Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ASTER CITY opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

1.99 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena
    1.79
  • Parametry
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Misza / 2010-10-22 17:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta w firmie Aster to naprawdę coś niezwykłego. Miałem kontakt z BOK-em w różnych firmach, także w sprawach spornych ale z czymś takim się dotąd nie spotkałem (po 1989 roku). Przysłali mi wezwanie do zapłaty (rzeczywiście zapłaciłem z opóźnieniem) ale wystawione z datą 2 dni późniejszą niż wpłata została zaksięgowana w ich systemie (taka widnieje w panelu użytkownika w internetowym serwisie abonenckim). W tym panelu, przeznaczonym m.in do kontroli opłat numery faktur i należności były inne niż te wyszczególnione na wezwaniu. W skrócie pisząc spędziłem ze 30 minut zanim doszedłem co i jak. Aby ostatecznie wyjaśnić sprawę dzwonie do działu windykacji. 2 próby 10 - 15 minut czekania na telefonie,bez rezultatu. Piszę więc maila (jest podany specjalny do kontaktu z windykacją) odpisują po 2 dniach: proszę napisać na innego maila w tej sprawie. Piszę na drugiego (rano), następnego dnia po południu odpowiedź: "spraw dotyczących rozliczeń nie załatwiamy ta drogą, proszę zadzwonić lub udać się osobiście do bok-u".
    Szlag mnie trafił. Po kilku dniach znowu próbuję się dodzwonić. Udaje mi się za 3-cim razem (łącznie po 20 minutach). Próbuję się dowiedzieć skąd te nieścisłości (tak naprawdę burdel) pomiędzy te co mam w wezwaniu a rozliczeniami widocznymi w ich panelu. Kobieta co chwilę mi przerywa i poucza: "że jak nie bedę płacił w terminie to zawsze będą wysyłane wezwania", "że ją nie obchodzi co ja mam w jakimś tam panelu (ich panelu) i że wezwanie wbrew temu co tam jest odznaczone zostało wysłane po zaksięgowaniu wpłaty", "Że to iż niezapłacone faktury w panelu są inne niż te w wezwaniu i inne niż w rzeczywistości (czyli te, które ona ma) to jest moja wina, bo nie płacę w terminie". Aby coś powiedzieć, dowiedzieć się jak to jest w ostateczności, np. dlaczego fakturę w całości skorygowaną powinienem mimo wszystko zapłacić muszę stanowczym tonem jej przerwać. Kobieta mnie strofuje, abym nie podnosił głosu (sama prawie krzyczy). Owszem jestem poirytowany ale do granicy przyzwoitości jeszcze sporo brakuje. Gdy pytam o te korekty, kobieta mówi abym sobie poczytał co jest napisane fakturze korygującej (nie mam takiej możliwości tego zrobić w tym momencie rozmowy), "to że jest zapisane,że rozlicza ona jedną z faktur to jeszcze nie wszystko... " W końcu wyrzuca z siebie, że nie ma ze mną juz o czym rozmawiać i rzuca słuchawką! Próbuję się znów dodzwonić aby się dowiedzieć z kim rozmawiałem (aby złożyć skargę) - nikt nie odbiera...
    WadyObługa klienta poniżej wszelkich norm!
    4 lata
  • ~tejobar / 2010-10-19 23:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Agent (P. Julian Sobanski), kiedy sprzedawal mi uslugi, przekonywal mnie:

    1. Po pierwsze, ze dzieki zakupowi 3 uslug, a nie jednej, ogolem internet wyjdzie mi taniej. Co, oczywiscie, bylo klamstwem.

    2. Po drugie, na moje wyrazne pytania, gdzie sa zawarte warunki rozwiazania umowy, wskazal mi paragraf, w ktorym nie ma mowy o zadnych roszczeniach odszkodowawczych, a firma sciga mnie teraz z jakas kara za wczesniejsza rezygnacje z uslug.

    Do tego zapewnial mnie, ze Aster zgadza sie na odlaczenie uslug w szybkim terminie. O 45-dniowym terminie nic nie wspominal. Zapewnial, ze nie musze czytac calej umowy tym okropnym maczkiem, i ze zrezygnowac z uslug moge w kazdej chwili. Ani mru mru o zadnych karach.

