Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 913 opinii

1.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.42
  • Poziom cen
    1.34
  • Łatwość zamawiania
    1.35
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lidia / 2023-01-10 13:45
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona z dzisiejszej pomocy, której udzieliła mi Pani przez telefon. Miło uprzejmie profesjonalnie i cierpliwie bo miałam dużo pytań. Niestety a szkoda nie znam nazwiska.. Pozdrawiam Lidy Breguła
  • ~Marek / 2021-11-15 13:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Pani w Tauron Strzelin która informuje i pomaga klientom na korytarzu przy biurze obsługi klienta niezwykle miła i pomocna sprawne i fachowe podejście do klienta
  • ~Michał / 2020-01-29 17:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam tzw. taryfę sprzedawcy i rozliczanie co pół roku. Chciałem to zmienić, żeby mieć odczyt za każdy miesiąc, czyli płacić za realnie zużytą energię co miesiąc. Pan na infolinii powiedział, że w mojej taryfie to niemożliwe i muszę wybrać ofertę prąd z serwisantem 24h. Przyszła nowa umowa do podpisania, cena za prąd fajna, do tego opłata handlowa co miesiąc, ale nigdzie nie było napisane o opłacie za przesył. Zadzwoniłem na infolinię i pytam. Pani powiedziała, że tak, dolicza się opłatę za przesył, abonament i inne. Mówię, że chciałem rozliczanie co miesiąc, pani mówi że w tej taryfie co mam (bez opłaty handlowej) jednak mogę zmienić cykl rozliczeniowy na co miesiąc lub co dwa. Jeszcze kilka rzeczy się zapytałem i powiedziałem, że w takim razie chcę się rozliczać co miesiąc. Pani coś tam robi i zaczyna czytać różne regółki tak szybko że nie zauważyłem że się pomyliła i ustawiła rozliczanie co dwa miesiące a nie co miesiąc. Tak więc widać, że ludzie w call center nie mają dobrej wiedzy i mogą zmylić klienta lub udzielić nieprawdziwej informacji.
    ZaletyNie narzekam, podgląd faktur na www, można zmieniać dane na www.
    WadyPierwszy Pan wprowadził mnie w błąd.
  • ~Rafał / 2021-01-04 16:39
    Ocena: 4.00 / 5
    Obsługa klienta to jest jeden wielki żart. Tak fatalnej obsługi klienta nie doświadczyłem jeszcze nigdy.
    Załatwienie sprawy graniczy z cudem, a czas w jakim się to odbywa pozwoliłby na dojście pieszo do afryki.
  • ~całkiemserio / 2020-01-10 14:19
    Ocena: 3.80 / 5
    Na co mi dodatkowa i obligatoryjna usługa jakiegoś p****o serwisanta skoro nigdy z niej nie skorzystałem. Naginanie pały. Po latach doświadczeń jakoś nie mam zaufania do tej firmy, ale to monopol i można sobie.........
  • ~Jacek / 2020-05-19 19:56
    Ocena: 3.80 / 5
    Prąd z fachowcem to tragedia. Od tamtego roku (2019) nie mam zmywarki. Zabrana do naprawy. Koszmar. nigdy więcej
    ZaletyPrąd
    WadyFachowiec24
  • ~Michał / 2023-08-31 08:27
    Ocena: 3.80 / 5
    Najpierw problemy z aplikacją przez kilka tygodni później brak możliwości podania odczytu a w tym czasie sobie wystawiają fakturę prognozują na kilkaset złotych chamstwo ! zgłoszę do rzecznika praw konsumenta.
  • ~Patryk kulpok / 2021-07-29 06:21
    Ocena: 3.80 / 5
    Wlasnie dostalem prad 20 miniut przed czasem dziekuje wam chlopaki i dziewczyny co o to zadbali jest barszo zadowolony
    Poprostu wykonali robotę ludzie żadnych reklamacji po prostu wykonali swoją robotę i to im dziękuję
    ZaletySzybkie uporanie sie z problemem zespol dal rade
    WadyZespół zaradczy wykonał znakomitą robotę pomimo awarii dostarczył mi prąd przed czasem( mam nadzieję że dostanieci premię)
  • ~Jacek / 2023-07-22 15:05
    Ocena: 3.60 / 5
    Dostałem dwukrotnie zawyżoną fakturę (prognoza) po godzinie i 15 minutach czekania na infolinii dostałem informację że przyjdzie faktura korygująca na email w ciągu 1 do 2 dni. Mijają 3 tygodnie. Trzy dni temu ponagliłem temat przez ebok. Nadal bez odzewu. Natomiast dziś prawidłowo zadziałał SMS od tauron z przypomnieniem zapłaty tej zawyżonej faktury. Co jeszcze mogę zrobić?
  • ~Melania / 2022-09-27 12:35
    Ocena: 3.60 / 5
    Zepsuta zmywarka. Zgłaszam do Tauronu, bo mam taryfę z serwisantem. Przychodzi człowiek z firmy podwykonawczej, wyjmuje zmywarkę i uszkadza blat kuchenny, po czym znika na dwa tygodnie. Ponić szukać części. Po dwóch tygodniach i trzech moich interwencjach, telefon, że niemal już będą z częściami. Skandaliczne olewanie klienta. Nigy wiecej tej taryfy. Oczywiście naprawa przekroczy prog darmowej oferty, bo jakby inaczej. Jeśli naprawa w ogole sie eydarzy. Nie wspomne tu o wymianie blatu, za mtory musze zaplacić sam, bo rzekomo był źle zainstalowany. Panowi zadugerowali zgloszenie reklamacji u montażysty kuchni, ktora ma 18lat. Skandaliczne!
