strona 99 z 206
-
~Kat / 2021-10-14 14:31
Żałuję, ze nie można dodawać ujemnych punktów.
Brak obsługi reklamacji skarg i zażaleń. Kurier agresywny rzuca paczkami, -
-
~Ryszard / 2021-10-14 13:45
Upc to według mnie najgorsza firma kurierska. Nie dostarcza przesyłki pod wskazany adres, a woli zostawić w punkcie odbioru. Nie potrafi nawet maila napisać w języku polskim. ZaletybrakWadynie dostarcza przesyłki pod wskazany adres -
~Joanna / 2021-10-14 12:18
Dostałam we wtorek E-mail, ze paczka zostanie doręczona w środę. Cały dzień kuriera ni widu, ni słychu. O 17 dzwonię, żeby zapytać co z tą paczką? Otóż nadawca jej jeszcze nie nadal, ale maila wysłali, bo TAK DZIALA SYSTEM. Przyszedł kolejny E-mail: paczka będzie doręczona w czwartek między 12:15 a 16:15. Pracuje zdalnie, od ósmej rano na nogach- kurier zostawił awizo o 10:38, mimo tego, ze byłam w domu. Dostałam kolejnego maila- paczka zostawiona w punkcie. Wsiadam w samochód i jade- w punkcie okazuje się, ze
Paczka dalej u kuriera i w punkcie będzie może za godzinę. No żart.ZaletyBrakWadyDalej działa -
~IH / 2021-10-13 16:19
Kurier wgl się nie pojawił,zamiast tego otrzymałam informacje, że nie było mnie w domu podczas próby doręczenia. ZaletyBrakWadyObsługa klienta i logistyka to żart -
~ToJa / 2021-10-12 19:15
Kontakt z kurierem jest niemalże niemożliwy.
Dostałam od sklepu w którym zamawiałam przedmiot SMSa, że paczka przyjdzie w czwartek między 11 a 14.
Zostało to zmienione na piątek, a następnie na poniedziałek (czego dowiedziałam się po wejściu na stronę UPSu. SMSa ŻADNEGO nie dostałam).
W poniedziałek po telefonie od Pani kurier dowiedziałam się, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru (ponieważ nie było mnie wtedy w domu) i że dostanę SMSa z potwierdzeniem. Po dwóch godzinach SMSa dalej nie było. Po wizycie w punkcie dowiedziałam się, że mojej paczki tam nie ma a po oddzwonieniu na numer z którego dzwoniła Pani dowiedziałam się, że paczka jednak wróciła do magazynu i zostanie dostarczona następnego dnia w podobnych godzinach (między 11 a 14). Po podaniu informacji w bardzo nieprzyjemny sposób Pani rozłączyła się nie czekając nawet na moją odpowiedź. Następnego dnia czekałam w podanych godzinach jednak kurier pojawił się dopiero przed 15.
W międzyczasie próbowałam 4 razy zadzwonić na infolinię. PO zmaganiach z automatem chciałam porozmawiać z jakimś konsultantem jednak po długim czasie oczekiwania z nikim nie mogłam zostać połączona.
Zdecydowanie nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.ZaletybrakWadykontakt z kurierem
kontakt z konsultantem na infolinii
brak informacji SMSem o statusie przesyłki -
~Niezadowolony WcehaUJ / 2021-10-12 12:03
W przeciwieństwie do innych firm kurierskich w tym przypadku niemożliwym jest skontaktowanie się z kurierem. Czas podany w mailu jest tylko "orientacyjny" i nie gwarantuje dostawy. Innymi słowy nawet jeśli macie dostawę między 8 a 11, kurier może pojawić się o 20. NIE POLECAM! Zdecydowanie lepiej wybrać INPOST albo jakąkolwiek inną firmę kurierską. ZaletySzybkość dostawyWadyBrak kontaktu z klientem
Niepomocna infolinia
Nieokreślony czas dostawy
Błędne i tylko orientacyjne godziny dostawy -
~Ania / 2021-10-12 08:17
Masakra znow nie działa interent od 30 min. Pracuje zdalnie I musze z telefonu udostepniac inny interent. Jak ktos chce miec ten internet musi miec tez inny interent innaczej nie da sie pracowac zenada. -
~Obywatel / 2021-10-11 22:45
Tragedia, drugi raz odsyłają moją paczkę za granice mimo zamieszczonego numeru telefonu dostawca nie podjął żadnej próby kontaktu, rzekomo pojawił się pod drzwiami po czym po dwóch godzinach od tego faktu paczka została ponownie odesłana do Włoch tego samego dnia, którego przyjechała.W ten sposób odbiór przesyłki wydaje się być niemożliwy, czemu świadczy dwukrotna taka sama sytuacja z rzędu.Nie wiem co teraz zrobić to jakiś absurd. ZaletyNie maWadyWszystko -
