Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

iParts.pl opinie

Ocena na podstawie 39 opinii

2.93 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.35
  • Dostawa
    2.86
  • Poziom cen
    3.08
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    3.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~chudybelfer / 2024-06-25 12:34
    Ocena: 3.80 / 5
    Kupowałem w tym sklepie od dziesięciu lat i do tej pory zawsze byłem zadowolony. Ostatnio zamówiłem olej i filtry, bo zamierzałem zadbać o auto córki. W dniu planowanej wymiany oleju zauważyłem, że filtr oleju raczej nie jest nieużywany. Świadczyło o tym uszkodzone opakowanie z naklejoną Kartką z napisem "centrala". Również stare zaskorupione resztki oleju w pobliżu uszczelki oraz koncentryczne rysy na tej uszczelce. Moim zdaniem ten filtr był już przykręcany do silnika. Napisałem dwa maile do sklepu. W jednym z nich były zdjęcia. Zasugerowałem wymianę na towar wolny od wad. Bez odzewu. Moja negatywna opinia nie pojawiła się. Duże rozczarowanie. Ja już u nich nie kupię.
    Zaletyduży asortyment, łatwość zamawiania, dobre ceny
    Wadypo otrzymaniu pieniędzy i wysłaniu towaru nie interesują się klientem
  • ~Edo / 2024-06-19 15:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo szybka wysyłka. Zamówienie dobrze zapakowane.
    ZaletySzeroki asortyment.
  • ~Mateusz / 2023-12-18 14:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajny sklep z częściami. Wszystko co potrzebne a co najważniejsze w bardzo niskich cenach.
    Zaletycena, dostępność, szybka wysyłka
  • ~andrzej / 2023-12-12 11:34
    Ocena: 3.40 / 5
    zakupiłem m.innymi kilka płynów. Jeden z nich nie pasował, wobec tego go zwróciłem. Oddano mi pieniądze po dwóch tygodniach, ale tylko połowę. Następne 10 dni dopraszałem się o pełny zwrot. W końcu po 4-tygodniach reszta kasy dotarła do mnie. W tym czasie nie mogłem uzyskać kontaktu z kimkolwiek z biura. Albo ktoś był tylko od przyjmowania zleceń, albo reklamacje tylko na maila, byłem też osobiście na Szeligowskiej, i też z nikim nie mogłem załatwić sprawy, słyszałem - reklamacja tylko drogą e-mail. Obsługa typowo francuska- firma przyjmuje kasę bez żadnych skrupułów, natomiast od odpowiedzialności to nie ja, to kolega, to inny dział itp. przekierowania.
    Zaletyasortyment
    WadyOBSŁUGA !!!
  • ~Cezary / 2023-10-12 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie pisza ze towar dostepny dwa dni pozniej okazuje sie ze paczka nie wyslana bo nir maja towaru dramat szkoda czasu na nich
  • ~Dawid / 2023-10-12 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Duży wybór, natomiast reklamacje w tej firmie to jakiś żart. Dwa tygodnie bez żadnego odzewu, pisałem 3 razy maile, dwa razy dzwoniłem - nikt nic nie pomógł, z działem reklamacji nie ma kontaktu (tylko mail....). Jeżeli wyślą Ci coś innego - to masz problem.... Jeżeli masz dużo cierpliwości to wybierz ten sklep. Po 14 dniach gdybym nie zadzwonił i żądał zwrotu - czekał bym dalej... Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyZero kontaktu!
  • ~Krzysztof hord.klim@gmail.com / 2023-10-05 15:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Towar zamuwiony po 48g ciągłe kłamstwa że kurierzy nieodbierają alb że już wysłane
    ZaletyNiema
    WadyKłamstwo na każdym kroku
  • ~Kamil / 2023-09-20 20:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Paczka zapakowana nie dokładnie, w środku nie kompletne zamówienie , po zgłoszeniu przez infolinię , pan powiedział że doślą brakujący element , i po tym jaki kolwiek kontakt i dalsze informacje odnoście sprawy kończą się , na zgłoszenie mailowe od 3 dni zero odpowiedzi , niby taki sklep o dość dużej sprzedaży a jakość usług to dno , jeśli komuś zależy na czasie to naprawdę nie polecam bo może się zdziwić
    ZaletyBRAK
  • ~Tomasz / 2023-06-19 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest firma która handluje częściami, to są oszuści i nie należy tam kupować.