    3. W trakcie mojego rezygnowania z uslug, tez nikt nie wspomnial o wysokosci ewentualnej kary.

    SZCZERZE ODRADZAM USLUGI TEJ FIRMY.
    dr Katarzyna Kacprzak
  • ~opiniowacz / 2010-09-30 13:57
    Ocena: 2.00 / 5
    1. Handlowiec opowiada głupoty i oszukuje, mówi że będę płacił miesięcznie x, a faktycznie wychodzi na umowie +35%. Oszustwo handlowaca to standard.
    2. Aster zawyża faktury regularnie, trzeba pisać stałe reklamacje do każdej faktury, przy tym nęka wiadomościami systemowymi pojawiającymi się na telewizorze o nie zapłaconej w pełni kwocie faktury (nawet za to co nie przewiduje umowa)
    3. Odpowiedzi na reklamacje po ok 45 dniach, czyli max czas regulaminowy
    4. Skomplikowany regulami z haczykami i masa załączników cenowych i promocyjnych - wszystko po to aby sie pogubić.

    Dla mnie to organizacja oszukańcza. Jak ktoś ma inny wybór niech od nich spada.
    Zaletyw miarę działaja usługi
    Wadyprawie same minusy za obsługę i podejście do klienta
    6msc
  • ~nikt ważny / 2010-09-21 17:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Metody przypominania o minionym wczoraj terminie płatności są po prostu skandaliczne. Na numer telefonu, który praktycznie ode mnie wyłudzono ( nie było potrzeby podawania go) przyszło dziś już 12 smsów." Firma Aster informuje, że minął termin płatności faktury. Jeśli wpłata została dokonana wiadomość jest nieaktualna." Co za kurtuazja! A jeśli zapłaciłam wczoraj, to przysyłanie tylu smsów jest w porządku? A tym numerem już nie dysponuję, oddałam go komuś. Obsługa klienta to żart. Ani to obsługa, ani my klienci.
    ZaletyNie ma anteny na dachu. Wielkim plusem jest to, ze mogą być w domu 2 telewizory i w każdym można oglądać inny program za te same pieniądze.
    WadyUsuwanie kanałów, które polubiłam.
    Oj, bardzo długo. Chyba 15 lat.
  • ~pytkrzys / 2010-09-18 21:20
    Ocena: 2.75 / 5
    Obiecałem się odezwać, co też robię.Wysłałem maila do Aster i to dwukrotnie.I otrzymałem odpowiedź po trzech dniach.Dostałem propozycję przedłużenia umowy na rożnych warunkach do wyboru. Trochę droższe niż w promocji dla zaczynających "przygodę" z Aster, ale do przyjęcia.Przysłali też,po ponownym kontakcie, umowę do zapoznania się i ewentualnego podpisu. Jak do tej pory, to wszystko przebiega OK, jak podczas innych kontaktów drogą elektroniczną.
    Dzięki ostrzeżeniom na forum nie wybierałem się do biura obsługi i dałem sobie spokój z telefonowaniem. Mam przykre doświadczenia z poprzednich lat.
    RADA DLA INNYCH - gdy kończy się umowa zawarta na promocyjnych warunkach, złożyć wypowiedzenie.Następnie przed upływem wypowiedzenia i rozłączeniem sygnału złożyć wniosek o podpisanie umowy na promocyjnych warunkach. Wszystko zgodne z regulaminem Aster.
    Po prostu trzeba samemu pamiętać i nie liczyć, że ktoś się odezwie, im zależy na tym abyśmy płacili jak najwięcej.Tak jak pisali inni,nic nie dostaniemy za darmo.
    ZaletyPrzez 2 lata internet działał bezawaryjnie
    WadyObsługa klienta, Mało stabilne warunki dostarczania sygnału (prędkości) MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI
