Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gro / 2017-09-26 10:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Dobrze byłoby ponumerować każde miejsce z osobna skoro rezerwuje się dane miejsce, jakie się chce, bo później i tak wychodzą problemy, bo ludzie rezerwują miejsce np pod oknem, a okazuje się, że zajęte i wychodzą niepotrzebne nieporozumienia i głupie stwierdzenia 'kto pierwszy, ten lepszy'. Nie po to robi się rezerwacje na dane miejsce, żeby później się o nie 'dopominać'...
    Minus jeśli chodzi o miejsca dla niepełnosprawnych! Ogólnie nie da się wybrać takiego miejsca robiąc rezerwacje tylko trzeba zarezerwować miejsce normalne, a później napisać maila, że ten nr rezerwacji będzie dla osoby niepełnosprawnej. Niby później zgłaszają taką informacje do kierowcy. i co się okazało?...że kierowca o niczym takim nie wie, miejsca dla osób niepełnosprawnych zajęta i trzeba prosić czy zejdą, bo sami się nie zorientują widząc osobę niepełnosprawną.
    WadyMinus jeśli chodzi o miejsca dla niepełnosprawnych! Ogólnie nie da się wybrać takiego miejsca robiąc rezerwacje tylko trzeba zarezerwować miejsce normalne, a później napisać maila, że ten nr rezerwacji będzie dla osoby niepełnosprawnej. Niby później zgłaszają taką informacje do kierowcy. i co się okazało?...że kierowca o niczym takim nie wie, miejsca dla osób niepełnosprawnych zajęta i trzeba prosić czy zejdą, bo sami się nie zorientują widząc osobę niepełnosprawną.
    Rzeszów
  • ~Grzegorz / 2017-10-03 18:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Tanie bilety to duży plus, jak i dużo połączeń w różne miejsca. Co do wygody to katastrofa, fotele są bardzo niewygodne i nie wszystkie da się ustawić bo są zepsute. Poza tym bardzo mało miejsca. Zdarzają się nie uprzejmi kierowcy jakby pracowali za karę. Każdy może zabrać sobie masz bagaż bo nie są w żaden sposób opisane i pilnowane i napewno nikt za bagaże nie odpowiada. Raczej już nie skorzystam.
  • ~kati / 2016-04-08 13:12
    Ocena: 3.00 / 5
    w kasie ogromnna pomyłka
    Zaletydość szybko pokonuje trasę
    Wadynie kompetentne osoby w kasie
    korzystałam 2 razy
  • ~Kin / 2018-01-20 23:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Dnia 20.01.2018 r. kurs z Wrocławia g. 12:00 do Warszawy:

    Kierowca zatrzymał się 100 km od Warszawy na postoju z toaletą. Zakomunikował, że 5 min przerwy na toaletę/papierosa.

    Poszłam do toalety, gdy wróciłam widziałam, jak autokar odjeżdża. Kierowca zostawił mnie w polu...

    Na szczęście udało mi się "złapać stopa" i dogonić autokar.

    Kierowca niewzruszony stwierdził, że minęło 9 min i "on nie będzie czekał"!?

    Ludzie, gdzie my mieszkamy? W Korei Północnej?

    Gdzie tu czynnik ludzki? Czy zatrudniacie Państwo kierowców bez serca???

    Pozdrawiam i życzę ludzkich pracowników.

