Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AnnaP123 / 2018-03-05 02:32
    Ocena: 2.25 / 5
    Ceny biletów bardzo przystępne. Notoryczne spóźnienia autobusów oraz prawie za każdym razem godzinna kontrola dokumentów na granicy (połączenie Berlin-Warszawa), co powoduje konkretne opóźnienia. Tym bardziej to irytuje jeśli chciałoby sie zdążyć na kolejne połączenia samolotowe, autobusowe, pociągowe.
    Kierowcy często niemili i nie potrafiący żadnego innego języka niż polski. Zdecydowanie nie polecam.
  • ~qbek / 2018-03-05 00:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżdżę Polskim Busem regularnie 2 razy w tygodniu Poznań - Warszawa. Przykłady z kilku ostatnich kursów:
    05.03 - toaleta nieczynna. Z "powodu mrozu". Kierowca na sugestię zatrzymania sie na stacji nie zareagował. Nie uprzedził o sytuacji ani przed wejściem do autobusu ani w Łodzi (przystanek).
    02.03 - nie działa WiFi
    26.02 - kierowca dojeżdżając do Łodzi ogłosił, że przerwa i odjazd 22.10. Przyszedł drugi kierowca (w Łodzi jest zamiana) i wyruszył sobie o 22.06.
    21.02 - nie działa WiFi

    Zawsze jakaś "niespodzianka"...
    Wadybrak internetu, problemy z toaletą, opóźnienia
  • ~Marta / 2018-03-03 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedziemy właśnie w autobusie który ma zimny nawiew na stopy przy -15 na zewnątrz ludzie mają zamarznięte nogi i siedzimy w męczarniach
    Kierowca uznał że chyba coś zamarzło. No halo ...
  • ~aleksandra / 2018-03-01 17:46
    Ocena: 2.00 / 5
    autobusy maja coraz czesciej opoznienia kierowcy niemili..pasazerowie marzna na peronie a kierowca pomimo polgodzinbego opoznienia dopiero sie uczu obslugi telefonu zeby wposcic do autobusu,brak informacji o opoznieniu,nikt nic nie wie 4 razy jechalam w styczniu i lutym 4 razy opozniony
  • ~Maciej / 2018-02-25 20:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Przy wejściu do autokaru okazałem mail w którym były 2 numery na bilet w jedną i w drugą stronę. Kierowca nie chciał czytać, odwrócił tylko wzrok i powiedział, żebym sam przeczytał numer. Wtedy, początkowo podałem niepoprawny numer ale gdy zorientowałem się, że czytam numer z podróży w drugą stronę natychmiast się poprawiłem. Musiałem jednak wymienić wszystkie cyfry w numerze. Gdy zdziwiony tym, że pierwszy raz od kilkudziesięciu przejazdów musiałem czytać numer zapytałem, się cytuję: "Czy jest Pan krótkowidzem?"(sam noszę okulary i wiem, że wpływa to na prowadzenie pojazdu), kierowca odpowiedział: "masz jakiś problem?". Na co ja tylko odpowiedziałem: "tak", ponieważ cała jego "obsługa" od samego początku była nieodpowiednia i zachowywał się tak jakby był obrażony na pasażerów, że mu podają numery biletów.

    Następnie po 15 minutach jazdy kierowca przeszedł przez cały autokar i pomimo tego, że po drodze minął przynajmniej 20 pasażerów z niezapiętymi pasami tylko mi oznajmił, że mam niezapięte pasy co wiąże się z karą 100 zł chyba, że mam zaświadczenie od lekarza uprawniające do niezapinania pasów. Gdy odpowiedziałem, że nie mam takiego zaświadczenia i zapytałem dlaczego nie pyta wszystkich innych pasażerów z niezapiętymi pasami (obok mnie siedziały przynajmniej 3 takie osoby), kierowca odpowiedział, że rozmawia ze mną i że w takim razie zatrzyma się przy najbliższym patrolu policji, żeby mi wręczyli mandat. Po przekazaniu tej informacji do obsługi Klienta, zbagatelizowano całą sprawę. Podsumowując - fatalna obsługa pasażera.
  • ~pasażerka / 2018-02-25 14:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Czy ktoś wie może o której ostatecznie PolskiBus(FlixBus), który miał dziś wyjechać z Lublina do warszawy o godz. 5.00. Panów zaskoczyły mrozy i autobus miał kłopoty z hamulcami. Zostaliśmy wypuszczeni z autobusu i mieliśmy sobie poradzić. Nie miałam czasu czekać na zastępczy pojazd, tym bardziej że kierowca nie był wstanie powiedzieć kiedy on przyjedzie. Musiałam dostać się do Warszawy na własną rękę.....ponosząc spore dodatkowe koszty ;(
  • ~Pasażerka / 2018-02-25 10:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadę z Wrocławia do Krakowa luty -10 A w autobusie zimno wszyscy w kurtkach. Nawed po upezejmym poinformowaniu kierowcy że jest zimno eho. O co chodzi że ludzie muszą marznać przez 3 godz.
