Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 16
  • ~MICHAL / 2020-03-18 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta opinia nie dotyczy przejazdow ale obslugi, a mianowicie chodzi o zawieszenie kursow przez przewoznika i zwroru pieniedzy za bilety. Dzwonisz do nich z pytaniem czy kursy sie odbedzie bo na stronie nie bylo jeszcze informacji dostajesz info ze kurs sie nie odbedzie i bedzie zwrot pieniedzy a tego samego dnia dostajesz wiadomosc na poczte ze chciales anulowac bilet i dostaniesz tylko 80% KPINA
  • ~Elzbieta / 2019-06-25 10:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Jechałam z mężem 19 czerwca z Wrocławia do Gdańska nr 1380 o 7 rano i było bardzo wygodnie kierowcy przemili udzielali na bieżąco informacji typu wjeżdżamy do... przepraszamy za opóźnienie bo....itp oraz ładnie się przedstawiali z imienia co sprawiało że my jako pasażerowie czuliśmy się niejako bezpiecznie .niestety wracając z Gdańska do Wrocławia 25 czerwca już tego Nie było A szkoda mimo to będziemy korzystać z państwa usług.ceny też przyzwoite pozdrawiamy
  • ~Natalia / 2018-10-09 05:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadę z Warszawy do Gdańska. Bus miał być do Władysławowa. Ale jedzie tylko do Gdyni. Bardzo współczuję pasażerom którzy zapłacili za drogę do Władysławowa bo tam nie dojadą. W busie śmierdzi toaletą i alkoholem. Brzydze się tu czegokolwiek dotknąć, taki syf. Jadę 5h..udreka. Nigdy więcej nie skorzystam z tej linii.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
  • ~ Beata / 2018-09-17 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem nie zadowolona z polskiego busa kupiłam bilet przez internet odjazd miał się odbyć o godzinie 00-30 z minutami przejeżdżając z daleka na ten bus okazało się że źle kupiłam bilet nie z tą datą prosząc pana który sprawdzał bilet przy wejściu PROSIŁAM go z łzami w oczach aby kupić nowy bilet z Katowic do Gdańska ponieważ jadę na pogrzeb i nie mam czym wrócić w nocy do domu pan powiedział że to go nie obchodzi i mam sobie taksówkę wziąć i zostawił mnie w nocy na dworcu ,czułam się jak żul albo bezdomna NIE POLECAM TEGO PRZEWOZNIKA !!!!!
    ZaletyŻadne
    Wady Obrzydliwa obsługa bez serca
  • ~Ależ / 2018-08-21 15:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Zalosni ludzie na infolinii , ktorzy kompletnie nie pomagaja i nie cchca pomoc..To jeat ich praca ktorej nie wykonują należycie.
  • ~lajosz / 2018-07-04 19:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Mili Państwo.
    PolskiBUS został kupiony przez niemieckiego FlixBUS-a i od tego momentu zaczęła się równia pochyła.
    Przez 4 lata regularnie jeździłem PolkimBUS-em i .... działało to wszystko w miarę sprawnie i raczej bezproblemowo.
    Oczywiście zdarzały się wpadki, ale (moim zdaniem) w granicach błędu statystycznego.
    Natomiast w porównaniu do FlixBUS-a, PolskiBUS jawi się jako firma wręcz doskonała.
    To co teraz jest, czyli FlixBUS, to tragifarsa, a nie firma.
    Ceny poszły w górę o 100% w stosunku do PolskiegoBUS-a, a jakość spadła o 200%.
    >>TRAGEDIA<<
    Doszło do tego, że pomimo iż cena za przejazd z Krakowa do Wrocławia jest (mimo wszystko nadal) niższa niż podróż np. pociągiem Inter City, to jednak zacząłem korzystać właśnie z IC, bo po pierwsze pociąg jest na czas, po drugie mogę sobie wybrać miejsce, czas podróży tylko 10 minut dłuższy niż autobusem, a jakość i komfort podróży ZDECYDOWANIE WYŻSZA.
    Krótkie porównanie PolskiBUS vs FlixBUS:
    PolskiBUS:
    Czasem się spóźnił, to prawda, ale .... podstawiał kolejny autobus albo można było podróżować innym autobusem na tej samej trasie jeśli coś się stało z kursem na który mamy bilet.
    FlixBUS:
    Spóźnienia są po prostu normą, albo ..... autobus W OGÓLE nie przyjeżdża, bo ..... nie... i nie ma możliwości odzyskać pieniędzy za bilet, że o zmarnowanym czasie i nerwach nie wspomnę.
    Natomiast kolejny autobus na trasie na którą wykupiliśmy bilet, którym teoretycznie można by pojechać, po prostu was nie zabierze, bo ... nie ...i to pomimo tego, że pojedzie prawie pusty.
    No takiej ŻENADY nie ma chyba nawet w Zimbabwe.

