Wczoraj miała być dostarczona paczka. Kurier był na terenie osiedla, ale niestety pomylił (?) klatki wejściowe. Nie dotarł. Poinformował swoją Centralę że dzwonił domofonem pod wskazany adres, gdzie w oczekiwaniu na otwarcie drzwi grała melodyjka, ale nikt nie otworzył. Dzwoniliśmy w tym samym dniu na info. z zapytaniem dlaczego paczka nie została dostarczona. Pani po drugiej stronie poinformowała to co przekazał jej kurier. Wywiązała się nieprzyjemna dyskusja. Pani była przekonana o prawdziwości informacji otrzymanej od kuriera. I może by to przeszło gdyby nie fakt, że: na osiedlu - klatki wejściowej do której kurier miał rzekomo dzwonić, chcąc dostarczyć paczkę, melodyjki w oczekiwaniu na otwarcie drzwi nie ma (!) Dziś kurier trafił: z pretensjami, również w obronie Pani z centrali, że z doręczeniem paczki był w dniu wczorajszym, ale nie zastał nikogo. Na moje argumenty zdawał się nie reagować, ale w końcu zgłupiał, gdy go poinformowałem, co przekazał centrali w dniu wczorajszym: o niemożności dostarczenia paczki. Dotarło do niego, że zdradziła go melodyjka z dzwonka pod numer, który dzwonił, No bo niby skąd Pani do której zwracaliśmy się z reklamacją miała by wiedzieć w jakie systemy są zainstalowane dzwonki do drzwi. To jasne: tylko od Pana kuriera- wstyd i chyba żal. Sprawa dotyczy Krakowa osiedla znajdującego się przy ul. Radzikowskiego. Kraków nie życzy sobie takich Kurierów, zarozumiałych i do tego kłamców, chcących wybielić się za wszelką cenę. Centrala, również winna zdawać sobie sprawę, że klienta należy szanować, bo dzięki niemu macie pracę. Ale widać kultura to na dzień dzisiejszy w UPS to "towar" zagubiony. Z próby dodzwonienia się do Centrali UPS, niestety - nie mam technicznej możliwości. Dlatego pisałem. Pozdrawiam.ZaletyEmocje nie pozwalają doszukać się choćby namiastki dobrej strony usługi. Szkoda, że dzień poprzedni nie był dzisiejszym- byłoby miło i opinia o usłudze pozytywna.
WadyBrak przyznania się do błędu. Kultura też gdzieś - umknęła? Ten Pan "kurier" nie powinien pracować w usługach.