"Uprzejmie wyjaśniam, ze zgłoszenie zostało przyjęte i celem weryfikacji przekazane do merytorycznej komórki. Jednocześnie informuję, że rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 roku w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej precyzuje, iż w terminie 14 dni od złożenia reklamacji operator potwierdza jej przyjęcie, zaś w regulaminie 30 dni od daty jej złożenia udziela odpowiedzi pisemnej na reklamację w oddzielnej korespondencji.
"
Jaki zapis rozporządzenia lub regualminu zabrania Aster poprawnego wystawiania faktur i załatwainia reklamacji niezwłocznie?
Zaletynie doświadczyłem żadnych
Wadyopieszałość i arogancja obsługi klienta
niski poziom wsparcia technicznego
oszukańcze promocje
zawyżanie faktur i proceduralne problemy z ich skorygowaniem
nierzetelność i brak jkielkolwiek odpowiedzialności przedstawicieli Aster
niski poziom wsparcia technicznego
oszukańcze promocje
zawyżanie faktur i proceduralne problemy z ich skorygowaniem
nierzetelność i brak jkielkolwiek odpowiedzialności przedstawicieli Aster