strona 11 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Adam / 2019-04-09 01:48
Mam ubezpieczenie flotowe, właśnie w weekend potrzebowałęm pomocy assistance w Niemczech… Mam wykupiony najwyższy pakiet assistance , agent mówił mi że mam 1200km limitu holowania w razie awarii lub wypadku… z tego też powodu zmieniłem firmę ubezpieczającą, w poprzedniej miałem 700km limitu i 3 zgloszenia na rok. Tu miało nie być limitu zgłoszeń i 1200km tak jak wyżej pisałem…
Po awarii okazało się , że mimo,że płacę prawie 700zł na assistance na najwiekszym wypasie na rok, to mam jedynie 150km holowania na zgłoszenie w przypadku awarii!!! Szok, w poprzedniej ubezpieczalni płaciłem ponad 400 i miałem limit 700
Oszukują ludzi… 1200km obowiazuje w przypadku wypadku…
Zrywam z nimi umowe, czuję się oszukany i tyle , po to są agenci by ludzią pomagać, a nie naciągać na gówniane produkty zatajając prawde…. -
-
~Adam / 2020-02-02 21:59
Zaniżyli mi odszkodowanie. Totalna niekompetencja na infolinii. Rzeczoznawcy reprezentujący "to coś" zwane ubezpieczycielem, na niekorzyść poszkodowanych.. Czyje się oszukany i zrobiony w balona. Służą tylko swoim interesom. Bezczelnie wiedzą że Polaków nie stać na adwokatów. Tak polska firma traktuje swoich rodaków. Nigdy więcej. ZaletyŻadnychWadyBrak słów. Wszystko. -
~Adam / 2022-06-01 20:16
Obsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki. Mam wrażenie że rozmawiałem z małpą nie człowiekiem. Źle wypełnione wszystkie dane. Sprawa trwała 3 godziny a i tak nie uzyskałem pomocy. Po 4 dniach kontaktuje się kolejna cwaniara ze jak chce to mogę wziąć auto zastępcze. Omijać, trzymać się z daleka od dziadostwa. Dodatkowo naliczona opłata do rachunku za rozmowę ze ścianą ZaletyBrak zaletWadyWad od chu… i trochę -
~ADAM / 2022-10-26 12:16
nie polecam, zaniżanie na podstawie kosztorysu, wiecznie coś im brakuje w likwidacji szkody, pojazd naprawiony w czerwcu a dzis mamy pazdziernik i nadal sprawa nie załatwiona , faktura kosztorys itp , kasy brak -
~Adam / 2023-11-06 17:55
Nie podpisaliśmy umowy ubezpieczeniową auto. A wysłali rachunek do zapłacenia. I jak dzwoniliśmy to strasznie aroganckie traktowanie klienta. ZaletyBrakWadyOszuści -
~Adek / 2022-03-25 23:36
Totalne dno.Okradli mnie z mojej polisy wypłacili psie pieniądze .Za złamanie kostki przyśrodkowej wypłacili mi 300 złotych a składka miesięczna wynosi 55zl .Przez te kilkanaście lat mogłem to sobie odkładać .Pozdrawiam całe Pzu. -
~Adek / 2022-08-11 07:02
PZU Asistance dom to jakaś kpina. Przyjechał hydraulik do cieknącej misy do wc. Nic nie zrobił tylko zniszczył śruby montażowe, po czym stwierdził że nie można zdjąć misy i trzeba ją rozbić!!!!. Dzwoniłem 3 krotnie na infolinie i dalej nic sie nie dzieje. Od 3 dni cieknie z toalety i nie można było z niej korzystać. nr zgłoszenia ZA220809018451. Szkoda pieniędzy na asistance Super. ZaletybrakWadybrak fachowości, po 16 już nic się nie załatwi, brak zaangażowania -
~Adrian / 2017-10-23 19:25
Obsługa fatalna!Napastuja czlowieka telefonami nawet w niedziele ! Wycene auta po wypadku chcieli zrobic na podstawie 2 zdjec, nie zwrocili kosztow za naprawe laptopa bo laptop nie mial zapietych pasow :)
NAJGORSZA UBEZPIECZALNIA JAKA MOZE BYC !WadyUbsługa klienta fatalna (brak kultury)
-
-
~Aga / 2019-07-03 21:03
Odmowa wypłacenia odszkodowania mimo dostarczenia wsyztskich dokumentów, nawet nie przeprowadzili oględzin. Ceny z kosmosu a jak przychodzi do wypłaty to zawsze znajdą jakis haczyk. Zero kontaktu, porażka. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z klientem
Wysokie ceny -
~Agata / 2015-01-02 19:44
Najgorsza ubezpieczalnia!! pieniądze potrafią brać, lecz gdy coś sie stanie to zawsze wymyślą pretekst aby nie wypłacić pieniędzy!! MNIEJ NIŻ ZERO!!!!!! ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo -
~Agata / 2021-10-27 20:46
