Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2017-07-30 17:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiadamiają o 50 min. opóźnieniu, a autobus przyjeżdża z 90 minutowym. Do tego klima ledwo zipie, a na zewnątrz + 30 st.C. Skandal bo ceny wcale nie są konkurencyjne.
    ZaletyCoraz mniej zalet. Właściwie nawet jedną ciężko wskazać.
    Wadyjak w opisie
  • ~monika / 2017-09-01 10:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż 28.08.2017 z Łodzi do Zakopanego,połączenie skomunikowane.Czas oczekiwania na przesiadkę w Krakowie ok 2 godz 30 minut...przedłużył się ...wedle informacji przez megafony ok.20 minut opóźnienia (jeden komunikat tylko) a w rzeczywistości opóźnienie wyniosło ok 1 godz.
    Podróż powrotna ...Zakopane Łódź 23.30 w dniu 30.08.2017 to już JEDNA WIELKA MASAKRA I ŻENADA!
    Odjazd miał być z Zakopanego o 23.30 ...informacja sms od firmy o opóźnieniu ok.60 minut otrzymana o 23.25.Suma sumarum opóźnienie wyniosło 1,5 godz...na dworcu zero dostępnej toalety...zimno na dworze...co niektórzy sapali w śpiworach na chodniku ...ludzie z małymi dziećmi...koszmar.
    KONTAKT Z POLSKIBUS ZEROWY...TELEFON INFOLINII CZYNNY DO 22.00,PO PRÓBACH POŁĄCZENIA KOMUNIKAT ŻE POŁĄCZENIE JEST ZABLOKOWANE ...KONTAKT Z DYSPOZYTOREM LINII ...ALBO ZGŁASZA SIĘ POCZTA GŁOSOWA ALBO JEST SYGNAŁ I NIKT NIE ODBIERA ...TE NUMERY SĄ CHYBA TYLKO DLA SZTUKI A NIE PO TO ŻEBY PASAŻER MIAŁ JAKIŚ KONTAKT FIRMĄ ...co ciekawe -w tym samym czasie kiedy próbowaliśmy się połączyć (nie tylko ja ale też inni pasażerowie) polskibus był dostępny na Fb.

    ok.godz 1 w nocy łaskawie podjechał autobus...nasz ponoć się zepsuł więc podstawili inny.Kierowca bardzo niemiły,opryskliwy.zawiózł nas do Krakowa (trasa w ogóle do Warszawy) tam wysiadło dość sporo osób które miały bilet skomunikowany czy to do Łodzi,Torunia czy nawet Gdyni...autobus który miał nas tam zawieźć odjechał planowym czasem 2.05 więc nie mieliśmy szans zdążyć a firma polskibus nie zrobiła nic żeby umożliwić nam powrót do domu. Na własny koszt musieliśmy kupić bilety powrotne na PKP(akurat w naszym przypadku) nie wspominając już że koczowaliśmy na dworcu PKP w Krakowie 5 godz ...porzuceni przez polskibus w środku nocy( 3.00)

    zastanówcie się 10 razy zanim wyruszycie z nimmi w podróż...może lepiej jednak wydać ciut więcej kasy a jechać spokojnie do celu.
    Wadybrak kontaktu z firmą
    niemiła obsługa
    niewygodne miejsca
    niekompletne zabezpieczenia -brak mocowania pasów bezpieczeństwa
    traktowanie pasażera jak zło konieczne
    urlop mieliśmy bardzo udany ale powrót z niego zepsuła nam firma polskibus
  • ~Nicki111 / 2017-05-02 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Polskim busem. Własnie korzystalismy z przejazdu Praga- Łodź. Ciasno,smród, niewygodnie,w wc brak wody w kranie. Jedyny plus to doświadczeni kierowcy.
