Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 756 opinii

1.44 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena/Jakość
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2019-08-01 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego ubezpieczyciela, gdyż mimo zdarzenia losowego odmawia wypłaty odszkodowania za głośnik centralny oraz PS4 (głośnik spadł na PS4). Mimo wrzucenia wszystkich zdjęć na ich platformę i sprawdzeniu każdego czy poprawnie się otwiera z ich platformy, otrzymuję przy odmowie informację, że nie przekazałem wszystkich zdjęć - chyba kłopoty maja równiez z systemem, a nie tylko z podejściem do swoich klientów. Podpierają się paragrafem 12 z ogólnych warunków ubezpieczenia (niestety jego wycinkiem - PZU nie odpowiada także za szkody polegające na polegające na stłuczeniu(rozbiciu) lub pęknięciu:a) przedmiotu ubezpieczenia lub jego elementu wykonanego ze szkła, kryształu, ceramiki, kamienia,konglomeratu,tworzyw sztucznych.)- czyli może się uszkodzić coś z betonu, stali, drewna, gumy lub gabki :)

    ale już nie piszą o paragrafie 99 oraz 94/f.

    Strategia zbywania klientów jest niesamowita i na co dzień praktykowana przez ubezpieczyciela.
    ZaletyZadnych
    WadyBez komentaża
  • ~Gorecky / 2019-07-31 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem dramat. Śmieszna wysokość odszkodowania. Wysyłanie sprzecznych informacji, zdjęcia uszkodzeń wysłane dzień po szkodzie, po 30 dniach otrzymuję list że brak zdjęć. Telefon na infolinię - zdjęcia są w systemie. Odszkodowanie miało być wypłacone dwóm współwłaścicielom po 50%, jednak otrzymałem decyzję iż zgodnie z upoważnieniem, (którego nikt nie udzielał) odszkodowanie zostało wypłacone jednej osobie. Nikomu nie polecam, sam zmieniam ubezpieczyciela jak się skończy umowa.
    WadyŚmiesznie niskie odszkodowanie
    Drastyczne zaniedbania i błędy formalne
  • ~Konrad / 2019-07-31 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolizja nie z mojej winy, wycena uszkodzonej części na śmieszną kwotę, w wybranym serwisie samochodowym naprawa uszkodzonego zderzaka wynosi tydzień a „specjalista” wyliczył naprawę auta na jeden dzień...i auto zastępcze mi nie przysługuje...śmiech na sali, nie polecam absolutnie PZU ! Omijać szerokim łukiem, usługi na najniższym poziomie.
    ZaletyBrak
  • ~Elizabeth203 / 2019-07-30 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem posiadaczką Pakietu PZU Komfort Plus. Dziś konsultanci udowodnili mi jak bardzo naciągane są terminy wizyt lekarskich i jak działa ta cała mafia. Rano miałam wizytę na NFZ u internisty w swojej przychodni. Lekarz powiedział mi, że skoro mam Pakiet Komfort Plus, najlepiej będzie zapisać się do niego jeszcze raz za pośrednictwem PZU. Stwierdził też, że terminy ma na za dwa-trzy dni, na pewno nie więcej. Uprzedzał mnie, że w PZU konsultanci mogą spychać moją wizytę nawet o tydzień. Ostatecznie okazało się, że przez PZU mogę na najbliższą wizytę udać się za DWA TYGODNIE! Konsultant PZU stwierdził, iż to co mówię jest nieprawdą i kategorycznie odmówił ponownego telefonu do wskazanego lekarza. Zdecydowanie odradzam Pakiet Komfort Plus. Zmarnowane pieniądze ;/
  • ~Ivan / 2019-07-30 13:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam, po pół roku po przedłużeniu polisy wysłali mi prze-kalkulacje o 2066.00 złotych, jak się zapytałem dla czego tak jest to powiedzieli że składka była naliczona na inną osobe od której własnie kupiłem samochód (ale auto to mam już kilka lat i miałem u nich na to auto już trzecie OC). Własnie takim czymś oni się zajmują. Kontakt mailowy jest zerowy... Na wszystkie maile odpisują jakieś bzdury. I przez ich błąd w systemie ja teraz muszę dopłacać ponad 2 koła.....
