Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ASTER CITY opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 9
  • ~opsid / 2024-02-28 15:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Oglądałem sobie lnstagram:znieprawiona w konkretnym celu jak się każdy 18+ domyśla - no i wywaliło internet!!! ze to wielki minus!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~zmierz / 2014-12-20 06:52
    miałem z Netii internet 20Mb/s, skorzystałem z oferty 50Mb/s -jedno wielkie oszustwo, przy 20,0MB/s pomiar wykazywał ok. 16-18MB/s po podwyższeniu abonamentu (obiecane min 40 MB/s) mam aktualnie 6-8MB/s. Nie wierzcie konsultantkom, w żadnym wypadku nie zawierajcie żadnych umów telefonicznych, nie dajcie się nabrać na żadne umowy gdzie prędkość internetu okreslana jest "do" bo to wielkie oszustwo, a rozwiązanie umowy to niestety wysokie koszty
    Zaletyżadnych
    Wadybeznadziajna prędkość, wysoki abonament,
    ok. 5 miesięcy
  • ~Pawel / 2013-02-18 19:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Aster to jedno wielkie nieporozumienie.
    Księgowość to chyba u nich nie istnieje, starają się nabić ludzi w butelkę durnymi sms. Kolejka żeby się dopchać do okienka jest kosmiczna,podejście do klienta typu "zapłać i spadaj". Żenada w każdym calu, firma zaciąga komuną ZEROWE ZAINTERESOWANIE KLIENTEM! ODRADZAM!
  • ~ragazza / 2012-08-07 10:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Miejcie świadomość, że ASTER to już nie ASTER tylko UPC. Wszystko się zmieniło, teraz UPC ma władzę i to oni o wszytskim decydują
  • ~Agapio / 2012-07-02 14:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli chodzi o usługę czyli sygnał TV + internet nie mam zastrzeżeń.
    Natomiast obsługa klienta jest fatalna.Nic nie można normalnie z nimi załatwić, każda jakakolwiek zmiana w umowie czy cesja pociągają za sobą lawinę błędów i sporych kłopotów dla klienta. Nic nie można załatwić zdalnie tylko z każdą głupotą trzeba jechać do salonu a i to nie jest gwarancją poprawności załatwienia sprawy. Mieszają w fakturach, trzeba ich stale kontrolować. Generalnie z lenistwa nie zmieniamy na innego operatora ale to nie jest dobry wybór. Szczerze nie polecam nikomu, kto myśli o podpisaniu z nimi umowy.
    Wadyobsługa klienta, brak kompetencji u obsługi infolinii, duża liczba pomyłek przy fakturach. Opieszałość w działaniu. Np na korekty faktur czekaliśmy kiedyś pół roku!!!!!!!!!!!!!!
    od 6 lat
  • ~artur sliwinski / 2012-06-12 11:26
    przeciez to jest nieprawda ,jak godze sie na naciaganie mnie przez firme aster . rozmowy telefoniczne przeciagaja do bolu choc tego nie chce.nie zaplace szybko wylaczaja sygnal z wlaczeniem jest juz duzo duzo gorzej.dlatego postanowilem koncze z nimi umowe i chocby dawali mi zlota opcje gonie ich w kibienimater .z calego serca zycze plajty tej fir firmie
    Zaletynie zartujcie brak
    Wadyw majestacie prawa naciagacze
    za dlugo
  • ~Karol / 2012-05-06 19:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Z braku laku wzięliśmy internet z Astera - innej opcji nie było. 60zł za 10Mb w dzień, 20Mb w nocy. No cóż, bagno i tyle. Ostatnio nastąpiła przerwa na (jak do tej pory) 2 tygodnie, technik przyjdzie dopiero za 4. Nie polecam.
    Zalety...
    WadyPowolne łącze mimo wysokiej prędkości maksymalnej, częste przerwy w dostawach internetu
    6 miesięcy, nie było innego
  • ~niezadowolony / 2012-04-13 16:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Parametry dstaraczanego inetrnetu są niezłe, ale obsługa to farsa. Firma od kilku miesięcy nie jest w stanie poprawić błędów w swoich bazach danych i ciągle przychodza rachunki z błedami.
