Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4446 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daria / 2024-08-04 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalne połączenie, nie polecam. Kilka razy w tygodniu muszę dzwonić do pomocy technicznej. Internet jest słaby, od czasu do czasu nie działa telewizja
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~tdf / 2024-08-04 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy sygnałem telewizji radia . obsługa techniczna nie kompetentna nie robi nic . awaria sama usuwać się ma . poprawy oferty programowej niema nowych kanałów niema wcale . pomijanie starych abonentów a faworyzowanie nowych to nie fer postępowanie spowoduje odejście do konkurencji abonenta .
    Zaletyniema
    Wadywszystko .brak kompetencji oraz poprawy oferty programowej dla nowych abonentów wabik a reszta traktowana jak skarbonka bez dna .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Michael / 2024-07-30 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słabo, wszystko do końca łącznie z robieniem problemu z ruterem i wmawianiu mi że nie zwróciłem.
    Zaletybrak
    Wadypełno
    MiejscowośćWrocław
  • ~potencjalnyhejtervectry / 2024-07-28 00:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!! Na żadnym urządzeniu nie da się aktualnie połączyć z 5g sieć owszem - widnieje ale kompletnie nie idzie się z nią połączyć już od dobrych kilkunastu dni. Jest to bardzo uciążliwe gdyż w swoim posiadaniu mam jeszcze internet 2g - o nim już szkoda gadać...a LTE wyczerpane. Muszę sobie teraz zgrywać filmy z yt do galerii bo dosłownie nie mam co robić na telefonie a szczególnie przy 2g. Podsumowując, 2g do dupy, 5g, nie działa, a Vectra do wora, wór do jeziora :)
    ZaletyNic
    WadyVectra
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Piotr / 2024-07-27 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator z możliwych!
    Ciagle problemy ze sprzętem, albo buforuje sie bez końca, albo zamraża obraz, albo pilot działa jak chce czyli z pół metra nie więcej (nie jest to związane z bateriami w pilocie). Korzystanie z tego ustroistwa oznacza ciagle resety sprzętu, składanie reklamacji a nawet wysłanie technika im sie nie udaje bo wysyłają czlowieka aby wymienił dekoder pod adres gdzie nie ma zainstalowanego dekodera. Wiec co ma wymieniać??? A usługa dalej nie działa! Powiem tak… dno dna i piec metrów mułu
    ZaletyBrak
    WadyTotalny brak uslugi na „jakimkolwiek” poziomie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ww / 2024-07-25 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z internetem, zacina podczas oglądania filmów. Samowolnie podnoszą ceny co jakiś czas o 5zł, nie informując o tym klienta, potem straszą windykacją z powodu zaległości. Niezadowolona - Rybnik
    Zaletybrak
    Wadydużo
    MiejscowośćRybnik
  • ~xxy / 2024-07-23 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    widać awarie sygnały telewizji oraz radia nagminne a reakcji obsługi technicznej brak . nowych kanałów niema wcale .pakiet olimpijski owszem jest ale ciekawe jaka cenna za to będzie dopisana do abonamentu o tym cisza nic .informowanie o wprowadzeniu pakietu olimpijskiego niema nic .
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji
    MiejscowośćKalisz
  • ~Piotr / 2024-07-22 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet która to już awaria z zrzędu, nie potraficie nawet w porę zareagować a my płacimy wam za gówno nie internet
    ZaletyBrak
    WadyInternet Najgorszy na świecie nie polecam
    MiejscowośćRybnik
  • ~Pt / 2024-07-22 21:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragiczny operator internetu i telewizji. Bez przerwy awarie. Sprzęt złej jakości. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyOgromna zawodność, wysoka cena
    MiejscowośćUstka
  • ~yf / 2024-07-21 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    widać informowanie o w prowadzeniu pakietu olimpijskiego po oferty EUROSPORT 3-9 niema w cale . zaniki obrazu i sygnału telewizji i radia powtarza się .czy DVBT-2 ma operato kablowy otym informacji też niema . obsługa techniczna dramat nic nie robi by usuwać awarie .
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji od obsługi biura po kierownika
    MiejscowośćKalisz
  • ~Stanisław / 2024-07-19 07:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ma za nic klienta obowiązują procedury takie jakby każdy klient był oszustem wymiana sprzętu z winy operatora ciągnie się bardzo długo zdecydowanie nie polecam a wręcz ostrzegam
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćObiszy
  • ~ACI / 2024-07-15 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem głęboko rozczarowany postawą i brakiem empatii, jaką wykazała się firma Vectra S.A. w odpowiedzi na moją prośbę o rozwiązanie umowy z uwagi na ciężką chorobę mojej mamy, która przebywa obecnie w domu opieki i nie będzie już korzystać z usług Vectry. Pomimo przedstawienia trudnej sytuacji rodzinnej, firma zdecydowała się na naliczenie kary umownej w wysokości 504,51 zł za wcześniejsze zerwanie umowy promocyjnej.
    Postępowanie Vectry świadczy o braku zrozumienia i elastyczności w podejściu do klientów znajdujących się w trudnych sytuacjach życiowych. Zamiast wykazać się empatią i wsparciem, firma skoncentrowała się wyłącznie na aspektach finansowych i egzekwowaniu opłat, co uważam za głęboko niewłaściwe.
