Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 956 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nessa / 2022-03-06 17:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Tui dobre biuro podróży, ceny zdecydowanie mniejsze od konkurencji... ???? ewidentnie ktoś chce zaszkodzić temu touroperatorowi - to nie jest rosyjska marka, ale niemiecka. Na rynku europejskim są największym gigantem turystycznym. ???? oceniam 4/5 - polecam wycieczki z nimi, ofertę mają całkiem fajną. Nie ma większych zastrzeżeń
    Zaletyceny niższe niż u innych ;) możliwość zamiany kierunków, rezerwacji itp. jak się zapłaci 50 zł... nawet gdyby ktoś miał pozytywny wynik na covid 19 dzień przed to jest możliwość przełożenia wyjazdu na inny termin w tym sezonie ???? które inne biuro to oferuje? Przestańcie pisać bzdury o tym, że udziałowiec z Rosji jest winny wojnie na Ukrainie, proszę! To są pomówienia!
    Wadykontakt z nimi jest średni, rezydenta nie ma na wakacjach (tną koszty, ale nie jest to jakiś duży problem) nie ma większych wad.
  • ~Ola / 2021-08-14 20:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Lecieliśmy w tym roku do Turcji po przez biuro podróży TUI. Rezerwacja z tamtego roku. Bez problemu po roku zmienili nam hotel na taki który nam bardziej odpowiadał. Sama organizacja wycieczki dla osób bardziej ogarniętych. Godziny samolotu zmieniali nam co chwilę i może z 3 dni przed ustabilizowało się. Na miejscu autokar postawiony ale zanim ruszyliśmy minęło chyba z godzine bo były tylko dwie koordynatorki a autokarów kilka. Na miejscu oczywiście brak koordynatora, zjawił się tylko raz. Kontakt przez aplikację bardzo słaby a w weekend praktycznie żaden. Na niewygodne pytania po prostu nie odpowiadają. Wykupiliśmy wycieczkę fakultatywna, z której chcieliśmy potem zrezygnować bo córka była niedysponowana ale nie odpowiadali na nasze pytania jak to zrobić. Na samej wycieczce na którą jednak pojechaliśmy nie przydzielono nam wogole polskiego koordynatora. Wpuszczono nas na statek, na którym nie było już miejsc siedzących przy stoliku. Musieliśmy 8h pływać na górnym pokładzie w słońcu z córka. Następnym razem na pewno nie skorzystamy z TUI tylko z innego biura. Znajomi, którzy lecieli z innego biura mieli numer telefonu do swojej koordynatorki i w razie pytań mogli pisać do niej na whatsappie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Rafał / 2022-10-15 18:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Bardzo dobre jedzenie hotel Golden Beach w Adelianos. Obsługa przemiła i bardzo sprawna.
    Rezydentka Gosia Kreta Rethymno - porażka... pojawiła się na spotkaniu tylko po to aby sprzedać swoje produkty poza tym totalnie niepomocna,najlepszy tekst to był - tutaj jest mój nr w razie czego ale proszę do mnie nie dzwonić bo od jutra zaczynam urlop ???? Doskonałe!!!
    W hotelu brzydka,zaniedbana plaża.
  • ~Tomasz / 2022-07-01 09:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Do Magda... w opisie oferty jest jasno i wyraznie napisane wklejam ze strony TUI
    (aquapark „LE PIRATE": w zależności od sezonu, za opłatą, zjeżdżalnia: w zależności od sezonu, za opłatą, leżaki: za opłatą, parasole: za opłatą)
    Kolejny przykład że nie czytamy tego co jest w opisie,,, CZYTAĆ I NIE BĘDZIE KŁOPOTU
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~Viola / 2023-02-11 17:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Naciągacze jakich mało. Ceny niby korzystne na początku rezerwacji, ale sprobuj cos człowieku zmienić to nawet wykupienie pakietu elastycznego nic nie da. Zero możliwości dogadania się, wszystko tak cwanie obymyslone na niekorzyść klienta ze szok.
