Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2022-07-01 09:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Do Magda... w opisie oferty jest jasno i wyraznie napisane wklejam ze strony TUI
    (aquapark „LE PIRATE": w zależności od sezonu, za opłatą, zjeżdżalnia: w zależności od sezonu, za opłatą, leżaki: za opłatą, parasole: za opłatą)
    Kolejny przykład że nie czytamy tego co jest w opisie,,, CZYTAĆ I NIE BĘDZIE KŁOPOTU
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~Viola / 2023-02-11 17:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Naciągacze jakich mało. Ceny niby korzystne na początku rezerwacji, ale sprobuj cos człowieku zmienić to nawet wykupienie pakietu elastycznego nic nie da. Zero możliwości dogadania się, wszystko tak cwanie obymyslone na niekorzyść klienta ze szok.
    ZaletyNie widzę bo wady je przysłaniają
    WadyFirma nastawiona na pieniądze klient się nie liczy
  • ~alek / 2023-08-26 06:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Biuro podróży Tui w tym roku niestety bardzo mnie rozczarowało. Wszystko jest w porządku dopóki nie pojawi się problem. W przypadku jego pojawienia się nie otrzymaliśmy żadnej pomocy. Procedury okazały się ważniejsze aniżeli człowiek. Zero elastyczności i ludzkiego podejścia do sytuacji. Polityka zarządzania absolutnie nieprzychylna klientowi.
  • ~Anna / 2020-12-09 07:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Wybrałam się do Hotelu w Turcji Side Alegria Hotel...14 noclegów i ani jedna noc nie przespana cała. W hotelu mnóstwo pijanych Rosjan (Polacy tez nie wylewali za kołnierz). Wrzaski od 6.00 rano, Rosjanki otwierały drzwi na korytarz i muzyka na full. Imprezy na balkonach kończyły się ok. 2.00 w nocy. W pokojach trwały nawet do 6.00.
    Ogromna akustyka, cienkie ściany i robili co chcieli. I tak 15 dni...MASAKRA
    chciałam wcześniej wrócić, ale się nie udało, bo podobno nie było miejsc w samolotach.
    Jestem po zawale i udarze mózgu, przyjechałam wypocząć. Nie udało się wypocząć. Stres, niewyspanie, ciągły ogromny hałas, walenie drzwiami (nie odkryli klamek), zero reakcji hotelu na pijackie imprezy, spowodowało, że dwukrotnie znalazłam się w szpitalu. NIKT NIE PANUJE nad gośćmi.
    Zaletyładna plaża, czystko, duża recepcja, uprzejma obsługa
    Wadywielki hotel, w środku miasta, druga linia zabudowy
  • ~Anna / 2022-05-29 19:04
    Ocena: 3.67 / 5
    Hotel i obsługa bez zarzutu. Nigdzie nie wspomniano że to hotel głównie dla rodzin z małymi dziećmi. W czasie posiłków nieustający wrzask małych dzieci oraz na basenach i lobby jest identycznie. Odradzam hotel dla osób bez dzieci, które chcą odpocząć.
    .
    ZaletyHotel jest umiejscowiony w małej miejscowości co gwarantuje ciszę i spokój.
    WadyDuża ilość małych dzieci.
  • ~Anna / 2022-09-03 21:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Pobyt 26.08-02.09.2022. Obsługa klienta na poziomie mniej niż 0. Rezydent powinien być dostępny i pomocny, a tutaj spotkaliśmy się z totalną obojętnością i olewką. Potrzebowaliśmy pomocy przy zapłaceniu mandatu w Grecji,ponieważ ograniczała Nas bariera językowa. Wielokrotny kontakt z biurem nie przynosił rezultatu, rezydent ciągle był niedostępny.Zbywano Nas na każdym kroku. Mieli oddzwonić,pomóc a byliśy pozostawieni sami sobie. Wróciliśmy do Polski i od 2 dni nawet się z Nami nikt nie skontaktował! Zaproponowano Nam żeby skorzystać z google tłumacz. Czyste kpiny! Bardzo dużo znajomych po zaistniałej sytuacji już nigdy nie skorzysta z usług TUI.
