strona 1 z 3
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- nastepna »
-
~Tomi / 2025-02-21 12:35
Kolejny już raz max 2mb/s internetu i ping skacze po 1000-5000. Szkoda gadać. -
-
~Wiki / 2025-02-20 20:57
Najgorsza sieć jaką kiedykolwiek miałem!!! Pobierają opłaty za subskrypcję gdzie masz pakiety roamingu a nie możesz z nich skorzystać ponieważ jesteś za granicą!! Dla mnie odpada ten operator. Zresztą przekonałam się na T mobil a przecież to ta sama sieć WadyBrak korzystania z roamingu -
~Maniek / 2025-02-20 14:01
14:00 1mb/s internetu.. już od kilku dni jest tragedia z tym. -
~Wandi / 2025-02-19 10:24
Od 2-3 dni tragedia w tygodniu ciężko o więcej niż 1-3mb/s internetu.. czasami się uda dobić do 40-50. Jeszcze, jakby to były tylko godziny wieczorne lub późniejsze, to bym zrozumiał, ale problem występuje nawet o 10:20 -
~Zdegustowany / 2024-12-25 01:59
Pieniądze za subskrypcję pobrane z konta, 2 h później subskrypcja nieaktywna. Od 5 dni problem nierozwiązany, zero informacji na infolinii. Dział techniczny nie potrafi rozwiązać problemu. Ta sieć to jedna wielka kpina, nie mówiąc już o żenującej obsłudze klienta, która na każdą pytanie odpowiada że nic nie wie i zgłoszenie do działu technicznego zostało dokonane. ZaletyBRAKWadyJak wyzej -
~Marcin / 2024-11-25 16:25
Subskrypcja jest pobierana z karty. W moim przypadku po pół roku od umowy pobrało opłatę jak zawsze, otrzymałem nawet potwierdzenie w formie mailowej i na koncie banku, a dzień później subskrypcja została dezaktywowana mimo opłaty, co wiąże się momentalnie z brakiem wykonywania i odbierania rozmów, podobnie z SMS, tak samo nieaktywny będzie internet. Konsultanci mogli tylko wysłać zgłoszenie, a na jego rozwiązanie jest 60 godzin. Przez ten czas telefon był bezużyteczny. Zdecydowanie nie polecam, i przestrzegam wahających się. ZaletyCenaWadyPomoc techniczna -
~Xev / 2024-09-09 08:35
Testowałem ostatnio plus i katastrofa była w pomieszczeniu ciężko było o dobre LTE i potrafiło nawet do 3g spadać. Teraz testuje Redbullmobile(T-Mobile) i jest o wiele lepiej. W pomieszczeniu ciągle jest LTE niestety na 5g raczej nie ma szans, ale szybko zazwyczaj utrzymuje się na 10-20 mb/s. Oczywiście zależy to od pomieszczenia i odległości od okna przy oknie dochodzi do 40-50. Jak na mobilny, to jest to zajebisty wynik na zadupiu Katowic, którym jestem ????. Niestety u mnie jakieś ostre problemy zawsze z zasięgiem i netem mobilnym były w pomieszczeniach. Na T-Mobile, jak na razie jest najlepiej. Internet tak jak pisałem + nie zrywa zasięgu i w końcu mnie normalnie słychać w telefonie.
