Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ASTER CITY opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~piotr / 2011-09-21 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku wcisnęli mi telefon komórkowy, którego nie chciałem. Potem przez pół roku prostowałem swój adres, bo instalator zamiast numeru bloku "B" wpisał "A" i faktury tam przychodziły a mi naliczali karne odsetki. A teraz bez jakiejkolwiek informacji dostałem fakturę na 100 zł droższą niż wcześniejsze - serdecznie nie polecam tego operatora. Wykupił ich ponoć UPC może teraz coś się zmieni.
  • ~pretend / 2009-04-02 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlikwidowali kolejne dwa kanały, jakby ich mieli za wiele. Wcześniej zlikwidowali m.in. Edusat - za mądre?:(
    Duuuużo szerszą i tańszą(!) ofertę ma Cyfra+, jeżeli chodzi o telewizję i radio - wszystko cyfrowo.
    WadyDrożej niż konkurencja przy skromniejszej ofercie
  • ~rejestrator / 2011-08-29 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie staram się zgłosić ich kolejną awarie w tym miesiącu, i czekam sobie ... za 35 groszy za minutę ( tyle każą sobie płacić za to ze dzwonie do nich z komórki) pozostałe dwie linie nie działają z komórki, słucham już ich od 10 minut więc mnie krew zalewa.

    Najpierw ich handlowiec wcisnął mi umowę na telefon której nie chciałem nie wydzwoniłęm ani złotówki , rezygnacja kosztowała mnie ponad 300zł wypowiedzenie umowy 45 dni a zorientowałem się ze płącę po 3 mies wiec razem 4, 5 mies + kara do 24 miesiąca + kara ( dopłata ) aktywacji w promocji ... juz piąta zapowiedz ze to potrwa jeszcze kilka minut ... zajefanie...

    umową prywatnie już im wypowiedziałem ale miałem jeszcze jedno łącze firmowe i to właśnie te juz jest w okresie wypowiedzenia. Nie oznacza to ze mogą sobie tak olewać klientów.

    Ponieważ mieliśmy to łącze jako podstawowe i często siadało to już od 2 lat mamy drugie od innej firmy , teraz rezygnuję z Aster na zawsze.

    Przedstawiciele kłamią , centrala ma to w poważaniu, więc następne kilka tysięcy złotych jakie zostawiłwem w tej firmie dostanie inny usługodawca.

    Moje słowa są wyważone bo inaczej usuną ten wpis ale irytacja... dobiega zenitu , własny system monitorowania łącza wykazuje awarię ... niema mnie w firmie a rano przyjdą pracownicy i nie będzie sieci.... a dodzwonić się nie mogę a muzyczka leci i ... oferty za złotówkę. Niech je sobie wsadzą .

    .... cóż wiszę na komórce 30 min wyłączam się i ide spać... chcesz miec to samo ... kup aster.
    Zaletysprawny i bezwzględny dział windykacji więc jak naciągną CIe na podpis pod umową w stylu obiecanka , to napewno zbiorą tą kasę zatem - dobrze stoja finansowo dzięki naciągactwu - to penie duzy plus bo firma bogata , szkoda ze nie mam na konsultantów do reklamacji
    Wadydziadostwo pod kazdym względem , złą obsługa bardzo wadliwe łącze ,
    5 lat i nigdy więcej 20MB/s teraz jest awaria więc zero
  • ~szel974 / 2011-09-13 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed oferowanymi przez telefon promocjami, np. 2 m-c HBO za 1 zł.
    Pomimo mojego dwukrotnego upewniania sie czy sie nie przedłuża automatycznie na kolejne miesiące otrzymałam potwierdzenie, po czym okazało sie że jest umowa na 12 m-cy po 35 zł za m-c. Jak ci nie pasuje proszę zgłosić reklamacje, której i tak nie uwaględnią.
    6 mcy
  • ~użytkownik / 2011-01-04 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiliśmy pakiet Quattro za 149 zł miesięcznie. Po miesiącu przyszła faktura na 188zł (+ cena podłączenia zestawu).
    Okazało się że podłączyli nam bez naszej wiedzy i zgody 2 dodatkowe opcje FD Pack i F-secure (to w sumie 30 zł). W infolinii powiedzieli że jedną z nich podłączają zawsze (ale o tym nie informują), a jeżeli ktoś jej nie chce musi wysłać odpowiednie pismo z rezygnacją (na rozważanie pism mają 30 dni).
    Dodatkowe 9 zł jest za udostępnienie sygnału...na infolinii nie byli nam w stanie powiedzieć co to znaczy...
    Internet miał być do ("do" to bardzo ważne określenie) 20 mb- okazało się że DO 20 jest w nocy po godzinie 24 do 7 rano, a w ciągu dnia (gdy większość ludzi korzysta z internetu) oscyluje w okolicach 12 mb. U nas ani razu nie przekroczyło tych 12...