    Dostaje się paczkę z czymś co akurat m1ieli pod ręką, potem można pisać na Berdyczów.Gdyby wartośc mojego zamówienia była większa zawiadomiłbym prokuraturę, ale przy 100 złotych sprawą się nie zajmą.
  • ~Marklampy / 2023-05-18 13:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Banda łobuzów nie uznają żadnej reklamacji sprzedać i zapomnieć dno
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Oszkukana / 2023-05-09 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Sugeruje Wszystkim wybranie innego sklepu, jeśli nie chcecie stracić swoich pieniędzy. Wszystko jest pięknie i ładnie dopóki nie trafisz na używana część sprzedawana jako nowa albo dopóki część nie wymaga reklamacji. Wtedy dopiero zobaczysz z kim masz do czynienia. Zaczną Cie oszukiwać okłamywać Wszyscy po kolei. Będą składać obietnice bez pokrycia, złamią szereg praw konsumentów i szereg innych przepisów prawa, zostaniesz oszukany. Będą zwalać winę na wszystkich wokół tylko po to aby nie rozpatrzeć pozytywnie reklamacji w ramach rekojmi za wadliwa czesc która po czterech miesiąca unieruchomiła samochod. Będą przerzucać winę na gwaranta i na serwis, aby nie zwrócić pieniędzy za wadliwa część. W moim przypadku to kwota około 1000 zł. Oczywiście podejmuje kroki prawne wobec sklepu i powiadomiłam wszystkie instytucje aby skontrolowali te oszukance praktykii wyłudzaczy, którzy łamią prawo. Jak masz taki sam problem napisz do mnie. Unikać sklepu jak ognia.
    ZaletyŻadnych. Koszmarny sklep który oszukuje klientów. Szukajcie profesjonalnych sklepów.
    WadyLista wad długa. Lamanie prawa. Ignorowanie
  • ~jan / 2023-04-27 10:34
    Ocena: 2.25 / 5
    To co się obecnie dzieje to jakaś pomyłka dawniej było ok
    wysyłają mi wczoraj o 9.00 że części przygotowane do wysyłki dzwonie dzisiaj - gdzie są moje zapłacone części a facet mi mówi że może dzisiaj pojadą i się rozłącza
    Kpiny jak najdalej od takich tandeciarzy
  • ~Tomek / 2023-04-20 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie wszystko dostępne, przez telefon codziennie ściemniają, że jutro wyjdzie, a ja czekam tydzień i brak przesyłki. Dwa terminy w serwisie przeleciały, bo umówiłem zgodnie z zapewnieniami panów na infolinii, że "jutro" wysyłka. Ten sklep to totalne nieporozumienie. Uważajcie, bo to co w sklepie widnieje jako dostępne i świeci się na zielono to tak naprawdę towar dostępny, ale do sprowadzenia
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Heri / 2023-01-15 12:28
    Ocena: 2.80 / 5
    "Czytam złe opinie. Strach kupować u nich. Kupowałam dość często, ale widząc takie opinie, chyba więcej nie kupię. "
    ZaletyMają punkt w Warszawie,można odbierać osobiście.
    WadyKrótki termin dla zwrotów. Niechęć w przyjmowaniu zwrotów od klienta.
  • ~P.a / 2022-12-12 22:16
    Ocena: 2.60 / 5
    Czekam na kolejne rozpatrzenie reklamacji,wymiany towaru na wolny od wad i uszkodzeń...narazie trwa to już od 2 tygodni..... z niewiadomym skutkiem
    kontakt/rozmowa z bok@ipart kojarzy się bardziej jak monolog na te chwilę....
    A cały ten problem bo ciężko przed wysyłką sprawdzić zamawiana część na ewent.wady bądź uszkodzenia,nie wykluczone że wysyłają zwroty od klientów ponownie z nadzieją że ktoś nie zauważy....?
    Na te chwile NIE POLECAM!
  • ~mazda / 2022-12-07 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukala mnie firma Iparts, wyslylajac mi falszywa wersje czesc
    jednak odmawiaja wymiane
    ZaletyOszukala mnie firma Iparts, wyslylajac mi falszywa wersje
    jednak odmawiaja wymiane
    WadyOszukala mnie firma Iparts, wyslylajac mi falszywa wersje
    jednak odmawiaja wymiane
  • ~Piotr / 2022-09-29 11:28
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem 2 tuleje do Volvo S60 Swag, nr 55 92 2755.
    Otrzymałem Febi, nr 22755.
    Zgłosiłem to telefonicznie.
    Pracownik obsługi odparł, że towar można zwrócić, ale na własny koszt, bo reklamacji "producent" nie uzna, bo "SWAG i Febi to ten sam koncern".
    To dlaczego iParts oferuje na jednej stronie osobno w/w tuleje Swag i Febi w różnych cenach ?