Oczywiście pisze, tylko o Katowicach i moim miejscu zamieszkania, jak ktoś mieszka w miejscach takich jak Nikiszowiec, Szopienice, Giszowiec itd, to może bez obaw brać na testy, tym bardziej, że teraz mają promocje, że za 1zl dostajecie kartę kurierem.ZaletyDobry internet w porównaniu z innymi sieciami
Nie zrywa zasięgu
Nieograniczony internet na 6 miesięcy
Fajna oferta na początek za złotówkę w pierwszym miesiącuWadyDalej brak 5g w pomieszczeniu, ale wydaje mi się, że nie ma szans z żadnej sieci na 5g wewnątrz. -
~Ehhhhh / 2024-04-21 06:09
Połączenie nie stabilne serwer z jakiegoś pola ping skacze tragedia obsługa klienta nie istnieje
Sprzęt mam dobry u innych operatów internet lata jak ta lala a w redbul tragedia predkośc jakies 50mb/s XD kpina
Ping 30-2000ms haha cyrk
jedynie to złożyć reklamacje i zawiadomienie do telefoni krajowej na tą siećZaletyBrakWadyWszystkie jakie można -
-
~Tomasz / 2024-04-05 07:51
Redbull mobilne to kpina. Nie rozwiązują problemu, spychologia. Nie polecam. Najgorsza obsługa. -
~logmag / 2024-03-03 13:02
W dniu 01.03.2024, przeniosłem numer od Plusa do RBM, zamówienie jak i przeniesienie numeru odbyło się wzorowo, już o 3,00 dostałem informację że numer został przeniesiony i faktycznie po restarcie telefonu byłem już w RBM. Na początku nie miałem zasìęgu 5g, więc napisałem na czacie że mam problem. W przeciągu 2 minut zadzwonił konsultant z T-Mobile i problem został rozwiązany. Potwietdzam 5g działa VoLte i VoWiFi też bez problemowo, zasięg T-Mobile super prędkości pobierania danych na poziomie 200Mb/s.Jak na razie polecam. -
~helix / 2024-02-18 21:42
Głupi dałem się pokusić na ofertę półrocznego internetu "bez limitów" :) Przez pierwszy miesiąc internet działał bez zarzutów , co niestety zmieniło się dosłownie w dzień aktywacji kolejnego miesiąca "bez limitów". Prędkość nagle spadła praktycznie od kilku MB przez co codziennie korzystanie z internetu stało się praktycznie nie możliwe .. Po zgłoszeniu tego do BOKu totalnie nic sie nie zmienilo (standardowa gadka ze strony operatora , ze cos tam zrobili ale nie zrobili nic) dlatego osobiscie nie polecam tego operatora ,bladego pojecia nie mam dlaczego takie cos moze miec miejsce no ale coz .. czlowiek sie uczy na bledach .. ZaletyBrak.WadySame wady. -
~Greg / 2024-02-08 12:15
Przeniosłem swój numer do RBM… i czekam już 3 dzień na aktywacje karty sim,,, podobno zgłoszone do działu technicznego, ale zero informacji o postępach prac przy naprawie usterki. Mój numer jest nieaktywny
Obsługa klienta DNO, DNO,,, po trzykroć DNOZaletyNie widzę jak narazie, bo numer nie działaWadyBrak aktywnego sim, obsługa klienta, nie ma z kim rozmawiać , ani pisać… -
~Anna / 2024-01-23 11:42
MASAKRA. Czekam od 4 dni na aktywację karty sim. Dział techniczny do wymiany. -
~Marek / 2024-01-17 12:36
RDM to jakaś kpina!!!
Aby zarejestrować nr masz dwie możliwości:
-inny nr w TMobile
-za pomocą MojeID przez bank
Co w sytuacji gdy nie masz nr w Tmobile i banku wspieranego przez MojeID?
Napisałem do RBM na Facebooku odpowiedź:
Skontaktuj się na czacie z konsultantem w aplikacji RBM lub pod nr 604 555 555 ( ps Tego numeru nie znajdziesz na stronie )
Przez aplikację jest to niewykonalne bo aby wejść na czat musisz mieć nr w RBM, zatem dzwonię tylko po to aby pan konsultant stwierdził: jeżeli nie ma pan nr w tmobile a pana bank nie występuje na liśćie w moje ID to nie ma możliwości skorzystania z usługi
TO JEST PRAWDZIWY HIT
obsługa na poziomie " mniej niż zeroooooooooooo, mniej niż zerooooooooooo o o o o "Zalety-brak możliwości skorzystania z usługiWady-brak możliwości skorzystania z usługi -
~Ciajmada / 2023-12-14 18:38
Jeżeli ktoś się zastanawia nad kupnem ze względu na ten nowy pakiet bez limitu to odradzam.
Na 4 kreskach zasięgu speed testy pokazują jakieś średnio 5mb downloadu. W rzeczywistości gdy chcę coś pobrać prędkość nie przekracza 800kb/s na dodatek połączenie z internetem zrywa się co kilka minut. Dokładnie w tym samym miejscu internet z Play na 3 kreskach na testach ma około 30mb z pakietem np. Dzień bez limitu.ZaletyDo przeglądania internetu na telefonie albo oglądania Yt w niskiej jakości może się nada.WadyBardzo słaba prędkość internetu. -
~Mariusz / 2023-11-01 23:38
Adam opisał wszystko dokładnie.