    Zaletycena
    WadyObsługa klienta
  • ~baldo / 2019-12-12 10:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa klienta w kraju przy wyborze wakacji bez zarzutu, miła obsługa, dokumenty dostarczone przed wyjazdem o czasie. Opieka rezydenta w miejscu wybranych wakacji żadna.
    WadyKontaktowanie się z biurem będąc na wakacjach mając jakiś problem telefonicznie z infolinią w Polsce to jakiś absurd, informacje o transferach trzeba uzyskać ze strony internetowej TUI, czy problemem jest przyjazd rezydenta do hotelu i pozostawienie informacji pisemnej w teczce TUI, starsi ludzie nie czują się komfortowo nie mając na miejscu żadnej opieki rezydenta nie mówiąc już o tym że nie każdy jest biegły w obsłudze komputera czy smartfona. Przy pierwszym spotkaniu z rezydentem otrzymujemy przede wszystkim informacje jak kontaktować się w razie problemów telefonicznie lub internetowo z infolinią.
  • ~Danuts / 2019-08-17 08:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Dwa dni ucięte na podróż, przylot późno w nocy, wylot o świcie. Opłata za siedem dni, pobyt tylko pięć, nie można skorzystać z atrakcji hotelowych, np. W piątki dzień grecki od 20.00 a ty przylatujesz o 24.00 y, już pozamiatane, w następny piątek wylatujesz o 4.00 rano. Kto to planował???
    ZaletyDuży, wygodny pokój
    WadyOrganizacja beznadziejna
  • ~Dariusz / 2022-03-08 14:54
    Ocena: 3.67 / 5
    Złodzieje i oszuści ,odradzam jakiekolwiek zakupy wycieczek w tej firmie.
  • ~flamewar@op.pl / 2022-03-18 11:41
    Ocena: 3.67 / 5
    W związku z zaistniałą sytuacją muszę napisać tą opinię.Mianowicie dokonałem rezerwacji w styczniu 2022 do Meksyku wylot 17.06.22 z W-wy przychodzi e-mail po 2.5 miesiącach ,że z powodu braku ZAINTERESOWANIA WW TERMINEM LOT ZOSTAJE ODWOŁANY.Do Meksyku brak chętnych szczególnie że tam się lata bez testów.,ale krętactwo.TUI nie kontaktuje się z klientem tylko wysyła informacje ,że albo zwrócą pieniądze ,albo trzeba sobie wyszukać kolejny termin ,jasne a za miesiąc lub dwa znów dostanę info, że nie lecimy tylko że urlopy się planuje szczególnie w pracy inni ludzie też mają plany.Gratulacje dla działu obsługi klienta , opinie się pisze po powrocie ja piszę przed bo TUI jest niekompetentne NIE POLECAM JESTESCIE TACY DOBRZY ZE NAWET NIE POTRAFICIE ZORGANIZOWACLĆ WYCIECZKI ALE POLECE Z INNYM BIUREM TAKŻE WYSYŁAJCIE DALEJ E-MAILE PRZYJDZIE MOMENT ZE NIE BĘDZIE DO KOGO WYSYŁAĆ.
    ZaletyBrak.
    WadyLekceważący sposób podejścia do klienta.
  • ~GOCHA / 2021-11-13 21:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Wyjazd na grecką wyspę Kos miał być o siódmej rano, był o dziewiątej. Powrót do Polski miał być o godzinie 19-tej był o 7-mej rano. Tym sposobem TUI ukradł mi jeden dzień wakacji. Złożyłam reklamację - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony biura. Rezydentkę po przylocie widziałam przez minutę. Podczas pobytu zero kontaktu. Wielokrotnie wyjeżdżałam z tym biurem na wakacje, ten wyjazd był ostatni. Nie chcę mieć kontaktu z oszustami. To już nie jest ta sama firma z którą przez lata podróżowałam. Do hotelu ACHILLES i obsługi nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko było OK
    ZaletyŁadny hotel, dobre jedzenie, blisko do plaży, wymiana ręczników i sprzątanie zgodne z moimi oczekiwaniami.
