Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Babcia / 2017-01-23 10:01
    Ocena: 3.75 / 5
    Podróżuję Polskim Busem od samego początku tj od 2011r. Najczęściej na trasie do wnuka :) ... Katowice -Warszawa. Pierwsze 2-3 lata to była przyjemność, naprawdę bez zastrzeżeń ale już od dłuższego czasu zachowanie kierowców i obsługi staje się po prostu żenujące. Nie jestem osobą roszczeniową i wymagającą ale odmowa starszej osobie włożenia do luku bagażowego walizki tłumacząc to tym, że bagaże są ciężkie i ile to kg musieli by załadować , niegrzeczne odpowiedzi na uwagi pasażerów dot. stanu wc czy braków mydła, papieru toaletowego .... znowu mamy tłumaczenie w niewybrednych słowach że kierowca nie jest od toalet tylko od prowadzenia pojazdu i wiele innych gburowatych zachowań. Ktoś wypowiadał się na temat komfortu jazdy ... no cóż ... takie warunki są w autokarach więc wybór tego środka transportu zależy od nas samych. Zaczynają się problemy zwłaszcza w okresach zimowych z zachowaniem odpowiedniej temperatury (cyrkulacja powietrza) i tutaj się zgadzam z przedmówcami . Z doświadczenia wiem że zimą muszę zabierać ciepły pled i ubierać się na cebulkę w zależności od tego w jakiej części autokaru siedzę. Mam nadzieję że z problemami technicznymi zarząd sobie poradzi ale czy poradzi sobie z niesympatyczną obsługą, która zdarza się niestety coraz częściej ?.
  • ~Beata / 2017-04-27 07:30
    Ocena: 2.50 / 5
    21.04 linia Gdańsk-Praga spóźnienie we Wrocławiu minimalne, natomiast przed wjazdem do Czech 45 minut nieplanowanego postoju. Rozumiem że kierowca musi odpocząć ale jeśli tak jest to należy to liczyć do czasu przejazdu. Po wjeździe do Czech z powodu rzekomych objazdów pojechaliśmy taką trasą że w Pradze byliśmy 15.10 zamiast 12.50. Koszmar! W drodze powrotnej 23.04 powrót opóźnił się znowu ale tylko o postój na odpoczynek kierowcy. Tragedia. Może i tanio ale nie szybko i nie komfortowo.
    W sprawie opóźnień zero informacji dla pasażerów!!
    WadyBrak informacji dla pasażerów i szanowania cudzego czasu.
  • ~Bogdan / 2017-05-11 06:10
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu wczorajszym miałem zaplanowany przejazd autobusem Polskiego Busa na linii Krynica Zdrój- Kraków o godz. 7.40. Autobus odjechał z przeszło 2 godzinnym opóżnieniem. Informację o fakcie iż odjazd bedzie opóżniony otrzymałem o godz. 10.05. Sytuacja spowodowała przeszło dwugodzinne oczekiwanie na przystanku w dosyć niekomfortowych warunkach- niska temperatura. Miałem przesiadkę w Krakowie na inne połączenie oczywiście nie zdążyłem, brak możliwości przebukowania biletu na inną godzinę. Coraz gorszy standard obsługi pasażerów- kierowca nawet nie potrafił przeprosić za zaistniałą sytuację, jazda bardzo chaotyczna- co chwilę ostre hamowanie jakby wiózł kartofle. Następnym razem zastanowię się czy korzystać z usług tej firmy.
  • ~Katarzyna / 2017-09-02 02:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystalam z wielu przewoźników słowackich, czeskich, austriackich, niemieckich a nawet ukraińskich i nigdy nie spotkało mnie cos takiego co co działo sie na dworcu w Krakowie. Na polskiego busa do Gdańska w środku nocy wszyscy czekali 1,5 godziny. Zamiast o 23:30 autokar przyjechał o 1:00 jednak nie czerwony, wygodny z wifi ale zastępczy - mniejszy, niekomfortowy na tak daleka trasę. Ale to jeszcze mozna wybaczyć. Problem logistyczny został rozwiązany podstawieniem zastępczego autokaru. Problem w tym, ze w tym samym czasie podjechał autokar Polskiego Busu i nikt nie był wstanie poinformować klientów do którego autokaru maja wsiadać. Nie mozna wybaczyć a nawet pominąć zachowania załogi Polskiego Busu. Totalna dezorientacja i brak komunikacji z oczekującym tłumem. Chciałabym napisać, ze Panowie byli jedynie bezczelni ale to za mało powiedziane. Traktowali swoich klientów jak bydło, byli aroganccy i nie mozna było uzyskać spójnej informacji, który z autokarów jedzie do Gdańska. Ja rozumiem, ze spóźnienie, ze środek nocy i zmęczenie ale takiego traktowania i zachowania w stosunku do klientów, którzy zapłacili za swoje miejsca a pozniej byli traktowani jak motłoch i nie mogli uzyskać żadnej informacji mimo spokojnych prób komunikacji - to czyste chamstwo i mysle ze wszystkie 50 osób biorących udział w tej sytuacji moze sie pod tym podpisać i juz nigdy więcej nie skorzystać z usług tego przewoźnika.
