Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartek / 2017-09-17 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Polski Bus przywłaszcza pieniądze klientów. Pobiera opłaty i nie wywiązuje się z umowy. Zdarzyło się, że autobus nie przyjechał (nie to, że się spóźnił ale w ogóle nie przyjechał) a mimo to firma nie chcę zwrócić pieniędzy. Odmówiła powtórnej reklamacji. Co gorsza postępuje nie fair zarzucając, że Polski Bus nie odpowiada za przewozy pośredników i że należy u nich egzekwować reklamację. Mimo iż pośrednik nie jest stroną umowy. To tak jakby z reklamacją butów kazać iść do ich producenta, bo my (sklep) za wadę nie odpowiadamy. To są działania bezprawne.

    Wady:
    - przywłaszcza pieniądze za niezrealizowane kursy (gdy bus nie przyjedzie)
    - brak możliwości zakupu biletu u kierowcy
    - brak komunikacji, życzą sobie blisko 4zl/min rozmowy z konsultantem na infolinii
    - numery tel w sprawach opóźnien nigdy nie działają. Są wyłączone
    - brak pomocy ze strony kierowców w kwestii bagaży
    - wifi zwykle nie działa, a jak działa to jak krew z nosa. Nie da się z tego korzystać

    Odradzam firmę BP tour współpracujacą z Polski Bus. Są niepoważni, zakłamani, zaprzeczają faktom, komunikacja z nimi jest fatalna. Zaprzeczają sytuacjom, które de facto miały miejsce (bus nie przyjechał i nie zrealizował kursu), twierdząc, że było zupełnie odwrotnie. Zakłamanie w BP tour nie ma granic.

    Zaletybrak
    Wady- przywłaszcza pieniądze za niezrealizowane kursy (gdy bus nie przyjedzie)
    - brak możliwości zakupu biletu u kierowcy
    - opóźnienia na porządku dziennym
    - brak komunikacji, życzą sobie blisko 4zl/min rozmowy z konsultantem na infolinii
    - numery tel w sprawach opóźnien nigdy nie działają. Są wyłączone
    - brak pomocy ze strony kierowców w kwestii bagaży
    - wifi zwykle nie działa, a jak działa to jak krew z nosa. Nie da się z tego korzystać
    kilkukrotnie
  • ~Bernadetta / 2017-09-29 21:01
    Ocena: 3.50 / 5
    Podroz z Warszawy do Rzeszowa 29.09.17, kierowca mega niemily i arogancki doslownie od samego poczatku. Po 2 godzinach podrozy przestala dzialac klimatyzacja w autobusie. Pasazerowie na górnym pokladzie nie mieli doslownie czym oddychac! Zostalo to zgloszone kierowcy ktory tlumaczyl, ze temperatura jest ustawiona "automatycznie" na 24 stopnie i nie jest w stanie tego zmienic, podczas gdy przy wyjezdzie z Warszawy byla ona o wiele nizsza.Zmiana kierowców i nagle temerature mozna bylo obnizyc.Ten pan kompletnie nie nadaje sie do pracy z ludzmi!!! Niszczy renome firmy!!! Niekompetencja czy zlosliwosc??? Mysle jednak ze to drugie!!!
  • ~buraki / 2016-02-08 21:17
    Ocena: 4.00 / 5
    Autokar ok, kierowca ok, trasa ok, cena ok, ale ci ludzie?! Skąd oni ich wiozą? Z obory do obory? Filmik z teleofnu, muzyczka z yutube też z telefonu. chyba słuchawki jeszcze polski Bus powinien rozdawać.
    Zaletyautokar czysty, nowy, szybki, sprawny
    Wadywspółpasażerowie
  • ~Byla klientka / 2017-07-29 21:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Kiedyś i ceny i jakość była na niezłym poziomie. Teraz tragedia. Spóźnienia, niemiła obsługa, brud. Rezerwacja miejsc to fikcja. Kierowcy się nie interesują. Każdy siada gdzie popadnie. Nie wiem po co płaciłam dodatkowo za miejsce. Zależało mi na wygodzie bo mój facet wysoki jest. Ostatni przejazd to dwie godziny spóźnienia autobusu i ingormacja kierowcy, ze jeśli się uda to wszyscy wsiadziemy bo to inny autobus i miejsc nieco mniej. Porazka po prostu.
    ZaletyBrak
    WadyKomfort jazdy, spóźnienia, brak zainteresowania kierowcy sytuacją na "pokładzie", brud
    7 lat
  • ~Damian / 2017-09-06 11:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna obsługa, brak możliwości płacenia gotówką, nie miła obsługa.. co jeszcze? Brak profesjonalizmu nie pozwala do rozwijania biznesu.
    ZaletyCeny
    WadyObsluga
  • ~Daniel / 2017-09-20 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Przez ich sprzedaż internetowa straciłem pracę. Autobus był pusty a ja jechałem na lotnisko, pan pyta się o numer a ja, że chce kupić. Powiedział że nie ma szans i wyprofilowane mnie z autobusu. Skutkiem czego nie dostałem się na samolot i straciłem pracę. Nigdy więcej!
  • ~dorotka / 2017-06-08 15:55
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam
    Widać, że większość z Państwa miała dużego pecha, ja regularnie dwa razy w miesiącu korzystam z Polskiego Busa i tylko raz bus miał opóźnienie ale tylko dlatego że wcześniej na S8 był wypadek. Z polskiego busa korzystam od 2015 roku i jeszcze mi się niezdarzyło aby kierowcy byli nie uprzejmi lub nie sympatyczni. Jedynie to mam tylko zastrzeżenia do miejsca na nogi między siedzeniami, ale ponieważ od 1.06. została wprowadzona rezerwacja miejsc to dla mnie już ten problem zniknął bo można zarezerwować miejsce z dodatkową przestrzenią na nogi.
    Pozdrawiam
    Dorota
  • ~Grzegorz / 2017-10-03 18:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Tanie bilety to duży plus, jak i dużo połączeń w różne miejsca. Co do wygody to katastrofa, fotele są bardzo niewygodne i nie wszystkie da się ustawić bo są zepsute. Poza tym bardzo mało miejsca. Zdarzają się nie uprzejmi kierowcy jakby pracowali za karę. Każdy może zabrać sobie masz bagaż bo nie są w żaden sposób opisane i pilnowane i napewno nikt za bagaże nie odpowiada. Raczej już nie skorzystam.
  • ~hux / 2017-07-22 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca w ramach protestu przeciwko kierownictwu zatrzymał autobus na 45min na granicy + opóźnienie niezależne od tego wyniosło około 30min (a nie było ku temu żadnych powodów drogowych, więc kierownictwo najzwyczajniej w świecie fałszuje czas przejazdów na stronie).