    Obsługa infolinii...zależy jak się trafi, ogólnie starali się pomóc, natomiast dwa razy trafiłam na panią która od początku rozmowy była bardzo niesympatyczna (po głosie zakładam że była to ta sama), usiłowała ze mnie robić idiotkę i ogólnie (jak się potem okazało przy rozmowie z inną osobą) źle doradzała. Wmawiała mi tez że mam 2 komputery w domu, że sama podłączyłam jakieś kabelki itd itd...niestety nie zapisałam jej danych, a szkoda...

    Przy umawianiu wizyty montera prosiłam aby pozostał stary nr telefonu (powiedziano mi że wystosują pismo do tp z prośbą o przepisanie nr, po miesiącu będzie). Po miesiącu okazało się że mamy nowy nr a pisma nikt nie napisał, nie ma o nim śladu.

    To te większe problemy z Aster City. Absolutnie nie polecam! Nie wiem jakim cudem prosperują na rynku, skoro tak na wszystkim oszukują.
    ZaletyPrzykro mi, nie ma...
    WadyCałość...niestety umowa jest na 2 lata
    Aster City mieliśmy od 97r ale tylko jako kablówkę, mieisąc temu podłączli pakiet Quattro.
  • ~wawex / 2011-02-22 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i krętacze .... uwaga na przedstawicieli handlowych którzy wpisują pakiety których człowiek nie zamawiał !!!
    WadySZCZERZE ODRADZAM! Ucz się na cudzych błędach i omijaj tą firmę z daleka.
  • ~Zbyszek / 2011-12-09 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukańcze promocje, zawyżone faktury niezgodne z warunkami promocji, opieszałośc i arogancja obsługi klienta, wprowadzanie w błąd przez przedstawicieli Aster, którzy potem za nic nie odpowiadają (także za niedręczone dokumenty), wielogodzinne przerwy w dostępie do usługi. Zamiast zaprzestać zawyżania faktur, skorygować fakturę niezwłocznie po reklamacji i przeprosić za próbę oszukania klienta, Aster odpowiada jak niżej:
    "Uprzejmie wyjaśniam, ze zgłoszenie zostało przyjęte i celem weryfikacji przekazane do merytorycznej komórki. Jednocześnie informuję, że rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 roku w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej precyzuje, iż w terminie 14 dni od złożenia reklamacji operator potwierdza jej przyjęcie, zaś w regulaminie 30 dni od daty jej złożenia udziela odpowiedzi pisemnej na reklamację w oddzielnej korespondencji.
    "
    Jaki zapis rozporządzenia lub regualminu zabrania Aster poprawnego wystawiania faktur i załatwainia reklamacji niezwłocznie?
    Zaletynie doświadczyłem żadnych
    Wadyopieszałość i arogancja obsługi klienta
    niski poziom wsparcia technicznego
    oszukańcze promocje
    zawyżanie faktur i proceduralne problemy z ich skorygowaniem
    nierzetelność i brak jkielkolwiek odpowiedzialności przedstawicieli Aster
  • ~zet / 2008-09-03 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    To jak działa i jak pracuje firma ASTER to kompletna żenada! Niestety jestem zmuszony do korzystania z ich usług. Ignorują klientów, kłamią w żywe oczy, a do tego ich usługi często wątpliwej jakości, w ogóle nie docierają. DNO
  • kaas1 / 2009-12-03 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Aster City olewa sobie i bimba na swoich klientów w majestacie prawa. Obsługa jest poniżej krytyki. Czeka się niejednokrotnie godzinami na połączenie z konsultantem, który i tak nic nie pomoże i nie załatwi. Większość spraw polega na tym, ze się jest zrobionym w bambuko. Oczywiście czasem jest wina klienta (bo przecież powinien notować kiedy kończy mu się promocja po dwóch latach, zanim przyrżną mu jakąś gigantyczną fakturę, no nie?) nic z tego, że inne firmy MOGĄ informować klienta że czas zawrzeć nową umowę. W biurze tłum rozwścieczonych ludzi, którzy muszą czekać godzinami, większość przychodzi z awanturą. Albo oddaje dekodery, bo całkiem co innego podpisywali a za całkiem co innego płacą.
    W tym miesiącu faktura do zapłacenia przyszła po terminie płatności. Przeksięgowują wpłaty na cele na jakie im jest wygodnie. Nie informują klienta.Odcinają net i telefon. Pluję sobie w brodę, że podpisałam z nimi umowę, na szczęście na moim terenie pojawiają się nowi operatorzy, którzy być może będą lepiej traktowali klientów.
    ZaletyPewien pozytyw jest - miałam zwykle dobry i dość stabilny sygnał internetu
    Wadypłacenie za rzeczy, których się nie chce, fatalna obsługa klientów i ich lekceważenie
    stanowczo za długo. Wiele lat, trudno powiedzieć.
  • ~abc / 2009-03-10 21:28
    Zostałem przez tę firmę oszukany: Odłączyli mi internet na 24 godziny, następnie dwa tygodnie. Po dodzwonieniu się do działu obsługi dowiedziałem się, że z mojego komputera masowo rozsyłany był spam i że jest on "niewystarczająco zabezpieczony przed tego typu atakami", co oczywiście było p********ą bzdurą (miałem płatne i aktualizowane zabezpieczenia), po prostu nie da się w 100% uchronić przed atakami. I teraz uwaga: poza tymi dwoma tygodniami odłączenia musiałem jeszcze płacić karę ~100zł ORAZ opłatę za wznowienie sygnału ~50zł, o czym jednak okazało się dopiero po jakimś czasie. To nie wszystko, chcieli mi wepchnąć własne zabezpieczania, za skromną kwotę mniej więcej 300 zł + 100 zł za jego ZAINSTALOWANIE, i dopiero wtedy nie mieli by podstaw żeby mnie ponownie odłączyć. Oczywiście z miejsca zapłaciłem za zerwanie umowy (+wspomnianą karę), podziękowałem im i nie żałuję.

    Jakiś czas po całej sprawie wpadłem na ten artykuł:

