Utrudniony kontakt z opiekunem szkody, o ponad połowę zaniżona wartość szkody. Co innego mówią co innego robią, nie da sie dogadać. Obiecywali auto zastępcze do czasu naprawy, trzeba było codziennie dzwonić żeby przedłużył o jeden dzień po godzine na linii aż w końcu bez uzasadnienia zabrali. Jednym słowem czeski film. Nie polecam z całego serca i nikomu nie życzę by musiał się z nimi użerać
ZaletyBRAK
WadyBRAK ZALET
~Agent / 2015-02-07 21:13
Ocena: 1.00 / 5
Takiego bałaganu w PZU od kilkunastu lat jeszcze nie widziałem. Pomimo, że klienci płacą składki za ubezpieczenia gdziekolwiek (bez znaczenia czy u agenta, w banku, czy na poczcie bądź też w inspektoracie), otrzymują po kilka wezwań do zapłaty. Przy próbie wyjaśnienia, dzwoniąc na infolinię okazuje się, że pieniądze zostały zaksięgowane w PZU kilka tygodni wcześniej. Nie potrafię zrozumieć polityki firmy. Jaki jest cel wysyłania takich wezwań do klientów, których składki już dawno są zaksięgowane? Czyżby podwójnie zainkasowana składka, w przypadku braku interwencji ze strony klienta, stanowiła łakomy kąsek dla firmy?...
Zaletyjuż od dawna brak
Wadywprowadzanie klientów w błąd; szarganie opinii agenta, który przez takie pisma przedstawiany jest niemal jako złodziej; firma nie liczy się z klientem - dla niej klient=pieniądz i nic więcej
~Agga1234 / 2020-01-04 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Nie życzę najgorszymi wrogowi.
~Agnieszka / 2016-10-01 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam.
Składki bardzo wysokie a kiedy przychodzi do wypłaty odszkodowania to odsyłają do sądu.
Ktoś w końcu powinien skontrolować ich poczynania.
~Agnieszka / 2018-03-31 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu koszmar! Po awarii pojazdu poza granicami kraju w Wielki Piątek zostawili mnie z rocznym dzieckiem bez pomocy ( pomimomo podiadania Pakietu Pomoc Drogowa "Super"). Jestem rozczarowana nieprofesionalnym zachwaniem jak również bezczelnością pracowników PZU. Dzięki PZU są to pierwsze święta spędzone samotnie bez rodziny.
~Agnieszka / 2021-03-11 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam polisę Wojażer ktora była ważna na rok czasu. Płatność rozłożona była na 4 raty. 1 ratę opłaciłam od razu przy ubezpieczeniu zaś 3 pozostałe nie opłaciłam ponieważ za granicą podjęłam pracę na umowę o pracę, gdzie posiadałam wszystkie ubezpieczenia. Rok czasu żaden pracownik się ze mną nie kontaktował w sprawie platnosci polisy więc uznałam że skoro jest to dobrowolne ubezpieczenie będzie wystornowanie składki. Polisa była do 23.12.2020. 2 dni temu ktoś się obudził i dzwonią mi z windykacji że składkę należy opłacić bo inaczej sprawa trafi do komornika. Tylko dlaczego skoro i tak bym z tego nie korzystała bo posiadam ubezpieczenia za granicą w zagranicznej kasie chorych? Wojażer jest ubezpieczeniem dobrowolnym nie obowiazkowym.
ZaletyŻadnych zalet
WadyLenistwo pracowników
~Agnieszka / 2022-06-23 08:50
Ocena: 1.00 / 5
Okropna firma, która należy omijać szerokim łukiem. Umowę miałam podpisana do dnia 30.09, grupowe ubezpieczenie, które miałam przez rok. Po kilku miesiącach odezwali się do mnie, że z automatycznie składka się przedłuża więc po 9 miesiącach chcą kolejnej opłaty, mimo że umowa była jasno określoną. Coś okropnego, nie polecam nikomu a szczególnie przedsiębiorca.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo, oszuści
~Aina / 2018-05-25 08:22
Ocena: 1.00 / 5
Nabardziej oszukująca, kombinująca ubezpieczalnia na świecie. Nigdy więcej. Jestem osobą poszkodowana.Wskazany jest sprawca wypadku(oczywiście przez policję) ,a ja ponad 3 miesiące czekam za wypłata odszkodowania .
ZaletyBrak
WadyNajgorsza ubezpieczalnia
~Aleksandra / 2022-04-13 16:06
Ocena: 1.00 / 5
to co piszá w uzasadnieniu odrzuconego ubezpieczenia to jest art zart, mi uzasadnili "sila wyzsza" ta firma to zart, nigdy nie skorzytam juz z ich uslug, opiekun sprawy nigdy nie odbiera telefonu i po 2 sygnalach przelacza na infolinie....dramat
Zaletynie zauwazylam
Wadyrzetelność i skuteczność pracowników
~Aleksandra / 2023-08-01 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Trudno ocenić,bo kontakt trudny.Mam wrażenie,że bardzo lekceważą klientów nie tylko potencjalnych.Nie polecam❗
ZaletyNie znalazłam!
