strona 4 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Łukasz / 2023-04-05 08:32
Od momentu zmiany aplikacji VM na Play 24 jest dramat. Internetu albo nie ma albo kończy się w niemożliwie szybkim tempie. Z rozmowami też są problemy. Cud że chociaż smsy dochodzą. Najwyższy czas na zmianę operatora, a szkoda bo uważałem VM za najlepszą sieć -
-
~Jerzy / 2023-04-03 21:04
Masakra, "konsultanci" zwykli kociarze dwukrotnie już próbowałem połączyć numery w grup aby abonament był tańszy i nic z tego, chociaż konsultanci potwierdzali że już są połączone w grupę nic takiego się nie stało, abonament ciągle droższy, przychodzi kilka faktur zamiast jednej zawracanie głowy. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. -
~Apelsin77 / 2023-04-03 17:04
Zrezegnowałam z Vifgin mobil. Zżera kasę , zasięg słaby, Milan paker gigadaje . Internetu niewystarcza na cały misiąc. Za granicą nie działa. Operatory nie kompetentni. Naciągają na jakiś palety gdzie zżera kasę . Porażka. -
~Edyta / 2023-04-03 14:15
Złodzieje i tyle.
Serdecznie odradzam!
Zżarło mi z konta 40 zł gdzie miał sam odnowić się pakiet. Po za tym problemy z zasięgiem -
~Anna / 2023-03-31 11:36
Serdecznie odradzam każdemu, komu tylko przez myśl przejdzie pomysł korzystania z usług Virgin. Przez 1,5 miesiąca w kółko zgłaszany był problem niedziałających SMSów. Problem leżał we wszystkim, tylko nie w ich błędzie. Średnio co tydzień informowali pełni dumy ze swoich działań, że "problem został rozwiązany". Nic bardziej mylnego, po cotygodniowych debatach z działem obsługi klienta zostali w końcu poinformowani, że numer zostanie przeniesiony do innego operatora na co odpowiedzieli z uśmiechem "dobrze, gdybyśmy mogli jeszcze w czymś pomóc zapraszamy do kontaktu". Brak możliwości korzystania z usług, za które się płaci jest tutaj normą. Warto zastanowić się 15 razy przed tym wyborem. ZaletyNajwiększą zaletą jest możliwość zmiany operatora na traktującego ludzi poważnie.Wady- brak chęci do pomocy klientowi,
- brak umiejętności naprawy problemu, który sami stworzyli,
- niekompetentni pracownicy, -
~Adam / 2023-03-30 13:32
Brak kompetentnych ludzi w informacji co do działania aplikacji. -
~Bom / 2023-03-28 09:46
Przestrzegam wszystkich przed podpisywaniem jakiejkolwiek umowy z tą „firmą”, podpisać umowę to mogą przez telefon i korespondencyjnie, ale już żeby załatwić zmianę danych, kazali mi jechac 100km do jakiegoś saloniku bo w takiej wiosce jak Wrocław - nie mają ŻADNEGO! A bez aktualnych danych nie przeniesiecie się gdzie indziej. Zwykła pułapka na frajerów. WadyOszuści, obniżyli ilość GB o 80% bez jasnej informacji. Nie chcieli aktualizować moich danych przez telefon, a wiec nie mogłem się od nich wynieść. Kazali w salonie - a salonów nie mają prawie wcale, najbliższy 100km jazdy ode mnie. OSZUSTWO -
~Spring / 2023-03-24 11:53
Omijać Virgin szerokim łukiem. Podpisałem umowę, dostałem karty SIM, które nigdy nie zostały aktywowane. Byłem bez sieci przez tydzień. Podejście obsługi klienta skandaliczne - obiecanki bez pokrycia, a potem robienie problemów z odstąpieniem od umowy. Zaletyatrakcyja oferta, z któej nie da się skorzystaćWadynie są w stanie świadczyć usług na wysokim poziomie -
-
~824957 / 2023-03-18 15:54
Mam płacić za 2 miesiące do tyłu chociaż mam zapłacone to firma która ma za matematyka pod górkę we procent to z 188.85 to dla nich 35 zł -
~Mariusz / 2023-03-16 21:26
Denne dno, brak słow. Po sprzedaży abonamentu, zero pomocy, zero rozwiązanych reklamacji. ZaletyZero a nawet mniejWadyCała sieć to jedna wielka wada, dziwne że UOKIK jeszcze tego nie zamknął -
~Aska / 2023-03-16 16:07
Dno, odradzam. Jeśli zależy Ci na czasie i szkoda Ci nerwów nie wybieraj tej sieci. Ja czekam pół dnia na aktywacje nr…. Moja praca jest związana z moim nr komórkowym wiec mam spory problem :/// -
~Jarek / 2023-03-16 12:24
Dzień dobry.
Złożyłem wypowiedzenie na dokumencie otrzemanym od VM.
Odpisali, że nie rozpatrza bo nie podalem nr PESEL.
Na tym druku nie ma nawet miejsca na jego wpisanie.
LIPA !