    http://www.tygodniksolidarnosc.com/200 6/14/12_wpu.html

    Jak się okazuje jest to ich powszechna praktyka, więc ostrzegam, NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ.
    Zaletybrak
  • ~agnieszka / 2009-11-07 21:28
    nie no kurczę internet 1 klasa mam na budynku upc w aster mają tańszy internet ale w pakiecie z tv telewizja też może być drogo nie jest tylko ta oferta hd uboga
    Zaletycena w miarę
    Wadyubogie hd
    3 lata 78zł
  • ~Aleksandra / 2011-09-06 19:09
    w 2009 podpisałam z nimi umowę na internet, notoryczne przerwy w dostawie internetu a o cenie ze tą marna usługę szkoda mówić, ale niestety w moim bloku byli jedynymi dostawcami. kolejna umowe zawarłam z nimi w 2011 po raz kolejny żaden innym operator nie wchodził w grę. Już myślałam że bardziej mnie nie rozczaruję, niestety myliłam się. Gdy do mojego mieszkania przyjechał ich pracowanik który miał wszystko podłączyc wszystko było ok do momentu gdy po jego wyjsciu z mojego domu zagladnełam do portfela (który przez cały czas leżał na wierzchu, w koncu byłam we własnym domu ) z którego znikneły moje pieniązde!!!!!!! Oczywiscie nie złapałam go za ręke ale poza nim i mna nikogo innego w domu nie bylo !!!!! Żenada!!
  • ~ANDRZEJ / 2010-09-01 21:34
    MAM DOSYC STARAM SIE OPISAC PROBLEM Z ASTER CITY Z CHWILA PRZENIESIENIA USŁUGI ASTER POLICZYŁO SOBIE ZAWROTNE CENY 1470 ZŁ PO REKLAMACJI CZEKAM 1 MIESIAC ,W ROZMOWIE Z BIOREM OBSŁUGI POTWIERDZIŁY SIE MOJE RACJE ZE USŁUGA ZOSTAŁA PRZENIESIONA I POTRZEBNA JEST KOREKTA NFAKYURY , NA DZIEN DZISJEJSZY PO MIESIACY JESTEM WINDYKACJI I MAM ZABLOKOWANY SYGNAŁ . ALE NADAL CZEKAM OCZYWISCIE O WSZYSTKIM NA PISMIE POINFORMUJE ZARZAD SPOŁKI I SPRAWE DO SADU O UTRATE ZDROWIA I KOSZTY ZA TEL DO BIURA OBSŁUGI Z NETIA MI SIE UDAŁO
    WadyOBSŁUGA I KOLEJKI STAWIAM W SKALI 1-10 1
    OD 3 LAT
  • ~anty Aster / 2011-04-22 11:41
    podpisuje się pod tym w 1000%
    Aster to firma która chce wydoić klienta nawet po rozwiązaniu umowy.Dając mu 45 dniowe wypowiedzenie, aby przez ten okres podnieść stawkę za internet 200% i wydoić go jeszcze więcej.
    Nigdy więcej.
    Zalety-2
    Wadyjeszcze wiecej
  • ~anty-ASTER / 2011-07-15 22:47
