Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

iParts.pl opinie

Ocena na podstawie 37 opinii

2.85 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.31
  • Dostawa
    2.76
  • Poziom cen
    3.00
  • Łatwość zamawiania
    3.08
  • Asortyment
    3.17

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Adam / 2019-09-10 11:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko bardzo sprawnie. Robie zakupy od kilku lat.
  • ~Adam / 2021-09-15 12:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem czemu Tu tyle Płaczków...
    Zamawiam tu części od latt Nigdy nie Miałem żadnego problemu...
    Nawet robiłem Zwrot bo zamówiłem cześć która była z Niższej Półki i to przyjęto A Gotówką została Zwrócona.
    Dziś doszedł Olej Motul 5+2l i filtry olej Superr zapakowany owinięty w przejżystego Strecza do tego papier wrazie Zwrotu
    I jeszcze 2 papiery Oświadczenie Sprawcy kolizji drogowej
    Oraz Wizytówka do Zmiany Oleju I filtrów...
    Czy trzeba coś Więcej...
    Dla Mnie Opinia na 6+
    ZaletyWszystko w najlepszym porządku!!!
    WadyBrak
  • ~Czarek / 2013-07-17 13:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry sklep, profesjonalny. Mają ogromny wybór części w fajnych cenach
    Zaletyszybka obsługa
    około 2 miesiące, 120 zł
  • ~Karol / 2016-11-21 11:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalny sklep internetowy gdzie można znaleźć wiele wysokiej jakości produktów. Firma ma bardzo rzetelną obsługę oraz dostarcza szybko przesyłki.
    Zaletydobra cena
    duży wybór
    wysoka jakość produktów
    Wadynie zauważyłem
  • ~Kwiatek / 2022-04-21 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobra opcja z weryfikacją częsci pod kątem samochodu. Dostawa dwa dni później. Na częściach do zawieszenia oszczędziłem prawie 2000 zł w porównaniu z cenami stacjonarnymi.
    Zaletyceny, szerokosć asortymentu, sprawdzanie dopasowania części do samochodu
  • ~macio / 2013-08-13 11:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Doskonały jak od kilku lat - POLECAM
    Zaletyszerokość oferty i czass dostawy
    Wadybrak
  • ~Mateusz / 2023-12-18 14:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajny sklep z częściami. Wszystko co potrzebne a co najważniejsze w bardzo niskich cenach.
    Zaletycena, dostępność, szybka wysyłka
  • ~Miczu / 2019-05-17 22:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka dostawa, miła, pomocna i kompetentna obsługa. Zamawiam tam od jakiś 5 lat. Dodatkowo jest to polski sklep, a tych już niewiele zostało.
  • ~tomko / 2020-05-05 20:31
    Ocena: 5.00 / 5
    wszystko git, bylem bardzo zadowolony, mila obsluga, szybka dostawa.
  • ~Jacek / 2022-09-19 07:39
    Ocena: 4.60 / 5
    Bardzo dobry kontakt. Obsługa taka ja powinna być. Służą radą i pomocą. Zamówiłem pompę hamulcową do Renault. Miała przyjść za dwa dni. Ale było opóźnienie. Zadzwoniłem. Pan przeprosił i wytłumaczył że nie ma tego modelu części ale zaproponował droższą w cenie tańszej. Kurier dostarczył pompę następnego dnia.
    Firma solidna dbająca o klienta. Brawo. POLECAM
  • ~Piotr / 2013-03-30 20:19
    Ocena: 4.60 / 5
    Polecam. Super sklep z częściami samochodowymi. Szybka wysyłka, rzeczowa pomoc na infolinii
    ZaletySzybka wysyłka
    Wadynie widzę
    2 tygodnie
  • ~zamówienie nr 62581/S/18/ZO / 2018-06-07 22:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Łącznik stabilizatora (OPTIMAL) przyszedł bez gumek i podkładek. Nigdzie nie da się tych elementów dokupić oddzielnie.
    Pasek klinowy wielorowkowy (MEYLE), Pasek klinowy wielorowkowy (DAYCO) - na stronie się wszystko zgadza, to co przyszło nie pasuje do Nissan ALMERA II (N16) (od 2000.06) 1.8 116KM
    Złożone dwie reklamacje, zero odpowiedzi ze strony sklepu.
    ZaletyPozostałe części ok
    WadyŁącznik stabilizatora (OPTIMAL) przyszedł bez gumek i podkładek. Nigdzie nie da się tych elementów dokupić oddzielnie.
    Pasek klinowy wielorowkowy (MEYLE), Pasek klinowy wielorowkowy (DAYCO) - na stronie się wszystko zgadza, to co przyszło nie pasuje do Nissan ALMERA II (N16) (od 2000.06) 1.8 116KM
  • ~w888 / 2013-07-18 10:02
    Ocena: 3.60 / 5
    Czekam na części już 13 dni , brak odpowiedzi na interwencje.
    Ciągle czekam realizacja miała być w ciągu dwóch dni
    Kupowałem wcześniej nie było takich komplikacji,czy personel gorzej pracuje.Nie wiem czyja wina czy sklepu czy kuriera?
    WadyDługi czas realizacji
  • ~andrzej / 2023-12-12 11:34
    Ocena: 3.40 / 5
    zakupiłem m.innymi kilka płynów. Jeden z nich nie pasował, wobec tego go zwróciłem. Oddano mi pieniądze po dwóch tygodniach, ale tylko połowę. Następne 10 dni dopraszałem się o pełny zwrot. W końcu po 4-tygodniach reszta kasy dotarła do mnie. W tym czasie nie mogłem uzyskać kontaktu z kimkolwiek z biura. Albo ktoś był tylko od przyjmowania zleceń, albo reklamacje tylko na maila, byłem też osobiście na Szeligowskiej, i też z nikim nie mogłem załatwić sprawy, słyszałem - reklamacja tylko drogą e-mail. Obsługa typowo francuska- firma przyjmuje kasę bez żadnych skrupułów, natomiast od odpowiedzialności to nie ja, to kolega, to inny dział itp. przekierowania.
