Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2022-09-06 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAJCIE WIELKIM ŁUKIEM!!!!
    Opowiem wam moja historię. Ubawicie się po pachy.

    Kurier zwrócił paczkę do sortowni, bo podobno nie zastał nikogo w domu.
    Status paczki zmienił się w międzyczasie na odmowe odebrania paczki i paczka miała zostać zwrócona do nadawcy w Hiszpanii.
    Historyjka szyta na miarę - kurier był, pani odmówiła przyjęcia paczki, wiec kurier zwraca do nadawcy.
    Super tylko, że pod adresem nie było żadnej Pani. I cała historia z dostarczeniem paczki się rypła.
    Po moim telefonie i rozmowie z bardzo arogancką, ale pewną siebie panią paczka miała zostać dostarczona w poniedziałek do punktu obioru UPS Access Point który zaproponowała.
    I co?, Ucieszony że temat został załatwiony, zostało tylko się pozbyć niesmaku, który pozostał po rozmowie.
    A tu bach i znowu powtórka z piątku. Paczka wstrzymana
    Kurier pobrał paczkę, a godzinę później widzę w apce na telefonie, że paczka została wstrzymana i zostanie dostarczona jak będzie to możliwe.
    Dzwonie kolejny raz w poszukiwaniu informacji i jaką dostaję odpowiedź - UPS Access Point który wybrała pani, a której ja nie będę uczył pracy, jest na urlopie!!! Czujecie klimat, sama go wybrała!!! Nawet nie mają informacji że taki punkt jest nieczynny.
    Historia się kończy tym że siedzę i grzecznie czekam w domu, bo ponoć po moich telefonach paczka będzie dostarczona dziś :) ...
    Jest wtorek – Kolejny dzień czekam na paczkę
    Życzę wszystkim wytrwałości
    ZaletyNie widzę
    WadyJest ich tyle że szkoda pisać
  • ~Oliwcia / 2022-09-05 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Krzyczy do telefonu, że nie będzie chodził i zanosił komuś paczek. Rozłącza się nie mówiąc do widzenia a za moment znowu dzwoni czy ktoś w końcu wyjdzie po paczkę, gdzie nie dzwoni dzwonkiem do drzwi. Chcą chyba, żeby przychodzić do niego do samochodu po paczkę i najlepiej to płacić blikiem nie gotówką. Są BARDZO NIEMILI. Krzyczą do telefonu, że robimy sobie z nich jaja.
    ZaletyBRAK
    WadyOlewanie klienta,brak odpowiedzialności,
  • ~Ups to gowno / 2022-09-05 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ścierwo, a nie firma. Gowno takie ze się żygać chce
    ZaletyJedyna zaleta będzie wtedy jak zdechnie
    WadyJeszcze nie zdechła
  • ~Michał Karaś / 2022-09-04 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno !!!!!!!!! Omijać naprawdę szerokim łukiem. Najmniej kompetentną firma na rynku. Piszę to z pełną odpowiedzialnością. Dnooooooooo przez duże O
    ZaletyDno
    WadyTotalne dno
  • ~Damian / 2022-09-03 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów.Caly dzien w siedze w domu I widze nieudana probably doreczenia,0 sms ani telefonu nic.nie polecam nikomu.zenada
    ZaletyNie ma zalet
  • ~Prze / 2022-09-03 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na świecie, kurierzy zwracają paczki do nadawcy, nie kontaktują się a w centrali mają to olane. Totalne dno. Powinni to zamknąć i skręcać długopisy chc nawet tego pewnie nie potrafili by dobrze zrobić
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu, najgorsza firma kurierska
  • ~Dariusz / 2022-09-02 17:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Brak podjęcia próby doręczenia, cały dzień byłem w domu .Mimo to kurier ustalił nie wiedzieć dlaczego brak możliwości doręczenia .Zostawił paczkę w hurtowni motoryzacyjnej ul Cegłowska 19 Warszawa .Tylko dzięki telefonicznej interwencji byłem w stanie to ustalić Kurier na tyle leniwy i bezczelny ,że nie wykonał do mnie żadnego telefonu i nie wysłał sms-a .Odradzam stanowczo korzystanie z usług tej firmy .Żenada....
    ZaletyNie widzę
    WadyJak wyżej
  • ~Ania / 2022-09-02 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zero maila, smsa czy jakiekolwiek innej próby kontaktu. Infolinia informuje, że kurier nie kontaktuje się z odbiorcą. Mam nadzieję że firma upadnie.
    ZaletyŻadnych
  • ~Tomasz / 2022-09-02 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z możliwych Deklarowany czas dostawy to fikcja. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Zupełne dno!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z mozliwych
  • ~Pablo / 2022-09-02 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bez żadnych informacji podjechał na adres nie zadzwonił ani nie miałem opcji kontaktu z nim w żaden sposób , zawiózł paczkę bez żadnej informacji do punktu odbioru,

