strona 9 z 46
-
~5gwiazdektauron / 2023-09-08 12:05
Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić. -
-
~Bernard / 2023-09-06 17:48
Dno i jeszcze raz dno, na stronie Tauron jest : rejestracja / logowanie. Wiec wszedłem na stronę logowanie.tauron.pl podałem dane i zarejestrowałem się, co bardzo szybko poszło . Zgodnie z hasłem na stronie "Gotowe! Masz już konto w Moim TAURONIE" . Zadowolony z szybkiego zarejestrowania chciałem przepisać licznik ale tu nagle zonk , bo okazuje się że nie zarejestrowałem się w "mój Tauron" a tylko w e-bok i teraz mam czekać do 14 dni żeby uruchomili mi mój Tauron, tak dowiedziałem się na infolinii , opis na stronie wprowadza w bład ZaletyŻadnychWadyTaka duża firma a aplikacja totalna porażka -
~Magda / 2023-09-05 12:59
DRAMAT !!!!!!! pod każdym względem . Gdybym mogła to bym Was zmieniła . Od pół roku non stop same problemy . Firma porażka WadySame wąsy -
~Marcin / 2023-09-04 18:22
Ta aplikacja to jakieś nieporozumienie po tym jak pracowali nad ulepszeniem za każdym razem muszę resetwoac hasło do tego 4 cyfrowy kod mimo że ustawiam to nie działa ustawiając hasło 31znakow dostanę informacje ze hasło zbyt proste ZaletyBrakWadyNie działa aplikacja -
~Raf / 2023-08-31 23:29
Tauron Częstochowa. Mam kilka umów w tej firmie. 29.08.2023 płacę za jednym zamachem wszystkie faktury. 30.08.2023 wracam wieczorem do mieszkania. Wyłączyli mi zasilanie. 31.08.2023 o 7.06 dzwonię na infolinię. Zgłaszam problem. Pani mi mówi, że mam teraz nadpłatę (pomimo, że zapłaciłem dokładnie kwotę z faktury). Pytam, kiedy mi włączą zasilanie. Pani, że już zgłasza monterom. o 17.00 ponownie dzwonię na infolinię, podaję Pesel. Pani mówi, że ma w systemie odnotowane, że zlecenie wykonane. O 20.00 wracam do domu. Zasilania brak. Co robię ? Podłączam przedłużaczami prąd od sąsiada. Zawartość lodówki do wyrzucenia. Tak działa Tauron w Częstochowie. Coś jeszcze ? Czy ktoś może mieć zaufanie do tego czegoś zwanego dostawcą prądu ? Koń by się uśmiał, jaka to poważna firma. Poziom wiarygodności poniżej zera. W zarządzie działacze, fachowcy ;-)) ZaletyNie ma żadnych zalet. Ja w każdym razie nie widzę.WadyFatalny poziom obsługi. Drogo. Trudno się dostać na BOK stacjonarny. Trzeba się umawiać z tygodniowym wyprzedzeniem. Niesłowność, nieterminowość. Słowem dziadostwo w starym stylu, pomimo całej otoczki nowoczesności. -
~Jaca / 2023-08-31 19:00
Bardzo lubią tą firmę, fajni ludzie miła atmosfera, punkty obsługi trochę słabe ale infolinia nadrabia, pozdrowienia z gor~ Jacek:) ZaletyKamilaWadyAutomatyczna sekretarka i brak przekierowania do Kamili -
~Andrzej Iskierka / 2023-08-31 13:26
mnie się tam podoba tarłon :)
szybka obsługa na infolinii i like itZaletytani prądWadyza tani prąd -
~Michał / 2023-08-31 08:27
Najpierw problemy z aplikacją przez kilka tygodni później brak możliwości podania odczytu a w tym czasie sobie wystawiają fakturę prognozują na kilkaset złotych chamstwo ! zgłoszę do rzecznika praw konsumenta. -
-
~Klient / 2023-08-29 17:56
W sierpniu dostałem listownie prognozowaną fakturę. Do listu dołączona została ulotka informacyjna o tarczy solidarnościowej i możliwości z niej skorzystania. Sęk w tym, że wnioski o skorzystanie ulg trzeba było składać do końca czerwca. Po co mi to wysyłali ? Chyba tylko aby mnie zdenerwować... -
~Słoneczna / 2023-08-29 13:55
Tauron to jakiś śmieszny żart.. dzwonię dzisiaj kolejny raz i każdy kto się połączy mówią mi co innego w ogóle nie potrafią podawać informacji maja jeden wielki bałagan, powinni zmienić swoich pracowników bo to co się tam dzieje to jedna wielka kpina -
~Jerzy / 2023-08-29 10:51
Chciałbym pochwalić panie z oddziału w Jeleniej Górze, a zwłaszcza Panią Kamilę Dąbrowską , za wyjątkową uprzejmość, wiedzę , a przede wszystkim szybkie działanie wyprzedzające nawet moje działanie dotyczące zlecenia wymiany starej instalacji elektrycznej na nową z jednoczesną wymianą licznika 1-fazowego na 3-fazowy i zwiększeniem mocy. Umowa K/0004644/00/07/23
pozdrawiam Jerzy Kisiel -
~Terminator / 2023-08-29 05:19
Tauron banda debi.. i imbec... tak mozna nazwać ta firmę te słowa doskonale odzwierciedla jakość wykonywanych usług
Nie powinni dostać żadnej gwiazdki nawet zero to za dużoZaletyBrakWadyWszystko -
~Pimpek / 2023-08-28 12:22
Prąd raz jest raz go nie ma, bez żadnej zapowiedzi wyłączają zasilanie. -
~Adi / 2023-08-28 11:59
Od ponad 5 miesięcy nie mogę odzyskać nadpłaty w wysokości 700 zł.
Prosiłem o przeksięgowanie tej kwoty na poczet innych faktur ale też nie da rady
W międzyczasie założyłem 3 interwencje ale bez skutku.
-
~Stanislaw / 2023-08-28 11:50
Awarie trwają ponad 24 godz.Zawartość zamrażarki popłynęła -
~in / 2023-08-27 18:14
Po zmianie licznika po dwóch miesiącach zużycie prądu na dobe zwiększyło się dwukrotnie,potem wszystko wróciło do normy.Czuje się oszukana na 700 kWH i nie moge doprosić się wytłumaczenia sytuacji,bo w domu nic się nie zmieniło.,Czy ktoś miał podobne problemy?[Prosze o info -
-
~Arek / 2023-08-27 18:11
No bez jaj człowiek nie może funkcjonować normalnie przy świeczkach już siedzę 2 dzień brak słów tragediaaaaaa ZaletyŻadneWadyWszysykie -
~TheStormeq / 2023-08-26 20:21
Śmiechu warte ciągle problemy! Ugułem niech uciekają do Moskwy z tym!!!! -
~Zibi / 2023-08-25 18:46
Problem z kontaktem; problem z uzyskaniem informacji. Źle działająca aplikacja. Niekompetencja. ZaletyBrak -
~Klient / 2023-08-25 15:23
Wasza obsługa jest masakryczna
Nic nie idzie załatwić
Konsultanci kompletnie nie wiedzą nic i nie są w stanie nic poradzić
Porażka
strona 9 z 46