WadyW zasadzie brak kontaktu to najpoważniejsza wada!
~Alex / 2021-01-15 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Ta jedna gwiazdka i tak za dużo, oszustwo klienta to główne motto tej firmy, koszty zaniżają na naprawę z oc sprawcy , nie można wybrać swojego warsztatu o obcinają koszty o rzekomy upust na części w wysokości 40% ciekawy który warsztat ma taki upust w serwisie chyba żaden nawet serwis nie takiego narzutu na części , musisz wybrać ich albo dopłacasz z własnej kieszeni , myślisz że jak oddasz do ich warsztatu czy serwisu to naprawią ci na częściach oryginalnych to jesteś w błędzie wstawiane są zamienniki nazywane częściami alternatywnymi Mają obowiązek zwrócić za holowanie to zwracają tylko część twierdząc że należy się tylko zwrot w jedną stronę po prostu laweta ma się teleportować na miejsce zdarzenia
Zaletybrak
Wadyoszukują
~Ana / 2024-01-23 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam pzu zdrowie. Ciągle problemy z aplikacja a przez infolinię nie można niczego zalatwić. Ciągłe potwierdzenie po kilka razy wizyt - odechciewa się iść na jakiekolwiek badanie czy do specjalisty. Nie polecam !!!!!
Zaletybrak
Wadywiele
~Anastazja / 2023-07-25 11:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!! Zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie umowę.
Podczas rozmowy (infolinie) każdy konsultant mówił coś innego. Samochód segment "D" podstawili z segmentu "C" i kazali się cieszyć ze w ogóle jest. Auto dostarczone po wielkiej bitwie. Masakra ...
Już nigdy więcej PZU ani ja ani moi znajomi!
~Andrzej / 2015-06-18 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Brak pomocy przy awari samochodu mam wykupiony pakiet super w pzu asistans
Zaletyporazka brak kompetencji konsultantów na infolini
place to ubezpieczenie od 8 lat w pzu
~Andrzej / 2017-06-07 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu ze strony obsługi , tylko debilny numer podany 801 102 102
Jastrzębie-zdrój
~Andrzej / 2021-01-04 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa beznadziejna, nikt nic nie wie ,kontakt z opiekunem wręcz nie możliwy.
ZaletyBrak
WadySłaba jakość obsługi, problematyczność
~Andrzej / 2023-03-17 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli kiedykolwiek będziecie mieli szkodę komunikacyjna, to jak będziecie ja zgłaszać to od razu zaznaczcie że bezgotówkowo przez warsztat. W innym wypadku bez waszej wiedzy wyślą wam jakieś żałosne pieniądze gdzie na koszty robocizny tylko wystarczy i stracicie niepotrzebnie czas i nerwy. Pani na infolinii wam powie że możecie później zmienić z gotówkowego na bezgotówkowe ale nie zgadzać się, od razu bierzcie bezgotówkowo.
ZaletyBrak
WadyOszuści
~Ania / 2016-02-18 07:11
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma jest niepoważna, szkodę zgłosiłam 11.01.16, zero odzewu, po miesiącu zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się że 18 stycznia zostało wysłane do mnie pismo, na co ja że nic nie otrzymałam, Pan z infolinii sprawdził i okazało się że PZU dostało zwrot ich listu, nikt nie raczył mnie poinformować, z listu wynika że zgłoszenie zostało odrzucone, gdyż ich lekarz stwierdził (nie wzywając mnie na komisję) że brakuje obiektywnych dowodów na stwierdzenie, że przebyty uraz skrętny spowodował trwałe następstwa w postaci niestabilność stawu. Miałam zerwane i naderwany odcinek kręgosłupa szyjnego, nie wezwano mnie na komisję więc ciekawe na jakiej podstawie lekarz stwierdził że nie mam stałego uszczerbku na zdrowiu, żenada!!!!! Tym bardziej że z oc NNW, ich lekarz przyznał mi 10 %
Zaletynie ma zalet
WadyFirma dramat
~Ania / 2021-08-18 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem...tato przez ponad 20 lat opłacał indywidualne składkę,po jego śmierci okazało się,że rodzina nie otrzyma złotówki,zasłaniają się przepisami,kruczkami prawnymi.Gdyby tato składał pieniądze na konto,bądź trzymał w "skarpecie"rodzina mialababy pieniądze na pomnik i inne wydatki związane z pogrzebem,a tak pieniadze trafiły w ręce prezesów, kierowników i innych,jak można ak zerować na biednych ludziach!
~Ania / 2022-05-08 06:29
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów i złodziei. Najgorsza firma ubezpieczeniowa pod słońcem