strona 5 z 10
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 3
 - 4
 - 5
 - 6
 - 7
 - nastepna »
 
- 
	~AutoLand / 2019-07-29 12:14Ocena: 1.00 / 5
Axa to tragedia - załatwić coś przez telefon to minimum 30minut do 1godziny, obsługa niekompetentna, trudne sprawy ich przerastają i się chamsko rozłączają, handluję samochodami i mam do czynienia z różnymi ubezpieczycielami, z innymi nie mam prawie żadnych problemow, a AXA to niekończąca się historia wyjaśniania niesłusznych wezwań do zapłaty, KRUK, KACZMARSKI itp. reklamacje kończą sie tylko wyjaśnieniem, że przepraszamy za błąd ludzki. NIGDY WIECEJ !!!  - 
	
	
 - 
	~Mivhal / 2019-07-29 10:31Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje. Z oc sprawcy nie chcą wypłacić odszkodowania mimo że policja ustaliła winę. ZaletyBrakWadyOkradna cie przy najblizszej okazji a potem odwraca plecami - 
	~ursus / 2019-07-24 11:56Ocena: 1.00 / 5
Dno dna! 
Likwidacja szkody zgłoszonej z AC trwa już trzy tygodnie i końca nie widać. Nikt w Axa nie odpowiada na maile, Rzeczoznawca jest z firmy zewnętrznej, i też mówi, że nie ma wpływu na wysyłanie dokumentów do dealera czy leasingu. W salonie powiedzieli mi, że to nie pierwsza szkoda likwidowana w AXA i za każdym razem wygląda to tak samo. Mówił, że z OC jest jeszcze gorzej.Zaletybrak zalet - 
	~www / 2019-07-20 08:58Ocena: 1.00 / 5
Po przeczytaniu opini klientow potwierdzilo to moja jak najgorsza opinie o Waszej Firmie Przy zamawianiu uslugi u Was konsultanci wciskaja jak najwiecej KITU azeby tylko zlapac klienta Pozniej juz staje sie tylko ofiara placaca wybrane ubezpieczenie Jezeli dojdzie do szkody to trzeba sie uzbroic w cierpliwosc bo -dodzwonic sie to cud,dogadac sie z jakims cwaniakiem to nastepny cud a uzyskac odszkodowanie to naprawde CUD Wszystko pozostawiaja do zalatwienia klientow ,calkowity brak zainteresowania sprawa i odwlekanie Ja miesiac czasu czekam na przelanie pieniedzy za szkode !!!! NAPEWNO NIE POLECE NIKOMU ZaletyBRAKWadySAME - 
	~Maksymilian / 2019-07-10 03:11Ocena: 1.00 / 5
Odnoszę wrażenie że pracują tam tylko idioci. Wpisali mi szkodę pojazdu którego nie byłem właścicielem . Próbuję ubezpieczyć samochód a dowiaduję się że wpisaną mam szkodę ! Zgłoszona sprawa do tych cymbałów 1.07.2019 ( rozmowę nagrałem ) twierdzą że juz zaraportowane a w UFG na dzień 8.07.2019 szkoda dalej jest na moim koncie . poszedłem do adwokata i sprawa będzie miała finał w sądzie , ale bedzie ich to już sporo kosztowało. 
Sprawa również została zgłoszona do KNF oraz RPO.ZaletybrakWadywiele - 
	~mirko3218 / 2019-07-01 15:50Ocena: 1.00 / 5
Infolinia na którą można dzwonić 
to jakaś fikcja. Nie mogę zrozumieć jak można pozyskiwać klientów nie mając sprawnej łączności z klientami.WadyPodstawowy brak kontaktu po wielogodzinnych próbach dzwonienia. - 
	~Dorota / 2019-06-27 17:25Ocena: 1.00 / 5
Składka nieproporcjonalnie wysoka w stosunku do pakietu. Kompetencje i życzliwość biura obsługi klienta pozostawię bez komentarza... DRAMAT.  - 
	~Marek / 2019-06-09 21:29Ocena: 1.00 / 5
Jestem ubezpieczony w innej firmie. Niestety zgłoszenie szkody trwa już kilka dni. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Przez telefon automat udziela błędnych informacji, lub takich, których zrealizowanie graniczy z cudem. Z agentem połączyć się nie da. Szybciej trafię w totka. Wszystko musisz załatwiać przez internet. Po wypełnieniu i wysłaniu zgłoszenia informują, że "Agent skontaktuje się w ciągu dwóch dni roboczych". Zrozumiałem, że wykona telefon, a nie prześle mailem link kierujący jak postępować dalej. W oczekiwaniu na kontakt Agenta straciłem dwa dni robocze (czwartek i piątek) zero kontaktu po godzinie 16, a przesłany link jest ważny 72 godziny. Co czyni, że po zajrzeniu na maila trzeciego dnia link stracił swoją aktywację. Maili do kontaktu nie znajdziesz. Jedyny dostępny kontakt, to telefon podany w mailu z linkiem. I w trym momencie życzę powodzenia aby połączyć się z konsultantem. Prawdopodobnie cała zabawa od nowa. WadyZero kontaktu z konsultantem. Może być to spowodowane małą ilością zatrudnionych osób, albo brakiem doświadczenia konsultantów, przez co wydłużają się rozmowy telefoniczne. - 
	