    Wadyobsług aklienta
    długo,
  • ~ada2815 / 2012-04-07 14:52
    Ocena: 2.00 / 5
    witam
    wypożyczyłam dzisiaj film pt"NIEZNANI" niestety włączył się film pt "KRZYK 4", ta sytuacja ma miejsce drugi raz z tym samym filmem pierwszy raz 25.03.2012, proszę o zwrot kosztów za film.
    pozdrawiam
  • ~gofee1 / 2012-03-23 09:27
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam Aster/teraz UPS od ponad roku. Przez ten czas raz zepsuł się zasilacz do dekodera. Zadzwoniłem - umówiłem się z serwisantem - przyjechał następnego dnia - wymienił na nowy. Od tej pory wszystko działa tak jak powinno. Przerwy w dostępie do netu nigdy nie było, zakres programów zgodny z ofertą. Ostatnio dołożyli, tak po prostu EURO2 HD
  • ~Xun Vixx / 2012-03-21 12:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Od ponad tygodnia nie odpowiadaja na mejle, od dobrych 2 tygodni internet ledwo zipie (zamiast obiecywanych 6mb down, 1mb up jest tylko rwanie polaczenia co kilkanascie sekund nawet na kilka minut). Dzwonienie do BOK mija sie z celem (prosze ruter wylaczyc, jak juz sie do "serwisanta" dodzwoni po godzinie sluchania melodyjek i reklam, jesli w ogole)... Warszawa Srodmiescie. Do czasu "gratisowego" przyspieszenia lacza z 4mb do 6mb bylo niezle, ale teraz - czas na zmiane opertora, skoro nawet nie mozna doczekac sie potwierdzenia dostarczenia mejla a i zdarzaly sie automatyczne odpowiedzi w stylu "Your message was deleted without being read on "...
    ZaletyCzasami dziala bez problemow
    WadyNie odpowiadaja ne mejle, godzina sluchania reklam na platnej infolinii, jedyna rada na zle funkcjonowanie lacza to "restart modemu" lub "bezposrednie podpiecie komputera do modemu"...
    kilka lat z siecia, obecnie niecale 60 zeta
  • ~lord / 2012-03-20 08:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciągle wysyłają mi błędne faktury. Potem trzeba iść samemu do BOK-U bo telefonicznie to cię zapewnią, że coś poprawią albo zgłoszą reklamację ale często nie ma to odzwierciedlenia w rzeczywistości. Zawyżają faktury, nie można się doprosić zmiany danych na fakturze, co drugi dzień w BOK-U a tam kolejki jak w mięsnym za komuny!!!. Tracę czas, pieniądze i klientów przez te patologie i nieudaczników!!!
    Zaletysame usługi bez zarzutu
    Wadyzawyżone faktury, w Call lCenter siedzą "półmózgi" które tak na prawdę nic nie mogą..., kolejki w BOK-ACH, nie można doprosić się zmiany danych na fakturach.
    6 lat
  • ~Aga / 2012-03-09 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 4 mce ASTER wystawiał na mnie zawyżone faktury, niezgodne z umową. Teraz już wystawia na właściwe kwoty, ale nie chce mi przesłać faktur korygujących VAT do tych błędnych faktur.
    Przesłanie faktury korygującej VAT uzależnia od mojej zgody na zapłatę 6,15 zł za dokument.
    Dziś wysłałam w tej sprawie list do UKE, Urzędu Skarbowego i UOKiK. Jestem pewna że nikt nie może żądać opłaty za wystawienie i wysłanie faktury korygującej! ASTER jest firmą, w której kontroler z urzędu skarbowego powinien mieć na stałe swoje biurko. Jeśli uzbiera się nas więcej, to można założyć pozew zbiorowy. Oni pojedynczych klientów mają tak głęboko w d..pie, że chyba nawet są w tym lepsi od dawnej telekomunikacji polskiej. Pisz do UKE. Oni mają bardzo, bardzo dużo zgłoszeń w sprawie łamania prawa przez ASTER. Każdy taki list to kamyk w lawinie. A lawina będzie znaczyć dla tej złodziejskiej firmy duże odszkodowanie. Przejęcie przez UPC jak narazie nic nie poprawiło . Upadek obyczajów i dobrej praktyki handlowej w ASTER trwa w najlepsze.