-
~Obywatel / 2021-10-11 22:45
Tragedia, drugi raz odsyłają moją paczkę za granice mimo zamieszczonego numeru telefonu dostawca nie podjął żadnej próby kontaktu, rzekomo pojawił się pod drzwiami po czym po dwóch godzinach od tego faktu paczka została ponownie odesłana do Włoch tego samego dnia, którego przyjechała.W ten sposób odbiór przesyłki wydaje się być niemożliwy, czemu świadczy dwukrotna taka sama sytuacja z rzędu.Nie wiem co teraz zrobić to jakiś absurd. ZaletyNie maWadyWszystko -
~Rim / 2021-10-11 17:35
Kompletne dno.Brak próby doręczenia paczki przez kuriera. Od razu pozostawiona w jakimś odległym punkcie odbioru. Osoba niepełnosprawna będzie musiała odebrać pięcio kilogramową paczkę pieszo w odległości prawie dwóch kilometrów od domu. I zapłaciła za tę "dostawę kurierską" ponad 25 zł...... Oto Poczta Polska w całej swojej krasie... -
~MONIKA / 2021-10-11 10:40
BEZNADZIEJNA FIRMA. KURIERZY UPS SA NIEMILI NAWET POWIEM ZE CHAMSCY. PAN KURIER OBLUGUJACY NASZ REJON NIE POTRAFI CZYTAC I GDZIES MA DORECZANIE PACZEK NA CZAS. ZE STRONY KURIEROW Z TEJ ZAJEBISTEJ FIRMY NIE MA ZADNEGO KONTAKTU, TWIERDZA ZE NIE MA NA PACZCE NUMERU TELEFONU. ZENADA. PAN NA INFOLINI TEZ KULTURA NIE GRZESZY, NIE DAJE CZLOWIEKOWI NAWET DOJSC DO SLOWA ZaletyNIE MAWadyWSZYSTKO -
~Paulina / 2021-10-10 14:04
Nie spotkałam się z gorszą firma, strata pieniędzy napewno nigdy już nie skorzystam ZaletyBrak -
~Życzliwa / 2021-10-08 17:03
Tragedia, gdybym mogła - dałabym mniej niż zero!! Jeśli chcesz mieć spokojne życie - unikaj UPS! Najgorsza firma kurierska jaką znam i za każdym razem jestem w tym utwierdzona.
Infolinia w ogóle nie pomaga, niby zgłaszają, ale potwierdzenia żadnego nie ma ani na piśmie ani nie sprawdza się nic z tym co mówią.. KOSZMAR!!!!!!!! NIE POLECAM!!!!ZaletyBRAK!!!!!!!!WadyChamscy kurierzy, niemiła obsługa na infolinii, spóźnione przesyłki -
~Eliza / 2021-10-08 16:06
Kurier nie podjął doręczenia paczki i od razu wpisał, że odbiorcy nie było pod podanym adresem, porażka.. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego. -
~Pati / 2021-10-08 13:22
Jestem zszokowana usługami ups nigdy nie miałam problemu z odebraniem paczki ,tym razem kurier nie raczył nawet zadzwonić że jest pod danym adresem tylko poprostu wpisał że odbiorcy nie było pod danym adresem żenada! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z odbiorca -
~elżbieta / 2021-10-07 20:02
jedyna firma kurierska . w której kurier nie zadzwoni do klienta , w razie nieobecności można wskazać miejsce zostawienia paczki , ale woli odwieść do punktu po którą trzeba pójść . UŻYWAJCIE TELEFONU . NIE POLECAM
Elżbieta -
-
~Ek / 2021-10-07 16:26
Bardzo dziękuję UPS za expresowe dostarczenie paczki do UK, wysłałam przez EPAKE w poniedziałek 4 października a dzisiaj 7 października juz paczka u odbiorcy jestem mile zaskoczona ZaletySzybkoWadyBrak -
~Karinki / 2021-10-07 15:27
Firma daleko za konkurencją. Kurier nawet nie stara się dostarczyć paczki. Po nieudanym dostarczeniu, 3 sprzeczne informacje na stronie, infolinia automatyczna, w rezultacie odebrałam ważna paczkę dwa dni później niż powinnam. ZaletyBrak -
~wiecejrozumu / 2021-10-07 10:18
Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z usŁugi UPS. Paczka wysłana 24.09.2021 r. z Niebieszczan, powinna być dostarczona na adres we Wrocławiu 27.09.2021 r. Otrzymałam przesyłkę 04.10.2021 r. po wielokrotnym dzwonieniu na infolinię, co spowodowało dodatkowe koszty emocjonalne, czasowe i finansowe. Negatywnie oceniam usługi świadczone przez Firmę UPS. ZaletyMiła obsługa pracowników infolinii.WadyMało skuteczne działanie przedstawiciela firmy w miejscu przeznaczenia przesyłki, w tym przypadku - Wrocław. -
~Uzytkownik / 2021-10-06 22:33
Straszna organizacja, paczka miała dojść pare dni temu a wciąż czekam ZaletyŻadne
strona 99 z 206