    Zaletyszybko i tanio
    Wadybrak uwzględnienia czynnika ludzkiego
  • ~Kuba / 2017-08-16 14:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Wlecie trzeba zabierać kurtkę puchową do autobusów bo ta zimno od klimatyzacji.
    Wadyklimatyzacja w autobusach
  • ~Monika / 2017-08-06 13:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa Gdańsk - Praga. Do Wrocławia dojechaliśmy na czas, kierowcy byli mili. We Wrocławiu zmienił się kierowca, który zrobił sobie dwa półgodzinne postoje, nawet gdy był świadomy,że nie dojedziemy na czas. Pierwszy postój w Kudowej, drugi w czeskim Maku, na którym chyba tylko prowadzącemu autokar zależało, ludzie byli zmęczeni całonocną podróżą, a kierowca był nieuprzejmy. W Pradze mieliśmy być o 12:50, byliśmy około 14:15. Kierowcy może się nie spieszyło, bo i tak wraca do Polski autobusem o 16:05, my mieliśmy tej podróży po dziurki w nosie. Z kolei wracając z Pragi do Gdańska nie było robionych przerw - zależało im, żeby dojechać na czas, zgodnie z rozkładem.
    Autokary nie są dostosowane do kompletu pasażerów, nawiew nie pomaga, toalety powinny być regularnie czyszczone - wsiadając w Pradze było brudno i nie było papieru.
    Nie polecam na dłuższe podróże.
    Zaletytanio
    Wadyniektórzy kierowcy
    niski komfort podróży
  • ~Monika / 2018-01-01 18:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa Kielce Warszawa ,po raz drugi autobus nie dojechał,konieczne było ponowne zakupienie nowego biletu(jak ktoś nie ma kasy to sorry zostaje),mogli chociaż podstawić jakiś zastępczy,pasażerowie jeśli mieli gdzie przenocować to kupowali nowy bilet na rano,inni musieli koczować w zimnie na przystanku całą noc.Za minutę połączenia z infolinią ok 4 zł normalnie śmiech na sali.NIE POLECAM i piszę skargę na POLSKI BUS
  • ~Robert / 2017-07-29 03:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem po co jest rezeŕwacja miejsc skoro i tak każdy siedzi gdzie chce i zawsze trzeba walczyć o zarezerwowane miejsca.
  • ~Szmitu / 2018-02-20 13:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Generalnie przystępnie cenowo, ale powinni zmienić siedzenia żeby były ergonomiczne nie tylko dla osób poniżej 1,75m wzrostu... z miejscem na nogi też lipa. Jako tani środek transportu ok, ale odradzam na trasy dłuższe niż 200km.
  • ~zenek / 2017-07-16 20:55
    Ocena: 3.00 / 5
    PolskiBus na wielu trasach ma jeszcze niskie ceny, gdy kupuje się bilet z wyprzedzeniem. Jakość obsługi wyraźnie spadła, coraz więcej jest opóźnień, a same autobusy są już coraz bardziej wysłużone. Firma posprzedawała część swoich pojazdów i coraz więcej jest podstawiania autobusów zastępczych bez WC czy Wi-Fi. Wygodnie jest, ale tylko wtedy gdy na siedzeniu obok nikt nie siedzi i można rozłożyć sobie na nim nogi.
    ZaletyNiska cena, gdy kupuje się bilety z wyprzedzeniem
    WadyCoraz częstsze opóźnienia i podstawianie autobusów rezerwowych z firm zewnętrznych
  • ~Ależ / 2018-08-21 15:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Zalosni ludzie na infolinii , ktorzy kompletnie nie pomagaja i nie cchca pomoc..To jeat ich praca ktorej nie wykonują należycie.
  • ~Alicja / 2017-08-06 15:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Cenowo Ok, połączenia również ciekawe ale to co się dzieje na górze w autobusach piętrowych to żenada. Na trasie Praga Warszawa nie dość ze podstawiono autobus zastępczy z Pragi do Wrocławia - bez oznaczenia ze jest to autobus za polski bus i oczywiście bez gniazdek do ładowania i bez wifi (o tyle dobrze ze przynajmniej nieco więcej miejsca na nogi miał) to dalej na trasie z Wrocławia do Warszawy siedząc na pietrze autokaru - można zemdleć od smrodu i upału. Gdy poprosiliśmy kierowcę o włączenie nawiewu stwierdził ze to stary grat i tak nie da rady odpalić klimatyzacji. Właśnie jadę tym autokarem... mam tylko nadzieje ze do Warszawy dojedzie na czas bo nie ma już zupełnie czym oddychać. Nie wspomnę już, ze miejsca na nogi jest klaustrofobicznie mało - co jak sądzę większość użytkowników już zdążyła zauważyć. Nie polecam. Ja nie mam zamiaru korzystać już z polskiego busa. Szczęśliwie jest wielu innych przewoźników z równie aktrakcyjnymi trasami i cenami.