    WadyOszustwo i lekceważenie ze strony biura TUI. Niggdy więcej nie skorzystam z ich oferty
  • ~Halina / 2021-05-01 22:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Latamy z Tui od lat, niestety, jesteśmy coraz bardziej rozczarowani. Nie rozumiem dlaczego Tui zrezygnowało z informowania turystów za pomocą tablic, czy też jak kto woli gablot w hotelu. Inne biura nadal z tego korzystają i jest to bardzo wygodne dla gości, natomiast Tui opiera się tylko na aplikacji My Tui, co niekiedy bywa kłopotliwe. Kolejna sytuacja z ostatniego wyjazdu. Opuszczaliśmy hotel o 3.30, zabrano nam więc dzień pobytu i nie zapewniono nam prowiantu na drogę. Nie mieliśmy też możliwości zjedzenia czegoś, czy też wypicia przed wielogodzinną podróżą. Goście z REINBOW i Rosjanie, którzy wyjeżdżali w tym samym czasie mieli i jedno i drugie. Czuliśmy się jak ubodzy krewni.
    Ogólnie stwierdzam, że Tui obniża poziom swoich usług i pomimo wielu lat wierności, zaczynam przeglądać oferty innych biur podróży.
  • ~Kaja / 2022-07-05 13:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Wycieczka jeszcze się nie rozpoczęła, a już biuro Tui stwarza problemy. Robiąc wczoraj rezerwację w pośpiechu (gdyż był ostatni wolny pokój) nie zaznaczyłam wcześniejszej godziny wylotu. Zaraz po dokonaniu rezerwacji poprosiłam o zmianę. Niestety konsultanci nie przychylili się do mojej prośby. W związku z tym jestem stratna jeden dzień, a lecę na 4.
    ZaletyDobra oferta
    WadyObsługa, podejście do klienta.
  • ~karol / 2022-06-30 16:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Tak sobie czytam te wszystkie opinie i ręce opadają.
    1.Brak rezydenta Panie niezadowolony a czytać umiemy czy jak kupował Pan to nie wiedział że nie ma bo wszędzie jest to napisane..
    2. Zwrot 100zl? nie wydaje mi się zwracają proporcjonalnie do kosztu zakupu wycieczki
    3. Opózniony lot hmmm prosze jechać samemu lub z innym biurem żaden problem
    Zawsze powtarzam należy czytać wszystko i wszedzie jeśli cos kupujemy lub jedziemy jesli nie pasuje jechac nad polskie morze na kebaba...
    Zaletybrak
    Wadybark
  • ~Kasia / 2022-11-23 18:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Wczasy w Turcji dwutygodniowe,okazało się,że nie odezwał się rezydent polski,nie było takiego na miejscu ani pod telefonem.Wycieczke na Pamukalle musieliśmy sobie kupić na własna rękę na targu tureckim.
  • ~katrin / 2020-09-25 12:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Brak rezydenta który niby miał być do dyspozycji.
    ZaletyPrzystępna cena wakacji
    WadyBrak rezydenta. Trudna obsługa biura
  • ~Lilka / 2023-09-05 19:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Lecieliśmy po raz pierwszy z biurem podróży TUI i muszę przyznać, że komunikacją przez cały czas była bardzo dobra - począwszy od zastanawiania się nad wycieczką, przed wylotem oraz opieka rezydenta oraz czytelna aplikacja.
    Tutaj pojawia się żal do biura podróży:
    przylecieliśmy do Larnaki około godziny 7 więc w hotelu byliśmy przed godziną 8. I jakież ogromne było nasze zdziwienie gdy Pani w recepcji poinformowała nas, że musimy sobie zapłacić (7 euro od osoby) za śniadanie ponieważ nam nie przysługuje. Zaakceptowaliśmy fakt, że pokój będzie trochę później
    Nie chodzi o te 7 euro od osoby ale o zasady. Skoro płacimy za wycieczkę i w dniu wylotu nie korzystamy już ze śniadania ponieważ wyjeżdżamy około 5 nad ranem, nie dostajemy żadnej przekąski czy tzw. suchego prowiantu to dlaczego mamy płacić za śniadanie. To są realne pieniądze, które my zapłaciliśmy a nie korzystamy nie z naszej winy. To nie była nasza wycieczka zrealizowana na własną rękę tylko przez biuro podróży, które czarteruje tak wcześnie rano samoloty i nie interesuje się tym, że ludzie mają nieprzespaną noc a na zapytanie o której można napić się kawy i zjeść śniadanie, słyszymy że musimy zapłacić. Lecieliśmy pierwszy raz z TUI ale nie pierwszy raz o tek porze bywalimy w hotelach bo był to nasz 5 tak poranny lot i taki minus. Więc tutaj przewaga Itaki.