    Kierowca był nieuprzejmy, wielu pasażerów pytało czy można włączyć klimę lub nawiew - nie można / jest zepsuta.
    Proszę sobie wyobrazić skalę smrodu, duchoty i gorąca, która panowała w efekcie na górnym pokładzie w środku lata.
    Zalety- rezerwacja miejsc
    - gniazdka
    Wady- wifi działa tylko momentami i tylko w Polsce - czyli wtedy, kiedy już nie jest nikomu do niczego potrzebne
    - zawsze jest opóźnienie
    to mój 5ty albo 6ty przejazd - i na pewno ostatni
  • ~Irek / 2017-09-14 19:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorzej niż tragicznie... Kierowcy opryskliwi, na jakiekolwiek zadane pytanie odpowiadają warcząc. Postój w trasie jest chyba tylko dla nich bo nie informują o tym kompletnie i zostawiają pojazd na zapalonym silniku.. Do tego opóźnienia godzinne to norma... ostatni raz podróżowałem i nie polecam.
    Rzeszów
  • ~Izabela / 2017-09-15 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam 2 bilety tam i z powrotem na trasie Wrocław-Warszawa na 19.08. Autobus wyjechał prawie punktualnie bo z 10 minutowym opóźnieniem bo kierowca byl sam i wpuszczał a ludziom powiedział ze sami maja powkładać bagaże. o godz 8.55 zjechaliśmy na parking niedaleko łodzi kierowca powiedział ze mamy 10 minut przerwę. po 20 minutach jednak poinformował że autobus nie pojedzie dalej bo jest awaria ale zostanie podstawiony następny który wyjechał już 15 minut temu warszawy i jest już w drodze.dziwne to było że tak szybko juz wyjechał ale skoro tak kierowca powiedzial to ok i mial byc za godzine. po godzinie czasu usłyszeliśmy od niego ze jest w drodze jedzie. po 1godz i 40 minut ze dopiero wyjechał 40 minut temu bo nie bylo kierowcy i musieli kogos poszukac. to jak to jest ze informuje od razu ze juz jedzie a po godzinie i 40 minutach ze on nie dawno wyjechal. ja nie jechalam na wycieszke tylko w konkretnym celu. specialnie wzielam wolne w pracy urlop i bylam umowiona w klinice na 12.30. co to za kierowca ze wprowadza ludzi caly czas w blad jeszcze dzwoni do kogos i sie smieje ze ludzie go atakuja to chyba cos jest nie tak po ponad 2 godz przyjechal autobus. ale zanim wszyscy sie tez przepakowali to tez cas to zajelo . zadzwonił moj narzeczony na infolinie i usłyszelismy ze taka sytuacje trzeba sobie zaplanowac to chyba jakies kpiny. prosilismy o zmiane rezerwcji na powrotny autobus z godziny 15 na 17 to usłuszelismy ze musimy doplacic 5 zł za oplate manipulacyjna i wysłac to meilowo. nie zdazylam na czas wizyte i na 15 godz na autobus tez. przesunelismy rezerwacje i okazalo sie ze musimy doplacic nie 5 zł tylko 32 zł. to jak to wkoncu jest ze z 5 zrobilo sie 32 zł.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    marcinowice
  • ~Justyna / 2017-09-03 18:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowcy poniżej poziomu, nieuprzejmi, niepomocni. Autobusy są brudne, zwłaszcza toalety. Półgodzinne spóźnienia to norma. Walka o miejsce, bo połowa pasażerów ma nr fotela na bilecie, a druga połowa nie. Słabe wifi, które po przekroczeniu granicy nie działa.
    WadyObsługa
  • ~Karolina / 2017-09-10 21:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Zakupiłam 2 bilety 31.sierpnia 2017 roku z wyprzedzeniem 2-tygodniowym na podróż z Krakowa do Wrocławia na 17.09.2017. Dopłaciłam za miejsca z przodu. Kwota łączna 57 zł. PRZEPADŁO!!!. Brak potwierdzenia rezerwacji, brak biletów, brak odpowiedzi na 3 e-maile w tej sprawie i brak połączenia z infolinią podaną na stronie. Czuję się oszukana, zignorowana i okradziona. Pozostało zakupić bilety na PKP.