    WadyWszelkie
  • ~PIOTR / 2024-01-15 21:39
    Ocena: 3.60 / 5
    Podaję stan licznika miesiąc w miesiąc pierwszego dnia miesiąca. Było ok zatwierdzone dziękujemy za terminowe podanie odczytu.
    Teraz przyszło na aplikacj że podany odzczyt jest z 10.01.2024.
    Co tu mamy przedszkole..
    ZaletyŻadnych
    WadyPorażka
  • ~Inferno / 2022-09-30 11:51
    Ocena: 3.40 / 5
    Apka mój tauronod miesiąca nie działa. Nie ma internetu Tauron nie stać go. Rozmowa przez telefon nie rozumie słowa dwa ani 2 na klawiaturze. Brak płatności Tauron od 15.09.2022 jest 30.09.2022
    ZaletyDarmowy prąd, brak możliwości zgłoszeń problemu nie da się rozmawiać, ani zapłacić.
    WadyNie da się reklamować usterki.
  • ~Marian / 2022-12-09 12:08
    Ocena: 3.40 / 5
    Złodziejstwo pierwsza klasa.Sprzedałem mieszkanie w październiku i poszedłem rozwiązać umowę na prąd zaraz potem . W Tauronie powiedzieli mi ,że nic nie muszę składać. Bo to nowy właściciel ma obowiązek rozwiązać umowę . Po czym przysłali rachunek na kolejny miesiąc. Z jakiej racji mam płacić za coś co nie jest fizycznie już moją własnością ?
    To że pracują tam opieszali ludzie i przekazują niepełne informację nie jest moją winą.
    Zaletybrak
    Wadyopieszałość
    brak pełnych informacji
    działania na szkodę klienta
  • ~Grzegorz / 2022-06-20 14:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Przestańcie przysyłać tę kłamliwe ulotki o emisji CO2i i kosztach a gdzie pieniądze za sprzedaży uprawnień
  • ~Ania / 2022-02-24 17:06
    Ocena: 3.20 / 5
    Tragedia ! Ponad rok proszę o wyjaśnienie naliczonej kwoty rachunku z okresu kiedy wszystkie lokale w Polsce były zamknięte ( pandemia ) . Zamknięcie od 15.10. , a ja mam zapłacić rachunek od 24.10. do 24.12 - kwota powyżej 1000zl. Wiele razy kontaktowałam się ,aby to wyjaśnić , za każdym razem klęska. Licznik według Tauron zdjęty 29.12. 2020 , ( twierdzą , że licznik jest już na ich magazynie ) a ja wiem , że nadal licznik jest na swoim miejscu????????????. Stany licznika wyssane z palca - a gdy przynoszę im zdjęcia ich licznika z zupełnie innymi stanami - odpowiedź kierownika , że nie wie czemu tak jest i mam to i tak zapłacić !!!! I co robić ???
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Joanna Maria / 2022-06-06 22:01
    Ocena: 3.20 / 5
    Witam , właśnie zrezygnowałam z usługi Taurona , miesięcznie płacę rachunki bez odczytów licznika tzw prognozowane 388,00 starałam się oszczędzać na wszystkim w domu . Myślę , że będę z usług Orange teraz zadowolona :)
    Wadyzbyt drogo
  • ~Klientka / 2020-11-12 01:00
    Ocena: 3.20 / 5
    Obsługa niekompetentna ws.wystawiania korekt. Żądają niesłusznie zapłaty z prognozy wynikającej z pierwotnej faktury choć do korekty wystawione są nowe prognozy i nie ma tam jakiejkolwiek wzmianki o dodatkowych opłatach. Żadne argumenty w postaci wystawionych przez nich zresztą dokumentów nie są w stanie ich przekonać o niewłaściwym domaganiu się opłaty z poprzedniej wersji faktury. Obsługa działa jak "głuchy telefon"
    ZaletyBrak
    WadyKompetencje przy rozliczeniu korekt
  • ~Magdalena / 2023-06-19 09:46
    Ocena: 3.20 / 5
    Zadzwoniłam na infolinię konsultant odezwał się po 3min ,pani spytała o sprawę i kazała czekać na aktualizację,włączyła muzykę po 45 min słuchania wyłączyłam się,po co ta infolinia?
  • ~Rad / 2024-04-12 12:53
    Ocena: 3.20 / 5
    Aplikacja, bardzo dobra praktycznie wszystko mozna załatwić. Ale w wypadku że czegoś się nie da obsługa klienta puka w dno od spodu. Tragedia. Nie wiem czy ich tak szkolą czy to jest wymóg ale tak opryskliwe babska że sie znieść nie da.
    ZaletyDobra aplikacja bardzo dogodna.
    WadyOkropna, opryskliwa obsługa
  • ~Zdenerwowana / 2022-06-28 11:31
    Ocena: 3.20 / 5
    Właśnie jadę złożyć skargę na inkasenta. Powinien przychodzić co miesiąc wedłóg umowy, ale nie przychodzi. Zamiast tego, wpisije sobie wymyślony stan licznika a ja potem mam rachunki z kosmosu. Uwaga na inkasenta tauron Legnica!!!
    ZaletyPanie pracujące w punkcie obsługi, miłe, sympatyczne,rzetelnie wykonują swoje obowiązki
    WadyInkasent do zwolnienia natychmiast!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806