    Bazując na własnych doświadczeniach, a także na treści wpisów na tym forum zastanawiam się jakim cudem to "coś" jest jeszcze na rynku... Burdel w rozliczeniach (przepraszam za słowo, ale samo ciśnie się na usta), nie można od nikogo uzyskać wiarygodnej informacji, a spróbujcie dowiedzieć się czegoś sensownego na podstawie swojego konta w ich "strefie klienta"... Jakieś informacje wzięte z kosmosu, a dział płatności na infolinii odsyła do BOKU-u, gdyż oni nic nie są w stanie wyjaśnic! tam wyprawa to trzy godziny stania w kolejce rozwścieczonych ludzi, prawie każdy z awanturą, pomijam już fakt, że aby załatwić tam sprawę trzeba brać wolne z pracy.
    oszukańcze umowy, jasne, że nikt do was nie zadzwoni, że kończy się promocja i opłaty za chwilę podskoczą dwukrotnie, bo o to właśnie chodzi tej firmie krzak, abyście te faktury bulili
    przedstawiciele handlowi i pracownicy infolinii opowiadają bajki i wciskają kit, Aster jakoś nic z tym nie robi, wniosek z tego, że praktyki takie mają miejsce za przyzwoleniem ( a kto wie, czy nie z inspiracji) pracodawcy.
    dziwi tylko jedno - że mimo licznych skarg, które z pewnością wpływają do organów ds. ochrony konsumentów nikt z tym nic nie robi. widocznie w naszym kraju na takie działania nie ma paragrafu...
    Mam tylko nadzieję, ze na to forum natrafią nie tylko wpuszczeni w maliny klienci astera (jak ma to miejsce w moim przypadku), lecz osoby, które jeszcze umowy nie podpisały i po lekturze wpisów zrezygnują z usług "TEGO CZEGOŚ"...
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~artur sliwinski / 2012-06-12 11:26
    przeciez to jest nieprawda ,jak godze sie na naciaganie mnie przez firme aster . rozmowy telefoniczne przeciagaja do bolu choc tego nie chce.nie zaplace szybko wylaczaja sygnal z wlaczeniem jest juz duzo duzo gorzej.dlatego postanowilem koncze z nimi umowe i chocby dawali mi zlota opcje gonie ich w kibienimater .z calego serca zycze plajty tej fir firmie
    Zaletynie zartujcie brak
    Wadyw majestacie prawa naciagacze
    za dlugo
  • ~Beta / 2010-12-23 23:51
    Metody działania jak u przedwojennego komiwojażera. Rozumiem, że każdy sam sobie winien, że nie czyta umów i nie sprawdza czego podpisuje, ale z drugiej strony zgodnie z zasadą wzajemnego zaufania, każdy też ma prawo wierzyć na słowo, że to co podpisuje jest w rzeczywistości tym co zamawiał i tym co przedstawiciel firmy mówi, że jest. Zwłaszcza w przypadku znanej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku. Większość znanych firm, które działają na rynku jednak jest uczciwa i jak dotąd nie nacięłam się na tego typu oszustwa. To co podpisywałam zawsze w 100% zgadzało się z tym co zamawiałam.