    PolskiBUS:
    Czystość ___ Raczej czysto.

    FlixBUS
    Czystość ___ Syf, że głowa mała.

    PolskiBUS:
    Kultura kierowców .... hmm ... różnie, ale generalnie 80% na plus.

    FlixBUS:
    Kultura kierowców ...... proporcje dokładnie odwrotne, czyli 80% poniżej żenady.

    PolskiBUS:
    Możliwość wybierania miejsca podczas zakupu biletu, co oznacza koniec polowania na miejsce na którym nam zależy, czyli cyrków i ścisku przy drzwiach wejściowych.

    FlixBUS:
    Wolna amerykanka, czyli kto pierwszy ten lepszy, więc jeśli jedziecie jako rodzina, to może się zdarzyć, że każdy z was zasiądzie w innym miejscu w autobusie, a poza tym oczywiście ścisk i cyrki przy drzwiach wejściowych.

    PolskiBUS:
    Internet ... hmm .. różnie, ale ... generalnie raczej był.

    FlixBUS:
    Internet .... praktycznie nie ma w ogóle.

    PolskiBUS:
    Kible ... zbyt różowo nie było, ale .... jak ktoś musiał skorzystać, to raczej be odruchu wymiotnego.

    FlixBUS:
    Kible ... jak ktoś ma kłopot z nadmierną ilością treści żołądkowej, to wystarczy zajrzeć do kibla i ... po kłopocie.

    PolskiBUS:
    Klimatyzacja ___ generalnie bez kłopotów, czyli w zimie ciepło, w lecie .. nie gorąco.

    FlixBUS:
    Klimatyzacja ___ nie ma absolutnie żadnych reguł, czyli albo w zimie jest jeszcze zimniej, albo w lecie cieplej, albo działa, albo nie, czyli gdyby jej nie było w ogóle, to chyba byłoby lepiej.