  • ~Niezadowolony klient / 2017-09-20 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. 08.09.2017 kupione bilety na trase Wrocław-Katowice. Godzina odjazdu 6:30. Byliśmy z narzeczonym w miejscu odjazdu o 6:05. Czekaliśmy do godziny 6:50, ale się niedoczekaliśmy. Jak i 10 innych osób... po dodzwonieniu się na infolinię, Pan oznajmił że autobus odjechał o 6:30, ale możliwe że podstawiony był autobus zastępczy o czym oczywiście nie zostaliśmy poinformowani, a autobus ten nie był nawet odpowiednio oznaczony. Z wypowiedzi "przemiłego" Pana z infolinii można było wywnioskować że powinniśmy chodzić od autobusu do autobusu i pytać kierowców czy przypadkiem to nie oni podjechali w zastępstwie. W ten sposób straciliśmy pieniądze i prawie spóźniliśmy się na samolot.
  • ~Nulka / 2017-06-25 14:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Podróż na trasie Wrocław budapeszt, kompletna porażka. Cześć osób miała rezerwacje cześć nie ponieważ e-strona nie udźwignęła logistycznie pasażerów, w konsekwencji była wojna kogutów z tymi co siedzą i tymi co powinni siedzieć
    W drodze z budapesztu do Wrocławia nie było postoju na wc, szybka roszada na dworcu w Katowicach i Krakowie i kolejne przepychanki kto i gdzie ma siedzieć
    Dodatkowo z wc wyciekały fekalia na pokład bo zbiornik nie wytrzymał natężenia
    Wnioski można wysnuć samemu,.
    ZaletyCena i dostepnisc
  • ~paja540 / 2017-07-23 22:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam,nie polecam jazdy Polskim Busem lepiej dopłacić i jechać pociągiem.Jechałem z Gdańska do Warszawy,czas przejazdu 5,5 godziny i tylko dwie przerwy(w sumie 14 minut).Droga powrotna Warszawa -Gdańsk,czas podróży 4,5,żadnej przerwy.Toaleta mała,ciasna-dorosły facet musi przykucnąć żeby się wysikać-katastrofa.Na pietrze parówa,nie ma czym oddychać,na klimę nie ma co liczyć.Ogólnie tragedia,jechałem dwa razy i to był ostatni raz.
  • ~Pasażer / 2017-07-18 12:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem pasażerem przewoźnika Polski Bus, który realizował podróż z Ostrowca Świętokrzyskiego – Warszawy i z Warszawy – Gdańska dnia 13 lipca 2017 roku. Firma nie zwracała uwagi na potrzeby klientów, podchodząc do nich dość nie odpowiedzialnie. Kierowca autobusu Linii P10 z Rzeszowa do Warszawy (planowy przyjazd do Warszawy to 16.15) miał już problemy ze stanem technicznym pojazdu. W okolicach Rzeszowa kierowca wjechał na Bazę Firmy i naprawiał usterki w autobusie. Trwało to ok. kilkunastu minut, następnie w Ostrowcu Świętokrzyskim kierowca przyjął pasażerów do autobusu i nie wyjeżdżając z dworca od razu podjechał zaledwie 100 metrów do bliskiego Warsztatu Samochodowego i nie informując o niczym klientów wyszedł na 35 minut z autobusu. Wiele osób spieszyło się na przesiadkę w Warszawie na inne środki transportu, w tym autobus linii Polski Bus oraz na samolot. Cudem ruszyliśmy nie wiedząc c się stało i czy dojedziemy na miejsce. Okazało się, że w Radomiu kierowca również wyszedł z autobusu, informując tylko niewielu pasażerów o tym, że już dalej nie jedzie. Czekać należy na podmianę. Należało w tym przypadku poinformować wszystkich pasażerów przez mikrofon, że autobus jest posuty i nie jedzie dalej. Kilku Klientów przesiadło się do busa, innej firmy przewozowej. Kierowca firmy Polski Bus poinformował nielicznych, że autobus P1 z Warszawy do Gdańska, który ma planowy wyjazd o 17.30 będzie czekał na swoich pasażerów. Pojechałem więc busem, udało mi się skontaktować z kierowcą lini P1, który nie chciał czekać 30 minut na klientów swoich, powiedział, że skontaktuje się z szefostwem. Kiedy dojechałem na miejsce ok. 18.00 okazało się, że kierowca 15 minut wcześniej odjechał, czyli czekał na swoich pasażerów tylko 15 minut, co zdenerwowało wielu. W Warszawie (Młociny) jest biuro tej Firmy. Moja koleżanka była tam i prosiła ich, aby w jakiś sposób zadziałali w tej sprawie. Pracownik odesłał koleżankę do infolinii, gdzie oczywiście należy płacić prawie 4 zł za minutę połączenia. Zaproponowali jedyni bilet o ok. 22. Nie chcieli od razu oddać kosztów zakupu biletów. Dzisiaj chciałem dokonać zmiany rezerwacji, a na stronie internetowej PolskiegoBusa oczywiście wystąpił błąd! Niektórzy pracownicy tej firmy są bardzo nieodpowiedzialni, nie przejmują się tym, że swoi pasażerowie z ich winy nie mogą dotrzeć do celu. Powinni poczekać te 30 minut na swoich klientów, tym bardziej, że jechali oni też linią PolskiBus. NIE POLECAM TEJ FIRMY! Lepiej zapłacić więcej, niż mieć później problemy z dojazdem do domu, szczególnie w przypadku łączenia dwóch biletów. Najlepiej mieć zapas minimum 2godziny na przesiadkę, bo to im się często zdarza, ze się spóźniają. Poza tym, kiedy porosiłem w biurze PolskiegoBusa na Młocinach o dane kierownika, bo chciałem zgłosić skargę, oczywiście odmówiono mi udzielenia tych informacji.
    ZaletyBrak uwag, jedynie to tanie bilety i komfort podróży
    WadyNie liczą się z pasażerami
    1 rok, kupuje przez internet bilety
  • ~Patrycja / 2017-08-29 09:33
    Ocena: 2.75 / 5
    W przypadku gdy przewoź wykupywany jest za pośrednictwem Polskiego Busa i sa to miejsca u innego przewoznika nie mozna liczyc na jakosc. Mialam okazje sie o tym przekonac podczas podrozy litewskim Eurolines.
    PolskiBus oferuje szeroka siatke polaczen, jednak zwazywszy na powyzsze nie mozemy liczyc na komfort podrozy: opoznienie 4h, slaby kontakt z przewoznikiem w celu ustalenia godziny przybycia autokaru, warunki - przydalby sie ktos do posprzatania.
    Warszawa
  • ~Paulina / 2017-04-24 22:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Wybraliśmy się z chłopakiem na zagraniczną wycieczkę. Najbliższe lotnisko oferujące loty do wybranego przez nas miejsca - Berlin. Zarezerwowaliśmy więc bilety na bus w obie strony, żeby po przylocie nie szukać już kolejnego transportu. Przy czym "zarezerwowaliśmy" to bardzo na wyrost powiedziane, ponieważ fakt, że zakupiliśmy bilety z wyprzedzeniem nie gwarantował niczego. Nawet tego, że kierowca zechce nas wpuścić do autobusu. Bo, jak nam wytłumaczył wybitnie nieuprzejmy i obrażający nas jegomość, on nie wie ile osób bilety zarezerwowało i nie wie czy miejsc w autobusie wystarczy. Jadąc do Berlina PolskiBus podstawił przezornie 2 autokary, ale i tak wejście i zajęcie miejsca graniczyło z cudem, ponieważ kierowcy ewidentnie mieli za złe pasażerom że w ogóle się pojawili. Ale powrót był jeszcze ciekawszy. Pan podjechał autokarem pod lotnisko w Berlinie i poinformował, że zabierze tylko jadących do Łodzi i Warszawy, a pasażerowie do Poznania muszą poczekać bo się nie zmieszczą. Pierwsza myśl - pan żartuje. Przecież często spotyka się ludzi ze specyficznym poczuciem humoru. Ale nie. Pan obrażając mnie i wyśmiewając przy ludziach za pytanie o listę obecności (tak, sprawdzał każdego wsiadającego z wydrukowaną listą, twierdząc równocześnie że nie wie ile miejsc się sprzedało) zignorował wszystkich jadących do Poznania. Zadzwonił do kogoś, kto podjechał później innym busem. Nijak nieoznakowanym. Obaj zgodnie oświadczyli, że ten drugi zawiezie nas do domu, ale niestety droga wydłuży się o ponad godzinę, bo musi wysadzić poprzednich pasażerów. Koniec końców, dotarliśmy do domu nad ranem, z uczuciem ogromnego niesmaku pozostawionym przez przewoźnika. Z całego serca odradzam
    WadyKierowcy bez podstawowych informacji o ilości sprzedanych miejsc, "rezerwacja" która niczego nie gwarantuje, śmieszne opłaty dodatkowe za kupno biletu przez internet
  • ~pAwLaS / 2017-07-13 23:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Jechałem trasą do Zakopanego. Miejsce zarezerwowane a i tak okazało się że każdy siada gdzie chce, trasa 700 km a autokar rodem PRL, bez toalety i smierdzacy spalinami że tylko się zerzygac. Na jednym z postojów na dworcu PKS po zapytaniu kierowcy czy jest gdzieś na dworcu WC usłyszałem że jest ale jak chce tu zostać to mogę iść bo on czekać nie będzie. Jednym słowem TRAGEDIA. Ludzie lejacy do butelek w drodze... Wstyd wstyd wstyd dla takiego przewoźnika.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo obsługi, brak WC na trasie Kołobrzeg Zakopane!! Niby rezerwacja a ich nie ma.
  • ~Piotr / 2017-06-29 23:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz jedziemy z tym przewoźnikiem. Kupiliśmy przez internet bilet z przesiadką. Flixbus z Oslo do Berlina a dalej Polski Bus do Katowic. I od przesiadki są problemy, bo ci, którzy kupili tylko na Polski Bus mają miejscówki, a my nie. Na każdym przystanku musimy sobie szukać innych miejsc, bo okazuje się, że ktoś wsiada i ma rezerwację. Zapytałem kierowcę o co chodzi, to odburknął, że mamy siadać tam, gdzie akurat będzie wolne. Kierowcy niemili, aroganccy. W autokarze ciasno, fotele zbyt blisko siebie i nie ma przerw, żeby rozprostować nogi.
    ZaletyMoże cena
    WadyCała reszta
  • ~Piotr / 2017-08-15 15:13
    Ostatnia podróż (Praga-Gdańsk) to nieustanny, ostry smród miejskiego szaletu w środku autobusu, a na koniec podróży niespodzianka - część bagażów była skąpana w tym co się wylało z - najwyraźniej - uszkodzonej kabiny WC. Ohyda. Polski Bus osiągnął dno, podróż z nimi nie jest już warta żadnych pieniędzy, nawet promocyjnej ceny biletu.
    Zaletyobecnie już żadnych
    WadyTo co napisałem
  • ~przemoch / 2017-09-17 12:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Z bólem serca jestem zmuszony napisać ten post ku przestrodze wszystkim pasażerom tej nierzetelnej i wyjątkowo złej firmy przewozowej jaką stał się PolskiBus. Z usług przewoźnika korzystam od dawna ale po niemiłych doświadczeniach jakie mnie spotkały ostatnie 3 razy z rzędu niestety będę zmuszony zrezygnować. Moje niemiłe przygody zamieszczę poniżej z nadzieją, że oszczędzę komuś w ten sposób nerwów i czasu.

    Pierwsza z trzech felernych przygód miała miejsce 02.09.2017 na trasie Katowice -> Łódź. Byłem służbowo w Katowicach i zabrałem ze sobą swoją dziewczynę. Postanowiliśmy nie wracać od razu do Łodzi tylko zostać do nocy w Katowicach i wrócić busem, który powinien wyjechać z dworca o godzinie 0:50. Dodam, że tamtej nocy było zimno do tego strasznie padało co jeszcze potęgowało uczucie zimna. Udaliśmy się na dworzec o przewidzianej porze ale niestety poza tłumem ludzi, którzy tak samo jak my oczekiwali na busa, nic tam nie było. To był środek nocy a więc informacja na małym dworcu autobusowym była nieczynna. Oczywiście w związku z deszczem i burzami spodziewałem się, że autobus może być zwyczajnie opóźniony, z tym, że od przewoźnika nie dostaliśmy żadnej informacji. Na stronie internetowej Polskibus jest dostępny numer telefonu do “całodobowej” infolinii, jednak nikt nie odbierał telefonu. Kierowcy z pozostałych linii przewoźnika nie posiadali żadnych informacji o opóźnieniu i tylko podawali nam losowe czasy takie jak 20min, 15min itp. Kiedy w końcu około godziny 2:00 udało mi się dodzwonić na infolinię, zostałem poinformowany, że bus zjawi się za około 20min. Zjawił się, o 2:40 czyli niemal 2 godziny od planowanego czasu. Wszyscy zmokli i zmarzli, moja dziewczyna nabawiła się przeziębienia.

    Druga podróż miała miejsce na trasie Poznań -> Łódź w dniu 12.09.2017 o godzinie 13:20. I tutaj bus spóźnił się jedynie 10min ale nie w tym rzecz. Przybyłem na dworzec około godziny 13:15 więc bałem się, że nie zdążę na busa. Zobaczyłem oznaczenie linii P3(czyli ta co na bilecie) i zostałem wpuszczony na pokład mimo że nie powinienem bo jak się potem okazało ten bus nie jechał do Łodzi tylko z Łodzi. Gdy wszedłem na pokład okazało się, że moje miejsce jest zajęte. Wysiadłem więc aby upewnić się czy aby na pewno wsiadłem do dobrego pojazdu. W tym momencie powinienem był pójść na przód autokaru i zobaczyć napis na froncie. Jednak zdecydowałem, że wygodniej będzie zapytać pracownika, który stał obok wejścia (przecież wydawałoby się, że to żaden problem odpowiedzieć tak albo nie na pytanie “czy ten bus jedzie do Łodzi?”) jednak Pan, który stał obok zdaje się nie potrafi pracować z ludźmi i naskoczył na mnie z odpowiedzią (i tutaj cytuję jego słowa) “Do Berlina przez Łódź? Wie pan gdzie jest Berlin a gdzie Łódź?”. Na moje słowa “Nie trzeba tak agresywnie” pan się zbulwersował i zaczął mówić do mnie jaki jestem niewychowany, że go obrażam itp. Trochę tego było ale dokładny opis prześlę w postaci skargi bezpośrednio na tego pana do przewoźnika. Warto tylko dodać, że na moje pytanie o nazwisko usłyszałem (znów cytat) “Pan jest za cienki żeby mnie pytać o nazwisko” co uznałem za przesadę.

    Trzeci incydent miał miejsce wczoraj tj 16.09.2017. PoskiBus kolejny raz mnie zawiódł i nie spełnił żadnego z obiecanych “Szybko Tanio Komfortowo” bo na trasie Kraków -> Łódź czekałem godzinę i 20min na spóźnionego busa, który kosztował mnie 45zł, a wewnątrz czekały na mnie rozwalone siatki na rzeczy oraz niedziałające podstawki pod stopy. Ten punkt nie byłby znaczący (każdemu zdarza się opóźnienie a o stan autokaru dbają także pasażerowie) gdyby nie moje zażenowanie dwoma poprzednimi przejazdami.