    Wadyprzez ich błąd w systemie mam dopłacić ponad 2 koła
  • ~elka / 2019-07-30 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    W wyniku kolizji (nie z mojej winy - uderzenie w tył auta) straciłam samochód, gdyż stoi w wybranym przeze mnie warsztacie, po oględzinach stwierdzono, że auto jest jezdne, mimo wiszącego zderzaka, uszkodzony jest też zamek pokrywy bagażnika, auto nie da się zamknąć. Wycena na 1600 zł. Warsztat stwierdził, że naprawa w tej cenie jest nierealna. Ponadto nie uwzględniono wszystkich zarysowań. Auto zastępcze miałam 2 dni, po czym zabrano. Nie wiem jak długo to potrwa, bo PZU nawet jeszcze nie wystąpiło o notatkę policyjną z kolizji. Jestem załamana i zmęczona opieszałością PZU. Mija 2 tydzień i wszystko stanęło w martwym punkcie, opiekun zdarzenia nie robi nic.
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie
  • ~DADA / 2019-07-29 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia za szkodę - obrysowanie innego samochodu , pzu każe sprawcy ponieść 19 tysięcy szkody i osobiście ją wypłacić, bo nie zauważyło się szkody. TRAGEDIA!
    Zaletybrak
    Wadydziałają na niekorzyść ludzi.
  • ~Joanna / 2019-07-27 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!
    Za błąd lekarki, nie rozpoznanie udaru i uszczerbek na zdrowiu (nie uznany) przyznać 2tys?
    Dla pzu ludzkie życie tyle jest właśnie warte.
  • ~Grzegorz / 2019-07-20 00:43
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie jest to agresywne!!! Delikatnie mówiąc złodziejstwo!!! Syn stracił jądro!!! Grał w piłkę i się przewrócił, zabolało go podbrzusze podczas upadku. Później zauważył że ma powiększone jądro i natychmiast udaliśmy się do szpitala!!! Efektem bylo usunięcie jądra!!! PZU stwierdziło że skręt jądra to choroba za co nie odpowiadają!!! Od wielu lat ubezpieczony jestem wraz z rodziną w PZU ok 160zł miesiecznie! Dziękuję w imieniu syna któremu jądro nie odrośnie jak ząb po mleczaku!!!!
    Zalety???
    Wady???
  • ~Przemo / 2019-07-16 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni ludzie na infolinii, przy zgłaszaniu szkody kobieta 3 razy prosi o nr rejestracyjny po czym okazuje się, że wpisała złe dane. Nie informują o tym że brakuje dokumentów w sprawie, a dowiedziałem się o tym dopiero od agenta gdy wybrałem się do agencji. Łącznie 3 rozmowy telefoniczne z 3 różnymi osobami i żadna z nich niekompetentna.jedna z kobiet bardzo opieszała a wiedzy w prostej sprawie brak. Odwlekają wypłatę odszkodowania do ostatniego dnia terminu a ja już miesiąc jestem bez auta i kasy na naprawę
    ZaletyDopóki nic od nich nie chcesz to jest cacy
    WadyNiekompetencja i cwaniactwo
  • ~max / 2019-07-11 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Proponują odszkodowanie gotówkowe w wysokości 10% wartości naprawy samochodu. Skostniały, związany peerelowskimi przepisami, nioreformowalny, nieelastyczny relikt, który transformacja ustrojowa powinna 30 lat temu zmieść z rynku.
    Zaletybrak
    Wadyzaniżanie wysokości odszkodowania
  • ~RAMZES / 2019-07-08 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe hamstwo i gówno jakie spotkałem na swojej drodze to PZU jedne dziadostwo brak słów na zasrane procedury Nie ma co się dogadywać z nimi tylko brać na ostro i tyle
    ZaletyZerowe
    WadyBrak
  • ~Ada / 2019-07-04 08:24
    Ocena: 2.33 / 5
    3 LATA walczyłem o 3000 zł odszkodowania za spalony piec po uderzeniu pioruna. Po 3 latach dowiedziałem się ,że to ja jestem winien i mam zapłacić PZU odszkodowanie za dojazdy ich pełnomocnika 3000 zł. Mimo,że biegły sądowy opowiedział się po mojej stronie i serwisant pieca Buderus. Mimo, że jestem ubezpieczony od wszelkich zdarzeń losowych, od wartości nowej nie wypłacono mi w 100% za pozostałe szkody. Spalony komputer kazano podać części spalone i części nowego. Oczywiście PZU ma biegłego w ustalaniu jak obniżyć koszty.Jeśli zawieracie umowę z PZU, żadnych rachunków, tylko naprawa z autoryzowanym serwisem.