    ZaletyNie widzę bo wady je przysłaniają
    WadyFirma nastawiona na pieniądze klient się nie liczy
  • ~alek / 2023-08-26 06:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Biuro podróży Tui w tym roku niestety bardzo mnie rozczarowało. Wszystko jest w porządku dopóki nie pojawi się problem. W przypadku jego pojawienia się nie otrzymaliśmy żadnej pomocy. Procedury okazały się ważniejsze aniżeli człowiek. Zero elastyczności i ludzkiego podejścia do sytuacji. Polityka zarządzania absolutnie nieprzychylna klientowi.
  • ~Anna / 2020-12-09 07:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Wybrałam się do Hotelu w Turcji Side Alegria Hotel...14 noclegów i ani jedna noc nie przespana cała. W hotelu mnóstwo pijanych Rosjan (Polacy tez nie wylewali za kołnierz). Wrzaski od 6.00 rano, Rosjanki otwierały drzwi na korytarz i muzyka na full. Imprezy na balkonach kończyły się ok. 2.00 w nocy. W pokojach trwały nawet do 6.00.
    Ogromna akustyka, cienkie ściany i robili co chcieli. I tak 15 dni...MASAKRA
    chciałam wcześniej wrócić, ale się nie udało, bo podobno nie było miejsc w samolotach.
    Jestem po zawale i udarze mózgu, przyjechałam wypocząć. Nie udało się wypocząć. Stres, niewyspanie, ciągły ogromny hałas, walenie drzwiami (nie odkryli klamek), zero reakcji hotelu na pijackie imprezy, spowodowało, że dwukrotnie znalazłam się w szpitalu. NIKT NIE PANUJE nad gośćmi.
    Zaletyładna plaża, czystko, duża recepcja, uprzejma obsługa
    Wadywielki hotel, w środku miasta, druga linia zabudowy
  • ~Anna / 2022-05-29 19:04
    Ocena: 3.67 / 5
    Hotel i obsługa bez zarzutu. Nigdzie nie wspomniano że to hotel głównie dla rodzin z małymi dziećmi. W czasie posiłków nieustający wrzask małych dzieci oraz na basenach i lobby jest identycznie. Odradzam hotel dla osób bez dzieci, które chcą odpocząć.
    .
    ZaletyHotel jest umiejscowiony w małej miejscowości co gwarantuje ciszę i spokój.
    WadyDuża ilość małych dzieci.
  • ~Anna / 2022-09-03 21:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Pobyt 26.08-02.09.2022. Obsługa klienta na poziomie mniej niż 0. Rezydent powinien być dostępny i pomocny, a tutaj spotkaliśmy się z totalną obojętnością i olewką. Potrzebowaliśmy pomocy przy zapłaceniu mandatu w Grecji,ponieważ ograniczała Nas bariera językowa. Wielokrotny kontakt z biurem nie przynosił rezultatu, rezydent ciągle był niedostępny.Zbywano Nas na każdym kroku. Mieli oddzwonić,pomóc a byliśy pozostawieni sami sobie. Wróciliśmy do Polski i od 2 dni nawet się z Nami nikt nie skontaktował! Zaproponowano Nam żeby skorzystać z google tłumacz. Czyste kpiny! Bardzo dużo znajomych po zaistniałej sytuacji już nigdy nie skorzysta z usług TUI.
    Zaletycena
    WadyObsługa klienta
  • ~baldo / 2019-12-12 10:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa klienta w kraju przy wyborze wakacji bez zarzutu, miła obsługa, dokumenty dostarczone przed wyjazdem o czasie. Opieka rezydenta w miejscu wybranych wakacji żadna.
    WadyKontaktowanie się z biurem będąc na wakacjach mając jakiś problem telefonicznie z infolinią w Polsce to jakiś absurd, informacje o transferach trzeba uzyskać ze strony internetowej TUI, czy problemem jest przyjazd rezydenta do hotelu i pozostawienie informacji pisemnej w teczce TUI, starsi ludzie nie czują się komfortowo nie mając na miejscu żadnej opieki rezydenta nie mówiąc już o tym że nie każdy jest biegły w obsłudze komputera czy smartfona. Przy pierwszym spotkaniu z rezydentem otrzymujemy przede wszystkim informacje jak kontaktować się w razie problemów telefonicznie lub internetowo z infolinią.
  • ~Danuts / 2019-08-17 08:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Dwa dni ucięte na podróż, przylot późno w nocy, wylot o świcie. Opłata za siedem dni, pobyt tylko pięć, nie można skorzystać z atrakcji hotelowych, np. W piątki dzień grecki od 20.00 a ty przylatujesz o 24.00 y, już pozamiatane, w następny piątek wylatujesz o 4.00 rano. Kto to planował???
    ZaletyDuży, wygodny pokój
    WadyOrganizacja beznadziejna
  • ~Dariusz / 2022-03-08 14:54
    Ocena: 3.67 / 5
    Złodzieje i oszuści ,odradzam jakiekolwiek zakupy wycieczek w tej firmie.
  • ~flamewar@op.pl / 2022-03-18 11:41
    Ocena: 3.67 / 5
    W związku z zaistniałą sytuacją muszę napisać tą opinię.Mianowicie dokonałem rezerwacji w styczniu 2022 do Meksyku wylot 17.06.22 z W-wy przychodzi e-mail po 2.5 miesiącach ,że z powodu braku ZAINTERESOWANIA WW TERMINEM LOT ZOSTAJE ODWOŁANY.Do Meksyku brak chętnych szczególnie że tam się lata bez testów.,ale krętactwo.TUI nie kontaktuje się z klientem tylko wysyła informacje ,że albo zwrócą pieniądze ,albo trzeba sobie wyszukać kolejny termin ,jasne a za miesiąc lub dwa znów dostanę info, że nie lecimy tylko że urlopy się planuje szczególnie w pracy inni ludzie też mają plany.Gratulacje dla działu obsługi klienta , opinie się pisze po powrocie ja piszę przed bo TUI jest niekompetentne NIE POLECAM JESTESCIE TACY DOBRZY ZE NAWET NIE POTRAFICIE ZORGANIZOWACLĆ WYCIECZKI ALE POLECE Z INNYM BIUREM TAKŻE WYSYŁAJCIE DALEJ E-MAILE PRZYJDZIE MOMENT ZE NIE BĘDZIE DO KOGO WYSYŁAĆ.
    ZaletyBrak.
    WadyLekceważący sposób podejścia do klienta.
  • ~GOCHA / 2021-11-13 21:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Wyjazd na grecką wyspę Kos miał być o siódmej rano, był o dziewiątej. Powrót do Polski miał być o godzinie 19-tej był o 7-mej rano. Tym sposobem TUI ukradł mi jeden dzień wakacji. Złożyłam reklamację - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony biura. Rezydentkę po przylocie widziałam przez minutę. Podczas pobytu zero kontaktu. Wielokrotnie wyjeżdżałam z tym biurem na wakacje, ten wyjazd był ostatni. Nie chcę mieć kontaktu z oszustami. To już nie jest ta sama firma z którą przez lata podróżowałam. Do hotelu ACHILLES i obsługi nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko było OK
    ZaletyŁadny hotel, dobre jedzenie, blisko do plaży, wymiana ręczników i sprzątanie zgodne z moimi oczekiwaniami.
    WadyOszustwo i lekceważenie ze strony biura TUI. Niggdy więcej nie skorzystam z ich oferty
  • ~Halina / 2021-05-01 22:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Latamy z Tui od lat, niestety, jesteśmy coraz bardziej rozczarowani. Nie rozumiem dlaczego Tui zrezygnowało z informowania turystów za pomocą tablic, czy też jak kto woli gablot w hotelu. Inne biura nadal z tego korzystają i jest to bardzo wygodne dla gości, natomiast Tui opiera się tylko na aplikacji My Tui, co niekiedy bywa kłopotliwe. Kolejna sytuacja z ostatniego wyjazdu. Opuszczaliśmy hotel o 3.30, zabrano nam więc dzień pobytu i nie zapewniono nam prowiantu na drogę. Nie mieliśmy też możliwości zjedzenia czegoś, czy też wypicia przed wielogodzinną podróżą. Goście z REINBOW i Rosjanie, którzy wyjeżdżali w tym samym czasie mieli i jedno i drugie. Czuliśmy się jak ubodzy krewni.
