Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pasażerka / 2017-05-26 08:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Jazda na trasie Łódź-Katowice-Łódź. Autobus niewygodny, mało miejsca, widoczne liczne usterki. Brak nawiewu i cyrkulacji powietrza. Nie ma przydzielonych miejsc - wsiadam do autobusu po 4-ej rano, większość osób zajmuje po 2 miejsca i śpi... W drodze powrotnej jeden kierowca wpuszcza pasażerów, drugi przyjmuje bagaż - jak masz bagaż, to wsiadasz na końcu i szukasz wolnego miejsca.. Opóźnienie bez słowa wytłumaczenia. Arogancja i brak kultury kierowców.
    Następnego wyjazdu z tym przewoźnikiem nie będzie.
    Zaletycena
    Wadyliczne, chyba zbyt liczne !!!
  • ~Pat / 2017-12-28 10:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam wrażenie, że jakość przejazdów polskim busem nieustannie spada. Jest to moja ostatnia podróż tym środkiem transportu. Przejazd Toruń - Berlin w dniu dzisiejszym będzie dla mnie niemilym wspomnieniem. Dokonaliśmy rezerwacji i dodatkowo zapłaciliśmy za wybór miejsc.
    Od kierowcy usłyszeliśmy "proszę siadać tam gdzie wolne i nie dac się wyrzucić z miejsca." - system rezerwacji - Porażka! Z całym szacunkiem ale jadąc tyle godzin, płacąc za konkretne miejsce przez wzgląd na zaawansowaną ciążę człowiek chciałby mieć pewność, że miejsce, które dodatkowo wykupił jest jego.
    Niektórzy pasażerowie mają przydzielone te same miejsca, inni w ogóle na wydruku nie mają miejsc, a kierowca wpuszczajac ludzi do autokaru nawet nie patrzy na bilet. Kiedyś było inaczej.
    ZaletyCena biletu całkiem wzgledna.
    WadySystem rezerwacji, obsługa, komfort.
  • ~Paweł / 2017-08-12 11:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Powrót z Zakopanego do Warszawy. Na docinku z Zakopanego do Krakowa podróż odbyła się w autokarze bez sprawnej klimatyzacji (temperaturze zewnętrzna 30 stopni C i chyba tyle samo było wewnątrz). Obsługa widocznie nie zorientowała się wcześniej, że zabrakło czynnika chłodzącego w układzie. W Krakowie podstawiono autokar zastępczy. Po przerzuceniu bagaży i wejściu do podstawionego autokaru nie obowiązywały już rezerwacje miejsc (co było przedmiotem kłótni pasażerów i w dalszych etapach podróży). Autokar odjeżdżający do serwisu nawet nie miał zamkniętej klapy bagażowej (na szczęście zauważył sytuację inny kierowca polskiego busa i po zatrąbieniu podbiegł i ją zamknął). Na miejsce przybyliśmy z sumarycznym 1 h opóźnieniem w odniesieniu do informacji podanej na bilecie (niestety korki zwiększyły całe opóźnienie).
    Zaletycena
    Wadybrak komfortu jazdy przez pasażerów