-
~StaryDziad / 2023-03-16 08:14
Jestem w tej sieci już długo, bardzo długo. Zdarzały się potknięcie ale obecnie jestem bardzo zadowolony. Zarówno w kraju jak i za granicą nie miałem problemów z dostępem do nata. Korzystam z oferty "na kartę". Opłaty niewielkie, dodatkowe pakiety (w razie potrzeby) nie drogie. Ogólnie jestem zadowolony. ZaletyObsługa klienta, brak przerw w dostępie do sieci, dobra szybkość internetu -
~J / 2023-03-15 15:03
Dramat. Nigdy wiecej tego badziewia. Jeszcze gorszy niz PLAY. Unikać!!!!! -
~Agata / 2023-03-10 21:35
Dramat. Nie polecam. Odradzam!!! Mam telefon na karte. Mimo że mam środki na koncie pakiet Gigamaks nie odnawia się i wygadałam moje środki na koncie. Przyszedł sms, że mam zapewnić środki, miałam. Po kolejnym dniu, że mam 6 zł i mam włączyć sobie Gigamaks. Pomijam już afere z kradzieżą danych, zmieniałam wtedy dowód osobisty...i wtedy już powinnam zakończyć z nimi współpracę. ZaletyBrakWadySame wady. Unikajcie tej sieci. -
~Franek / 2023-03-08 12:49
Od kiedy przejęła to sieć Play zaczynają się problemy.Od dnia 1.04.2023 zostanie zlikwidowany pakiet za 9zł 300min/300sms i 1GB zastąpiony nowym pakietem za 18zł 400min/400sms i 2GB.Najlepszy cyrk to przeniesienie numeru do innej sieci i pytanie dlaczego oraz jaką sieć.Nie jest ustalone co wpisać we wniosku czy Virgin Mobile czy P4.Wniosek odrzucony.Pogorszenie usług i blokady oraz skrócenie ważności konta.Roku ważności już nie ma cennik obowiązuje jak w Play. ZaletyKiedyśWadyzniechęcić do pozostania -
-
~Szumi.w.uszach / 2023-03-04 07:46
KREW MNIE ZALEWA JAK SŁUCHA SIĘ NIEUKÓW I DEBILI Z UKRAIŃSKIM AKCENTEM NIEZNAJĄCYCH J. POLSKIEGO ZATRUDNIONYCH W VIRGIN MOBIL DO OBSŁUGI KLIENTA KTÒRZY MAJĄ DOSTĘP DO PESELI POLAKÒW W DRODZE REKLAMACJI ABONAMENTOWYCH! TO JEST TEMAT DLA CBA I DLA ZIOBRY. BANDEROWSKI MOTŁOCH Z UKRAINY W POSIADANIU DANYCH PERSONALNYCH POLEK I POLAKÒW !!! A TERAZ ROZDAJCIE IM KORABINY , MACZETY I SIEKIERY I NIECH BĘDZIE NOC! PODAJ NOGĘ UKRAINIE!!! VIRGIN MOBIL TO TERAZ PLAY JEDNI JAK DRUDZY NIE LEPSI OD SIEBIE ZŁODZIEJE I OSZUŚCI DWA W JEDNYM!!! PRAĆ Z KASIORY POLAKÓW W ABONAMENCIE I SPRZEDAWAĆ IM SZMIRĘ I KIT W OFERCIE!!! virginmobil + play = 0 - LEWACTWO LICHWA BAGNO I DNO. Trole ZaletyOszustwo do sześcianuWadyŁakomstwo -
~CBA / 2023-03-04 07:06
OSZUŚCI I ZŁODZIEJE!!! KRĘTACTWO NA KAŻDYM KROKU W KWESTII WYJAŚNIEŃ SPRAWY O ŻEKOMYCH URUCHOMIONYCH PRZEZ ABONENTA APLIKACJACH KTÒRYCH NIE BYŁO!!! FIRMA LEWA - NIEPRAWDZIWA WYŁUDZENIA PIENIĘDZY NA PORZĄDKU DZIENNYM!!!! TYLKO PODPISZ Z NIMI UMOWĘ NA ABONAMENT JACY MILI!!! NOGI BY TOBIE LIZALI I W DUPĘ WESZLI TYLKO PODPISZ CYROGRAF!!! BŁAZNY ????????????????????????
ODRADZAM STANOWCZO WIĄZANIE SIĘ UMOWĄ ABONAMENTOWĄ Z TĄ BANDĄ OSZUSTÒW I ZŁODZIEJI. KILKA MIESIĘCY ABONENT PŁACI 14 ZŁ. A PO TEM JAK JEST EMERYTEM TO IDĄ NA CAŁOŚĆ I DOLICZAJĄ JAKIEŚ DODATKOWE KOSZTY ZA URUCHOMIONE APLIKACJE TRÒRE WCISKAJĄ NACHALNIE OBSTAJĄC PRZY KŁAMSTWIE!!!! OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED BANDĄ V & M !!!!ZaletyJakie zalety mogą mieć OSZUŚCIWadyNACIĄGACZE -
~Siedem / 2023-03-03 20:58
VIRGIN Było spoko promocje itd. , po przejściu na play porażka menu dmi ( czyli krótkie info ) to klikanie i klikanie i tak na chybił trafił . Podjcie kody na poszczególne rzeczy a nie na wszystko . Dzieki to co napisałem to tyle razy trzeba kliknąć żeby dowiedzieć się do kiedy jest pakiet internetowy . -
~Nick / 2023-02-23 23:00
Omijać szerokim łukiem. Wyciek danych osobowych użytkowników. ZaletybrakWadyPrzekazanie danych osobowych złodziejom.
strona 4 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »