Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 913 opinii

1.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.42
  • Poziom cen
    1.34
  • Łatwość zamawiania
    1.35
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2019-03-14 03:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Zachowanie Pan przyjmujäcych zgłoszenia skandaliczne.Nie znające przepisów sugerowanie klientom,że awaria to wina odbiorcy który poniesie za to konsekwencje jest co najmniej skandaliczne. Absolutnie nie polecam Taurona. Obecnie jestem odbiorcą trzech dostaw energii i podejmuje działania w kierunku rezygnacji z umowy.Wygläda to jak monopol energetyczny 40 lat temu.
  • ~BYŁY PRACOWNIK IO / 2022-02-09 19:05
    Ocena: 3.00 / 5
    A ja napiszę z innej perspektywy, nie klienta, a byłego pracownika infolinii. Rozumiemy jak najbardziej poirytowanie klientów, uwierzcie, że pracownicy nie robią na złość, nie robią nic specjalnie, robimy tak jak procedury nam nakazują.

    Często widze, że jest odniesienie do usług dodatkowych (serwisant it itd), niestety w tym zakresie nie rozumiem państwa zdziwienia. Wraz z umową każdy klient dostaje cennik usług (które są jeszcze telefonicznie/online przedstawiane) oraz regulamin, w których jest jasno określone na jakich zasadach ta usługa działa. Oprócz tego zawsze jest wysyłany druk odstąpienia od cennika. A dosyć często klienci nie słuchają/nie czytają i na ślepo się na wszystko zgadzają.

    Natomiast popieram klientów jeśli chodzi o czas oczekiwania na infolinii, smiało powiem, że w pn i pt są największe kolejki przez cały dzień więc proponuje kontakty z infolinią w te dni ale późnym wieczorem czy we wtorki/środy/czwartki. Jeśli chodzi o rozłączanie się przez konsultantów to tu są dwie kwestie: 1.Awaryjność systemu czyli często rozłącza klientów, urywa, przestajemy ich słyszeć, bo po prostu systemy padają, 2. Chamstwo konsultantów/brak kompetencji, jeśli chodzi o chamstwo to zdarza się to rzadko, częściej chodzi o brak kompetencji lub niewiedza wynikająca z braku informacji odgórnie.

    Kolejną kwestią jest przełączanie klientów, zrozumiałe jest to, że starsze (60+) lub niepełnosprawne osoby mogą mieć problem z wybraniem odpowiedniego działu natomiast jeśli chodzi o osoby młodsze to dosyć często klienci wybierają pierwszy lepszy numerek, który nie zajmuje się sprawą, w której się kontaktują a w efekcie są przełączani. Co do zawierania umowy online można to zrobić w inny sposób gdy formuarz online nie działa; pobrać wniosek, wypełnić, podpisać i odesłać mejlem w formie skanu.

    Więc podsumowując, polecam kontakt z IO w podanych wyżej terminach, załatwianie spraw przez mejla ( w przypadku kontaktu w ich sprawie najlepiej przygotować nr sprawy). Życzę Miłego Dzionka i powodzonka obecnym i przyszłym pracownikom! :)
  • ~Magda / 2023-07-02 15:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja mój Tauron katastrofalna. Niewygodna w obsłudze, menu rozrzucone, wygląd fatalny, nieład. Bardzo często niedostępna bo występuje błąd lub prace serwisowe. Tauron mógłby popracować nad lepszym wyglądem tej apki. Niby ciągle aktualizują, ale efektów brak :(
    WadyAplikacja katastrofalna!!!
  • ~Misio / 2020-12-01 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja też mam umowę z serwisantem. Jestem przerażona bo nie znalazłam tu ani jednej pozytywnej opini. Tragedia!!!!!