    Zaletytotalny brak , nigdy więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika
  • ~Kathy / 2016-01-31 17:38
    Ocena: 4.75 / 5
    Fajna alternatywa jak ktoś nie chce płacić 130 zł za PKP. Szybko i na miejsce.
    Zaletyszybko, dużo kursów
  • ~Kinga / 2016-09-14 23:01
    Ocena: 4.75 / 5
    Wszystko super lecz bardzo brakuje późniejszych kursów na trasie Warszawa-Lublin
    ZaletyWygoda, obsługa, poziom cen
    WadyBrak późnych kursów Warszawa-Lublin
  • ~Lisica / 2017-07-22 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.Możliwość rezerwacji miejsc to iluzja. Dziś na dwa miejsca przypadło sześć osób. Kierowca bardzo nieuprzejmy, nakrzyczał na starszą Panią, która nie miała na bilecie numerku miejsca a i tak każdy siadal gdzie chce. Odjazd opóźniony...Ciasno.Nie wiem czy jest sens pisać dalej. Nie polecam.
    ZaletyToaleta. Nic więcej.
    WadyWszystko inne.
  • ~Miastowy / 2016-09-08 19:37
    Mimo, ze cześciej podróżowałem po Polsce samochodem od pewnego czasu musiałem skorzystać z usług lokalnych przewodników takich jak PKP oraz polski bus. Jesli chodzi o standard i czystość to jest ok, ale wygoda jest juz taka sobie. Na środku wieje głownie w okolicy kolan i pasa, czasami mam wrażenie ze mam mokre spodnie, ale to chyba taka iluzja, żebym nie mógł zasnąć w czasie jazdy i wysiadł na swoim przystanku. TOALETY-PORAŻKA. Niedość, że małe, chyba dla karłów, to jeszcze trzęsie jak w samolocie albo i lepiej. Jak autobus wchodzi w zakręt, ty razem z nim lecisz na ścianę w klaustrofobicznej toalecie. Zeby sie wysikac trzeba usiąść, aczkolwiek tak telepie, ze jeszcze ani razu mi sie nie udało...czystość wc także rożna. Za to czystość foteli i okolicy jest w porządku. Co do kierowców to nie miałem okazji rozmawiać, ale jeden wydawał sie sympatyczny. Opoźnienia także sie zdarzają na trasie warszawa torun ale ok 10min jest do wytrzymania. Podczas częstszych podrozy wkrada sie monotonia, i jest trochę niewygodnie jesli chodzi o nogi. Jesli czyta to ktoś z pracownikow polskiego busa: zróbcie cos z tymi toaletami bo to naprawdę duże utrudnienie. Mysle ze wielu ma ten problem bo pytałem tylko to dosyć intymna sprawa dla niektórych osob.
    ZaletyCzasami przyjemnie kołysze w trakcie jazdy, dojazd z punktu a do punktu b, wyglad, czystość
    WadyMALUTKIE TOALETY, W KTORYCH TRZĘSIE I RZUCA NA BOKI, ZE NIE MOZNA SIE WYSIKAC, ZŁE ROZMIESZCZENIE URZĄDZEŃ A/C (klimatyzacji)
  • ~Nicka / 2017-07-25 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    To skandal !!!!Kierowca w dniu dzisiejszemu tzn.25.07.2017 próbuje nas żywcem zamrozić na trasie Łódź -Wrocław !!!Wlaczyl nawiew na maksa -6 pasażerów prosiło aby go wyłączył to on z premedytacja ten nawiew jeszcze mocniej podkręcił aby wszystkim pasażerom było zimno.Bede chora tak jak i inni pasażerowie !!!Ludzie w tym autobusie siedzą w kurtkach i marzną w kapturach.Rzadam odszkodowania za ten kurs!!!!Takich kierowców sadystów i psychopatów należy zwalniać w trybie natychmiastowym !!!!