    Obecnie 2 lata
  • ~Marcin / 2010-09-16 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesięcy regularnie zawyżają mi abonament !!!
    Po dwóch interwencjach w warszawskim biurze aster na marynarskiej a każda trwała 2 godziny dalej przysyłają każdy rachunek zawyżony i niezgodny z umową. Odradzam przechodzę na satelitę
    Zaletybrak
    Wadykoszmarna obsługa klienta , brak możliwości dodzwonienia się na e-mail odpowiadali 2 miesiące !!!
    od 11 miesięcy
  • ~niunia / 2010-09-16 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa brak szacunku do abonentów ODRADZAM UNIKAĆ dodzwonienie graniczy z cudem dział windykacji olewa i nie pomaga tylko ignorują
    ZaletyZERO
    WadyBARDZO DUŻO !!!!
    10 LAT I MAM NADZIEJE ZE TO JUŻ KONIEC MĘKI MUSZE TYLKO DOTRWAC DO KONCA UMOWY
  • ~pytkrzys / 2010-09-09 22:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Ponownie po kilku latach mam do czynienia z Aster.kiedyś mieszkałem w innym miejscu i korzystałem z TV.Nie będę się rozpisywał, ale zrezygnowałem z usług i przeszedłem na satelitę. Obecnie od prawie dwóch lat korzystam z internetu.Blok jest okablowany przez Aster. Ogólnie OK. Czasami tylko pasmo niższe niż w umowie, ale bez problemów śmiga.Jako że kończy się umowa, to wysłałem maila z pytaniem, czy są w stanie zaproponować mi coś atrakcyjnego.Teraz płacę 69 zł. a od pazdziernika 107 , to trochę za drogo biorąc pod uwagę konkurencję. Pomyślicie sobie, naiwniak.Ale dałem szansę. Po przeczytaniu zawartych na tej stronie opinii utwierdzam się w przekonaniu, że trzeba rozglądać się za innym dostawcą. Może jakieś propozycje? Obiecuję, że napiszę czy odezwali się do mnie.
    ZaletyBezawaryjność
    WadyBrak kontaktu w związku z końcem umowy- Obsługa
    Obecnie 2 lata
  • ~Marek279 / 2010-09-09 11:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety po prawie 2 latach z Astrą nie mogę powiedzieć nic pozytywnego. Jeżeli zdecyduję sie na przedłużenie umowy to będę płacił więcej a na dodatek sam pracownik ASTER doradził mi zakonczenie umowy z dostawcą. Tak zrobię .....
    Zaletyjest bo jest....
    Wadysa bo zalet nie ma
    2
  • ~as / 2010-09-08 10:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kilku dni jestem po wypowiedzeniu umowy
    Przed zakończeniem umowy promocyjnej przez infolinię dowiedziałem się że za mój pakiet będę płacił ok 190 zł (HD, C+, internet Twoj Dom, telefon). Po przyjściu do salonu i 2 godz czekaniu otrzymałem promocyjną cenę ok 210 zł, na informację że znajomi za podobny pakiet płacą 165 zł usłyszałem że to miemożliwe. Gdy podałem adresy to wyjasnienie było że w bloku są konkurencyjni dostawcy i cena ta dotyczy tylko niektórych bloków. Potem dowiedziałem się że w moim bloku także niektórzy mają niższe stawki niż zaproponowane dla mnie.
    Aster czując że za parę miesięcy bedzie naziemna tv cyfrowa a internet będzie cotaz szybszy i tańszy korzysta z pozycji monopolisty i proponuje warunki paskarskie, dodatkowo wiążąc umową na 24 miesiące. Skandal
    as
    Zaletyniewiele
    Wadycena, jakość obsługi
    5 lat