    ZaletyCena i trasy
    WadySmród, mało miejsca, zepsuta klimatyzacja
    Korzystam z polskiego busa od kołku lat - dziś po raz ostatni
  • ~Asia / 2017-10-06 04:50
    Ocena: 2.75 / 5
    dobre ceny, fatalny kontakt kierowcow z pasazerami(nie wyczyszcza autobusy, chociaz powinni) i dbaja jedynie o siebie
    Zaletychyba malo zalet
    Wadyzadna informacja pasazerow gdzie sa i kiedy dotra do celu
    biet kupiony przez komputer
  • ~Daniel / 2018-01-14 16:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo mi się nie podobało że kierowcy nie robią pauz na autostradzie , tylko robią jak muszą zbierać ludzi na przystankach. Kierowcy nie dbają o swoich pasażerów. W autokarze jest bardzo wygodnie.
    Jednym słowem nie podobała mi się jazda i w przyszłości znajdę inne oferty przejazdu.
  • ~KoraHo / 2017-10-19 15:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Chciałam pojechać Polskim Busem do Krakowa. Autobus stał na dworcu ale po bilet musiałam pobiec do kasy. Paragon który otrzymałam na 6 zł był wystawiony za prowizję. Na pytanie za co, dowiedziałam się że za sprzedaż biletu. Biletu nie otrzymałam, dostałam za to za 24 zł potwierdzenie NIE WYKONYWANEJ rezerwacji. Nie otrzymałam też paragonu fiskalnego. Z innych ciekawostek okazało się że za miejsce przy oknie dodatkowo 5 zł, za miejsce na nogi (niektóre fotele) 5 zł. jednym słowem tu piątka tam piątka i już nie jest najtaniej a na dodatek bez biletu za to z rezerwacją. Ponadto istnieje dodatkowa opłata za rezerwację której nie wykonywałam bo kupiłam bilet w kasie na 10 minut przed odjazdem.
  • ~kostuch87 / 2017-11-02 15:52
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeżdżę od kilku lat i muszę powiedzieć że jest jak na loterii, albo opóźnienia albo przyjedzie przed czasem. Kierowcy mili albo niemili. Jeżeli masz dwa miejsca wolne obok siebie to spoko, w innym wypadku niewygodnie. Generalnie jest tendencja spadkowa, ale można znaleźć bilety w bardzo dobrych cenach.
  • ~Loczek 3451 / 2018-01-11 23:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Mój autobus miał przyjechać o 23.25 a przyjechał 00.10 , zero jakiejkolwiek punktualności to ostatni raz kiedy jadę tymi liniami
    ZaletyDobra cena
  • ~Makler / 2017-08-07 14:41
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowca nie mógł poczekać, na pasażerów którzy spoźnili się 3 min. Wyrażał się opryskliwie w stosunku do pasażerów. Do osób obcojęzycznych wyrażał się z pretensjami na temat braku umiejętności posługiwania się językiem polskim.
    Trasa Kraków-Wrocław.
    ZaletyNiska cena biletów
  • ~Malgorzata / 2017-10-23 16:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Wylądowałam na lotnisku wcześniej i chciałam pojechać do Poznania o godz. 10.30 zamiast czekać do 13.30. Autobus był niemal pusty. Mimo tego kierowca surowo zabronił jazdy i bezsensownie musiałam czekać ponad 3 godziny:/plus opóźnienie o 35 min/ Nonsens. Nie polecam tego przewoźnika.
  • ~Marian / 2018-02-23 16:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Wyjazd z Katowic do Gdańska 23 .02.2018 o11-45.Autobus podstawił się z opóźnieniem bo przyjechał prosto z trasy. Jedni wysiadali a my wsiadaliśmy do autobusu brudnego i zimnego.Na miejsca z przodu (górna kondygnacja),szyba brudna ,brak jakiej kolejek widoczności.Nawiew na szybę włączany sporadyczni (podczas wjazdu do miast).Powodem tego że po szybie się lało co również na pasażerów też.Kierowca uwag nie przyjmował.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4699
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2857
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 257
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792