    Zaletyzero
    WadyAROGANCJA< ARROGANCJA< AROGANCJA.
    5 miesięcy
  • ~azjass / 2012-03-08 11:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma Aster teraz Aster/UPC dba tylko o złapanie nowego jelenia, potem niestety już klienta olewa. UPC nie ponosi odpowiedzialmości za klientów Aster a Astera już nie ma. W grudniu 2011 przedłużając umowę na rok, pani poinformowała mnie że dekodery z nagrywarką będą dostępne po nowym roku i teraz dostanę zwykły a potem mi wymienią, po nowym roku dowiedziałem się że jeszcze nie są dostępne, a teraz dowiedziałem się że owszem mogę dostać dekoder z nagrywarką za jedyne 200 zł i po przejściu do UPC. Klientem Aster byłem od wielu lat, a przełóżyć umowę zdecydowałem się tylko po zapewnieniu że będę miał dekoder z nagrywarką, - inaczej poszedł bym gdzieś indziej, gdzie jest to w standarcie dla nowego klienta. Zostałem zwyczajnie zrobiony w konia.
    Wniosek: arogancja firmy Aster/UPC, zwykłe oszukiwanie byle tylko złapać klienta a potem to już olać, brak jakiej kolwiek dbałości o wielo letnich klientów, obecnie słaba jakość. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ.
    ZaletyJAKOŚ NIE WIDZĘ
    WadyCAŁA "...KUPA..."
  • ~bobby10 / 2012-03-07 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAżACIE, żE 12 DNIWE OPóZNIENIE W PŁATNOśCI UPOWAżNIA OPERATORA DO MAILA GROżąCEGO ODCIęCIEM USŁUGI W 14 DNIU...!!!???, JEśLI TAK TO KORZYSTAJCIE Z TEJ SIECI, BO JA WŁAśNIE REZYGNUJę!!!
  • ~lutowa / 2012-02-24 12:38
    Kilka lat byłam w UPC potem przeniosłam się do ASTER licząc na lepszą jakość usług. Nie przewidziałam, że UPC wchonie ASTER i nastąpi powrót jakości sprzed kilku lat. Można się do nich dodzwonić tylko w przypadku zakupu nowej usługi inaczej trzeba sobie wygenerować kilka godzin ze swojego życia na połączenie z włąściwym działem. Jak się już dodzwonisz pracownik na infolinii będzie cię zbywać, sugerując połączenie z kimś innym i w rezultacie rozłącza cię. Próby uzyskania informacji droga mailową też sobie należy odpuścić bo minie kilka dni zanim coś ustalisz. Nikt nad niczym tam nie panuje i niestety informacje udzielane przez infolinie oraz droga mailowa sa ze soba sprzeczne. Jedyną usługą, która na stałe wpisuje się w repertuar tego operatora to wysyłanie systematycznie smsów o tej samem treści. Serdecznie nie polecam tego operatora.
  • ~piotru / 2012-02-09 12:48
    Ocena: 2.75 / 5
    Trudno mi ocenić obiektywnie parametry, bo nie mam porównania - zasadniczo jestem zadowolony, ale faktem jest, że wszelkie "promocje" są tylko wtedy, kiedy trzeba utrzymać klienta przy sobie (zakończenie umowy) lub złapac nowego. Coś co przy podpisywaniu umowy na 2 lata wydaje się być atrakcyjne, po kilku miesiącach przestaje - konkurencja wyprzedza szybko. W efekcie przez 1,5 roku przepłaca się (np. za mobilny net). Niektóre promocje to kłamstwo. Przedłużałem umowę pół roku temu. Teść dopiero teraz ma podłaczony internet. jakoby w promocji płaci prawie 50% więcej, niż ja za... 2 razy wolniejsze łącze.
