Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

iParts.pl opinie

Ocena na podstawie 37 opinii

2.85 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.31
  • Dostawa
    2.76
  • Poziom cen
    3.00
  • Łatwość zamawiania
    3.08
  • Asortyment
    3.17

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 2 z 2
  • ~Marek / 2021-08-20 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mozliwosci zwrotu towaru zaciskow za 900zl!

    Zaciski nie pasowaly do auta niestety nie zmiescilem sie w okresie 14 z powodu urlopu. W obsludze klienta uslyszalem zebym teraz to sobie wystawil sobie produkt na allegro bo nie maja na te czesc popytu i tylko mi to sprzedali przez ostatnie 5 lat. Towar nie byl zgodny z opisem. Dziwna mentalnosc brak obslugi klienta. Pierwszy i ostatni raz
  • ~Tomasz / 2021-07-28 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed zakupami w firmie iParts! Zamówiłem sprzęgło z końcówka 556, otrzymałem przesyłką sprzegło 098. Kontakt z infolinią, odsyłam kurierem do zwrotu, ale - uwaga - firma przyjmie zwrot jeśli odeślę im sprzęgło 556. Paranoja. Wysłali mi błędny towar i nie przyjmują zwrotu. Zostałem z niepotrzebnym sprzęgłem i stratą finansową. Sugeruję omijać ten sklep szerokim łukiem.
  • ~Robert / 2021-05-24 13:39
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie polecam nikomu. Zamówione były przeze mnie tarcze oraz klocki hamulcowe gdzie finalnie przesyłka była niekompletna, pomijając już fakt że opakowania wyglądały jakby to już było z 100 razy sprzedane i zwrócone. Zgłosiłem oczywiście brak klocka hamulcowego(w sobotę) bo tego jedynie brakowało do szczęścia, to dostałem odpowiedź że dzisiaj nie pracuje dział logistyki ale sprawa zostanie tam przekazana w celu weryfikacji monitoringu itp, mam oczekiwać na telefon. Jest poniedziałek brak telefonu, wtorek dzwonię w celu uzyskania jakiejkolwiek informacji czy coś się ruszyło (ileż może trwać weryfikacja???) Pan na infolinii przekazuje że on nic nie zdziała to logistyka lub dział reklamacji (mam reklamować wirtualny produkt ??), ok czekam na telefon. Jest czwartek dalej cisza więc dzwonię już lekko zirytowany mówiąc wprost aby sprawa się wyjaśniła, dostaje informacje że to dział logistyki się zajmuje i reklamacji i oni się do mnie odezwą. Jak poprosiłem o numer reklamacji skoro zostało to rzekomo zgłoszone bez mojej zgody to może jakiś numer reklamacji? Cisza. W ten sam dzień dzwonią z MotoCentrum że w sumie to nie wiedzą po co dzwonią bo oni są z logistyki ale to sprawa jest pod reklamacje i kolega oddzwoni (XDDDDD) mało tego dostaje info że jedyny telefon ode mnie był w czwartek. Spoko. Mija już 9 dzień od tego cyrku a wspaniały iparts nie potrafi się zaopiekować sprawą dotycząca braku w wysyłce. Rozumiem że nie jestem jedyny który zgłasza problemy z wysyłką, reklamacje cokolwiek ale telefon, sms, mejl pod tytułem sprawa jest w toku już by dała człowiekowi do myślenia że faktycznie coś działają w temacie. Nie dziwi mnie potem fakt że ludzie są jacy są wobec sklepów internetowych, wszystko przez takie lekceważące podejście. Jeszcze raz nie polecam.
  • ~Jadwiga / 2020-07-12 12:52
    Ocena: 1.40 / 5
    sklep żąda aby zwrot części był opakowany, a sam wysyłą część owiniętą w folię - utrudniają zwroty - brak konsekwencji celowy z nieopakowaniem wysyłki a żądaniem opakowania zwrotu, i bdury o uszkodzonym opakowaniu, które uniemożliwia zwrot, zwracam część a nie opakowanie, które sfatygowało się przez nieopakowanie paczki przez iParts anie przeze mnie ani nie przez firmę kurierską
  • ~tomko / 2020-05-05 20:31
    Ocena: 5.00 / 5
    wszystko git, bylem bardzo zadowolony, mila obsluga, szybka dostawa.
  • ~Adam / 2019-09-10 11:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko bardzo sprawnie. Robie zakupy od kilku lat.
  • ~Miczu / 2019-05-17 22:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka dostawa, miła, pomocna i kompetentna obsługa. Zamawiam tam od jakiś 5 lat. Dodatkowo jest to polski sklep, a tych już niewiele zostało.
  • ~zamówienie nr 62581/S/18/ZO / 2018-06-07 22:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Łącznik stabilizatora (OPTIMAL) przyszedł bez gumek i podkładek. Nigdzie nie da się tych elementów dokupić oddzielnie.
    Pasek klinowy wielorowkowy (MEYLE), Pasek klinowy wielorowkowy (DAYCO) - na stronie się wszystko zgadza, to co przyszło nie pasuje do Nissan ALMERA II (N16) (od 2000.06) 1.8 116KM
    Złożone dwie reklamacje, zero odpowiedzi ze strony sklepu.
    ZaletyPozostałe części ok
    WadyŁącznik stabilizatora (OPTIMAL) przyszedł bez gumek i podkładek. Nigdzie nie da się tych elementów dokupić oddzielnie.
    Pasek klinowy wielorowkowy (MEYLE), Pasek klinowy wielorowkowy (DAYCO) - na stronie się wszystko zgadza, to co przyszło nie pasuje do Nissan ALMERA II (N16) (od 2000.06) 1.8 116KM
  • ~Citroen / 2018-03-22 09:52
    Ocena: 2.80 / 5
    Kompletny brak profesjonalizmu, tydzień temu zostały zamówione przeze mnie części z odbiorem osobistym i do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji jak wygląda sytuacja. Status w "Moje zamówienia" pokazuje, że zamówienia zostało zrealizowane. Kiedy próbuje się dodzwonić - zajęte, za każdym razem. Dodatkowo dowiedziałem się dzisiejszego dnia, że znajomy, który zamówił części dostał zamienniki, które kompletnie nie pasowały do jego modelu auta, a "profesjonalna obsługa" sprawdzała, czy wszystko będzie w porządku po numerze VIN.
  • ~Donatan3 / 2016-11-22 13:38
    Kupiłem ostatnio części do mojego Ford aFocusa i niedość że przyszlo mi szybko to jeszcze dali mi fajny upust. Polecam Wam ten sklep.
  • ~Karol / 2016-11-21 11:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalny sklep internetowy gdzie można znaleźć wiele wysokiej jakości produktów. Firma ma bardzo rzetelną obsługę oraz dostarcza szybko przesyłki.
    Zaletydobra cena
    duży wybór
    wysoka jakość produktów
    Wadynie zauważyłem
  • ~mareek / 2016-01-19 13:34
    Ocena: 1.80 / 5
    Termin realizacji zamowienie jest w tym sklepie losowy. Nie ma znaczenia wczesniej podana data doreczenia towaru przez sprzedajacego (mianowicie w dniu rzekomego doreczenia dowiedzialem sie ze towar jeszcze nie zostal wyslany)

