Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2017-09-10 21:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Zakupiłam 2 bilety 31.sierpnia 2017 roku z wyprzedzeniem 2-tygodniowym na podróż z Krakowa do Wrocławia na 17.09.2017. Dopłaciłam za miejsca z przodu. Kwota łączna 57 zł. PRZEPADŁO!!!. Brak potwierdzenia rezerwacji, brak biletów, brak odpowiedzi na 3 e-maile w tej sprawie i brak połączenia z infolinią podaną na stronie. Czuję się oszukana, zignorowana i okradziona. Pozostało zakupić bilety na PKP.
    Podróżowałam dwukrotnie na trasie Wrocław- Kraków, Kraków- Wrocław. Wygodnie i komfortowo ale z opóźnieniem. Zaufałam po raz trzeci i chyba ostatni gdyż pobrano pieniądze i nie udostępniono biletów.
  • ~Katarzyna / 2018-01-21 16:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Właśnie dowiedziałan się po pół godzinie czekania na autobus, że jest opóźnipny 90 minut! Na infolinii bardzo zadowolony z siebie pan oświadczył mi, że nie mam prawa do ubiegania się o zwrot kosztów podróży bo 90 minut opóźnienia to nie jest aż tak dużo....
    Jadę z innym przewoźnikiem
  • ~Królewna śnieżka / 2018-02-22 19:57
    Ocena: 2.50 / 5
    22.02.2018r Odjazd planowany z Metra Wilanowska o godz.8:00 autobus odjechał po 9:00. Ludzie zmarznięci jak jasna cholera. Bilety może tańsze od pociągu, ale koszty wyrównają się po wizycie w aptece. Jak można dopuścić do takiej sytuacji że autobus z przystanku początkowego opóźnia się godzinę. Jesteście beznadziejni. Przynajmniej ktoś by z firmy mógł podjechać i rozdać darmową gorącą herbatę a może i ognisko nawalić żeby się ludzie rozgrzanie. Ja od dzisiaj poluję na inne firmy transportowe
    ZaletyDarmowa krioterapia
    WadyMyślą że są nie do zastąpienia na rynku polskim
  • ~Mak / 2017-08-25 17:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Dziś wróciłam z Wiednia. Najpierw pozytywy: cena i punktualność. Poziom niektórych kierowców to jednak porażka. Obrażeni,nieuprzejmi, ledwo odpowiadają na pytania, rzucają bagażami. Traktują tę robotę jak transport ziemniaków, nie ludzi! Przez 6,5 godz jedna przerwa ale nawet nie na toaletę, bo 5 minutowa. Na górnym pokładzie sauna, tak że szyby parują i nie ma czym oddychać. Siedzenia ściśnięte do granic możliwości. Kierowca zatrzymując się nie mówi nawet ile potrwa postój, nie wie po co ma mikrofon albo wiezie bydło, które nie potzebuje nic wiedzieć Można się skusić na maks 3-5 godzinny przejazd krajowy, ja już jednak nie skorzystam.
    ZaletyJ.w
    WadyJ.w
  • ~Mateusz / 2017-02-17 09:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Jedyny powód żeby jechać polskim busem to cena. Komfort jazdy nie istnieje. Ciasno, mało miejsca na nogi. Obsługa nie pozwala zabierać zwyklego plecaka do środka twierdząc że musi jechać tam gdzie bagaż. Poziom tej obsługi to dno. Pasażer jest dla nich problemem. Przy najmniejszych niejasnościach oburzają się że ktoś smie o cos zapytać. Najczęstsza odpowiedź w stronę pasażera co słyszałem wielokrotnie to "to nie mój problem". Regularnie spóźniają sie na potege i przez to fuczą na klientów jakby to była ich wina. Polecam jedynie w przypadku gdy chcecie zapłacić mało i bierzecie pod uwagę mozliwosc spiznienia się. W innym przypadku omijać z daleka. Najgorszy typ ludzi jaki w życiu spotkałem na trasie to obsługa polskiego busa.
    ZaletyTanio
    WadyRegularne spóznienia, chaos przy wsiadaniu i wysiadaniu, zero pomocy ze strony obsługi. Bagaż podręczny wpuszczany na pokład w zależności od "widzimisie" kontrolera.
