Kontakt z kurierem jest niemalże niemożliwy.
Dostałam od sklepu w którym zamawiałam przedmiot SMSa, że paczka przyjdzie w czwartek między 11 a 14.
Zostało to zmienione na piątek, a następnie na poniedziałek (czego dowiedziałam się po wejściu na stronę UPSu. SMSa ŻADNEGO nie dostałam).
W poniedziałek po telefonie od Pani kurier dowiedziałam się, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru (ponieważ nie było mnie wtedy w domu) i że dostanę SMSa z potwierdzeniem. Po dwóch godzinach SMSa dalej nie było. Po wizycie w punkcie dowiedziałam się, że mojej paczki tam nie ma a po oddzwonieniu na numer z którego dzwoniła Pani dowiedziałam się, że paczka jednak wróciła do magazynu i zostanie dostarczona następnego dnia w podobnych godzinach (między 11 a 14). Po podaniu informacji w bardzo nieprzyjemny sposób Pani rozłączyła się nie czekając nawet na moją odpowiedź. Następnego dnia czekałam w podanych godzinach jednak kurier pojawił się dopiero przed 15.
W międzyczasie próbowałam 4 razy zadzwonić na infolinię. PO zmaganiach z automatem chciałam porozmawiać z jakimś konsultantem jednak po długim czasie oczekiwania z nikim nie mogłam zostać połączona.
Zdecydowanie nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
Zaletybrak
Wadykontakt z kurierem
kontakt z konsultantem na infolinii
brak informacji SMSem o statusie przesyłki
~Niezadowolony WcehaUJ / 2021-10-12 12:03
Ocena: 3.00 / 5
W przeciwieństwie do innych firm kurierskich w tym przypadku niemożliwym jest skontaktowanie się z kurierem. Czas podany w mailu jest tylko "orientacyjny" i nie gwarantuje dostawy. Innymi słowy nawet jeśli macie dostawę między 8 a 11, kurier może pojawić się o 20. NIE POLECAM! Zdecydowanie lepiej wybrać INPOST albo jakąkolwiek inną firmę kurierską.
ZaletySzybkość dostawy
WadyBrak kontaktu z klientem
Niepomocna infolinia
Nieokreślony czas dostawy
Błędne i tylko orientacyjne godziny dostawy
~Ania / 2021-10-12 08:17
Ocena: 1.00 / 5
Masakra znow nie działa interent od 30 min. Pracuje zdalnie I musze z telefonu udostepniac inny interent. Jak ktos chce miec ten internet musi miec tez inny interent innaczej nie da sie pracowac zenada.
~Obywatel / 2021-10-11 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, drugi raz odsyłają moją paczkę za granice mimo zamieszczonego numeru telefonu dostawca nie podjął żadnej próby kontaktu, rzekomo pojawił się pod drzwiami po czym po dwóch godzinach od tego faktu paczka została ponownie odesłana do Włoch tego samego dnia, którego przyjechała.W ten sposób odbiór przesyłki wydaje się być niemożliwy, czemu świadczy dwukrotna taka sama sytuacja z rzędu.Nie wiem co teraz zrobić to jakiś absurd.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Obywatel / 2021-10-11 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, drugi raz odsyłają moją paczkę za granice mimo zamieszczonego numeru telefonu dostawca nie podjął żadnej próby kontaktu, rzekomo pojawił się pod drzwiami po czym po dwóch godzinach od tego faktu paczka została ponownie odesłana do Włoch tego samego dnia, którego przyjechała.W ten sposób odbiór przesyłki wydaje się być niemożliwy, czemu świadczy dwukrotna taka sama sytuacja z rzędu.Nie wiem co teraz zrobić to jakiś absurd.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Rim / 2021-10-11 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno.Brak próby doręczenia paczki przez kuriera. Od razu pozostawiona w jakimś odległym punkcie odbioru. Osoba niepełnosprawna będzie musiała odebrać pięcio kilogramową paczkę pieszo w odległości prawie dwóch kilometrów od domu. I zapłaciła za tę "dostawę kurierską" ponad 25 zł...... Oto Poczta Polska w całej swojej krasie...
~MONIKA / 2021-10-11 10:40
Ocena: 1.00 / 5
BEZNADZIEJNA FIRMA. KURIERZY UPS SA NIEMILI NAWET POWIEM ZE CHAMSCY. PAN KURIER OBLUGUJACY NASZ REJON NIE POTRAFI CZYTAC I GDZIES MA DORECZANIE PACZEK NA CZAS. ZE STRONY KURIEROW Z TEJ ZAJEBISTEJ FIRMY NIE MA ZADNEGO KONTAKTU, TWIERDZA ZE NIE MA NA PACZCE NUMERU TELEFONU. ZENADA. PAN NA INFOLINI TEZ KULTURA NIE GRZESZY, NIE DAJE CZLOWIEKOWI NAWET DOJSC DO SLOWA
ZaletyNIE MA
WadyWSZYSTKO
~Paulina / 2021-10-10 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie spotkałam się z gorszą firma, strata pieniędzy napewno nigdy już nie skorzystam
ZaletyBrak
~Życzliwa / 2021-10-08 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, gdybym mogła - dałabym mniej niż zero!! Jeśli chcesz mieć spokojne życie - unikaj UPS! Najgorsza firma kurierska jaką znam i za każdym razem jestem w tym utwierdzona.