  • ~Klaudiusz / 2010-09-03 15:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Podpisując umowę z Aster City nie dostrzegłem zapisu o tym, iż po 2 latach (okres promocji), o ile sam nie będę pamiętał o tym, by na miesiąc przed pisemnie wypowiedzieć umowę, to przedlużą mi ją na ZUPEŁNIE INNYCH WARUNKACH bezterminowo.
    Oczywiście informacji od nich, ani przypominajki nie otrzymałem, a AsterCity zwlekało z poinformowaniem mnie o zaległościach kilka miesięcy (w międzyczasie wyłączyli mi radio, podobno niezależnie od umowy, potem Internet).
    Jak tylko się dowiedziałem, złożyłem reklamację, że chcę podpisać nową umowę, na promocyjnych warunkach na kolejne 2 lata, ale... AC najpierw zażądało tego, co już wyłudziło w umowie małym druczkiem.
    Ponieważ nie lubię naciągaczy i oszustów, to odmówiłem i czym prędzej wypowiedziałem umowę, zdałem sprzęt.
    PODKREŚLĘ, iż wielokrotnie odwoływałem się od tej decyzji, a w dniu wczorajszym otrzymałem pismo z odpowiedzią określoną jako "ostateczna".
    Wg mnie jest to typowe naciągactwo - więcej porządnych firm obdzwania lub pisze choćby SMSy z przypominajką, ze "kończy się okres promocyjny". Choćby dlatego, że obawiają się, że konkurencja wejdzie na ich miejsce.
    Niestety AC ma to w nosie.
    Swoje przygody z AC opiszę na oddzielnej stronie, ale podsumowując Obslugę Klienta - dramat. Od pewnego momentu zacząłem nagrywać rozmowy (np.z p.Marcinem Klejm? zapis fonetyczny), niestety nawet personel menedżerski wykazuje się również braku zrozumienia wpółczesnej gospodarki i faktu, iż nie powinno się Klienta celowo takimi zapisami wprowadzać w błąd, a jeśłi już tak się stało, to czym prędzej anulować różnicę i kontynuować umowę, utrzymać Klienta u siebie. A jak mówi stare powiedzenie - ryba psuje się od głowy.
    ZaletyW miarę rozsądna oferta telewizyjna
    WadyFATALNA obsługa, zarówno na poziomie bezczelnych obsługujących
    2,5 roku
  • ~master / 2010-09-01 21:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Wybrałem sie do astera o przedłużenie kończącej sie umowy. Pracownik zaproponował mi taki sam internet tylko droższy nic nie wspominając że to jest promocja.
    Gdy pojawił sie u mnie internet Vectra chciałem zrezygnować i okazało sie ze nie moge bo zapłace kare 615zl bez namysłu zrezygnowałem i nie żałuje.
  • ~ANDRZEJ / 2010-09-01 21:34
    MAM DOSYC STARAM SIE OPISAC PROBLEM Z ASTER CITY Z CHWILA PRZENIESIENIA USŁUGI ASTER POLICZYŁO SOBIE ZAWROTNE CENY 1470 ZŁ PO REKLAMACJI CZEKAM 1 MIESIAC ,W ROZMOWIE Z BIOREM OBSŁUGI POTWIERDZIŁY SIE MOJE RACJE ZE USŁUGA ZOSTAŁA PRZENIESIONA I POTRZEBNA JEST KOREKTA NFAKYURY , NA DZIEN DZISJEJSZY PO MIESIACY JESTEM WINDYKACJI I MAM ZABLOKOWANY SYGNAŁ . ALE NADAL CZEKAM OCZYWISCIE O WSZYSTKIM NA PISMIE POINFORMUJE ZARZAD SPOŁKI I SPRAWE DO SADU O UTRATE ZDROWIA I KOSZTY ZA TEL DO BIURA OBSŁUGI Z NETIA MI SIE UDAŁO
    WadyOBSŁUGA I KOLEJKI STAWIAM W SKALI 1-10 1
    OD 3 LAT
  • ~anon / 2010-08-23 16:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Podstawa to traktować handlowca jak zawodowego łgarza i oszusta, i tak samo firmę. Od tego tzreba wyjść, aby było choć trochę lepiej po podpisaniu umowy.