    A Aster, cóż. Zamówiłam telefonicznie internet a w pakiecie dostałam kartę sim do telefonu o czym dowiedziałam się miesiąc później, jak dostałam fakturę. Ani podczas zamawiania usługi ani podczas podpisywania umowy z osobą, która instalowała ten internet, nie było nawet mowy o żadnej karcie sim. Nawet nie miałam pojęcia, że taka opcja istnieje i że wśród tych wszystkich materiałów jakie mi instalator zostawił jest jakaś karta sim. O tym, że zamawiałam internet na rok a nie na dwa lata, nawet nie wspomnę. OK, podejrzewam, że cena samego dostępu do internetu i to jeszcze na rok, byłaby dokładnie taka sama a być może nawet wyższa, niż promocyjna cena internetu na dwa lata wraz z tą kartą sim. Nie mniej jednak chodzi o zasady i metody pracy tej firmy, które są poniżej krytyki. Do pewnego momentu myślałam, że to może pomyłka albo efekt bałaganu panującego w tej firmie, ale po przejrzeniu opinii o nich w sieci, jestem pewna, że to było całkowicie świadome i zaplanowane działanie.

  • ~córka_oszukanej / 2011-02-26 17:07
    Michałek oszukał też moją mamę.....
    Jest starszą osobą, która uwierzyła oszustowi. Wcisnął jej kartę sim pomimo, że wiedział iż mama nie ma telefonu i karta jest jej zbędna. Kazał ją wrzucić do szuflady a później na infolinii mama usłyszała, że może kartę komuś oddać! Jeden wielki ŻEN i na pewno tak tego nie zostawię!!!!!!!!
    ZaletyNIC
    WadyWszystko
  • ~Della / 2009-04-27 10:30
    Kochani, rozwiazałam umowę z Aster, miałam popłacone rachunki ale nie wyrobiłam się z odddaniem modemu w terminie. Aster zażądał 400 zł kary ale to jakaś zbójecka stawka, no i to dla mnie spora suma. Czy będą mnie ścigać komornikiem? :(
    Macie jakieś doświadczenia w tej materii? Napiszcie proszę!!!
    Zalety?
    Wadyceny b wysokie, jak wystąpią problemy z Netem to traktują Cię jak wroga, są restrykcyjni wobec klientów, wobec siebie już mniej
    rok
  • ~dor / 2010-05-25 13:12
    zamówiłam usługi na internet i telewizję a rachunki otrzymałam równiez za komórkę - której nie widziałam na oczy!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179