    Obsługa klienta skandaliczna, po prostu totalne lekceważenie. Oczekiwanie na rozmowę w infolinii dochodzi do 30-40 minut, za które się płaci, nawet przy dzwonieniu z telefony Aster! Obsługa techniczna standardowo stara się wmawiać winę klientowi. Niedawno podłączałem tesciowi internet. Komputer bezproblemowo w tej samej sieci na takim samym modemie pracował blisko 5 lat. Po zmianie lokalu internet wysiadł po kilkudziesięciu minutach po restarcie komputera. Przez 2 dni bezskutecznie prosiłem o pomoc. Oczekuję na technika, który zapewne będzie mi wmawiał, że modem jest ok.
    W BOK nie lepiej, w kolejce do "specjalisty" oczekuje się minimum pół godziny.
    Na stronie internetowej porady nieuaktuwlnione od lat. W dziale dot. ustawień programów antywirusowych zrzuty ekranowe z... programów z 2002 roku!
    ZaletyNie widzę niczego, co odrózniałoby wybitnie in plus od konkurencji.
    WadySkandaliczna obsługa klienta - no, chyba że klient płaci dodatkowo
    ponad 5 lat
  • ~Piotr / 2012-01-21 20:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam internetu i tv cyfrowej.
    Ciągle coś się dzieje tuner tv wiesza się.
    Internet nie trzyma parametrów by co kolwiek załatwić trzeba się kłucić i jecze głupie porady że to u mnie jest coś nie tak grożba że jak technik przyjdzie to będzie trzeba płacić trele morele OSZUSTWO nie polecam od 4mc żle działa INTERNET a jak technik przyjdzie to za pare dni znowu jest do kitu.
    NIE POLECAM ANI TV ANI INTERNETU.
    Zaletynie ma żadnych
    WadyMAX zero zrozumienia klieta czysta olewka
    2 lata i nie moge się doczekać koca umowy czyli THE END
  • ~Zenek / 2012-01-16 22:18
    Sytuacja następująca:
    co jakiś czas występują przerwy w dostawie Internetu (często w godzinach nocnych). ponieważ usługa jest mi potrzebna również w nocy, dzwonię wreszcie złożyć reklamację. Konsultant na infolinii potwierdza, że faktycznie zapis prcy modemu wskazuje, iż od godz. 24 do 6 rano internetu nie było, ale nie może przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego, ponieważ aktualnie internet działa. w takiej sytuacji mogę złożyć reklamację, co też uczyniłem. nie została jednak uznana, gdyż:
    - AWARIA NIE ZOSTAŁA ZGŁOSZONA NA INFOLINII
    - WERYFIKACJA MODEMU NIE WYKAZAŁA NIEPRAWIDŁOWOŚCI

    ręce opadają na bezczelność tej firmy. reklamacji nie uznają, bo nie została zgłoszona usterka (choć to właśnie ich konsultant odmówił przyjęcia zgłoszenia). Konsultant też sam podał mi godziny, w których usługa faktycznie nie działała, czyli mógł to odczytać, jednak później jakoby okazuje się to niemożliwe. wynika z tego jedno - dla firmy Aster klient jest śmieciem, który nie ma żadnych praw. stanowczo odradzam!!!
  • ~mariolka / 2012-01-04 23:35
    aster stosuje zbójecką politykę cenową - za połowę ich abonamentu można u konkurencji dostać o wiele lepszą ofertę. tyle że nie zawsze jest to możliwe, bo aster skutecznie konkurencję blokuje. zestaw kanałów telewizyjnych ubożuchny i cały czas zmienia się na gorsze, internet działa jak chce, oni jednak odpowiedzialnosci za to nie ponoszą. bulić jednak trzeba słono, a jak minie okres promocji podniosą wam rachunki trzykrotnie. dla mnie żenua.
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie
strona 1 z 9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226