    Z tulejami zamówiłem także 2 sprężyny Sachs nr 994 171.
    Przyszły w pootwieranych pudełkach, więc nie mam pewności, co do autentyczności zawartości.
    Paczka wyjątkowo niechlujna.

    Zostałem oszukany. Odradzam.
  • ~Jacek / 2022-09-19 07:39
    Ocena: 4.60 / 5
    Bardzo dobry kontakt. Obsługa taka ja powinna być. Służą radą i pomocą. Zamówiłem pompę hamulcową do Renault. Miała przyjść za dwa dni. Ale było opóźnienie. Zadzwoniłem. Pan przeprosił i wytłumaczył że nie ma tego modelu części ale zaproponował droższą w cenie tańszej. Kurier dostarczył pompę następnego dnia.
    Firma solidna dbająca o klienta. Brawo. POLECAM
  • ~Kwiatek / 2022-04-21 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobra opcja z weryfikacją częsci pod kątem samochodu. Dostawa dwa dni później. Na częściach do zawieszenia oszczędziłem prawie 2000 zł w porównaniu z cenami stacjonarnymi.
    Zaletyceny, szerokosć asortymentu, sprawdzanie dopasowania części do samochodu
  • ~Były stały klient / 2022-02-10 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Część wybrana wg katalogu że ich strony nie pasuje pomimo tego że deklarują że jest do tego modelu. Nie wiadomo na jakiej podstawie bo to Renault a na opakowaniu info że część do Fiata i Lancii. Zapakowana fatalnie, karton pognieciony, podarty, wszystko się sypie. Na mail do BOK zero odzewu! Pan z infolinii na którą trudno się dodzwonić mówi że mogę odesłać na mój koszt bo to moja wina że wygrałem część z ich katalogu bo ONI NIE ODPOWIADAJĄ ZA KATALOG KTÓRY MAJĄ NA SWOJEJ STRONIE!!! Szczyt bezczelności! Krasnoludki im go na stronie umieściły albo złośliwa konkurencja pewnie. Na szczęście tej jest dużo i nie trzeba kupować u kogoś kto klientów nie szanuje. Kupowałem u nich od lat i już kilka ostatnich zamówień było fatalnie zapakowanych, teraz miarka się przebrała.
    WadyBłędne informacje za które nie chcą ponosić odpowiedzialności, fatalna obsługa
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1682
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1653
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 951
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 689
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 614
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4268
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851