strona 2 z 3
-
~Anna / 2024-01-23 11:42
MASAKRA. Czekam od 4 dni na aktywację karty sim. Dział techniczny do wymiany. -
-
~Arek / 2022-12-21 15:08
Zostałem oszukany prosiłem o przeniesienie nr a otrzymałem nr tymczasowy. Złodzieje banda naciągaczy dno. Złożyłem skargę lecz otrzymałem odmowę to nadaje się do sądu. ZaletyZero zaletWadyOszuści -
~Beata / 2020-01-27 12:15
Oszuści kupiliśmy telefon w listopadzie telefon dotarł w grudniu .. wada telefonu zwróciliśmy telefon teraz koniec stycznia telefonu niema.. nie ma możliwości serwisowania w Polsce. Fatalny kontakt ze sklepem a właściwie brak. ZaletyBrak zaletWadyBez kontaktu długi czas oczekiwania dostawy brak serwis owania czy reklama chi oszuści i zlodzieje -
~Bobek / 2022-12-19 13:08
Ta sieć szuka pieniędzy i próbują naciagnac klikentow.
Oszusci i zlodziejeZaletyNie ma zadnych zaletWadyNaciagacze, zlodzieje -
~Dominik / 2022-12-28 14:46
Oszusci i zlodzieje doliczają rozne kwoty do abonamentu od tak sobie.
Nie polecam tej sieciZaletyOszusciWadyZłodzieje -
~Dp / 2022-12-28 08:31
Doliczają sobie kwoty od tak sobie...
Złodziej i naciagaczeZaletyZłodziejeWadyZłodzieje -
~Ehhhhh / 2024-04-21 06:09
Połączenie nie stabilne serwer z jakiegoś pola ping skacze tragedia obsługa klienta nie istnieje
Sprzęt mam dobry u innych operatów internet lata jak ta lala a w redbul tragedia predkośc jakies 50mb/s XD kpina
Ping 30-2000ms haha cyrk
jedynie to złożyć reklamacje i zawiadomienie do telefoni krajowej na tą siećZaletyBrakWadyWszystkie jakie można -
~Frajer / 2022-10-13 20:34
Kompletne dno.Zasięg zero ,internt hula tak,że krew zalewa.Omijacie jak zarazę. Ja wypinam się na nich jak tylko skończy się umowa. ZaletyJakie zalety???WadyWszystko do d--y. -
-
~Greg / 2024-02-08 12:15
Przeniosłem swój numer do RBM… i czekam już 3 dzień na aktywacje karty sim,,, podobno zgłoszone do działu technicznego, ale zero informacji o postępach prac przy naprawie usterki. Mój numer jest nieaktywny
Obsługa klienta DNO, DNO,,, po trzykroć DNOZaletyNie widzę jak narazie, bo numer nie działaWadyBrak aktywnego sim, obsługa klienta, nie ma z kim rozmawiać , ani pisać… -
~helix / 2024-02-18 21:42
Głupi dałem się pokusić na ofertę półrocznego internetu "bez limitów" :) Przez pierwszy miesiąc internet działał bez zarzutów , co niestety zmieniło się dosłownie w dzień aktywacji kolejnego miesiąca "bez limitów". Prędkość nagle spadła praktycznie od kilku MB przez co codziennie korzystanie z internetu stało się praktycznie nie możliwe .. Po zgłoszeniu tego do BOKu totalnie nic sie nie zmienilo (standardowa gadka ze strony operatora , ze cos tam zrobili ale nie zrobili nic) dlatego osobiscie nie polecam tego operatora ,bladego pojecia nie mam dlaczego takie cos moze miec miejsce no ale coz .. czlowiek sie uczy na bledach .. ZaletyBrak.WadySame wady. -
~Jadwiga / 2022-10-30 19:37
Bez mojej wiedzy Play mi dał kartę której nie widziałam,bo miałam włożoną w smartfon.
Zrywa połączenia,zawiesza rozmowy.
A ostatnio zgrzyty ,powtarzanie moich słów z zgrzytem
Dzwoniąc,pytałam ,że bym chciała przejść do innego operatora
Jaką bym miała karę za zerwanie umowy.