  • ~Kacper / 2018-02-24 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca firma, straszliwe opoźnienia, brak informacji, nigdy więcej już nie skorzystam z tej firmy przewozowej. Jeśli ludziom zależy na czasie, wygodzie i komforcie jazdy to na pewno odradzam firmę PolskiBus.
  • ~Marian / 2018-02-23 16:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Wyjazd z Katowic do Gdańska 23 .02.2018 o11-45.Autobus podstawił się z opóźnieniem bo przyjechał prosto z trasy. Jedni wysiadali a my wsiadaliśmy do autobusu brudnego i zimnego.Na miejsca z przodu (górna kondygnacja),szyba brudna ,brak jakiej kolejek widoczności.Nawiew na szybę włączany sporadyczni (podczas wjazdu do miast).Powodem tego że po szybie się lało co również na pasażerów też.Kierowca uwag nie przyjmował.
  • ~Królewna śnieżka / 2018-02-22 19:57
    Ocena: 2.50 / 5
    22.02.2018r Odjazd planowany z Metra Wilanowska o godz.8:00 autobus odjechał po 9:00. Ludzie zmarznięci jak jasna cholera. Bilety może tańsze od pociągu, ale koszty wyrównają się po wizycie w aptece. Jak można dopuścić do takiej sytuacji że autobus z przystanku początkowego opóźnia się godzinę. Jesteście beznadziejni. Przynajmniej ktoś by z firmy mógł podjechać i rozdać darmową gorącą herbatę a może i ognisko nawalić żeby się ludzie rozgrzanie. Ja od dzisiaj poluję na inne firmy transportowe
    ZaletyDarmowa krioterapia
    WadyMyślą że są nie do zastąpienia na rynku polskim
  • ~Artur / 2018-02-21 09:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Jazda bez trzymanki jak za PRL-u , kierowcy traktują pasażerów jak najgorsze zło , ubliżają a jak się nie podoba otwierają drzwi i won. Najgorsi są pasażerowie - kierowcy i zarazem koledzy kierującego , za pozwoleniem kierowcy czują się jak u siebie w domu a kierowca zawsze zastawia się regulaminem . Można to mnożyć , na szczęście mnie to nie spotkało . Byłem tylko obserwatorem tego żenującego teatru kto tu rządzi . Ja i moi znajomi oraz rodzina na pewno nie będziemy już klientami POLSKIEGOBUSA ! Albo serwery znowu mają awarię , a telefonicznie to i tak po drugiej stronie nie ma nikogo . najczęściej abonent niedostępny !
    ZaletyWygodne autobusy
    WadyBrak podstawowej kultury obsługi .
  • ~Szmitu / 2018-02-20 13:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Generalnie przystępnie cenowo, ale powinni zmienić siedzenia żeby były ergonomiczne nie tylko dla osób poniżej 1,75m wzrostu... z miejscem na nogi też lipa. Jako tani środek transportu ok, ale odradzam na trasy dłuższe niż 200km.
  • ~Pit / 2018-02-17 17:49
    Ocena: 3.75 / 5
    Jade wlasnie z warszawy do gdanska 17.30
    Kierowca gbur p.powinien wiedziec ,powinien miec .arogant brak kultury
    Do warszawy o 6.30 dzis jechal.az przyjemnie kierowcy zyczliwi
    Piotr gdansk
    ZaletyKomfort cena dostepnosc
    WadyW tym autobusie kierowca gbur
  • ~Xxx / 2018-02-15 16:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Luty, na zewnątrz ujemna temperatura a w busie ogrzewanie nie jest włączone!
    ZaletySzybko, tanio, bezpiecznie
    WadyBrak ogrzewania
  • ~Izabela / 2018-02-10 23:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam firmy Paris polski bus. Jechałam z Panem Januszem, jest on rasistą i całą drogę nadawał na "Czarnuchów" i "Arabów". Ponadto cena jest bardzo wysoka, 20 EURO z dowozem do hotelu. Pamiętajcie, że to się opłaca tylko jeżeli jedziecie dużą grupą i zapełnicie cały samochód, inaczej spędzicie kilka godzin w paryskich korkach rozwożąc innych pasażerów. Firma świadczy usługę tylko wtedy, gdy ma pełny samochód, jadąc w 2 osoby nie macie pewności czy Was zabierze. Jesteście uzależnieni od innych pasażerów, jeżeli oni nagle zrezygnują to firma Wam odmówi transportu. Nam na przykład najpierw odmówiono transportu na powrotny samolot o takiej godzinie jaka nam pasowała, a następnego dnia Pan Janusz nas zaszantażował, że skoro zrobiliśmy rezerwację to i tak nas obciąży kosztami pomimo że nie pojedziemy jego busem, więc "lepiej żebyśmy zmienili swoje plany i jednak z nim pojechali skoro i tak musimy za to zapłacić". Okazało się, że szukał jeleni aby zapełnić busa, bo miał kilku chętnych ale brakowało mu pasażerów. Musieliśmy z nim krążyć po Paryżu i zbierać innych pasażerów. Zepsuł nam cały jeden dzień.