	
 - 
	~JACK4660 / 2019-06-06 07:38Ocena: 1.67 / 5
Wpłacasz pieniądze i praktycznie zostajesz sam! Zarabia TYLKO axa a traci klient indywidualny! Nie polecam nikomu korzystania z axy! ZaletyNie widzę zalet!WadyDużo opłat dodatkowych ,,za ryzyko",,za zarządzanie" to są naprawdę duże opłaty, przy wpłatach rocznych ~14000 zł traciłem ~10-15% an ww opłaty! - 
	~Wojtek / 2019-06-05 08:38Ocena: 1.00 / 5
Andrzeju, skoro nie dotrzymala terminu odpowiedzi na reklamwcje.to wszystko czego domagales sie w reklamacji zostaje Ci uwzglednione. I czemu sie tu matwic? ZaletyBrak kompetencjiWadySzczegolny brak kompetencji - 
	~Andrzej / 2019-06-03 12:53Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej ja i moja rodzina nie ubezpieczymy w TUiR AXA samochodu czy nieruchomości. Jest to złodziejska firma nie wywiązująca się , ze swoich zobowiązań nie dotrzymująca terminu odpowiedzi na reklamacje . Potrafi tylko wyciągać kasę od klienta. ZaletyżadnychWadybałagan organizacyjny, konsultanci nie kompetentni. - 
	~Zizu / 2019-05-29 14:01Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Zbyt długie czekanie na wypłatę. W PZU natychmiastowo.  - 
	~Jack / 2019-05-28 16:16Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed kupowaniem w AXA tzw ubezpieczenia wkladu wlasnego przy wynajmie samochodu szczegolnie gdy rezerwuje sie bilet w Ryanerze.Gdy zdarzy sie juz szkoda zaczynają wymagac tylu dokumentów,ze w koncu czegos nie jestes w stanie im dostarczyc i mozesz ich cmoknac w d... bo to jest firma z Anglii.Juz dwa razy mnie okradli. Wady100 - 
	~nicki / 2019-05-27 21:42Ocena: 1.00 / 5
nieźle , te k***wy i złodzieje naprawdę mają klienta w głębokim poważaniu, cała ich filozofia to płać nie pytaj. ZaletybrakWadysame - 
	~Poszkodowany / 2019-05-23 19:19Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje.... I tyle 
7 dni w szpitalu i odmowa..ZaletyBrakWadyNaciagactwo i niedomowienia - 
	~Karolina / 2019-05-23 11:14Ocena: 1.00 / 5
Zero profesjonalizmu, brak jakiegokolwiek podejscia do klienta! Chcialam sie dowiedziec jaka bylaby cena ubezpieczenia za dom I samochod. Na moje pytania Pan odpowiadal w sposob arogancki, wrecz przesmiewczy twierdzac, ze nie zrobi mi wyliczenia tylko dlatego, ze ja chce. Powiedzial jasno I wyraznie ze wyliczenia moze dokonac jak bede zdecydowana na zakup. Rozlaczylam sie.. 
ODRADZAM!! - 
	
	
 - 
	~Okradziony przez te scierwa / 2019-05-17 23:57Ocena: 1.00 / 5
To chamy złodzieje,scierwa. Nie ma kary smierci sa te qrwy bandyckie!! ZaletyZeroWadyTylko wady,zlodzieje!! - 
	~Kris / 2019-05-12 17:17Ocena: 1.00 / 5
Banda. 
Upomniałem się o zwrot z tytułu NNW i AC w związku ze sprzedażą pojazdu - najpierw jakaś sprawna inaczej napisała że OC przechodzi z pojazdem, po wyjaśnieniu że nie chodzi mi o OC tylko NNW i AC zażądali "prośby o zwrot". Napisałem wniosek a nie prośbę....Brak odpowiedzi.
Jeszcze się jednak zdziwią.ZaletyBrak.WadyDziałanie na pograniczu Prawa. - 
	~maciek / 2019-05-08 16:18Ocena: 1.33 / 5
Przez 10 lat opłacane składki w Warcie, teraz w AXA! i przy wypadku, gdzie koszty leczenia liczone są w tysiącach złotych, AXA zaoferował 70zł odszkodowania, bo ich lekarz tak orzekł. Bardziej niż przykro. ZaletybrakWadycała firma to wada systemu - 
	~W / 2019-04-19 14:23Ocena: 1.00 / 5
Ja zostałem wprowadzony w błąd przez przedstawiciela AXA i straciłem na ich produkcie 7000pln. Dla mnie ta firma straciła wiarygodność - ich produkt to nic więcej tylko nabijanie ludzi w butelkę . Zero wsparcia przynajmniej tak było w moim przypadku. ZaletyWsparcie jest , ale kiedy chcesz zrezygnować z polisy wtedy masz gwarantowany telefon od przedstawiciela. Ogólnie TRAGEDIAWadyZero wsparcia 
strona 5 z 10
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 3
 - 4
 - 5
 - 6
 - 7
 - nastepna »
 