    Reasumując, jeśli nie jesteście Państwo zmuszeni do korzystania z usług tego czegoś co śmie nazywać się przewoźnikiem, to RADZĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
  • ~Beata / 2018-05-13 09:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Wcześniej korzystałam z usług Polski Bus i było ok. Do momentu... Częste spóźnienia (nawet do 80 minut i ten przypadek zmobilizował mnie do wystawienia opinii). Informacja na dworcu o opóźnieniu podana na 5 minut przed planowanym odjazdem. W tym momencie blokada serweru aby móc zwrócić bilet. Na infolinii podają informację że pozostaje droga reklamacji, która nie zostaje uwzględniona, ponieważ wg prawa (i tutaj przewoźnik sypie paragrafami) opźnienie jest mniejsze niż 120 minut i przewożnik nie musi oddawać pełnej wartości biletu. I to pomimo kilkurotnej prośby o zwrot całości kosztów i opisania sytuacji. Wniosek dla mnie jest jeden...
    Dodatkowo obsługa niemiła i hamska, a autokary nie ogrzewane zimą.
  • ~Paweł / 2018-05-05 15:51
    Ocena: 2.75 / 5
    Kurs Katowice- Zakopane 03.05.18r. o 2:30, w autobusie gorąco i duszno, brak klimatyzacji. Brak numerowanych miejsc przez co można jechać razem ale osobno nie mówiąc już o przepychaniu się.
  • ~Anex / 2018-04-27 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak numerowanych miejsc. Opóźnienia. Jeżeli autobus notorycznie przyjeżdża po czasie odjazdu, to lepiej zmienić godzinę. Również utrudnienia gdy jest tylko numer rezerwacji. Okropna obsługa, która krzyczy przez mikrofon. Włączona klimatyzacja mimo że jest zimno!Dopiero teraz doceniłam komfort jazdy PKP
    ZaletyBrak
    WadyKomfort jazdy
    Opóźnienia
    Obsługa
    Nawet cena już nie jest zaletą
  • ~Raf / 2018-04-21 09:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Kupiłem mamie bilet i nie wydrukowałem strony z kodem QR. Po okazaniu numeru rezerwacji kierowca "za karę" kazał 66-letniej kobiecie czekać aż odprawi wszystkich posiadających kod QR, potem wykonał dwa szybkie ruchy w komórce (w 3 sekundy) i na końcu odprawił mało nowoczesną, starszą kobietę. Na bilecie jest zapis: "Odprawa ekspresowa Ten kod QR pomoże nam odprawić Cię szybciej". Proponuję jeszcze dopisać, że wszystkie osoby posiadające ten kod mają pierwszeństwo przy odprawie. W czasach świetności PKS poziom obsługi utrzymywał się na identycznym poziomie.
    Zaletycena
    Wadypoziom obsługi
  • ~Dorora / 2018-04-06 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam jechalam przed swietami do Zakopanego opoznienie bylo ok 35 min i nikt o nim nie powiadomil choc od 1 Pani usluszalam ze ona dostala smsa ze jest opoznienie czemu nie wyslali tego do wszystkich pasażerow. Miejsca nie numerowane przez co wielki balagan i przepychanie sie w wejsciu. Toaleta fatalna. Kierowca nie pomaga przy włożeniu i wyjeciu bagazu co jest czasem trudne dla kobiet.
    ZaletyBrak
    WadyOpoznienie brak numeracji miejsc Kiepska obsluga
  • ~Katarzyna1122 / 2018-03-31 09:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Busy często się opóźniają bez jakiejkolwiek informacji ze strony osób pracujących na dworcach pks.
    Zimą w busie jest bardzo zimno przez co leżę teraz chora przed świętami. Gdyby bus przyjeżdżał na czas gwiazdek byłoby o wiele więcej. Poprawcie to bo tracicie klientów.
    ZaletyCzasem dobre ceny biletów
    WadyCzęste opóźnienia
  • ~WD / 2018-03-24 12:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Wiele razy jeździłam tą linią, choć nie tak często, jak mnóstwo moich znajomych.

    Wczoraj kupiłam bilet na wyjazd świąteczny w rodzinne strony. Zaznaczyłam opcję przesłania mi wygenerowanego biletu na skrzynkę elektroniczną. Zapłaciłam poprzez jeden ze sposobów płatności podany na stronie. Otrzymałam potwierdzenie że płatność została dokonana. Ale DO DZISIAJ nie mam biletu na skrzynce elektronicznej!!! Mam na piechotę iść ponad 200km??? I kolejna rzecz - jeśli nie zostanę wpuszczona do autobusu, na który zakupiłam bilet, czy kiedykolwiek dostanę zwrot pieniędzy?