    Sprawdzane na linii krk-rze i krk-wwa w obie strony. Ceny od 2zl do 45zl
  • ~Mateusz / 2017-05-09 22:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia.
    Jeździłem PB dosyć często na trasie do Wiednia, dopóki nie zmienili autobusów na Volvo/ADL Plaxton Elite. Tym nie da się wygodnie jechać jeśli ma się więcej niż 170cm wzrostu. Siedzenia są ekstremalnie niewygodne. Jest bardzo mało miejsca na nogi, fotele są tak wyprofilowane żeby zmieścić ich jak najwięcej kosztem komfortu, oparcia da się wychylić na oko na jakieś 10 cm, przy czym po dłuższej chwili same wracają do pozycji startowej. Nie da się ułożyć w poprzek, bo siedzenia mają profil kubełkowy i do tego są bardzo twarde. Polecam tylko jak ktoś podróżuje max. 1h.
    Jazda w nocy to koszmar. Dodatkową atrakcją jest o wiele za mocne, bladoniebieskie oświetlenie LED które daje w nocy na tyle światła że spokojnie można czytać książkę, ale nie sposób zmrużyć oczy.
    Słowem na trasie nocnej trwającej 5,5h udało mi się zasnąć może na jedną godzinę.

    To jest absolutny brak poszanowania dla klienta. Wolałbym jechać starym Jelczem niż tym. Gdyby odjęli jeden rząd foteli, może mogliby wstawić bardziej wygodne fotele, ale widać firma jedzie po trupach.

    Nigdy więcej.
    ZaletyJeździ
    Cena umiarkowanie niska
    W miarę punktualny
    WadyBardzo twarde, niewychylne i źle wyprofilowane fotele
    Brak miejsca na nogi
    Oświetlenie
    Jeździłem nieprzerwanie od 2013 roku co 2 tygodnie aż do zmiany floty. Potem przesiadłem się na pociąg, a PB używam okazjonalnie.
  • ~Michalina / 2017-11-03 15:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Zamowiłam bilety za 170 złotych-zaksięgowano pieniądze z mojego konta,wysłałam potwierdzenie-nie wygenerowało mi biletów,pieniędzy nie zwrócono(mam czekać 2-3 dni robocze).Wykonałam przelew 2 raz,sytuacja ta sama w ciągu godziny(wyjad oplanowanty za 2 dni).


    Nie polecam kupowania i rezerowania przez internet-nie mam żadnego potwierdzernia,informqacji a infolinia kosztuje 3złote z grtoszami za mi nutę rozmowy!!!!!ZŁODZIEJE
    Zaletyniccccccccccc
  • ~Niezadowolona / 2017-12-23 06:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam ze względu na ogromne opóźnienia i to bardzo częste. Oczekiwanie na autobus ponad 2h bez jakiejkolwiek informacji za ile i czy w ogóle można liczyć na przyjazd busa. A jeśli ktoś chce uzyskać takowe informacje na własną rękę dzwoniąc na infolinię musi za ta przyjemność zapłacić prawie 4zl za każdą minute. Niska cena równa się niskiej obsłudze klienta.
  • ~Nulka / 2017-06-25 14:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Podróż na trasie Wrocław budapeszt, kompletna porażka. Cześć osób miała rezerwacje cześć nie ponieważ e-strona nie udźwignęła logistycznie pasażerów, w konsekwencji była wojna kogutów z tymi co siedzą i tymi co powinni siedzieć
    W drodze z budapesztu do Wrocławia nie było postoju na wc, szybka roszada na dworcu w Katowicach i Krakowie i kolejne przepychanki kto i gdzie ma siedzieć
    Dodatkowo z wc wyciekały fekalia na pokład bo zbiornik nie wytrzymał natężenia
    Wnioski można wysnuć samemu,.
    ZaletyCena i dostepnisc
  • ~paja540 / 2017-07-23 22:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam,nie polecam jazdy Polskim Busem lepiej dopłacić i jechać pociągiem.Jechałem z Gdańska do Warszawy,czas przejazdu 5,5 godziny i tylko dwie przerwy(w sumie 14 minut).Droga powrotna Warszawa -Gdańsk,czas podróży 4,5,żadnej przerwy.Toaleta mała,ciasna-dorosły facet musi przykucnąć żeby się wysikać-katastrofa.Na pietrze parówa,nie ma czym oddychać,na klimę nie ma co liczyć.Ogólnie tragedia,jechałem dwa razy i to był ostatni raz.