    Ogólnie stwierdzam, że Tui obniża poziom swoich usług i pomimo wielu lat wierności, zaczynam przeglądać oferty innych biur podróży.
  • ~Kaja / 2022-07-05 13:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Wycieczka jeszcze się nie rozpoczęła, a już biuro Tui stwarza problemy. Robiąc wczoraj rezerwację w pośpiechu (gdyż był ostatni wolny pokój) nie zaznaczyłam wcześniejszej godziny wylotu. Zaraz po dokonaniu rezerwacji poprosiłam o zmianę. Niestety konsultanci nie przychylili się do mojej prośby. W związku z tym jestem stratna jeden dzień, a lecę na 4.
    ZaletyDobra oferta
    WadyObsługa, podejście do klienta.
  • ~karol / 2022-06-30 16:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Tak sobie czytam te wszystkie opinie i ręce opadają.
    1.Brak rezydenta Panie niezadowolony a czytać umiemy czy jak kupował Pan to nie wiedział że nie ma bo wszędzie jest to napisane..
    2. Zwrot 100zl? nie wydaje mi się zwracają proporcjonalnie do kosztu zakupu wycieczki
    3. Opózniony lot hmmm prosze jechać samemu lub z innym biurem żaden problem
    Zawsze powtarzam należy czytać wszystko i wszedzie jeśli cos kupujemy lub jedziemy jesli nie pasuje jechac nad polskie morze na kebaba...
    Zaletybrak
    Wadybark
  • ~Kasia / 2022-11-23 18:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Wczasy w Turcji dwutygodniowe,okazało się,że nie odezwał się rezydent polski,nie było takiego na miejscu ani pod telefonem.Wycieczke na Pamukalle musieliśmy sobie kupić na własna rękę na targu tureckim.
  • ~katrin / 2020-09-25 12:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Brak rezydenta który niby miał być do dyspozycji.
    ZaletyPrzystępna cena wakacji
    WadyBrak rezydenta. Trudna obsługa biura
  • ~Lilka / 2023-09-05 19:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Lecieliśmy po raz pierwszy z biurem podróży TUI i muszę przyznać, że komunikacją przez cały czas była bardzo dobra - począwszy od zastanawiania się nad wycieczką, przed wylotem oraz opieka rezydenta oraz czytelna aplikacja.
    Tutaj pojawia się żal do biura podróży:
    przylecieliśmy do Larnaki około godziny 7 więc w hotelu byliśmy przed godziną 8. I jakież ogromne było nasze zdziwienie gdy Pani w recepcji poinformowała nas, że musimy sobie zapłacić (7 euro od osoby) za śniadanie ponieważ nam nie przysługuje. Zaakceptowaliśmy fakt, że pokój będzie trochę później
    Nie chodzi o te 7 euro od osoby ale o zasady. Skoro płacimy za wycieczkę i w dniu wylotu nie korzystamy już ze śniadania ponieważ wyjeżdżamy około 5 nad ranem, nie dostajemy żadnej przekąski czy tzw. suchego prowiantu to dlaczego mamy płacić za śniadanie. To są realne pieniądze, które my zapłaciliśmy a nie korzystamy nie z naszej winy. To nie była nasza wycieczka zrealizowana na własną rękę tylko przez biuro podróży, które czarteruje tak wcześnie rano samoloty i nie interesuje się tym, że ludzie mają nieprzespaną noc a na zapytanie o której można napić się kawy i zjeść śniadanie, słyszymy że musimy zapłacić. Lecieliśmy pierwszy raz z TUI ale nie pierwszy raz o tek porze bywalimy w hotelach bo był to nasz 5 tak poranny lot i taki minus. Więc tutaj przewaga Itaki.
    ZaletyDobra komunikacja i miła obsługa
    WadyDodatkowa opłata za śniadanie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1064
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 956
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 546
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 173
Grecos
Ocena: 2.64, ilość opinii: 64
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4808
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110