Utrudniony kontakt z opiekunem szkody, o ponad połowę zaniżona wartość szkody. Co innego mówią co innego robią, nie da sie dogadać. Obiecywali auto zastępcze do czasu naprawy, trzeba było codziennie dzwonić żeby przedłużył o jeden dzień po godzine na linii aż w końcu bez uzasadnienia zabrali. Jednym słowem czeski film. Nie polecam z całego serca i nikomu nie życzę by musiał się z nimi użerać ZaletyBRAKWadyBRAK ZALET -
~Agent / 2015-02-07 21:13
Takiego bałaganu w PZU od kilkunastu lat jeszcze nie widziałem. Pomimo, że klienci płacą składki za ubezpieczenia gdziekolwiek (bez znaczenia czy u agenta, w banku, czy na poczcie bądź też w inspektoracie), otrzymują po kilka wezwań do zapłaty. Przy próbie wyjaśnienia, dzwoniąc na infolinię okazuje się, że pieniądze zostały zaksięgowane w PZU kilka tygodni wcześniej. Nie potrafię zrozumieć polityki firmy. Jaki jest cel wysyłania takich wezwań do klientów, których składki już dawno są zaksięgowane? Czyżby podwójnie zainkasowana składka, w przypadku braku interwencji ze strony klienta, stanowiła łakomy kąsek dla firmy?... Zaletyjuż od dawna brakWadywprowadzanie klientów w błąd; szarganie opinii agenta, który przez takie pisma przedstawiany jest niemal jako złodziej; firma nie liczy się z klientem - dla niej klient=pieniądz i nic więcej -
~Agga1234 / 2020-01-04 16:28
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Nie życzę najgorszymi wrogowi. -
~Agnieszka / 2016-10-01 20:35
Zdecydowanie nie polecam.
Składki bardzo wysokie a kiedy przychodzi do wypłaty odszkodowania to odsyłają do sądu.
Ktoś w końcu powinien skontrolować ich poczynania. -
~Agnieszka / 2018-03-31 22:15
Po prostu koszmar! Po awarii pojazdu poza granicami kraju w Wielki Piątek zostawili mnie z rocznym dzieckiem bez pomocy ( pomimomo podiadania Pakietu Pomoc Drogowa "Super"). Jestem rozczarowana nieprofesionalnym zachwaniem jak również bezczelnością pracowników PZU. Dzięki PZU są to pierwsze święta spędzone samotnie bez rodziny. -
~Agnieszka / 2021-03-11 19:04
Posiadam polisę Wojażer ktora była ważna na rok czasu. Płatność rozłożona była na 4 raty. 1 ratę opłaciłam od razu przy ubezpieczeniu zaś 3 pozostałe nie opłaciłam ponieważ za granicą podjęłam pracę na umowę o pracę, gdzie posiadałam wszystkie ubezpieczenia. Rok czasu żaden pracownik się ze mną nie kontaktował w sprawie platnosci polisy więc uznałam że skoro jest to dobrowolne ubezpieczenie będzie wystornowanie składki. Polisa była do 23.12.2020. 2 dni temu ktoś się obudził i dzwonią mi z windykacji że składkę należy opłacić bo inaczej sprawa trafi do komornika. Tylko dlaczego skoro i tak bym z tego nie korzystała bo posiadam ubezpieczenia za granicą w zagranicznej kasie chorych? Wojażer jest ubezpieczeniem dobrowolnym nie obowiazkowym. ZaletyŻadnych zaletWadyLenistwo pracowników -
-
~Agnieszka / 2022-06-23 08:50
Okropna firma, która należy omijać szerokim łukiem. Umowę miałam podpisana do dnia 30.09, grupowe ubezpieczenie, które miałam przez rok. Po kilku miesiącach odezwali się do mnie, że z automatycznie składka się przedłuża więc po 9 miesiącach chcą kolejnej opłaty, mimo że umowa była jasno określoną. Coś okropnego, nie polecam nikomu a szczególnie przedsiębiorca. ZaletyBrakWadyMnóstwo, oszuści -
~Aina / 2018-05-25 08:22
Nabardziej oszukująca, kombinująca ubezpieczalnia na świecie. Nigdy więcej. Jestem osobą poszkodowana.Wskazany jest sprawca wypadku(oczywiście przez policję) ,a ja ponad 3 miesiące czekam za wypłata odszkodowania . ZaletyBrakWadyNajgorsza ubezpieczalnia -
~Aleksandra / 2022-04-13 16:06
to co piszá w uzasadnieniu odrzuconego ubezpieczenia to jest art zart, mi uzasadnili "sila wyzsza" ta firma to zart, nigdy nie skorzytam juz z ich uslug, opiekun sprawy nigdy nie odbiera telefonu i po 2 sygnalach przelacza na infolinie....dramat Zaletynie zauwazylamWadyrzetelność i skuteczność pracowników -
~Aleksandra / 2023-08-01 17:20
Trudno ocenić,bo kontakt trudny.Mam wrażenie,że bardzo lekceważą klientów nie tylko potencjalnych.Nie polecam❗ ZaletyNie znalazłam!WadyW zasadzie brak kontaktu to najpoważniejsza wada!
strona 11 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »