Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mati / 2018-01-19 19:48
    Ocena: 2.75 / 5
    Kurs Radom-Kraków linia P 6 jest notorycznie opóźniony. Autobus potrafi przyjechać godzinę spóźniony, nie ważne czy to lato czy zima. Ktoś kto układa godziny kursów powinien brać opinie klientów pod uwagę!!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadybardzo duże opóźnienia, między siedzeniami bardzo mało miejsca na nogi, ceny powinny być jednakowe o każdej godzinie na danej linii.
  • ~monika / 2017-09-01 10:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż 28.08.2017 z Łodzi do Zakopanego,połączenie skomunikowane.Czas oczekiwania na przesiadkę w Krakowie ok 2 godz 30 minut...przedłużył się ...wedle informacji przez megafony ok.20 minut opóźnienia (jeden komunikat tylko) a w rzeczywistości opóźnienie wyniosło ok 1 godz.
    Podróż powrotna ...Zakopane Łódź 23.30 w dniu 30.08.2017 to już JEDNA WIELKA MASAKRA I ŻENADA!
    Odjazd miał być z Zakopanego o 23.30 ...informacja sms od firmy o opóźnieniu ok.60 minut otrzymana o 23.25.Suma sumarum opóźnienie wyniosło 1,5 godz...na dworcu zero dostępnej toalety...zimno na dworze...co niektórzy sapali w śpiworach na chodniku ...ludzie z małymi dziećmi...koszmar.
    KONTAKT Z POLSKIBUS ZEROWY...TELEFON INFOLINII CZYNNY DO 22.00,PO PRÓBACH POŁĄCZENIA KOMUNIKAT ŻE POŁĄCZENIE JEST ZABLOKOWANE ...KONTAKT Z DYSPOZYTOREM LINII ...ALBO ZGŁASZA SIĘ POCZTA GŁOSOWA ALBO JEST SYGNAŁ I NIKT NIE ODBIERA ...TE NUMERY SĄ CHYBA TYLKO DLA SZTUKI A NIE PO TO ŻEBY PASAŻER MIAŁ JAKIŚ KONTAKT FIRMĄ ...co ciekawe -w tym samym czasie kiedy próbowaliśmy się połączyć (nie tylko ja ale też inni pasażerowie) polskibus był dostępny na Fb.

    ok.godz 1 w nocy łaskawie podjechał autobus...nasz ponoć się zepsuł więc podstawili inny.Kierowca bardzo niemiły,opryskliwy.zawiózł nas do Krakowa (trasa w ogóle do Warszawy) tam wysiadło dość sporo osób które miały bilet skomunikowany czy to do Łodzi,Torunia czy nawet Gdyni...autobus który miał nas tam zawieźć odjechał planowym czasem 2.05 więc nie mieliśmy szans zdążyć a firma polskibus nie zrobiła nic żeby umożliwić nam powrót do domu. Na własny koszt musieliśmy kupić bilety powrotne na PKP(akurat w naszym przypadku) nie wspominając już że koczowaliśmy na dworcu PKP w Krakowie 5 godz ...porzuceni przez polskibus w środku nocy( 3.00)

    zastanówcie się 10 razy zanim wyruszycie z nimmi w podróż...może lepiej jednak wydać ciut więcej kasy a jechać spokojnie do celu.
    Wadybrak kontaktu z firmą
    niemiła obsługa
    niewygodne miejsca
    niekompletne zabezpieczenia -brak mocowania pasów bezpieczeństwa
    traktowanie pasażera jak zło konieczne
    urlop mieliśmy bardzo udany ale powrót z niego zepsuła nam firma polskibus
  • ~Natalia / 2017-03-05 19:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Bus przyjechał opóźniony. Wcześniej na przystanku stał inny, w innym kierunku, a zapytany kierowca o cel podróży odpowiedział, że bus nie jedzie teraz tylko za moment...i nie udzielił żadnej odpowiedzi.
