że "moje (sic!) problemy z bankowością internetową nie zwalniają mnie ze obowiązku płatności"! CAŁKOWITY BRAK ZROZUMIENIA POTRZEB KLIENTAZaletyBRAK
WadyWredna obsługa, wprowadzające w błąd funkcje w bankowości internetowej, zwalanie winy na klienta