    Podróżowałam dwukrotnie na trasie Wrocław- Kraków, Kraków- Wrocław. Wygodnie i komfortowo ale z opóźnieniem. Zaufałam po raz trzeci i chyba ostatni gdyż pobrano pieniądze i nie udostępniono biletów.
  • ~Karolw / 2016-04-17 20:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciągłe opóźnienia, bezczelni kierowcy! Trasa Toruń-Warszawa, 14.04.2016, wyjazd miał być o 18.00, był o 18.40, przyjazd do Warszawy opóźniony o 35 min. Wracam do Torunia 17.04.2016 o godz. 8.30. Do autobusu na 2 min przed odjazdem podbiega zdyszany Pan z walizką, na pytanie "Czy to autobus do Wrocławia?" kierowca odpowiada: "A nie umiesz czytać?!" Pomijając treść odpowiedzi, kierowca nie miał prawa zwrócić się do niego na "ty". Nawet gdyby ten Pan czytać umiał, nie miał szans zobaczyć wyświetlacz, gdyż dwa autobusy stały jeden za drugim. Tego dnia przyjazd do Torunia był opóźniony o 15 min. Wcześniej PolskimBusem jechałem w lutym, Warszawa-Zakopane, wyjazd z Warszawy opóźniony o 55 min i żadnej informacji, czy kurs w ogóle się odbędzie. Czekałem z innymi pasażerami do północy na mrozie. 3 podróże i 3 razy opóźnienie, to nie może być przypadek.
  • ~kati / 2016-04-08 13:12
    Ocena: 3.00 / 5
    w kasie ogromnna pomyłka
    Zaletydość szybko pokonuje trasę
    Wadynie kompetentne osoby w kasie
    korzystałam 2 razy
  • ~Krystian / 2016-04-12 11:20
    Ocena: 3.67 / 5
    Jeżdże bo muszę. Nie mam innego normalnego połączenia na trasie krórą poruszam się dośc często. Alternatywą sa śmierdzące i rozpadające się busy których kierowcy chcą mnie zabić wyprzedzając na trzeciego. W polskimbusie wkurza mnie zachowanie innych pasażerów i brak zainteresowania kierowcy tym tematem. Zawsze ktos wpycha sie w kolejke, nie da się spokojnie odłożyć bagażu w bagazniku i wejść bo sie motłoch pcha. Zawsze zostaje Ci wtedy miejsce obok jakiegoś dziada albo spoconego grubasa zajmującego połowę twojego miejsca.
    ZaletyTanio, szybko
    WadyMotłoch
  • ~Lucy / 2016-02-20 23:32
    Ocena: 3.75 / 5
    TRagedia! Kierowca jest takim gburem, że aż sie nieprzyjemnie zrobiło na wejściu. Całą podróż ratuje tylko, że byli o czasie.
    Zaletyo czasie
    Wadybrak kultury kierowcy
  • ~Lukasz / 2017-06-11 04:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Nieprofesjonalna, wręcz chamska obsługa. Brak poszanowania klienta.
    ZaletyJeździ.
    WadyPracownicy.
    Malo miejsca.
  • ~M / 2017-09-09 10:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Siedem wstawionych panienek przez 5 godzin wrzeszczało, piszczało i śpiewało. Mimo zwracanej uwagi nie uspokoiły się. Kierowca nie zareagował w żaden sposób. Po prostu żenada. Dodatkowo standardowe opóźnienie na trasie Warszawa - Gdańsk.
    Lubiłam jeździć polskim ze względu na ceny, ale warunki coraz częściej są okropne.
  • ~maro / 2017-05-10 16:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Po prostu dobrze.

    Kiedyś dawali przekąski i internet działał. Reszta w zasadzie została.
    Zaletypunktualność, brak masy przystanków po drodze, czysto, bardzo często przybycie przed czasem, wygodne siedzenia
    Wadyzimno mimo uwag kierowcy, brak gniazdek z prądem w pewnych miejscach, wifi to fikcja - nie działa ( trzykrotnie jechałem) niewygodnie się śpi, temperatura w autobusie (zazwyczaj albo za zimno, gorąco)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4711
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2863
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 258
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799