    Reasumując, trzy z trzech moich wrześniowych przejazdów PolskimBusem to była seria nerwów, zawodów, porażek i strata czasu, którego nikt mi nie zwróci. Chciałbym tylko, żeby jak najwięcej osób przekonało się, że przewoźnik nie jest godzien zaufania i pieniędzy a pracownicy podchodzą do klienta bez żadnego szacunku. Sam przemieszczam się służbowo pomiędzy polskimi miastami bardzo często i przykro mi, że największa firma przewozowa jest tak bezwartościowa.

    P.S. Jakoś w najbliższych dniach prześlę do Państwa zażalenie na wyżej wymienionego pracownika, który mam nadzieję poniesie konsekwencję za to, że potraktował waszego (byłego) pasażera jak śmiecia.

    P.S.2 Opinię umieszczę na jak największej liczbie portali do tego przeznaczonych. Ku przestrodze.
    ZaletyBogata oferta
    WadyCała reszta
  • ~Radek / 2017-07-18 17:06
    Ocena: 3.50 / 5
    Przejazd Poznań-Berlin, Berlin-Poznań. Brak rezerwacji miejsc biletów zakupionych przez FlixBus (niemiecki partner), zamieszanie związane z szukaniem wolnego fotela. WiFi to ściema - wykrywa, ale nie łączy się. Kierowcy jeżdżą bez nawigacji: pierwszy zgubił się w Berlinie a drugi w Poznaniu - oboje przyznali się że byli w tych miastach po raz pierwszy i potrzebowali pomocy pasażerów, spóźnienie ponad godzinę. Tragedia, nie polecam!
    Zaletycena
    Wadykierowcy, brak rezerwacji miejsc FlixBus, niedziałające WiFi
  • ~Robert / 2017-08-19 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dobry wieczór.linia p 14 z Rzeszowa do Berlina to totalna porażka......70 min spz.....kierowca pali glupa,Wi fi nawet w Polsce nie działa....do du....y z takim przewoźnikiem.
    DZIWNA sprawa z klimatyzacją na górnym pokładzie....nie działa ( w środku solarium;(patologia
    ZaletyBrak
    WadyToaleta...Wi fi
    6 Times use
  • ~Stasiu / 2016-03-25 22:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Wole jeździć Irlandzkim Polskim Busem niż z tymi cebulakami z polskich firm. Stare autobusy, wysokie ceny i buraki za kierownicą, co biletu uprzejmie sprzedać nie potrafią a jeżdżą jakby worki ziemniorów wieźli. W Polskim Busie nigdy mnie takie sytuacje nie spotkały. Wygodne i czyste autobusy, schludni i uprzejmi kierowcy, trasa zawsze bezpiecznie i szybko przejechana.
    ZaletyWszystko na plus
  • ~Sylwia / 2017-08-23 10:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Ściema, kpina, nieprofesjonalizm i brak odpowiedzialności
    PolskiBus, który zaczynał swoją działalność jako przewoźnik konkurencyjny pod względem ceny i komfortu jazdy w stosunku do innych przewoźników ZSZEDŁ NA PSY! Piękne piętrowe autokary, klimatyzacja, gniazdka, wifi, wygodne siedzenia i uśmiechnięta obsługa, a także niezawodność i punktualność to już przeszłość!! Tak bardzo starał się przejąć monopol na terenie Polski podkupując innych przewoźników, że zapomniał o swoich sztandarowych hasłach, którymi zwykł się reklamować. Okazuje się, że jest on TYLKO SPRZEDAWCĄ BILETÓW, natomiast współpracuje z innymi przewoźnikami. w przypadku jakichkolwiek trudności, reklamacji, opóźnień UMYWA RĘCE, tłumacząc się, że jest tylko PLATFORMĄ DO SPRZEDAŻY BILETÓW.