    Niezorganizowane wejście do pojazdu, ludzie pchają się jak po karpia w promocji z lidla. Co najważniejsze -brak przydzielonych miejsc...przecież para lub rodzina może sobie siedzieć rozrzucona po całym autokarze przez 9h.
    Ciasno, duszno, śmierdząco i wcale nie na czas.
    Nie polecam
  • ~Omega / 2017-09-28 09:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Moim zdaniem jakość świadczonych usług mocno spadła przez ostatnie 1-2 lata. Szczególnie biorąc pod uwagę kulturę osobistą kierowców. Panowie, to dzięki pasażerom macie pracę. Dyskusji podlega, czy jesteście należycie opłacani i traktowani przez pracodawcę czy też nie, ale jeżeli Wam coś nie odpowiada, to złóżcie wypowiedzenie, a nie wyżywajcie się na ludziach. 28.09.2017 Praga ( 0.30 ) Katowice ( 6.30 ). Dwóch chamskich Panów kierowców, jeden siwy tęgi, drugi szczuplejszy. Już w Pradze przy wsiadaniu głupie odzywki, walenie do pasażerów na "ty", "co ty liczyć do trzech nie umiesz", "ale ma walizkę, większa od niej hehe", "nie gadam inglisz tylko polisz bo tu je polska" - do każdego właściwie jakaś odzywka albo komentarz, w ich mniemaniu dowcipny. Po 20 minutowej pauzie na stacji BP przy A1 - "wszyscy już przyleźli? a ja wiem? jak się który k...wa spóźni to już stąd blisko mają nie? hehe"
    ZaletyCena biletu
    Względny komfort podróżowania
    WadyCzęsto chamska i prostacka obsługa
  • ~ostatni raz / 2016-02-18 21:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Miałem wątpliwą przyjemność podróżować z Polskim Busem i więcej nie wsiądę. Kryterium cenowe to nie wszystko.
    Zaletycena
    Wadyponury nastrój kierowców, badziewny film, zasikana toaleta
  • ~Patrycja / 2017-08-29 09:33
    Ocena: 2.75 / 5
    W przypadku gdy przewoź wykupywany jest za pośrednictwem Polskiego Busa i sa to miejsca u innego przewoznika nie mozna liczyc na jakosc. Mialam okazje sie o tym przekonac podczas podrozy litewskim Eurolines.
    PolskiBus oferuje szeroka siatke polaczen, jednak zwazywszy na powyzsze nie mozemy liczyc na komfort podrozy: opoznienie 4h, slaby kontakt z przewoznikiem w celu ustalenia godziny przybycia autokaru, warunki - przydalby sie ktos do posprzatania.
    Warszawa
  • ~Paweł / 2018-05-05 15:51
    Ocena: 2.75 / 5
    Kurs Katowice- Zakopane 03.05.18r. o 2:30, w autobusie gorąco i duszno, brak klimatyzacji. Brak numerowanych miejsc przez co można jechać razem ale osobno nie mówiąc już o przepychaniu się.
  • ~Raf / 2018-04-21 09:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Kupiłem mamie bilet i nie wydrukowałem strony z kodem QR. Po okazaniu numeru rezerwacji kierowca "za karę" kazał 66-letniej kobiecie czekać aż odprawi wszystkich posiadających kod QR, potem wykonał dwa szybkie ruchy w komórce (w 3 sekundy) i na końcu odprawił mało nowoczesną, starszą kobietę. Na bilecie jest zapis: "Odprawa ekspresowa Ten kod QR pomoże nam odprawić Cię szybciej". Proponuję jeszcze dopisać, że wszystkie osoby posiadające ten kod mają pierwszeństwo przy odprawie. W czasach świetności PKS poziom obsługi utrzymywał się na identycznym poziomie.
    Zaletycena
    Wadypoziom obsługi
  • ~Adik / 2017-05-07 07:32
    Ocena: 2.50 / 5
    No polskibusie, jeździłem z wami już tyle razy, byłem bardzo zadowolony. Zdarzały się mniejsze czy większe sceny cebuli, ale tym razem to poziom cebuli, buractwa i chamstwa przekroczył wszelkie granice. Ja rozumiem że to nie jest wina przewoźnika Ale nie mogę zostawić tej sytuacji nie opisując jej. Autobus relacji Kraków - Warszawa o 1:35. Do autobusu wsiada trójka mężczyzn którzy zaczynają pić wódkę. Zachowują się skandalicznie, przekleństwa sypią się bardziej jak na ulicach szmulek. Miałem tą "przyjemność" ze jeden z nich usiadł obok mnie. Pod wpływem alkoholu, zaczął się spychać na mnie i ciągle gniótł moją rękę, nogi nie wspomnę wyciągnął tak że zajął miejsce dziewczyny co musiała pójść do toalety. Blokował przejście w autobusie. Za to koledzy z tyłu już rozmowy jak nie na k, to ch i inne takie, pijackie dyskusje ze to wódka się skończyła i jak to sie stało. Kiedy już dojechaliśmy do Warszawy komentarze ciągnęły się dalej. W końcu jedna kobieta sie odezwała żeby przestali przeklinac, zrobiło się trochę cicho, po czym zaczęli obgadywac ze taka odważna w tym autobusie, leciały wyzwiska. Kobieta znowu im odpowiedziała A oni we trójkę zaczęli ja wyklinac, wołać że zobaczymy czy na zewnątrz jesteś taka odważna i rzucali się jak bydło. Po wyjściu to samo dalej darli się na kobietę która zwróciła im uwagę. Nie wspomnę że zostawili za sobą cały sygnał, śmieci.

    BURAKI!! OBYM WAS WIECEJ NA OCZY NIE WIDZIAŁ!! TRZECH NA JEDNĄ KOBIETĘ, MOCNE Z WAS CHŁOPY! WSTYD!

    Następnym razem zastanowię się chyba co najmniej ze dwa razy zanim wsiade znowu do polskiego busa po tym co zobaczyłem
    45zł
  • ~Aleksandra / 2017-07-10 11:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Brak wifi,
    Brak zasłon w oknach
    Fotel sie nie rozkładał
    ZaletyObsługa
  • ~Ana / 2017-12-07 10:08
    Ocena: 2.50 / 5
    W drodze powrotnej z Pragi do Katowic,nie wiedzieć dlaczego wyłączono ogrzewanie, obsługa nie reagowała na prośby podkręcenia temperatury, 3 godziny podróży opatuleni w kurtkach , cała siedmiosobowa ekipa leży teraz chora... Klozet nie oprozniany chyba przez 24 godziny, a postoju w ciągu 6 godzin brak...
  • ~asia / 2017-10-28 18:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowcy niemili,nie wypuścili z mala walizka kazać z łaska wielka żebym do bagażu specjalnie wsadzila a wiec wyszłam w ulewe z autobusu a tam kolejna niemiła niespodzianka w postaci autystycznego bagażowego który coś burknal pod nosem tez z wielką łaska "dokąd " a jak głośniej powiedziałam ze do warszawy to miał pretensje. Obsługa niemiła bez profesjonalizmu i podejścia do ludzi. No ale to cena też robi swoje
  • ~Beata / 2017-04-27 07:30
    Ocena: 2.50 / 5
    21.04 linia Gdańsk-Praga spóźnienie we Wrocławiu minimalne, natomiast przed wjazdem do Czech 45 minut nieplanowanego postoju. Rozumiem że kierowca musi odpocząć ale jeśli tak jest to należy to liczyć do czasu przejazdu. Po wjeździe do Czech z powodu rzekomych objazdów pojechaliśmy taką trasą że w Pradze byliśmy 15.10 zamiast 12.50. Koszmar! W drodze powrotnej 23.04 powrót opóźnił się znowu ale tylko o postój na odpoczynek kierowcy. Tragedia. Może i tanio ale nie szybko i nie komfortowo.
    W sprawie opóźnień zero informacji dla pasażerów!!
    WadyBrak informacji dla pasażerów i szanowania cudzego czasu.
  • ~bla / 2017-11-28 13:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Trzeci raz w tym miesiącu kupowałam bilet, w każdym przypadku pieniądze z konta zostały pobrane, a na stronie polskiego busa wyskoczył błąd, biletu nie otrzymałam. Pieniądze zostały zwrócone lecz gdy kupowałam następnym razem ten sam bilet był on już droższy. Żadnej rekompesaty, standardowe przepraszamy.
  • ~customer1324 / 2017-12-26 19:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Brak internetu. Brak mydla i papieru toaletowego w ubikacji.
  • ~Emjot / 2017-08-18 16:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Notoryczne opoznienia z Wrocławia. Pół godziny, godzinę i dłużej. I nawet nie ma przepraszam a pan zblazowany w budce ma w tylku.
    ZaletyCeny
    WadyOpóźnienia
    Strzelin
  • ~G8 / 2016-11-26 23:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Wlasnie wczoraj mialam przygode z Polskim Busem.Przylecialam w nocy do Berlina i probowalam dostac sie do Wroclawia.Zaznaczam,ze byla to noc-00.50.Pomimo ze bus nie byl pelny kierowca nie zabral mnie,gdyz nie mialam biletu,motywujac to tym,ze nie wolno im sprzedawac bezposrednio w busie.Dla mnie jest to paranoja.Kazda firma zyje z zyskow-tu sie z nich rezygnuje.Czy zatrudnieni kierowcy sa na tyle do tylu z rachunkami,ze nie potrafia przeliczyc pieniedzy za bilet.Pomijam fakt,ze kwitlam 6godzin na lotnisku zeby kupic rano bilet w informacji turystycznej.Na nic rowniez tlumaczenie kierowcy,ze on nie moze wiedziec ilu jeszcze pasazerow mu dojdzie.Z Berlina do Wroclawia jedzie bez zatrzymywania.Moze przyszedl czas zeby bossowie firmy zaczeli wdrazac nie tylko nowoczesna forme sprzedazy,ale zeby ludzie z tego korzystajacy mieli ta swiadomosc ze nie sa traktowani przedmiotowo.Niestety ja sie tak czulam po zostawieniu mnie w nocy na lotnisku.
  • ~Gocha / 2017-11-15 18:10
    Ocena: 2.50 / 5
    PolskiBus kiedyś traktowałam jako naprawdę autobusy że standardem; czysto, miła obsluga, wychodzenie z autobusu i pomoc przy pakowaniu walizek oraz oznaczenia walizek żeby napewno żadna nie zginęła, zawsze punktualność.
    A teraz ? Już po raz kolejny jadę a obsługa jest opryskliwa i nie miła jest to na zasadzie "jestem tu bo muszę", (ostatnio spotkałam się z sytuacją gdy kobieta poprosiła kierowcę o to aby pomógł przeczytać jej nr biletu uzyskała odpowiedz "ja jak nie wiedzę to noszę okulary") nikt nie pomaga zapakować walizek, regułki (które były zawsze mówione podczas ruszenia z miejsca) znikły, a po za tym klimatyzacja śmierdzi starym ciapem. A przede wszystkim OPÓŹNIENIA które teraz są notoryczne. Nie wiem czy zmienił się zarząd polskiegobusa i nikt już tego nie pilnuje, ale ten cały "biznes" schodzi na psy.
  • ~jolka / 2017-12-28 16:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Dlaczego kierowca nie informuje przez glosnik kiedy i gdzie bedzie postój. brudne toalety??
    Wadyjakość obslugi. brudne toalety!
  • ~Julia / 2017-10-10 20:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus spóźnia się 1.5 godziny !
    Zdarzylo się że po kupienia biletu,nie przychodzi potwierdzenie rezerwacji z numerem i pieniądze przepadają.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4699
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2857
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 774
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 318
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 256
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792