    Zaletybrak
    Wadymultum
  • ~Paula / 2020-01-27 13:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Mój znajomy zawarł umowę z tauronem na warunkach jak się potem okazało z dodatkową usługa na specjalistę komputerowego a on niema komputera .laptopa więc poco mu taka opcja płatne miesięcznie dodatkowo 24.50 informacje na temat nowych opłat nie była dołączona do zawartej umowy znajomy jest oszczędny płacił za prąd miesięcznie 30-40 zł teraz z opcją kom.musi płacić 60 zł reklamacji oczywiście nie przyjęli bo to wina płatnika źle odczytał umowę wszystko to jego wina czyste złodziejstwo przysyłają umowy z takim cennikiem że człowiek jest z tego głupi niewie jak to odczytać czy opłata jednorazowa potem wynika że miesieczna
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie
  • ~sq3bk / 2021-07-20 16:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Tauron w lipcu 2021r. dał mi dwie opcje rozliczeń, bo dotychczasowy cennik przestał obowiązywać. Obliczyłem, ile będę teraz płacił za prąd nic nie zmieniając, czyli wg Opcji 2, tej bez rabatu, i wyszło mi miesięcznie ok. 100 zł. A potem obliczyłem, ile płaciłbym wg Opcji 1 czyli „5% tańszy prąd” i wyszło 102 zł. Bo tu jest wyższa opłata handlowa. A do tej Opcji 1 trzeba podpisać zgody marketingowe, w tym zgodę na zasypywanie nas „równie korzystnymi jak ta propozycjami” nawet po wypisaniu się z Tauronu.
    Sposób obliczenia:
    wychodzimy od całej opłaty wg Opcji 2 („nic nie odsyłamy”):
    100 zł – 18.50 zł (opłata handlowa w opcji 2) = 81.50 zł
    81.50 zł / 0.3726 zł/kWh (cena br. opcja 2) = 218.73 kWh miesięcznego zużycia
    218.73 kWh * 0.3547 zł/kWh (cena br. opcja 1) = 77.58 zł
    77.58 zł + 24.50 zł (opłata handlowa w opcji 1) = 102.08 zł
  • ~Tomasz Ss / 2020-12-21 09:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Ludzie nie dajcie się nabrac na Tauronowskie naciaganie tzn specialistow serwisantow etc za wszystko trza dodatkow placic brać elektryka jak się coś przytrafi niż ich usugi bo zaplacicie dodatkowo za byle sprawdzenie. Obsługa online lub telefonicznie jest tragiczna nic nie wiedzą na niczym się nie znaja. Przez infolinie miał bym dalej prąd ale co się okazało przy demontażu liczników jak przyjechał elektryk z taurona no ale jak sam powiedział same,,barany tam siedzą,, I naciagaja ludzi na niepotrzebne dodatkowe uslugi ale jak chcesz z tego skorzystac plac dodatkowo I to nie mało
    ZaletyBrak
    WadyWszystko o infolini
  • ~tomex / 2023-06-19 16:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie dość ,że okradaja klientów wystawiając niezgodne z umową faktury,to jeszcze oszukują wystawiając umowę z wczesniejszą datą,tak aby pozbawić klienta wpowiedzenia tej umowy ,bez ponoszenia dodatkowych kosztów.Czy jakiś organ kontrolny czyta te nasze opinie,czy spółkom SP wolno robić z obywatelem co się chce i wszystko to jest bezkarne.Poprzednich złodzieji zastąpili obecni.I idź tu człowieku na głosowanie.NA KOGO
    Zaletybrak
    Wadyskandaliczne traktowanie klienta
  • ~Adasko / 2023-04-19 16:23
    Ocena: 2.80 / 5
    Trzeci tydzień czekamy na założenie licznika w domu, na infolinii nic nie wiedzą co kiedy za ile i w jakim świecie żyją.. totalna porażka!!!