    W naszym przypadku mimo kupionych miesiąc wczesniej biletów na stronie POLSKIEGOBUSA, nie udało nam się odbyć podróży. Na miejscu odjazdu autokaru okazało się, że nie ma dla nas miejsc (mimo okazanego biletu na ten przejazd). Próby skontaktowania się z infolinią podaną na bilecie (numer w sytuacjach awaryjnych) spełzły na niczym. NIKT NIE ODBIERA! Reklamacja wysłana na mail PolskiegoBusa nie została uznana, Polski Bus umył ręce! dowiedzieliśmy się, że TYLKO SPRZEDAŁ NAM BILETY, a zainstaniała sytuacja nie jest ich winą. Mimo zakupu biletów na stronie PolskiegoBusa, mimo przelania pieniędzy na konto PolskiegoBusa, mimo otrzymania biletów z logiem PolskiegoBusa, na którym to bilecie był podany numer infolinii POlskiegoBusa- mimo tego wszystkiego PolskiBus nie ponosi ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRZEJAZD.

    Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM!!! NIE DOŚĆ, ŻE MOŻECIE NIE DOTRZEĆ DO CELU, TO JESZCZE STRACICIE PIENIĄDZE, CZAS I KUPĘ NERWÓW!
    Warszawa
  • ~Sympatyczna / 2017-05-18 22:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem wlasnie w drodze do Kolobrzegu, kierowca jest malo sympatyczny, a do tego nie potrafi wlaczyc klimatyzacji gdzie autokar jest pelen i nie ma czym oddychac.
    WadyNa takie dlugie podroze powinny byc autokary z mozliwoscia naladowania telefonu itp.
  • ~Tanecznica / 2017-07-25 12:26
    Ocena: 3.33 / 5
    Planowalam podroz z Wroclawia do Krakowa. Chcialam zmienic rezerwacje na inna godzine ale nagle strona internetowa stala sie niedostepna i mimo ze pobrali piemiadze ( za zmiane rezerwacji- dodatkowo 4 zl) nie otrzymalam potwierdzenia rezerwacji w zwiazku z czym nie pojechalam do Krakowa i musialam zmienic wszystkie moje plany (odwolac wizyte u lekarza, spotkanie z adwokatem) Idac za komunikatem na stronie p. busa zadzwonilam na infolinie . Nie mialam swiadomosci, ze rozmowa trwa tak dlugo i teraz zaplace jak za woly. Nigdy wiecej! W dobe po wyslaniu interwencyjnego maila nie mam odowiedzi. Zadnej! Jade jutro pociagiem.
    Zaletyniska cena
    Wadynierzetelnosc obslugi
    Od ubieglego roku
  • ~Tuś / 2017-08-29 21:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróż z Bydgoszczy do Wrocławia- porażka. Kierowca nieuprzejmy, wręcz niegrzeczny i opryskliwy. Klimatyzacja działała jakby chciała a nie mogła. Zaduch i brzydki zapach. Z powrotem podróż nie lepsza, nie dość, że autobus spóźniony, to jeszcze włączone ogrzewanie, a mamy sierpień. Miało zostać wyłączone na prośbę pasażerów, ale został tylko włączony nawiew, który zaraz przestał chłodzić, zatem sauna na całego. Wspolpodroznych sie nie wybiera, ale w obie strony wioska aż boli, walajace się puszki po piwie i kubki po kawie. Wiele lat jako studentka jeździłam polskim busem i było ok, ale teraz, kiedy po latach zdecydowałam się po raz kolejny skorzystać z ich usług jestem mega zawiedziona i wściekła. Syf i malaria, aż mi szkoda pieniędzy, jakie zapłaciłam za bilet.Z całego serca nie polecam.
    ZaletyJ.w
    WadyJ.w
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4711
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2863
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 258
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799