Mam ten sam problem. 4 dzień bez aktywacji numeru (pomimo potwierdzonego przeniesienia numeru do t-mobile.
Pracuję na numerze awaryjnym na kartę. Tu wydałem juz kilkaset zlotych. W ramach zadoscuczynienia red bull proponuje mi 1 miesiac za darmo ???? jestem po konsultacji z prawnikiem..
Szukam osob, ktore oszukano podobnie.ZaletyNa chwile obecną żadnychWadyJedna. Po prostu nie działa nic -
-
~Adam / 2023-10-30 10:46
Numer, który miał być przeniesiony z innej sieci, nie jest w RB aktywny bo mają jakiś błąd techniczny. Kontakt przez czat to jakiś dramat, przez tel nie możńa bo wymuszone jest wpisanie numeru tel w RB a ten.. nie jest z ich winy aktywny. Sprawą od 2 dni zajmuje się jakiś dział techniczny, ale bez jakiejkolwiek informacji o postępach. Na czacie odpowiedź - trzeba czkeać. POrażka i dramat, jak tylko zostanie aktywowany przenoszę! ZaletybrakWadywsparcie techniczne i klienta -
~Fan RB / 2023-08-23 20:11
Redbull Mobile powróci we wrześniu. Będzie działać na sieci T-Mobile (wcześniej było Play). -
~Marc / 2023-02-03 18:56
Zrobiłem nadpłate rozwiazałem umowe i niechca mi oddać nadpłaconej kwoty -
~ZAGOTOWANY / 2022-12-28 17:18
REAGEDIA TRAGEDIA PRZESTRZEGAM PRZED TYM OPERATOREM MAJA BARDZO OGÓLNIKOWY REGULAMIN BEZ ZADNYCH KONKRETÓW ( POWINNI SIE UCZYC OD KONKURENCJI) BEZ ZADNEJ INFORMACJI POPRZEDZAJACEJ BLOKUJA POŁACZENIA WYCHODZACE PODCZAS WYSŁANIA NP. W ŚWIETA ŻYCZEŃ BLISKIM ZNAJOMYM DO RODZINY ZASŁANIAJAC SIE NADMIERNYM RUCHEM W SIECI, KIEDY PADA PYTANIE O WYJASNIENIE KONKRETNIE CO TO ZNACZY BADZ JAKA ILOSC SMSÓW MMSÓW CZY CZASU ROZMOWY TO NADMIERNY RUCH NASTEPUJE ROZŁACZENIE KONSULTANTA, DZWONIAC NA BIURO OBSŁUGI KLIENTA BADZ W SALONIE WSZYSCY PRACOWNICY TWIERDZA ZE PAKIET NIELIMOTOWANE ROZMOWY SMSY MMSY TO ILE SIE CHCE MOZNA WYSYŁAC OSZZUKUJAC KLIENTÓW BO TAK NIE JEST....
PO ZGŁOSZENIU REKLAMACJI PRZEDŁUZAJAC TRYB UDZIELENIA ODPOWIEDZI PRZYJMUJA DZIAŁANIE WYTRZYMYWANIE KLIENTA BY SAM ZREZYGNOWAŁ PRZESZEDŁ DO INNEJ SIECI BO POTEM MOZNA TŁUMACZYCSIĘ ŻE TO OPERATOR CHCIAŁ I ROBIŁ WSYSTKO ALE KLIENT SAM WYBRAŁ.... WYBRAŁ BO TELEFON JEST BY Z NIEGO KORZYSTAC A NIE PATRZEC NA NIEGO JAK WYGLĄDA. NIEPOLECAM TEJ SIECI GDYBY MOZNA BYŁO DAC UJEMNA WARTOSC OCENY LUB ZERO TO RED BULL MOBILE BY JA OTRZYMAŁZaletyŻĄDNYCH ZALET TYLKO MEGATYWNEWadyBRAK KOMPETNEGO PERSONELU W bok, BRAK SKUTECZNEGO SZYBKIEGO DZIAŁANIA ZE STRONY OPERATORA DLA USPRAWNIENIA I SATYSFAKCJI KLIENTA, TRAKTOWANIE KLIENTA JAKO "SZKODNIKA" KIEDY SKŁADA ZGŁOSZENIE
strona 1 z 3
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- nastepna »