  • ~Asia / 2023-06-04 17:41
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie życzę nikomu załatwiania reklamacji w firmie Tauron. Ja swoją składałam już CZTEROKROTNIE i nie dostałam żadnej odpowiedzi chociaż firma jest zobowiązana do ustosunkowania się do sprawy w ciągu 14 dni. W moim przypadku minęły już 2 miesiące i kompletna cisza. Totalny brak profesjonalizmu i fatalna obsługa. NIE POLECAM
  • ~Karol / 2023-12-13 21:03
    Ocena: 2.80 / 5
    W czerwcu 2023r. po śmierci mojej żony , na którą była sporządzona umowa , zawarłem umowę z TAURONEM ale nie otrzymałem nowej faktury prognozowej więc opłacałem w dalszym ciągu wg istniejącej . W listopadzie 2023r. wystawili mi fakturę , która wskazuje zadłużenie i jak zawsze płaciłem ok.450 zł za pół roku , tym razem wystawili mi fakturę na ponad 1400 zł. W rozmowie telefonicznej z konsultantką nie mogłem się dowiedzieć że moje opłaty nie wpłynęły tylko z uporem maniaka gadała mi że faktura wystawiona wg wskazań licznika . Przesłałem e-mailem do TAURONA wyjaśnienie wraz z załącznikami (dowody wpłat) i informacją że to oni nie dopełnili formalności zawarcia umowy , a oni cały czas żadają ode mnie pisma i dowodów wpłat . CZY W TAURON PRACUJĄ JACYŚ LUDZIE , CZY TYLKO CYBORGI ??? Narobili bałaganu , a mnie każą posprzątać - bezmyślne nieroby !!!
  • ~Oburzony / 2019-05-01 15:01
    Ocena: 2.80 / 5
    Witam. Tauron nie reaguje jak się zgłasza o niezgodności zużytego prądu. Mam zawyżone rachunki i jedno co potrafią, to powiedzieć ze tyle prądu wypaliła i mam to zapłacić. Nie potrafią wytłumaczyć co znaczy kod na wyświetlaczu 4.5.0. A przecież to jest ich licznik.Obsluga pracuje jak zaprogramowane roboty. To co im każą mówić to mówią. Brak relacji człowieka z człowiekiem. A niech urząd zgłosi nieprawidłowości swojego licznika do Taurona to w pięć minut juz są na miejscu indukcja przyczyny. Dlaczego większość firm w naszym kraju jest bezkarni? To jest sprawiedliwość?
    ZaletyDużo ofert
    WadyCałokształt nie wliczając ich ofert.
  • ~Robert / 2024-01-03 20:41
    Ocena: 2.80 / 5
    Sprawa ciągnie się już ponad 10 miesięcy.
    Maile nie są obrabiane. Nawet wizyta osobista nic nie zmieniła. Konsultanci rozkładają ręce i nie są w stanie pomóc. Konfigurator umowy/ zmiany umowy na stronie ma wprawdzie ( zakamuflowaną) opcję taryfy operatora ( bez stałej opłaty), ale jej wybranie powoduje, że system nie akcepuje takiego wyboru i wniosek nie przechodzi ( próbowane 2 krotnie). Jako dostawcę alternatywnego można wybrać jedynie Tauron. Czy to są praktyki monopolistyczne?
    Chcieli odcinać prąd mimo opłacanych rachunków.
    ZaletyŁadny kolor szaty graficznej.
    Stosunkowo łatwy dostęp do konsultantów.
    WadySystem nie przewiduje wystąpienia ludzkich sytuacji.
    Wielokrotne monity nic nie wnoszą.
    Bezsilność konsultatnów.
    Monopolistyczne zagrywki na stronie oraz ze strony konsultantów.
  • ~Stefan / 2023-05-24 11:25
    Ocena: 2.80 / 5
    Taryfa G 11 w ubiegly miesiadz zuzycie 228 Kw to 208 zl za ostatni miesiadz 134 kw pokazalo do zaplaty 199 zl lecz na drugi dzien 153 zl ( paranoja ) co ciekawe pierwszy raz dostalem prowizje 99 groszy za przelew.prowizja za to ze im place ( zlodziejstwo ).Bylem w obsludze klienta W Rudzie Slaskiej na Ul.Teatralnej 2 to ta Pani nic niewie nie ma zielonego pojecia nawet niechce sie jej szukac ( mialem z soba cala umowe ) byle tipsy a ty kliencie sobie gadaj co chcesz to po co ona tam potrzebna.Czy wogule ktos Tauron kontroluje czy to nastepna mafia.