    Handlowiec w moim przypadku, podczas podpisania umowy, łgał, czyli albo jawnie kłamał, np. w kwestii możliwości wypowiedzenia umowy po 1 roku, bez konsekwencji kar, nawet jeśli jest umowa na 2 lata. Ponadto nie informował o dodatkowych opłatach za usługi. Skalkulowana miesięczna opłata przez handlowca była wyższa o około 25%.

    Na skuteczną pomoc z psychologiem z BOK nie ma co liczyć. Handlowiec olewa klienta po podpisaniu umowy.

    Jedynie co warto robić to pisać reklamacje i mieć dowody nadania. Wszystko archiwizować i zbierać potwierdzenia zapłaty.

    Po podpisaniu umowy warto jeszcze kilka razy wszystko dokładnie pzreanalizować w Umowie i jak coś nie gra rozwiązać ją. Mozna rozwiązać Umowę po podpisaniu jej poza siedziba Aster (czyli np. siebie w domu) w terminie do 10 dni. To jest przywilej i warto z tego korzystać nawet jak się podpisze umowe! Zero skępowania - nie pasuje wypowiadam Umowę!

    ZaletyInternet działa dobrze. TV tez ok.
    WadyZastawiane pułapki w regulaminie i umowach. Brak możliwości sortowania kanałów w dekoderze wg własnych potrzeb. Dekoder to istny piecyk elektryczny, nawet jak jest w stanie czuwania.
    3 miesiące
  • ~niunia / 2010-08-14 17:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak szacunku do stałych abonentów opryskliwa i niemiła obsługa w dziale windykacij straszenie i szantaż
    Zaletyzero
    Wadydługo by wymieniać czekam do końca umowy i pa pa
    12 lat
  • ~nmnm / 2010-08-12 22:41
    Ocena: 5.00 / 5
    fdgd
  • ~iza / 2010-08-09 11:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsluga, dodzwonienie sie graniczy z cudem...
  • ~trezbouchez / 2010-06-16 13:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Absolutnie unikac. Ceny koszmarne, nie zalezy im na kliencie.
    Do wszystkich, ktorych Aster probuje oszukac zmieniajac regulamin w trakcie trwania umowy, wysylajac jego nowa tresc (jak twierdza) listem zwyklym: Nie dajcie sie zalatwic. Zawiadomienie wystosowane ta droga nie jest prawnie skuteczne. To Aster musi udowodnic, ze list otrzymaliscie i, co wiecej, odczytaliscie, a nie np. wyrzuciliscie do kosza, co jest niewykonalne. Kazdy sad przyzna Wam racje. Co wiecej - jesli probuja wrobic Was w cos takiego, zdradze Wam sposob, by ich za to ukarac, co zapewne poprawi Wam humor. Oto opis mojej sytuacji, ktora moze spotkac i Was:
    Dostarczenie tresci nowego regulaminu listem zwyklym jest nieskuteczne, zreszta listu nie widzieliscie na oczy, o zmianie regulaminu dowiadujecie sie po raz pierwszy, gdy przy probie rozwiazania umowy pani z infolinii milym glosem powiadamia Was, ze musicie pozostac jeszcze klientem jeszcze przez 3 miesiace a nie przez 1 jak sadziliscie na podstawie regulaminu, ktory przedstawiono Wam przy podpisywaniu umowy. Pytacie pani, kiedy byla zmiana i jak o niej powiadomili. Pani odpowiada, ze kiedys tam wyslali listem zwyklym. Na tym konczycie rozmowe, zeby wiecej nie psuc sobie nerwow. Otwieracie oryginalny regulamin, ktory byl zalaczony do umowy. Jest w nim napisane, ze moze on ulec zmianie, ale musicie zostac o tej zmianie powiadomieni a nowa jego tresc musi zostac wam dostarczona. Od chwili poznania tresci nowego regulaminu macie prawo przez dwa tygodnie wypowiedziec umowe ze skutkiem natychmiastowym. Idziecie wiec szybko do biura obslugi, kazecie przedstawic sobie nowy regulamin, ktorego nie znacie. Patrzycie w jego tresci i ... skladacie przygotowane wczesniej pismo, ktorym rozwiazujecie umowe - oczywiscie ze skutkiem natychmiastowym, bo macie do tego prawo, skoro dopiero teraz dowiedzieliscie sie o nowej jego tresci. W ten sposob nie tylko nie bedziecie z tymi oszustami przez kolejne trzy miesiace, ale nawet przez jeden dzien dluzej.
  • ~kacper / 2010-06-01 15:37
    Ja jestem zadowolony internet się nie zawiesza,telefon również mam i działa telewizję mam z dekoderem pvr i net bezprzewodowy z modemem nokia za 149 dodam że telefon 1500 minut a net 20 mega.kobiera miła zaproponowała mi pakiet zamias samego netu z tv.Piszecie jakieś dziwne rzeczy umowa jest na 2 lata a pózniej jeżeli nie pilnuje się terminu przechodzi na czas nieokreślony i podstawowe stawki tylko głui napisze ze potem ceny astronomiczne ale już winy ze swojej strony nie widzi dopiero jak rachunek większy zapłaci to się interesuje.Każda firma działa w ten sam sposób ja miałem multimedia i też moim zdaniem kit.Zawsze się chwali to czego się nie ma a gdy juz jest to trzeba narzekać pracuję w telefonii komórkowej i wiem jak jest do nas też ciężko się dodzwonić .
    Zaletyszybki i niezawodny net
    Wadykiepska obsługa infolinii
    5mc-149
  • ~antiata / 2010-06-01 13:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam w firmie telefon i internet w Aster. Średnio raz w tygodniu nie działa mi ani jedno ani drugie. Dzwonie wiec systematycznie. Czas oczekiwania na rozmowe to 15 min!!!!!!!!!!!! Jak zgłosi sie juz operator to czekam kolejne 10 min na polaczenie z technikami!!! porazajaca ignorancja. W czasie blisko polgodzinnego oczekiwania na polaczenie, rozladowal mi sie w koncu telefon. Oczywiscie musialam zadzwonic ponownie. i od poczatku czekac blisko 30 minut. W słuchawce ciagle ten sam znajomy głos. Mniemam wiec ze na cała Polske w godzinach szczytu jest moze 2 lub 3 operatorów. Pani stwierdzila iz nie moze udzielic mi informacji gdzie lezy przyczyna usterki, ze mam czekac 3 dni na wizyte serwisu. Proba przekierowania rozmow nie wypalila, bo trzeba to zrobic z pozycji słuchawki - działajacej. Mowie Pani, ze telefon nie dziala, a Pani na to: "a skad Pani wie, ze nie dziala?" "a jak Pani mysli?" - pytam. PORAZKA!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2530
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2188
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2017
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4009
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2389
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1883
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1177