    Nie polecam. Wolę zapłacić drożej u konkurencyjnych przewoźników lub po prostu może rzeczywiście iść na piechotę.
  • ~ Beata / 2018-03-19 20:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy nie pojadę" polskim busem " wolę iść na piechotę z Katowic do Gdańska obsługa fatalna
    ZaletyTani bilet
    WadyWszystko inne okropne zmiecie.obsługę
  • ~eliza / 2018-03-19 06:58
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!!!
    jechałam w piatek do Katowic Bus 17;10 ...po 1 spoznił sie...ok warunki pogodowe
    jechalismy tak dlugo,ze na miejcu bylismy kolo 23;/
    Kierowca bardzo ale to bardzo chamski!!
    poprosiłam aby wzial moja torbe bo nie dałam rady jej wadzic do luku bagazowego to mnie wysmial...
    po 2 zero komunikacji z pasazerami !!!!robil przystanki gdzie chcial!!
    na stacje benzynowa zajechal i powiedzil "15 minut przerwy" hehe masakra jakas.
    NIGDY WIECEJ NIE KUPIE BILETU NA POLSKI BUS !!!!
    WSPOLCZUJE innym ktorzy przez kretynizm kierowcy spoznili sie na przesiadke !!!!!
    Zaletybrak!!
    Wadywszystko co zwiazane z tym busem to wada!!
  • ~daria / 2018-03-16 16:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy wybór z możliwych. Płaci się extra za wygodne miejsce które koniec końców magicznie znika (opłacone), kierowca 5 minut poczekać na pasażera nie może a sam spóźnia się 20 minut, pisanie maili i cierpliwe czekanie na odpowiedz według zaleceń również się nie sprawdza, musiałam sama wykonywać kilkanaście połączeń by moc uzyskać bilet, którego ponownie na moja prośbę nie wysłano (wcześniejszy przez przypadek usunęłam). W autobusach smrod, co w połączeniu z nieuprzejmym i gburowatym kierowca oraz powyższymi argumentami daje -100 do oceny tej firmy.
  • ~n. / 2018-03-15 21:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeżdże polskim busem od kilku lat i z czasem daje się zauważyć dwa ROSNĄCE problemy:
    1. coraz bardziej niegrzeczni (chamscy) kierowcy
    2. coraz częstsze opóźnienia (i nie po kilka, ale po kilkadziesiąt minut).
    3. Dodatkowo, kierowcy nie poczuwają się do odpowiedzialności, gdy zarezerwowane miejsce jest zajęte przez innego pasażera (np. kursy rozpoczynające się w Berlinie, przez Wrocław do Krakowa).
    Generalnie, wygląda to tak, że po kilku latach, gdy jedynym mankamentem polskiego busa była ciasnota i brak rezerwacji miejsc, co doprowadzało do dantejskich scen przy wchodzeniu, system im się sypnął - całkowicie. Być może jest to skutkiem przejęcia polskiego busa przez flixbus, gdy panuje okres "bezkrólewia", ale ja nie zamierzam eksperymentować na własnej skorze, żeby sprawdzić, czy i kiedy flixbus weźmie to w garść.
    Jeśli autobusy przestaną się spóźniać, a kierowcy przejdą kurs PODSTAWOWEJ kultury i obsługi klienta, wtedy MOŻE zacznę ponownie korzystać z ich usług.
    ZaletyBYWA tanio.
    Wady- notoryczne opóźnienia, sięgające kilkudziesięciu minut a czasem 1 - 2 godzin
    - bardzo niegrzeczni kierowcy
    - ciasno
  • ~Aga / 2018-03-14 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem zawiedziona obsługą logistyczną
    nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji o zmianach podróży
  • ~Anty polski bus / 2018-03-11 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacje miejsc nie obowiązują siedzisz gdzie jest miejsce .To jest jakiś żart. NIE POLECAM TO BYŁ pierwszy i ostatni raz z polskim busem. ŻENADA
    ZaletyNIE MA
    WadySiedzisz gdzie jest miejsce
  • ~Misiek / 2018-03-08 18:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Rezerwacja miejsc w Polskim busie to jakis zart!!! Przy zakupie biletów każą wybierać miejsca gdzie w autobusie okazuje sie ze rezerwacje nie są brane pod uwage i każdy siedzi jak chce. I na koniec zostałem rozdzielony z dzieckiem osobno
strona 1 z 16
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3077
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904