  • ~Pasażerka / 2018-02-25 10:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadę z Wrocławia do Krakowa luty -10 A w autobusie zimno wszyscy w kurtkach. Nawed po upezejmym poinformowaniu kierowcy że jest zimno eho. O co chodzi że ludzie muszą marznać przez 3 godz.
  • ~patrycja830 / 2017-11-13 16:50
    Ocena: 2.50 / 5
    To była chyba moja ostatnia podróż "polskim busem". Zacznijmy od tego ze oznaczenia wyjazdów autobusów jest żadne. Miałam wykupiony bilet Warszawa-Lwów wyjazd z dworca zachodniego i na tym koniec! Zero informacji z jakiego peronu, jak będzie wyglądał autobus którym bedziemy jechać, jeżeli byłoby inne jak biało-czerowny polski bus. Okazało się, że nasz autobus to jakiś rzęch na ukraińskich blachach. Miałam jechać Polonusem, zero oznaczeń, że to autobus polskiego busa, wszystko pisane cyrylicą. Osoba, która jej nie zna ma ogromny problem. Pytając kierowcy czy to autobus polskiego busa uzyskałyśmy odpowiedź: "eeee może być i polski bus". Chyba jednak to nie był nasz autobus, ponieważ zapełniony był w 1/4 a na stronie nie można było już kupić biletów. Standard autobusu zerowy, smród itd.
    Powrót nie wyglądał lepiej: Znów ten sam problem, mieliśmy wracać autobusem Ideal Travel przyjechał stary autobus z godzinnym opóźnieniem, bez oznaczenia że jedzie do Warszawy, za to na tablicy były inne miasta: Kielce, Poznań, Szczecin (oczywiście wszystko cyrylicą). Na dworcu zero oznaczeń skąd jadą autobusy polskiego busa. Moim zdaniem taka informacja powinna być na bilecie! Stan techniczny autobusu tragiczny! Pomijając ten fakt, kierowca jechał 60 km/h chyba nie zdążył wrzucić 5 biegu. Kierowca dłuższy czas jechał na luzie, chyba w celu oszczędności. Kiedy nastąpił czas sprawdzanie biletów (20km od Lwowa) pan stwierdził, że muszę mieć wydrukowany bilet, inaczej będą problemy na granicy (chciał uzyskać ode mnie pieniądze, żeby mi wydrukował ten bilet). W 21 wieku istnieje coś takiego jak e-bilet. Ogólnie przyjechaliśmy z 4h opóźnieniem! Pan kierowca nadrobił też drogi po jakiś wsiach ukraińskich gdzie autobus zapadał się w drogę, żeby zabrać jakąś swoją koleżankę. Podróżowałam polskim busem w polsce i po europie i zawsze jest ten sam problem, ale ta podróż to już był szczyt! Lepiej zapłacić nawet 3 razy więcej i jechać pociągiem albo samlotem.
  • ~paulitttka / 2017-11-06 10:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Jest to jedyny przewoznik ktory ma tak szeroka oferte ale to tylko to. Poza tym ani wygoda ani obsluga ani ceny nie sa czyms wyjatkowym. I jesli zgubicie jakies rzeczy mozecie sie znimi pozegnac bo ekipy sprzatajace sobie je przywlaszczaja.. nawet jesli sa to stare, zuzyte rzeczy!
  • ~Paweł / 2017-11-13 04:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadąc polskim busem (polonus)do Lvova było w miarę okey ,ale powrót z IDEAL TRAWEL koszmar autokar zimny , obsługa ukraińska do tego niemiła,brak polskich oznaczeń autokaru, kierowca wiózł nas po jakichś polnych drogach, bo jakąś dupę sobie musiał po drodze zabrać, dziwne postoje bez żadnego celu.Autokar jechał z prędkością 40 do 50 km/h maximum oszczędności paliwa co chwilę jazda na luzie.Miałem być w Warszawie o godzinie 22.10 a byłem 1.10 po mimo różnicy czasów o godzinę na korzyść przewoźnika,pociąg o 23.35 uciekł bilety przepadły i czekanie na pierwszy pociąg o 3.27 na 5.20 w domu i na 8 do pracy. Dziękuję za profesjonalizm firmie Polski bus i ich wspópracowników czy też podwykonawców Ideał TRAWEL.