    ZaletyDobra komunikacja i miła obsługa
    WadyDodatkowa opłata za śniadanie
  • ~Magdalena / 2020-10-24 11:05
    Ocena: 3.67 / 5
    W lipcu wykupilismy wycieczke z biura TUI na Kretę z Krakowa do Hersonisos . I na parę dni przed wylotem mąż wszedł na stronę my TUI i sprawdził czy lot się nie zmienił itp .. I wtedy nastąpiło nie miłe zaskoczenie ponieważ lot został zmieniony z Krakowa na Katowice bez informowania nas przez biuro dokładnie chodzi o biuro W Serenada . W tym momencie został wykonany telefon do Pan z biura i zostaliśmy poinformowani że nic nie zależy od nich i że możemy złożyć reklamację i biuro nam odda pieniądze za dojazd do Katowic tak też zrobiliśmy dzisiaj mamy koniec października i nadal nie było odzewu ogólnie jednak wielka żenada . Nie polecam Hotel na zdjęciach też wyglądał inaczej niż na żywo
  • ~Małgorzata / 2021-09-12 23:20
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie mam uwag ani do Czarnogóry (cudowne miejsce) , ani do hotelu (cudownie położóny i czysty, dobre jedzenie). Mam potężne pretensje do organizatora czyli TUI o nieuczciwość i brak profesjonalizmu obsługi:

    1) TUI nie informuje o prawdziwych godzinach chack - in w hotelach . Wylądowaliśmy w Czarnogórze ok. 8:00 rano check-in w hotelu okazało się że jest o 17:00!!!! Żadnego wsparcia TUI.

    2) Prośba o pomoc wysłana podczas pobytu do TUI kanałami wskazanymi jako alarmowe - bez odzewu do dzisiaj :( (SMS, chat, infolinia w ogóle niedostępna - cały czas IVR)

    3) Prośba skierowana do TUI że prosimy o spokojny hotel zakończyła się tym że dostaliśmy co prawda bardzo łądny hotel ale położony obok dwóch najwiekszych dyskotek w mieście czynnych 24h - wyobraźcie sobie horror ludzi z małymi dziećmi (świadczy to o braku znajomości oferty hotelowej w TUI)

    4) widzieliśmy ludzi starszych zmagających się ze strachem przy kontakcie z anglojęzycznym rezydentem TUI :( kiepsko bo wyklucza to dość znaczną grupę klientów
    WadyCustomer Service - pozostawia wiele do życzenia . Nie polecam nikomu kto liczy na wsparcie Biura Podróży podczas wakacji.
  • ~MałgorzataF / 2023-09-12 09:04
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam, ogólnie pobyt, hotel były super, jedynie wracając był problem, mieliśmy opóźniony wyjazd z Hotelu około jednej godziny, kierowca zawiózł nas na zły terminal, ledwo dotarlismy na lotnisko a tu jeszcze okazało się że musimy przejechac 4 km na inny terminal, cudem moja córka dopytała o nasz samolot i kazano nam wziąć taksówkę i pojechać na odpowiedni terminal, nas błędnie pokierowanych turystów był cały bus. Inni ludzie zdezorientowani stali w kolejkach na inne samoloty i nie wiem czy odlecieli, znaleźliśmy tureckiego pracownika Tui który zorganizował nam busa i zwiózł na prawidłowy terminal. Na nasze szczęście samolot miał opóźnienie i zdążyliśmy, pisałam na czacie ale nikt mi nie odpisywał. Tego biura nie polecam. Pozatym jesteśmy bardzo zadowoleni z wakacji w Turcji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960