    Dodatkowo ma watpliwosci co do przyznanych im nagrod. Mianowicie na ich stronie maja racje bytu tylko i wylacznei pozytywne komentarze (inne sa usuwane i nie zamieszczane na stronie) czym myla klientow bo negatywnych opinie widze teraz cala mase (niestety dopiero po zakupie).
    Zaletybrak
    Wadyoklamuja klienta
    towar podobno jest wysylany dzisiaj, czyli w dniu w ktorym powinienem miec go juz w rekach po zapewnieniach sprzedajacego
  • ~alfons / 2015-06-08 14:20
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep do kitu nie można się skontaktować ani m-eilem ani telefonem ażeby wyjaśnić problemy a rozmowy telefoniczne nie są wogóle słuchane błędne wysyłanie towarów.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    towar zwrócony
  • ~macio / 2013-08-13 11:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Doskonały jak od kilku lat - POLECAM
    Zaletyszerokość oferty i czass dostawy
    Wadybrak
  • ~w888 / 2013-07-18 10:02
    Ocena: 3.60 / 5
    Czekam na części już 13 dni , brak odpowiedzi na interwencje.
    Ciągle czekam realizacja miała być w ciągu dwóch dni
    Kupowałem wcześniej nie było takich komplikacji,czy personel gorzej pracuje.Nie wiem czyja wina czy sklepu czy kuriera?
    WadyDługi czas realizacji
  • ~Czarek / 2013-07-17 13:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry sklep, profesjonalny. Mają ogromny wybór części w fajnych cenach
    Zaletyszybka obsługa
    około 2 miesiące, 120 zł
  • ~Piotr / 2013-03-30 20:19
    Ocena: 4.60 / 5
    Polecam. Super sklep z częściami samochodowymi. Szybka wysyłka, rzeczowa pomoc na infolinii
    ZaletySzybka wysyłka
    Wadynie widzę
    2 tygodnie
strona 2 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1644
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 911
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 680
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4144
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795