  • ~Piotrek / 2017-07-09 00:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Nigdy wiecej - brak klimy ( znaczy klima dzialala ale kierowca sie na nia obrazil) a co za tym idzie autobus przypominal jezdzaca latryne. Nigdy wiecej
  • ~plaskaty / 2017-04-22 21:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechaliśmy z małżonką z Gdańska do Torunia. Na środku autostrady wybuchła tylna opona (dobrze że nie przednia bo byłby wypadek). Czekaliśmy prawie 3 godziny aż zjawi się serwisant i zmieni koło. Na miejsce przyjechaliśmy z trzy i pół godzinną obsuwą - o pół do pierwszej w nocy. Kierowca nie był w stanie powiedzieć o której przyjedzie serwis, w dodatku wręcz po chamsku odzywał się do zdenerwowanych pasażerów. Kilka osób ewakuowało się prywatnymi samochodami.
  • ~Robi / 2017-06-23 01:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeszcze nie wybrałem się w podróż, a już zostałem nakręcony do wystawienia opinii (czego nie robię często). Cały proces rezerwacji jest WIELKĄ POMYŁKĄ. Zaczynając od planowania podróży, gdzie na główniej stronie nie działa wybór odpowiedniej daty (działa, ale tylko czasami i trzeba testować na różnych systemach oraz przeglądarkach). Kolejno przechodzimy przez proces płatności, który wcale nie jest prosty i potrzeba kolejnej energii i czasu, aby dojść do wniosku, że mamy do czynienia z błędem strony na który nie mamy wpływu. Rozwiązaniem było odczekanie paru godzin i ponowna PRÓBA rezerwacji z innego komputera z innym systemem operacyjnym, przeglądarką itd. Po całym dniu prób rezerwacji .... w piękną noc na prywatnym komputerze udało się zarezerwować przejazd. Gdyby nie cena, dawno już bym zabookował bym pociąg. ABSOLUTNIE NIE POLECAM. Jedynie ostateczność i oszczędność są w stanie zachęcić do przejazdu.
  • ~Ryszard / 2016-10-17 11:53
    Ocena: 2.50 / 5
    W tak ciasnym autokarze jeszcze nie podróżowałem. Przy wzroście 1,76 trzeba na siłę wciskać się między fotele. Podróżowanie w takich warunkach 5-6 godzin to tragedia. PolskiBus powinien odszkodowania płacić. Przy wyjeździe z Warszawy chaos przy wsiadaniu. W efekcie opóźnienie na starcie. Powiększa to brak numerowanych miejsc. Robi się wyścig - kto pierwszy ten lepszy. O tym by para usiadła obok, szczególnie na kolejnym przystanku, nie ma mowy. Załadunek i odbiór bagażu to również jeden wielki chaos. Nie polecam. Nawet gdybym miał pojechać za 1 zł - nigdy więcej.
    ZaletyIlość połączeń
    WadyBardzo ciasno, kiepska i chaotyczna obsługa, brak numerowanych miejsc
    Pierwszy i ostatni raz w PolskimBusie
  • ~Selene83 / 2017-12-29 22:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Pomysl na rezerwacje miejsc dobry. Ale wypadaloby poinformowac pasażera przy wejściu do autobusu ze obowiazuje rezerwacja miejsc(kupilam bilet w kasie) i trzeba usiąść jak wszyscy z rezerwacjami zajmą miejsca. 3 razy musialam ustepowac miejsca osobom z rezerwacją. Wyprowadzilaby taka sytuacja nawet najspokojniejszego. KIEROWCA oczywiscie nie zareagował.
  • ~Tiffa / 2017-06-17 13:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Cena w miare ok ale zeby nie bylo klimy na trasie trwajacej 4,5 h z wawy do gdanska i spowrotem to skandal!! Czulam sie jak ryba bez wody, nie bylo czym oddychac!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.78, ilość opinii: 4695
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2854
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 774
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 255
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789