Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4050 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Seba / 2023-08-24 11:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwszego dnia nie pojawił się nie zostawił informacji i odnotowałem że nikogo nie było w domu. Bardzo dziwne bo w domu od rana do wieczora były 2 osoby. Po zgłoszeniu reklamacji obiecano dostarczyć paczkę kolejnego dnia. Wziąłem urlop z pracy i czekałem. Niestety kolejny raz kurier się nie pojawił. Kolejna reklamacja. Dziś jadę odebrać osobiście paczkę nie mam zamiaru kolejny dzień czekać na kuriera widmo.

  • ~Agnieszka / 2023-08-24 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zaginela, tzn zostala poprostu skradziona. Zginely dwa telefony i 3 miesiace czekam na reklamacje. Kontakt dramat i ogolnie firma to jakieś nieporozumienie
    Wadysame wady
  • ~KM / 2023-08-23 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj jest 23.08.2023. Paczka została nadana w dniu 14.08.2023. Do tej pory jej nie otrzymałam.W tym czasie zdążyła chyba objechać całą Europę i pół Azji. Paczka miała być dostarczona Dzisiaj. Kurier zawinął koło mojego domu i nawet się nie zatrzymał. Taki zapracowany, że nie ma czasu doręczyć paczki. Akurat byłam na ogrodzie i nawet za nim biegłam, ponieważ to dla mnie ważna przesyłka. Po wszystkim zaznaczył w systemie próbę doręczenia. Beznadziejna firma kurierska. Nie poleciłabym najgorszemu wrogowi.
  • ~Ewa / 2023-08-23 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    „Kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem, paczka została przekierowana”
    W mieszkaniu cały dzień przebywały 4 osoby. Kpina.
    Wady„Kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem, paczka została przekierowana”
    W mieszkaniu cały dzień przebywały 4 osoby. Kpina.
  • ~Joanna / 2023-08-23 10:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Okropne zachowanie kuriera nie miał jak wydać reszty nie poczekał aż znajdę odliczoną kwatę po dwóch minutach odjechał mimo że wolałam że mam pieniądze zawołał dowodzenia i już.Zlozylam telefonicznie skargę obiecano mi że w ciągu półtora godziny przyjedzie z przesyłką po upływie prawie 2 godzin zadzwoniłam ponownie i powiedziano mi że zjechał do bazy przedstawiłam ponownie sytuacje i po dłuższej rozmowie powiedziano mi że kurier przywiezie mi ta paczkę tak się stało z tym że owy kurier wręczając mi te paczkę i biorąc należność chciał chyba sobie ulżyć i nazwał mnie szmatą co również Zgłosiłam zostałam przeproszono przez przełożonego i obiecano mi że to jego ostatni dzień pracy mam nadzieję że firma dotrzyma słowa a ten kurier przemyśli swoje zachowanie.
    ZaletyPozytywne załatwienie sprawy
    WadyOpryskliwość kuriera i dużo nerwów
  • ~Ania / 2023-08-21 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona tą firmą kurierską ponieważ kurier nie zadzwonił do mnie ani nie przyjechał pod wskazany adres tylko dostałam informację o pozostawieniu gdzieś przesyłki w pobliżu
    Nigdy więcej nie wybiorę tej firmy kurierskiej.
  • ~Wioleta / 2023-08-21 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier bezczelny chamski opryskliwy nie chciał przyjechać dostarczyć paczkę. Na koniec powiedział że opinia lata mu koło nosa . Totalna porażka.
  • ~Lele / 2023-08-19 06:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dotarła ale nie na ten adres co powinna. Brak kontaktu z kurierem
    WadyUPS to jedna wielka WADA!!!
  • ~Al / 2023-08-18 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    2 dni czekam w domu na paczkę i zero kontaktu, nikt nie przyszedł, nie zadzwonił. W systemie oczywiście widnieje informacja że kurier nie zastał nikogo w domu 2 razy! Beznadziejna firma, jak tak można klientów oszukiwać. Tylko same problemy bo człowiek nie wie jak przesyłkę ma w końcu odebrać.
    ZaletyBrak
  • ~Upees / 2023-08-18 14:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwszy raz w zyciu kontakt z ups. I ostatni. Korzystam od lat z roznych kurierów, ale takiego szamba nie spotkałem. Zero informacji na meila czy sms, ze bedzie dostawa, zero kontaktu do kuriera bezposrednio, brak mozliwosci kontaktu z kurierem poprzez ich centrale. A tu do mnie przyjechala jakas obrazona na zycie gwiazda, zadzwonila domofonem i uciekla zanim sie doszlo otworzyc drzwi. Miało byc dostarczone ponownie za 2 dni po ustaleniu z centralą. A ta gwiazda wpada na drugi dzien znowu bez zapowiedzi i zamiast podac przesylke do rąk, po otworzeniu drzwi rzuca na podloge, trzaska drzwiami i znika... No absurd totalny. Oni chyba nie są rozliczani z dostarczenia, dlatego robią takie akcje. I jak mozna nie mieć mozliwosci kontaktu z kurierem... Wiecej nie skorzystam.
    ZaletyBrak
    WadyCeny, brak informacji, brak kontaktu, uciekanie spod drzwi po jednym dzwonku, chamskie zachowanie przy dostawie, pojawianie sie w nieustalony dzien powtornie.
  • ~Kinga / 2023-08-17 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety kurier nie zadzwonił do drzwi ani na podany nr telefonu.Czekalismy w domu cały czas. Słabiutko.