    Zaletyasortyment
    WadyOBSŁUGA !!!
  • ~Robert / 2021-05-24 13:39
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie polecam nikomu. Zamówione były przeze mnie tarcze oraz klocki hamulcowe gdzie finalnie przesyłka była niekompletna, pomijając już fakt że opakowania wyglądały jakby to już było z 100 razy sprzedane i zwrócone. Zgłosiłem oczywiście brak klocka hamulcowego(w sobotę) bo tego jedynie brakowało do szczęścia, to dostałem odpowiedź że dzisiaj nie pracuje dział logistyki ale sprawa zostanie tam przekazana w celu weryfikacji monitoringu itp, mam oczekiwać na telefon. Jest poniedziałek brak telefonu, wtorek dzwonię w celu uzyskania jakiejkolwiek informacji czy coś się ruszyło (ileż może trwać weryfikacja???) Pan na infolinii przekazuje że on nic nie zdziała to logistyka lub dział reklamacji (mam reklamować wirtualny produkt ??), ok czekam na telefon. Jest czwartek dalej cisza więc dzwonię już lekko zirytowany mówiąc wprost aby sprawa się wyjaśniła, dostaje informacje że to dział logistyki się zajmuje i reklamacji i oni się do mnie odezwą. Jak poprosiłem o numer reklamacji skoro zostało to rzekomo zgłoszone bez mojej zgody to może jakiś numer reklamacji? Cisza. W ten sam dzień dzwonią z MotoCentrum że w sumie to nie wiedzą po co dzwonią bo oni są z logistyki ale to sprawa jest pod reklamacje i kolega oddzwoni (XDDDDD) mało tego dostaje info że jedyny telefon ode mnie był w czwartek. Spoko. Mija już 9 dzień od tego cyrku a wspaniały iparts nie potrafi się zaopiekować sprawą dotycząca braku w wysyłce. Rozumiem że nie jestem jedyny który zgłasza problemy z wysyłką, reklamacje cokolwiek ale telefon, sms, mejl pod tytułem sprawa jest w toku już by dała człowiekowi do myślenia że faktycznie coś działają w temacie. Nie dziwi mnie potem fakt że ludzie są jacy są wobec sklepów internetowych, wszystko przez takie lekceważące podejście. Jeszcze raz nie polecam.
  • ~Citroen / 2018-03-22 09:52
    Ocena: 2.80 / 5
    Kompletny brak profesjonalizmu, tydzień temu zostały zamówione przeze mnie części z odbiorem osobistym i do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji jak wygląda sytuacja. Status w "Moje zamówienia" pokazuje, że zamówienia zostało zrealizowane. Kiedy próbuje się dodzwonić - zajęte, za każdym razem. Dodatkowo dowiedziałem się dzisiejszego dnia, że znajomy, który zamówił części dostał zamienniki, które kompletnie nie pasowały do jego modelu auta, a "profesjonalna obsługa" sprawdzała, czy wszystko będzie w porządku po numerze VIN.
  • ~Heri / 2023-01-15 12:28
    Ocena: 2.80 / 5
    "Czytam złe opinie. Strach kupować u nich. Kupowałam dość często, ale widząc takie opinie, chyba więcej nie kupię. "
    ZaletyMają punkt w Warszawie,można odbierać osobiście.
    WadyKrótki termin dla zwrotów. Niechęć w przyjmowaniu zwrotów od klienta.
  • ~P.a / 2022-12-12 22:16
    Ocena: 2.60 / 5
    Czekam na kolejne rozpatrzenie reklamacji,wymiany towaru na wolny od wad i uszkodzeń...narazie trwa to już od 2 tygodni..... z niewiadomym skutkiem
    kontakt/rozmowa z bok@ipart kojarzy się bardziej jak monolog na te chwilę....
    A cały ten problem bo ciężko przed wysyłką sprawdzić zamawiana część na ewent.wady bądź uszkodzenia,nie wykluczone że wysyłają zwroty od klientów ponownie z nadzieją że ktoś nie zauważy....?
    Na te chwile NIE POLECAM!
  • ~Kamil / 2023-09-20 20:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Paczka zapakowana nie dokładnie, w środku nie kompletne zamówienie , po zgłoszeniu przez infolinię , pan powiedział że doślą brakujący element , i po tym jaki kolwiek kontakt i dalsze informacje odnoście sprawy kończą się , na zgłoszenie mailowe od 3 dni zero odpowiedzi , niby taki sklep o dość dużej sprzedaży a jakość usług to dno , jeśli komuś zależy na czasie to naprawdę nie polecam bo może się zdziwić
    ZaletyBRAK
  • ~Piotr / 2022-09-29 11:28
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem 2 tuleje do Volvo S60 Swag, nr 55 92 2755.
    Otrzymałem Febi, nr 22755.
    Zgłosiłem to telefonicznie.
    Pracownik obsługi odparł, że towar można zwrócić, ale na własny koszt, bo reklamacji "producent" nie uzna, bo "SWAG i Febi to ten sam koncern".
    To dlaczego iParts oferuje na jednej stronie osobno w/w tuleje Swag i Febi w różnych cenach ?

    Z tulejami zamówiłem także 2 sprężyny Sachs nr 994 171.
    Przyszły w pootwieranych pudełkach, więc nie mam pewności, co do autentyczności zawartości.
    Paczka wyjątkowo niechlujna.

    Zostałem oszukany. Odradzam.
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1644
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 909
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 680
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793