  • ~ Beata / 2018-03-19 20:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy nie pojadę" polskim busem " wolę iść na piechotę z Katowic do Gdańska obsługa fatalna
    ZaletyTani bilet
    WadyWszystko inne okropne zmiecie.obsługę
  • ~Ada / 2017-12-28 18:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezerwujesz miejsce przy oknie za 5 zł od siedzenia więcej, by potem ktoś je zajął, a kierowca mówi "innym autobusem jedziemy" ??? Moje dziecko siedziało na jednym końcu autobusu ja na drugim. Nie pojadę nigdy więcej nie pojadę tym przewoźnikiem
  • ~Aga / 2017-02-17 14:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Z "szybko tanio komfortowo" jest tylko tanio, a i tak nie na wszystkich liniach, zawsze opóźnienia, zawsze zatłoczony, ludzie się pchają do środka jak po karpia w Lidlu bo nie ma miejscówek, a chcą siedzieć koło siebie. Zero informacji o opóźnieniach na dworcu, a w przypadku podróży za granicą nie można sobie sprawdzić maila na telefonie. Ludzie zamarzają godzinami na dworcu w oczekiwaniu na autobus, który nie wiadomo kiedy przyjedzie - tragedia!
    Zaletycena
    Wadybrak miejcówek, opóźnienia, niewygoda (BARDZO mało miejsca na nogi, siedzenia się nie odchylają), zapchane toalety , niedziałające umywalki, brak zniżek studenckich, brak poczęstunku, długi czas podróży
  • ~aleksandra / 2018-03-01 17:46
    Ocena: 2.00 / 5
    autobusy maja coraz czesciej opoznienia kierowcy niemili..pasazerowie marzna na peronie a kierowca pomimo polgodzinbego opoznienia dopiero sie uczu obslugi telefonu zeby wposcic do autobusu,brak informacji o opoznieniu,nikt nic nie wie 4 razy jechalam w styczniu i lutym 4 razy opozniony
  • ~Alina / 2017-08-06 20:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Klimatyzacja jakby nie działała, żadnych postojów, autobus grubo spóźniony, w toalecie nawet nie było wody i było brudno.
  • ~Andend / 2017-10-26 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Zarezerwowałem przejazd z punktu a do b. Zapłaciłem przelewem internetowym. Podczas bookowania nie było możliwości zmiany przystanku ale na stronie tego oto przewoźnika zamieszczony był spis przystanków lini którą miałem jechać. Zmarzłem i straciłem czas czekając na autobus który się nie pojawił. O zwrocie kosztów nie było nawet mowy.
    WadyWprowadzanie klientów w błąd
  • ~Ania / 2017-08-04 23:49
    Ocena: 2.00 / 5
    No musze powiedziec ze nie jestem zachwycona. Opoznienie pol godziny juz na starcie a ta ostra klimatyzacja kiedy jest i tak chlodno to chyba dla popisu..
    ZaletyBrak zalet
  • ~Bogdan / 2017-05-11 06:10
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu wczorajszym miałem zaplanowany przejazd autobusem Polskiego Busa na linii Krynica Zdrój- Kraków o godz. 7.40. Autobus odjechał z przeszło 2 godzinnym opóżnieniem. Informację o fakcie iż odjazd bedzie opóżniony otrzymałem o godz. 10.05. Sytuacja spowodowała przeszło dwugodzinne oczekiwanie na przystanku w dosyć niekomfortowych warunkach- niska temperatura. Miałem przesiadkę w Krakowie na inne połączenie oczywiście nie zdążyłem, brak możliwości przebukowania biletu na inną godzinę. Coraz gorszy standard obsługi pasażerów- kierowca nawet nie potrafił przeprosić za zaistniałą sytuację, jazda bardzo chaotyczna- co chwilę ostre hamowanie jakby wiózł kartofle. Następnym razem zastanowię się czy korzystać z usług tej firmy.
  • ~czoku / 2017-10-06 23:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedyś najlepszy środek transportu w Pl obecnie gówno. Liczne Opóźnienia siegające kilka godzin, brak działającego wifi czy gniazdek elektrycznych. Pora korzystać z konkurencji to może się ogarną.
  • ~Darek / 2017-09-30 17:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Notoryczne spóźnienia nawet na małych trasach.Czeste informowanie lub nie informowanie o czasie spóźnieni długo po planowanej godzinie przyjazdu. Oszczędność na miejscach i słuchanie krzeseł powoduje że trudno zmienić pozycję siedzenia.
    ZaletyKolor
    WadyDuzo
  • ~daria / 2018-03-16 16:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy wybór z możliwych. Płaci się extra za wygodne miejsce które koniec końców magicznie znika (opłacone), kierowca 5 minut poczekać na pasażera nie może a sam spóźnia się 20 minut, pisanie maili i cierpliwe czekanie na odpowiedz według zaleceń również się nie sprawdza, musiałam sama wykonywać kilkanaście połączeń by moc uzyskać bilet, którego ponownie na moja prośbę nie wysłano (wcześniejszy przez przypadek usunęłam). W autobusach smrod, co w połączeniu z nieuprzejmym i gburowatym kierowca oraz powyższymi argumentami daje -100 do oceny tej firmy.
  • ~Ewa / 2018-01-02 21:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Rzeszów-Warszawa:
    zepsuta spłuczka i brak mydła w toalecie
    zepsute lampki nad siedzeniami
    bilet kupiony przez internet - system nie przypisał nr miejsca, brak pomocy ze strony kierowcy - nie udzielił informacji, które miejsca nie są wykupine, musiałam sie przesiadać kilka razy, jak tylko trafiał sie ktoś z numerowanym biletem, komu zajmowałam miejsce
  • ~Gregor / 2017-05-26 16:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Godzinne spoznienia to standard u was?
    Rozklad jest tak ulozony ze nie uwzglednia ruchu ulicznego, oststnio spóźnił sie pol godziny a na koncowy przystanek w warszawie dojechalismy ponad godz pozniej. TO DUŻA PRZESADA.
    Radom
  • ~Justyna / 2017-09-03 18:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowcy poniżej poziomu, nieuprzejmi, niepomocni. Autobusy są brudne, zwłaszcza toalety. Półgodzinne spóźnienia to norma. Walka o miejsce, bo połowa pasażerów ma nr fotela na bilecie, a druga połowa nie. Słabe wifi, które po przekroczeniu granicy nie działa.
    WadyObsługa
  • ~Katarzyna1122 / 2018-03-31 09:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Busy często się opóźniają bez jakiejkolwiek informacji ze strony osób pracujących na dworcach pks.
    Zimą w busie jest bardzo zimno przez co leżę teraz chora przed świętami. Gdyby bus przyjeżdżał na czas gwiazdek byłoby o wiele więcej. Poprawcie to bo tracicie klientów.
    ZaletyCzasem dobre ceny biletów
    WadyCzęste opóźnienia
  • ~lajosz / 2018-07-04 19:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Mili Państwo.
    PolskiBUS został kupiony przez niemieckiego FlixBUS-a i od tego momentu zaczęła się równia pochyła.
    Przez 4 lata regularnie jeździłem PolkimBUS-em i .... działało to wszystko w miarę sprawnie i raczej bezproblemowo.
    Oczywiście zdarzały się wpadki, ale (moim zdaniem) w granicach błędu statystycznego.
    Natomiast w porównaniu do FlixBUS-a, PolskiBUS jawi się jako firma wręcz doskonała.
    To co teraz jest, czyli FlixBUS, to tragifarsa, a nie firma.
    Ceny poszły w górę o 100% w stosunku do PolskiegoBUS-a, a jakość spadła o 200%.
    >>TRAGEDIA<<
    Doszło do tego, że pomimo iż cena za przejazd z Krakowa do Wrocławia jest (mimo wszystko nadal) niższa niż podróż np. pociągiem Inter City, to jednak zacząłem korzystać właśnie z IC, bo po pierwsze pociąg jest na czas, po drugie mogę sobie wybrać miejsce, czas podróży tylko 10 minut dłuższy niż autobusem, a jakość i komfort podróży ZDECYDOWANIE WYŻSZA.
    Krótkie porównanie PolskiBUS vs FlixBUS:
    PolskiBUS:
    Czasem się spóźnił, to prawda, ale .... podstawiał kolejny autobus albo można było podróżować innym autobusem na tej samej trasie jeśli coś się stało z kursem na który mamy bilet.
    FlixBUS:
    Spóźnienia są po prostu normą, albo ..... autobus W OGÓLE nie przyjeżdża, bo ..... nie... i nie ma możliwości odzyskać pieniędzy za bilet, że o zmarnowanym czasie i nerwach nie wspomnę.
    Natomiast kolejny autobus na trasie na którą wykupiliśmy bilet, którym teoretycznie można by pojechać, po prostu was nie zabierze, bo ... nie ...i to pomimo tego, że pojedzie prawie pusty.
    No takiej ŻENADY nie ma chyba nawet w Zimbabwe.