    ZaletyNaprawa serwisowa
    WadyMają duże pieniądze na swoich adwokatów
  • ~Aga / 2019-07-03 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Odmowa wypłacenia odszkodowania mimo dostarczenia wsyztskich dokumentów, nawet nie przeprowadzili oględzin. Ceny z kosmosu a jak przychodzi do wypłaty to zawsze znajdą jakis haczyk. Zero kontaktu, porażka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem
    Wysokie ceny
  • ~Iza / 2019-06-28 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, firma nierzetelna z bałaganem w papierach, kontakt z klientem zerowy jeżeli chce się potwierdzenia jeszcze raz nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBałagan w papierach, zerowy kontakt z klientem
  • ~sediken / 2019-06-26 13:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Customer service is EXCELLENT. Credits to Richard Zelewski, who does own job perfect
  • ~Grzegorz / 2019-06-25 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 8 lat ubezpieczam dom w PZU. Ubezpieczenie obejmuje rowniez assistance Pomoc w Domu.

    Cztery lata temu skorzystalem z tej formy ubezpieczenia. Hydraulicy udroznili odplyw wody z kanalizacji w kiuchni.
    Wczoraj ponownie bylem zmuszony poprosic PZU o pomoc w udroznieniu rury kanalizacyjnej w kuchni.
    Hydraulik przybyl ze zwykla kilkumetrowa sprezyna. Usilowal cos zrobic ale nie byl w stanie
    przepchac rury. Odjezdzajac stwierdzil , ze postawi diagnoze , ktora zobliguje PZU do wyslania
    hydraulikow ze odpowiednim sprzetem. Minelo kilka godzin a zadnych sygnalow z PZU nie otrzymalem.
    Zadzwonilem wiec ponownie do PZU Pomoc w Domu. Pani M. P. odpowiedziala mi , ze
    z opinii przeslanej przez hydrauliczna firme wynika, ze zatoru usuwac nie beda poniewaz znajduje sie on poza granicami domu. Natychmiast zadzwonilem do pana hydraulika, ktory probowal udroznic rure i zapytalem, czy on taka opinie przedstawil. Odpowiedzial, ze jest w terenie i zadnej opinii do PZU nie wysylal. Jest to ewidentny przyklad lekcewazenia klienta przez firme ubezpieczeniowa , ktorej zaufalem. Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientow przed zawieraniem umow z PZU.
  • ~John / 2019-06-21 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka, mialem szkode komunikacyjna z oc sprawcy ktory byl w pzu, nawet nikt nie przyjechal obejrzec szkod, wyplacili 3000tys zl a warsztaty przez nich polecane wyceniali szkode na 10tys zl i daja do podpisania dokument na ktorym zobowiazuje sie wyplacic roznice w warsztacie w przypadku nie zaakcpetowania przez pzu. Goraco NIEpolecam
    WadyBrak rzeczoznawcy na miejscu
  • ~Sławek / 2019-06-13 15:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Żenująca obsługa klienta. Wykupiłem ubezpieczenie PZU Wojażer. Dzwoniłem na infolinie żeby zmienić dane, odesłali mnie na maila żeby napisać. Zero odzewu, zero kontaktu ze strony PZU. NIE POLECAM
    WadyBRAK KONTAKTU
  • ~Joanna / 2019-06-10 17:52
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja polecam PZU. Ostatnio miałam zdarzenie (złamany nos). Zgłosiłam szkodę o godz 22, a następnego dnia o godz.8 już dostałam decyzję o przyznanym odszkodowaniu i to bardzo mnie zadawalającym. Podejście do klienta na bardzo dobrym poziomie. PZU znowu przoduje.
    ZaletySzybka likwidacja szkody. Dobry kontakt z klientem.
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.80, ilość opinii: 840
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 756
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 624
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 462
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 444
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4765
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088