Dzwoniłam 3 razy i za każdym razem miałam inną kwotę.
Raz 180 zł,potem 290 zł a teraz 150 zł
Nie mam słów.Tylko uciekaćZaletyNie ma ani jednejWadyWszystkie -
~Lubos / 2022-12-20 19:48
Na początku lipca chciałam przenieść numer do play. Przy podpisywaniu umowy w punkcie obsługi klienta nikt mnie nie poinformował, że nie jest to podstawowy Play, tylko Red Bull. I tu zaczynają się problemy. Najpierw dwukrotne odwiedziny w punkcie obsługi, ponieważ coś im nie wyszło.
W listopadzie znowu konieczność udania się do punktu, ponieważ karta sim przestała działać.
Teraz w grudniu karta sim od wielu dni znowu nie działa. Nie mogę korzystać z mojego wieloletniego numeru podanego wszędzie w kontaktach.
Wytłumaczenie personelu, że karty sim są jakie są, mnie nie obchodzi. To operator Play jest odpowiedzialny za dostarczenie usługi za którą płacę.
Nie sądziłam, że może być gorszy operator niż mój poprzedni. Ale to jeszcze tylko pół roku. Zmieniam i sprawdzam jak inni pracują.Zaletynie ma żadnejWadysame wady -
~Marc / 2023-02-03 18:56
Zrobiłem nadpłate rozwiazałem umowe i niechca mi oddać nadpłaconej kwoty -
~Marcin / 2021-06-02 19:57
Nie polecam. Wyzysk, kruczki prawne i tak dalej. Naliczają opłaty za każdy twoj ruch, zanim ogarniesz o co chodzi to już masz 5 dych w plecy. Nie ,nie i jeszcze raz nie. ZaletyNicWadyWszystko elo -
~Marek / 2024-01-17 12:36
RDM to jakaś kpina!!!
Aby zarejestrować nr masz dwie możliwości:
-inny nr w TMobile
-za pomocą MojeID przez bank
Co w sytuacji gdy nie masz nr w Tmobile i banku wspieranego przez MojeID?
Napisałem do RBM na Facebooku odpowiedź:
Skontaktuj się na czacie z konsultantem w aplikacji RBM lub pod nr 604 555 555 ( ps Tego numeru nie znajdziesz na stronie )
Przez aplikację jest to niewykonalne bo aby wejść na czat musisz mieć nr w RBM, zatem dzwonię tylko po to aby pan konsultant stwierdził: jeżeli nie ma pan nr w tmobile a pana bank nie występuje na liśćie w moje ID to nie ma możliwości skorzystania z usługi
TO JEST PRAWDZIWY HIT
obsługa na poziomie " mniej niż zeroooooooooooo, mniej niż zerooooooooooo o o o o "Zalety-brak możliwości skorzystania z usługiWady-brak możliwości skorzystania z usługi -
~Mariusz / 2023-11-01 23:38
Adam opisał wszystko dokładnie.
Mam ten sam problem. 4 dzień bez aktywacji numeru (pomimo potwierdzonego przeniesienia numeru do t-mobile.
Pracuję na numerze awaryjnym na kartę. Tu wydałem juz kilkaset zlotych. W ramach zadoscuczynienia red bull proponuje mi 1 miesiac za darmo ???? jestem po konsultacji z prawnikiem..