Infolinia w ogóle nie pomaga, niby zgłaszają, ale potwierdzenia żadnego nie ma ani na piśmie ani nie sprawdza się nic z tym co mówią.. KOSZMAR!!!!!!!! NIE POLECAM!!!!
ZaletyBRAK!!!!!!!!
WadyChamscy kurierzy, niemiła obsługa na infolinii, spóźnione przesyłki
~Eliza / 2021-10-08 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie podjął doręczenia paczki i od razu wpisał, że odbiorcy nie było pod podanym adresem, porażka.. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego.
~Pati / 2021-10-08 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zszokowana usługami ups nigdy nie miałam problemu z odebraniem paczki ,tym razem kurier nie raczył nawet zadzwonić że jest pod danym adresem tylko poprostu wpisał że odbiorcy nie było pod danym adresem żenada!
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z odbiorca
~elżbieta / 2021-10-07 20:02
Ocena: 3.00 / 5
jedyna firma kurierska . w której kurier nie zadzwoni do klienta , w razie nieobecności można wskazać miejsce zostawienia paczki , ale woli odwieść do punktu po którą trzeba pójść . UŻYWAJCIE TELEFONU . NIE POLECAM
Elżbieta
~Ek / 2021-10-07 16:26
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję UPS za expresowe dostarczenie paczki do UK, wysłałam przez EPAKE w poniedziałek 4 października a dzisiaj 7 października juz paczka u odbiorcy jestem mile zaskoczona
ZaletySzybko
WadyBrak
~Karinki / 2021-10-07 15:27
Ocena: 1.33 / 5
Firma daleko za konkurencją. Kurier nawet nie stara się dostarczyć paczki. Po nieudanym dostarczeniu, 3 sprzeczne informacje na stronie, infolinia automatyczna, w rezultacie odebrałam ważna paczkę dwa dni później niż powinnam.
ZaletyBrak
~wiecejrozumu / 2021-10-07 10:18
Ocena: 1.67 / 5
Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z usŁugi UPS. Paczka wysłana 24.09.2021 r. z Niebieszczan, powinna być dostarczona na adres we Wrocławiu 27.09.2021 r. Otrzymałam przesyłkę 04.10.2021 r. po wielokrotnym dzwonieniu na infolinię, co spowodowało dodatkowe koszty emocjonalne, czasowe i finansowe. Negatywnie oceniam usługi świadczone przez Firmę UPS.
ZaletyMiła obsługa pracowników infolinii.
WadyMało skuteczne działanie przedstawiciela firmy w miejscu przeznaczenia przesyłki, w tym przypadku - Wrocław.
~Uzytkownik / 2021-10-06 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Straszna organizacja, paczka miała dojść pare dni temu a wciąż czekam
ZaletyŻadne
~jacek / 2021-10-06 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, kurierzy to obecnie ukraińcy którzy w ogóle nie mówią po Polsku, paczka od 3 dni krąży Bóg jeden raczy wiedzieć gdzie a firma UPS ma to gdzieś, przecież to nie oni tracą klientów. Nigdy więcej tych pieprzonych dziadów.
Zaletybrak
Wadywszystko
~Monika / 2021-10-06 14:21
Ocena: 1.33 / 5
Firma, która nie praktykuje dzwonienia do klienta w razie nieobecności to dramat. Poziom usług poniżej krytyki.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z klientem.
~Martyna / 2021-10-06 13:10
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma. Na paczkę czekałam tydzień, zależało mi na czasie, trzy dni dzwoniłam codziennie na infolinie, podobno kurier nie mógł znaleźć adresu, mimo to nie podjął wysiłku zadzwonienia do mnie. Obiecano, że paczka trafi na następny dzień. Po czym okazało się, że kurier zostawił paczkę w oddziale i trzy dni sobie tam leżała. Po tygodniu czekania musiałam osobiście po nią pojechać do oddalonego ode mnie o 80 km miasta. Nie polecam nikomu tej firmy
ZaletyBrak
WadyDługi czas oczekiwania na paczkę, brak zainteresowania, brak kontaktu z kurierem
~Tomek / 2021-10-06 10:11
Ocena: 2.33 / 5
Paczka miała być we wtorek a przeniesiona od tak na czwartek.