    W dzisiejszych czasach, gdy tak wiele mówi się o budowaniu pozytywnych relacji z klientami, postawa Vectry jest przykładem, jak nie powinno się traktować ludzi. Brak gotowości do kompromisu i zrozumienia indywidualnych potrzeb klientów jest godny potępienia i z pewnością przyczyni się do utraty zaufania wielu abonentów.
    Nie polecam usług Vectry nikomu, kto oczekuje uczciwego i empatycznego podejścia do klienta. Firma ta pokazała, że w sytuacjach kryzysowych nie można liczyć na ich wsparcie i zrozumienie.
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Edward / 2024-07-14 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kogo oni tam zatrudniaja, mój blok obklejony jak choinka na święta.
    Jednego dorwałem....I że jak on nie zawiesi to przyjdzie inny i to zrobi....
    Co za debile tam rządzą.
    Dodatkowo co miesiąc pętają się po bloku, człowieka po robocie budząc.
    Powinni mieć zakaz wstępu do bloku.
    ZaletyŻadnych
    WadyDużo
    MiejscowośćPłock
  • ~yf / 2024-07-13 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra niema zamiaru informowania o ewentualnym wprowadzeniu pakietu olimpijskiego 2024 lipiec . abonent w końcu odejdzie do konkurencji gdzie będzie traktowany jak partner anie jak skarbonka bez dna .nowych kanałów na telewizji naziemnej jest a w sieci kablowej vectra niema nic .
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji od obsługi biura po kierownika .biura abonenta
    MiejscowośćKalisz
  • ~To Ja / 2024-07-12 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosiłem ostatnio o wymianę dekodera bo ten odmówił posłuszeństwa. Myślałem że jakiś inny, lepszy dostanę, nieee dostałem ten sam szajs co był i problemy wróciły brawo vectra, róbcie tak dalej, to klienci drzwiami i oknami będą dowas walić hehe
    Zaletynie ma
    Wadyzawsze jakieś są
    MiejscowośćStargard
  • ~To Ja / 2024-07-12 22:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Na dzień dzisiejszy to internet z vectry jest skandaliczny płaci się ale w zamian nie dostaje się za co się płaci.
    Dlatego pytam się kto za te braki zwróci pieniądze. Czy ktoś za to ponosi odpowiedzialność
    ZaletyZalety? To jakiś żart?
    Wady5G to niespotykana sieć. A 2.4 szybkością nie grzeszą
    MiejscowośćStargard
  • ~To Ja / 2024-07-11 23:17
    Ocena: 4.00 / 5
    Płaci się za prędkość której nie ma. Robienie klienta w ch..a
    MiejscowośćStargard
  • ~Kos40 / 2024-07-10 20:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Dopóki nie podpiszesz umowy to objecują prawie wszystko. Po podpisaniu olewają klientów na maksa. Parametry łącza beznadziejne, codzienny reset modemu to reguła. U mnie przy umowie na 1,2Gb/s jeżeli nie zresetuję modemu to mam ok. 120-150 MB/s. Na reklamacje reagują bzdurnymi pismami i odsyłają ,jak ci się nie podoba, do Prezesa UKE. Nie przyślą technika żeby rozpoznał i usunął usterkę chociaż firma ma swoje Biuro Obsługi Klienta przy tej samej ulicy przy której mieszkam.
    ZaletyDuży pakiet programowy ale za konkretną nie niską cenę.
    WadySłaba jakość parametrów internetu, nieadekwatnych do podpisanej umowy. Po stronie klienta jest dostarczenie dowodów, że te parametry są złe chociaż dostawca usługi monitoruje swoją sieć i bez problemu takie łącze może kontrolować.
    MiejscowośćToruń
  • ~Marc0902 / 2024-07-09 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli już się dodzwonisz do konsultanta to każdy powie coś innego. Gdy w końcu udało się dojść do rozwiązania umowy która kończyła się w kwietniu, był miesięczny okres wypowiedzenia o którym wcześniej nie zostaliśmy poinformowani gdy pytaliśmy jak zakończyć umowę skoro dobiegał jej koniec. W takim wypadku za nieużywanie internetu z Vectry w maju i tak trzeba było zapłacić rachunek. Na koniec jeszcze wysłali fakturę 200zl za rozwiązanie tej umowy( choć jej koniec był z ostatnim dniem kwietnia) to jeszcze pobrali z konta 32zl (mamy lipiec) ZŁODZIEJE, NIEKOMPETENTNI KONSULTANCI( JEŚLI JUZ JAKIMŚ CUDEM SIE Z NIM POŁĄCZYSZ)CZĘSTE RESETOWANIE INTERNETU, BO ZAWSZE JAKIEŚ PROBLEMY
    WadyWszystko
    MiejscowośćMIĘKINIA
  • ~vxc / 2024-07-07 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    widać informowanie o ewentualnym dodaniu EUROSPORTU 3- 9 na olimpiadę 2024 niema w cale . dodaniu nowych kanałów w ramach abonamienu nie ma nic .jedynie kasa za abonament rośnie ale poziom usługi już nie
    Zaletynie ma
    Wadybrak kompetencji oraz podnoszenie ceny a jakości już nie !
    MiejscowośćKalisz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016