Szukam osob, ktore oszukano podobnie.ZaletyNa chwile obecną żadnychWadyJedna. Po prostu nie działa nic -
-
~Marlena / 2021-08-06 14:22
Poszłam przenieść numer do Play. Zaproponowano mi RBM. Przeniesienie numeru na stronie jest podane, że za darmo. Na fakturze dostałam do zapłaty 49zł. W pierwszym miesiącu umowy nie działał mi Internet w telefonie to musiałam jechać do salonu wymienić sim. Minęły dwa tygodnie to sieć w ogóle się wyłączyła i mogłam wykonywać tylko połączenia alarmowe. Na czacie udało mi się dowidzieć, że prawdopodobnie została uszkodzona sim, bo jestem wylogowana całkowicie z sieci. Kazali znów jechać do salonu... Powiedziałam, że nie mam czasu jeździć 2x w miesiacu wymieniać sim i chcę zrezygnować z umowy ze względu na niedotrzymanie warunków z ich strony (nie zapewniają świadczenia usług). Na to przemiła pani Zuzanna K. odpowiedziała, że zostałam poinformowana wyżej o karze umownej za rozwiązanie umowy przed czasem. Uwaga, kara wynosi prawie 1000zł! NIE POLECAM, banda złodziei... ZaletyBrakWadyWysokie kary umowne
Wyłączanie numeru z sieci
Brak działającego Internetu
Niemiła obsługa (walą na Ty na dzień dobry) -
~Marzena / 2021-12-21 10:55
Właśnie dostałam prezent na święta. Mimo umowy na nielimitowany internet, wyłączono go, dając mi 10 GB tłumacząc przyczynami technicznymi. To kpina z abonenta -
~Piotr / 2022-11-26 08:12
Nie polecam niedomawiają klientom wszystkiego wciskają podsieć redbula który jest do d..y mówią że to numer tymczasowy potem okazuje się że jest na rok jak chcesz się wycofać to nakładają karę umowną 800zł Brak zasięgu sms nie dochodzą tragedia niewiem jak wytrzymam rok ZaletyZeroWadyWszystko -
~ZAGOTOWANY / 2022-12-28 17:18
REAGEDIA TRAGEDIA PRZESTRZEGAM PRZED TYM OPERATOREM MAJA BARDZO OGÓLNIKOWY REGULAMIN BEZ ZADNYCH KONKRETÓW ( POWINNI SIE UCZYC OD KONKURENCJI) BEZ ZADNEJ INFORMACJI POPRZEDZAJACEJ BLOKUJA POŁACZENIA WYCHODZACE PODCZAS WYSŁANIA NP. W ŚWIETA ŻYCZEŃ BLISKIM ZNAJOMYM DO RODZINY ZASŁANIAJAC SIE NADMIERNYM RUCHEM W SIECI, KIEDY PADA PYTANIE O WYJASNIENIE KONKRETNIE CO TO ZNACZY BADZ JAKA ILOSC SMSÓW MMSÓW CZY CZASU ROZMOWY TO NADMIERNY RUCH NASTEPUJE ROZŁACZENIE KONSULTANTA, DZWONIAC NA BIURO OBSŁUGI KLIENTA BADZ W SALONIE WSZYSCY PRACOWNICY TWIERDZA ZE PAKIET NIELIMOTOWANE ROZMOWY SMSY MMSY TO ILE SIE CHCE MOZNA WYSYŁAC OSZZUKUJAC KLIENTÓW BO TAK NIE JEST....
PO ZGŁOSZENIU REKLAMACJI PRZEDŁUZAJAC TRYB UDZIELENIA ODPOWIEDZI PRZYJMUJA DZIAŁANIE WYTRZYMYWANIE KLIENTA BY SAM ZREZYGNOWAŁ PRZESZEDŁ DO INNEJ SIECI BO POTEM MOZNA TŁUMACZYCSIĘ ŻE TO OPERATOR CHCIAŁ I ROBIŁ WSYSTKO ALE KLIENT SAM WYBRAŁ.... WYBRAŁ BO TELEFON JEST BY Z NIEGO KORZYSTAC A NIE PATRZEC NA NIEGO JAK WYGLĄDA. NIEPOLECAM TEJ SIECI GDYBY MOZNA BYŁO DAC UJEMNA WARTOSC OCENY LUB ZERO TO RED BULL MOBILE BY JA OTRZYMAŁZaletyŻĄDNYCH ZALET TYLKO MEGATYWNEWadyBRAK KOMPETNEGO PERSONELU W bok, BRAK SKUTECZNEGO SZYBKIEGO DZIAŁANIA ZE STRONY OPERATORA DLA USPRAWNIENIA I SATYSFAKCJI KLIENTA, TRAKTOWANIE KLIENTA JAKO "SZKODNIKA" KIEDY SKŁADA ZGŁOSZENIE
strona 2 z 3