    Na dodatek Pan Janusz jeździ swoją trasą, jakimiś podrzędnymi drogami a nie autostradą jak pozostałe busy, więc jedzie do Paryża dużo dłużej i w korkach.
    WadyFirma niewiarygodna i niepewna. Nie macie gwarancji że Was zabierze i podróż jest dużo dłuższa.
  • ~Sta1416 / 2018-02-10 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie firma kogucik i spolka. Wszystko zalezy od nastroju kierowcy. Jesli nie ma sie rezerwacji albo chce sie zmienic godzine, to nie ma opcji, bo tak i ch*j jak kierowcy sie nie chce.
    Linia informacyjna to fikcja, nie ma mozliwosci polaczenia sie z jakimkolwiek konsultantem, a po 3 polaczeniach z konta znika ponad 20 zl. Pieniadze za nic a obsluga klienta ma klienta gleboko gdzies. Sprawa sie skonczyla u rzecznika praw konsumenta.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej, chamstwo i brak kompetencji
  • ~Kasia / 2018-02-09 08:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowcy pownni być bardziej tolerancyjny bo tylko dlatego że jestem cyganką, od samego początku mam jakieś problemy, a że siedziałam blisko kierowcy, a to ciszej, a to za głośno się śmieje, a to za głośno ziewam, wiedziałam, że to dlatego że jestem ciut ciemniejsza.
    ZaletyŚwiatło nad siedzeniem
    WadyBrak spłuczki
  • ~Sev / 2018-01-31 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W zasadzie to nie wiem jak to opisać, ale najpoprawniej będzie dosadnie.
    Rozumiem, regulaminy, umowy itd, ale w sytuacji gdy spędza się czas na urlopie z ograniczonym dostępem do internetu, zaś Polskibus zawiesza, czyt. odwołuje kurs 30 godzin przed odjazdem informując o tym tylko wiadomością email... Staje się to lekko mówiąc, kłopotliwe.
    Całe szczęście, że z jakichś niezbadanych pobudek co jakiś czas synchronizuję skrzynkę email w miejscu gdzie mam dostęp do internetu, w przeciwnym razie stałbym jutro jak kretyn czekając na autobus widmo.
    Szanowny Polskibus, w momencie przekazywania ofert promocyjnych oraz innego marketingowego bełkotu, zna mój numer telefonu (ponieważ posiadam ich subskrypcję newslettera) i wiadomości tekstowe spływają bez najmniejszych problemów, zaś anulacja kursu wysyłana jest za pośrednictwem internetu. Wyprzedzając pytania i zarzuty, tak podaję numer telefonu podczas dokonywania zakupu/rezerwacji biletu.
    Wielkie brawa za sprawnie (sarkazm) działający system powiadomień, a raczej system marketingowy...
    Za powyższe, nie polecam a także radzę klientom firmy Polskibus sukcesywnie sprawdzać skrzynkę email (także folder spam, ponieważ tam również potrafią "wpadać" ich wiadomości), na koniec elaboratu krótka refleksja. Jakim ignorantem trzeba być, by stawiać ludzi w takich sytuacjach, a także dlaczego wszędzie gdzie za zarządzanie zabierają się nasi drodzy rodacy Polacy, po dość szybkim czasie na wierzch wypływają braki w doświadczeniu oraz brak profesjonalizmu?
  • ~Zero / 2018-01-27 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamski kierowca, zero pomocy to jest po prostu zart.
    WadyChamski kierowca
  • ~Emzet / 2018-01-25 15:27
    Ocena: 3.25 / 5
    Firma nie szanuje klientów kupujących droższe bilety,podstawiaja autokary z innym rozstawieniem miejsc niz sprzedają (jednopokladowe zamiast dwupokladowych),więc doplacasz za kogoś. W niedlugim czasie dwukrotnie mnie tak załatwili, więc przestrzegam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 4670
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2840
Sindbad
Ocena: 2.33, ilość opinii: 765
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 676
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 315
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 251
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770