  • ~kuster / 2023-08-17 14:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Termin doręczenia był zmieniany 3 krotnie, zero odzewu ani informacji od kuriera ze dojechał na miejsce
  • ~Mały / 2023-08-17 12:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalne nieporozumienie!!!
    W czasie dwóch dni, ponoć próbowano dostarczyć mi przesyłkę. Niestety żadnego kuriera nie było. 31 lipca próbowałem wysłać wiad. w jakich godz. będzie kurier lub ewentualnie przesunąć termin odbioru przez tzw. wirtualnego asystenta i wydawało mi się, że przyjął moje zgłoszenie, niestety system się do niczego nie nadaje, nie rejestruje informacji od klientów, dlatego tylko mi się wydawało. Próbowałem zainterweniować dnia następnego z samego rana, ale obsługa jak i wspomniany wcześniej sam system wirtualnego wsparcia - nie mają nic wspólnego z obsługą klienta. To jest zwyczajnie bezradna, bardzo nieudolna firma bez narzędzi. Nikt się ze mną nie kontaktował. Przesyłka wróci do Włoch (Nadawca żałuje, że skorzystał, a mógł z DHL). Złożyłem reklamacje, ale nikt się specjalnie tym nie przejął. Złoże skargę do UOKiK. Takich firm nie może być na polskim rynku!!! Nigdy nie zamawiaj niczego przez UPS, jeśli nie chcesz mieć wrzodów na żołądku!!! Ignoranctwo!!!
    Zaletyżadnych zalet
    Wadywady na każdym kroku
  • ~Agnieszka / 2023-08-16 16:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałbym podzielić się swoim niezadowoleniem z doświadczenia obsługi przesyłki z Chin przez agencję celna UPS. Niestety, współpraca z Panią K. Nowak była bardzo problematyczna. Pomimo dostarczenia pełnej dokumentacji i potwierdzenia zapłaty VAT, zostałam dwukrotnie obciążony podatkiem przez agencję celna UPS. Próby wyjaśnienia sprawy spotykały się z ograniczoną pomocą i słabą komunikacją. Nie polecamtej firmy szczególnie biznesom, importującym I eksportującym produkty. Firma nie godna zaufania.
  • ~karolam / 2023-08-16 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona do domu paczka, po rzekomej próbie doręczenia została przekierowana do punktu odbioru. Po zadzwonienia na dział obsługi klienta usłyszałam, że Pani nie wie co się wydarzyło i, że może jedynie znowu przekierowć paczkę do mnie do domu ale będzie ona wtedy dopiero za 2 dni. Kpina, nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2023-08-16 12:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragiczna firma. Kurier podobno dzwonił do domofonu, w co nie wierzę i nawet nie zadzwonił na telefon, że jest pod domem. Po prostu pojechał do punktu i zostawił paczkę. W tym samym dniu pobiegłam odebrać ją do punktu na ul.Gliwickiej 51, i co? I zamknięte, bo w tym dniu pracowali tylko do 14.00, o czym nie raczyli internetowo poinformować. Wisiał zaledwie kartka na drzwiach. Dziś mój mąż poszedł do tego punktu i powiedzieli, że musi mieć oświadczenie ode mnie, a w e-mailach pisze, że wystarczy sam dowód zamówienia. Błąd za błędem! Serdecznie nie polecam.
    ZaletyTeoretyczny termin dostawy.
    WadyJak wyżej w opisie
  • ~Niezadowolony / 2023-08-14 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie podjęto próby dostarczenia.
    Nie podjęto próby ponownego dostarczenia.
    Cynizm, klamstwa, brak kontaktu z kurierem.
    ZaletyFirma odbiera telefonu
    WadySabltują klientów.
    Nikomu nie chce się pracować.
    Ryba psuje się od głowy ...
  • ~M / 2023-08-14 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta ze wszystkich działających w Polsce firm kurierskich. Przesyłka z nieznanych powodów gdzieś utknęła i nie wiadomo gdzie jest, ani kiedy zostanie doręczona. Brak sensownych informacji na stronie monitorowania przesyłek, brak możliwości kontaktu telefonicznego z ŻYWYM CZŁOWIEKIEM - tylko wkurzający robot, z którym nie idzie się dogadać.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak możliwości kontaktu telefonicznego z ŻYWYM CZŁOWIEKIEM - tylko wkurzający robot, z którym nie idzie się dogadać
  • ~zetoriusz / 2023-08-11 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To już drugi przypadek w tym tygodniu, gdzie zmuszony byłem zakupić towar z dostawą od tej pseudo firmy kurierskiej. Człowiek po kilku dniach, przy kontakcie z nadawcą przesyłki dowiaduje się, że zakupiony towar oczekuje w punkcie odbioru. Zero kontaktu ze strony kuriera, zero próby dostarczenia pod wskazany adres. Syf kiła i mam nadzieję, że mogiła wkrótce. ODRADZAM STANOWCZO Z KORZYSTANIA USŁUG TEGO SYFU
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~J / 2023-08-09 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam opcji przez UPS. Jeżeli chodzi o kontakt z kurierem jest zerowy. Przychodzi informacja,że paczka została doręczona do właściciela niestety paczki brak po zadzwonieniu na infolinie okazuje się ,że paczka znajduje się w punkcie odbioru bez wcześniejszego poinformowania o tym.
    To jakiś żart xd
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12087
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7847
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7376
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3926
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2339
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807