    PolskiBUS:
    Czystość ___ Raczej czysto.

    FlixBUS
    Czystość ___ Syf, że głowa mała.

    PolskiBUS:
    Kultura kierowców .... hmm ... różnie, ale generalnie 80% na plus.

    FlixBUS:
    Kultura kierowców ...... proporcje dokładnie odwrotne, czyli 80% poniżej żenady.

    PolskiBUS:
    Możliwość wybierania miejsca podczas zakupu biletu, co oznacza koniec polowania na miejsce na którym nam zależy, czyli cyrków i ścisku przy drzwiach wejściowych.

    FlixBUS:
    Wolna amerykanka, czyli kto pierwszy ten lepszy, więc jeśli jedziecie jako rodzina, to może się zdarzyć, że każdy z was zasiądzie w innym miejscu w autobusie, a poza tym oczywiście ścisk i cyrki przy drzwiach wejściowych.

    PolskiBUS:
    Internet ... hmm .. różnie, ale ... generalnie raczej był.

    FlixBUS:
    Internet .... praktycznie nie ma w ogóle.

    PolskiBUS:
    Kible ... zbyt różowo nie było, ale .... jak ktoś musiał skorzystać, to raczej be odruchu wymiotnego.

    FlixBUS:
    Kible ... jak ktoś ma kłopot z nadmierną ilością treści żołądkowej, to wystarczy zajrzeć do kibla i ... po kłopocie.

    PolskiBUS:
    Klimatyzacja ___ generalnie bez kłopotów, czyli w zimie ciepło, w lecie .. nie gorąco.

    FlixBUS:
    Klimatyzacja ___ nie ma absolutnie żadnych reguł, czyli albo w zimie jest jeszcze zimniej, albo w lecie cieplej, albo działa, albo nie, czyli gdyby jej nie było w ogóle, to chyba byłoby lepiej.

    Reasumując, jeśli nie jesteście Państwo zmuszeni do korzystania z usług tego czegoś co śmie nazywać się przewoźnikiem, to RADZĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
  • ~Marta / 2017-07-30 17:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiadamiają o 50 min. opóźnieniu, a autobus przyjeżdża z 90 minutowym. Do tego klima ledwo zipie, a na zewnątrz + 30 st.C. Skandal bo ceny wcale nie są konkurencyjne.
    ZaletyCoraz mniej zalet. Właściwie nawet jedną ciężko wskazać.
    Wadyjak w opisie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4715
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2865
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 259
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803