    OSTATNI RAZ UPS
    ZaletyBrak
    WadyWyżej
  • ~Dana25 / 2022-09-02 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Calkowity brak profesjonalizmu. Chcesz paczkę? To ja sobie znajdź. Przesyłka o małym gabarycie zaginęła w drodze. Bo była za mała i ktoś nie zeskanowal. Klient szuka i słyszy, że zawinił system operacyjny i dziś wyjedzie z oddziału. Czyli doyrze po weekendzie. Dwa zmarnowane dni, bo czekasz na kuriera. W odpowiedzi na reklamację słyszysz, że mają 2-2 dni na dosta4czenie. Dno dna.
    ZaletyŻadne.
    WadyOlewanie klienta,brak odpowiedzialnowci, zatrudnianie byle kogo.
  • ~Tark / 2022-09-01 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj niby była próba dostarczenia paczki na adres firmy , kurier dzisiaj mi powiedział że był ale nikt nie otwierał i drugi raz nie będzie jeździć
    WadyOmijać to szerokim łukiem
  • ~Ana / 2022-08-31 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ale wy jesteście GÓWNEM! Kasę szybko pobieracie, a odpisujecie na maile raz na 2 tygodni. ŻENADA!!!
  • ~Paulina / 2022-08-31 09:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Płacisz za przesyłkę, która ma być dostarczona w danym dniu a kurier ją awizyje bo nie chce mu się z nią jechać na wieś.
  • ~Ola / 2022-08-30 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiasz paczke do siebie s i tak musisz latać gdzieś do punktów bo kurierowi nie chce się jeździć do klientów. Jednaj po coś jest wybór dostawy do domu a później jak głupi czekasz na paczke u nawet nie zostaniesz poinformowany o jej przybyciu. Gdyby nie to ze sprawdziłam śledzenie paczki po godzinach dostawy, która miała być w tym czasie u mnie to bym nawet nie wiedziała ze dostała
    ZaletyŻadnych
  • ~Edward / 2022-08-30 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczoraj miała być dostarczona paczka. Kurier był na terenie osiedla, ale niestety pomylił (?) klatki wejściowe. Nie dotarł. Poinformował swoją Centralę że dzwonił domofonem pod wskazany adres, gdzie w oczekiwaniu na otwarcie drzwi grała melodyjka, ale nikt nie otworzył. Dzwoniliśmy w tym samym dniu na info. z zapytaniem dlaczego paczka nie została dostarczona. Pani po drugiej stronie poinformowała to co przekazał jej kurier. Wywiązała się nieprzyjemna dyskusja. Pani była przekonana o prawdziwości informacji otrzymanej od kuriera. I może by to przeszło gdyby nie fakt, że: na osiedlu - klatki wejściowej do której kurier miał rzekomo dzwonić, chcąc dostarczyć paczkę, melodyjki w oczekiwaniu na otwarcie drzwi nie ma (!) Dziś kurier trafił: z pretensjami, również w obronie Pani z centrali, że z doręczeniem paczki był w dniu wczorajszym, ale nie zastał nikogo. Na moje argumenty zdawał się nie reagować, ale w końcu zgłupiał, gdy go poinformowałem, co przekazał centrali w dniu wczorajszym: o niemożności dostarczenia paczki. Dotarło do niego, że zdradziła go melodyjka z dzwonka pod numer, który dzwonił, No bo niby skąd Pani do której zwracaliśmy się z reklamacją miała by wiedzieć w jakie systemy są zainstalowane dzwonki do drzwi. To jasne: tylko od Pana kuriera- wstyd i chyba żal. Sprawa dotyczy Krakowa osiedla znajdującego się przy ul. Radzikowskiego. Kraków nie życzy sobie takich Kurierów, zarozumiałych i do tego kłamców, chcących wybielić się za wszelką cenę. Centrala, również winna zdawać sobie sprawę, że klienta należy szanować, bo dzięki niemu macie pracę. Ale widać kultura to na dzień dzisiejszy w UPS to "towar" zagubiony. Z próby dodzwonienia się do Centrali UPS, niestety - nie mam technicznej możliwości. Dlatego pisałem. Pozdrawiam.
    ZaletyEmocje nie pozwalają doszukać się choćby namiastki dobrej strony usługi. Szkoda, że dzień poprzedni nie był dzisiejszym- byłoby miło i opinia o usłudze pozytywna.
    WadyBrak przyznania się do błędu. Kultura też gdzieś - umknęła? Ten Pan "kurier" nie powinien pracować w usługach.
  • ~Marian / 2022-08-29 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 3 metry mułu. Pocztex przy Was, to bogowie kurierki. Życzę Wam jak najszybszego bankructwa
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko. Każdy etap podróży przesyłki.
  • ~ds crew / 2022-08-29 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Je*bać ups, kurier przyjeżdża pod dom, i nagle zawraca zmieniając status przesyłki na błędny adres
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~k / 2022-08-27 17:49
    Ocena: 1.00 / 5

    Beznadzieja. Klientem może być jedynie Duch Święty, bo jedynie on wie, kiedy przesyłka jest do odbioru. Mamy XXI wiek, a UPS najwyraźniej zatrzymało się ponad dwie dekady wcześniej. Dno.
  • ~k / 2022-08-27 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Klientem może być jedynie Duch Święty, bo jedynie on wie, kiedy przesyłka jest do odbioru. Mamy XXI wiek, a UPS najwyraźniej zatrzymało się ponad dwie dekady wcześniej. Dno.
    Wadyfirma nie potrzebuje klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12680
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8078
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4735
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3068