    ZaletyZle
    WadyWszystko na nie
  • ~Sylwia / 2021-02-17 16:55
    Ocena: 2.80 / 5
    Standardowo czeka się na założenie licznika do dwóch tygodni,czekamy już prawie trzy tygodnie bez odzewu, jednocześnie musimy płacić za dwa czynsze(mamy się przeprowadzać) no i? mają nas gdzieś, dziękuję bardzo za tak dalece idącą pomoc, traktują ludzi ....ach szkoda pisać,to pośrednie okradanie obywatela,bez informacji,telefonu od wykonawcy który przyjął zlecenie już tydzień temu,tego tak nie zostawimy należy nam się zadość uczynienie
    ZaletyByła nadzieja
    WadyDno
  • ~Tom / 2021-04-07 15:23
    Ocena: 2.80 / 5
    Witsm czy ktoś zdklsdsl fotowoltaiczne panele od tauron i moze podzielić się opinia warto czy nie .
  • ~tompal / 2019-12-20 09:32
    Ocena: 2.80 / 5
    Prąd z Serwisantem 24H - Dla domu TAURON wygląda tak: Dzwonisz w nocy o północy że zepsuł się ekspres do kawy. Na trzeci dzień przyjeżdża serwisant zabiera ekspres. Dostaję numer telefonu 606 432 404 (Kraków) i tyle go widziałem. Już miesiąc mija, 2 razy w tygodniu dzwonię do gościa. Zwodzi mnie. Dziękuję za takie usługi. Można żyć bez TV ale nie bez ekspresu do kawy.
    ZaletyMiła obsługa
    Wadybrak ekspresu za 2300zł
  • ~Ola / 2021-08-06 09:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam usuluge serwisant 24h, nie polecam! serwis analizuje mniesiac usterke, twierdzi ze nie ma czesci zmaienny po czym po 2 dniach jednak sa.... wycena naprawy 3x wyzsza niz w innym serwisie zamawianym nie przez Taurona tylko prywatnie, cena uslugi naprawy sprzetu przez to ubezpieczenie to jakas kpina, przewyzsza wartosc sprzetu, ni dajcie sie naciagnac na to uzbezpieczenie....
    Zaletybrak
  • ~Marcin / 2023-05-17 21:40
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie wiem czy opinia cokolwiek zmieni, bo poziom ocen jest na takim poziomie że w konkurencyjnych warunkach ta firma już by upadł. No ale mamy monopol i jedyną alternatywą w moim rejonie jest orange energia ...
    Wracając do taurona. Obsługa klienta to totalne dno. Ludzie pracujący tam mam wrażenie że pracują tam dla siebie, nie dla klientów (każdy z klientów w BOK z którymi twierdził to samo ;)
    Problem:
    Przepisanie umowy po zmarłej mamie. W BOK stacjonarnym nie da się wejść i załatwić sprawy - trzeba się umówić. Z uwagi na okoliczności stacjonarnie było najwygodniej. Czyli czekają kogoś 2 wizyty.
    Wniosek jasno wskazuje, że rozliczenie ma być dokonane z nowym dysponentem umowy. Konsultant twierdzi że nie ma problemu i rozliczenie bedzie uwzględnione na mnie. Po czym oczywiście tak się nie stało. Przyszło 6 listów z przeróżnymi rozliczeniami, w których sumy nie zgadzają się z tym co na Moj Tauron. Na każdym notka że w razie w prosba o kontakt na infolinii. Infolinia - 2 telefony gdzie każda z osób nie jest w stanie pomóc i mam pisać na mail. Sprawa założona 24/04, do tej pory cisza (17/05) mimo terminu 14 dni. Wezwanie do zapłaty na zmarłą mamę przyszło oczywiście jak nigdy nic ...
    Sprawa 2023-04-24/WWW/87042
    ZaletyPrąd jest dostawczany
    WadyKolosalnie beznadziejna obsługa klienta. Hiperskomplikowana oferta z której trzeba robić doktoraty
  • ~Be / 2023-01-20 10:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Jedna wielka masakra,,,,mieszkam sama zużywam średnio po 55 kWh płaciłam ok 85zl a teraz zgłaszając stan licznika ( 53kwh) rachunek widnieje na ponad 220zl,,,, ludzie to jest żenujące co się dzieje w tym kraju
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806