  • ~Omega / 2017-09-28 09:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Moim zdaniem jakość świadczonych usług mocno spadła przez ostatnie 1-2 lata. Szczególnie biorąc pod uwagę kulturę osobistą kierowców. Panowie, to dzięki pasażerom macie pracę. Dyskusji podlega, czy jesteście należycie opłacani i traktowani przez pracodawcę czy też nie, ale jeżeli Wam coś nie odpowiada, to złóżcie wypowiedzenie, a nie wyżywajcie się na ludziach. 28.09.2017 Praga ( 0.30 ) Katowice ( 6.30 ). Dwóch chamskich Panów kierowców, jeden siwy tęgi, drugi szczuplejszy. Już w Pradze przy wsiadaniu głupie odzywki, walenie do pasażerów na "ty", "co ty liczyć do trzech nie umiesz", "ale ma walizkę, większa od niej hehe", "nie gadam inglisz tylko polisz bo tu je polska" - do każdego właściwie jakaś odzywka albo komentarz, w ich mniemaniu dowcipny. Po 20 minutowej pauzie na stacji BP przy A1 - "wszyscy już przyleźli? a ja wiem? jak się który k...wa spóźni to już stąd blisko mają nie? hehe"
    ZaletyCena biletu
    Względny komfort podróżowania
    WadyCzęsto chamska i prostacka obsługa
  • ~Pasazer / 2017-04-19 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jadę polskim busem do Warszawy. To jakis koszmar! Kierowca niemiły, w busie ktoś gazami zanieczyszcza powietrze, ludzie rozmawiają przez telefony drżąc mordy i to dosłownie, smród niesamowity, na miejscu, gdzie siedzę jest popsuty fotel. Koszmar jednym słowem!!! Jakbym wiedziała, ze zapłacę 30zl za przejazd takim czymś w życiu bym się nie zgodziła. Pierwszy i ostatni raz!
    Pierwszy raz, 61zl za dwie osoby
  • ~pasażerka / 2017-05-13 16:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Weekend majowy. Sprzedano więcej biletów niz miejsc. Podstawione autobusy nie spełniały wymogów oferowanych przez PolskiBus, spóźnienia i nieuprzejmość kierowców. Wysłałam obszerna reklamację w tej sprawie i dostałam bardzo lakoniczną odpowiedź. Pani, która mi odpisywała ma problem z czytaniem ze zrozumieniem. Trzeba się za nich zabrać bo totalnie lekceważą klientów....
    ZaletyStosunkowo tanie bilety
    Wadypodstawowa wada w której zawiera się wszystko to fakt,że nie spełniają prawie żadnego z oczekiwań o których tak szeroko się rozpisują....
    3 lata
  • ~Ryszard / 2016-10-17 11:53
    Ocena: 2.50 / 5
    W tak ciasnym autokarze jeszcze nie podróżowałem. Przy wzroście 1,76 trzeba na siłę wciskać się między fotele. Podróżowanie w takich warunkach 5-6 godzin to tragedia. PolskiBus powinien odszkodowania płacić. Przy wyjeździe z Warszawy chaos przy wsiadaniu. W efekcie opóźnienie na starcie. Powiększa to brak numerowanych miejsc. Robi się wyścig - kto pierwszy ten lepszy. O tym by para usiadła obok, szczególnie na kolejnym przystanku, nie ma mowy. Załadunek i odbiór bagażu to również jeden wielki chaos. Nie polecam. Nawet gdybym miał pojechać za 1 zł - nigdy więcej.
    ZaletyIlość połączeń
    WadyBardzo ciasno, kiepska i chaotyczna obsługa, brak numerowanych miejsc
    Pierwszy i ostatni raz w PolskimBusie
  • ~Xd / 2017-03-12 18:39
    Ocena: 1.25 / 5
    po raz kolejny sytuacja się powtarza, przystanek przy ul. Żytniej w Kielcach, bus w kierunku Warszawy opóźniony 20min.,mimo rezerwacji dwóch miejsc obok siebie nie ma możliwości siedzenie tak jak pasażer sobie życzył, niemiła obsługa- cwaniackie zachowanie kierowcy, totalny brak kultury i porządku jeśli chodzi o pakowanie bagaży,z wielką niechęcią rozmowa i udzielanie informacji na temat opóźnienia . Przede wszystkim zero informacji o opóźneniu drogą mailową .
  • ~Agata / 2017-08-25 21:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowcy autobusu bardzo uprzejmi, informują o postoju i jak długo będzie przerwa. Natomiast jazda na piętrze koszmarna. Klimatyzacja ledwo działa, okna zaparowane, WiFi nie działa (przynajmniej mi). Kierowca na autostradzie jedzie 100km/h w związku z czym na gorze wszystko trzeszczy i podskakuje, co wzbudza strach. Nie polecam jazdy na górnym pokładzie. Jeżeli Jeszce skuszę się na jazdę polskim busem to na pewno nie na piętrze. Jest to moja pierwsza jazda tym przewoźnikiem i szczerze mówiąc to reklamują się bardzo dobrze, ale rzeczywistość odbiega od ogólnie reklamowanego komfortu. Ogólne wrażenia nie są za dobre.
  • ~ala / 2017-05-24 10:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Zakupiłam trzy bilety,wydrukowano mi je na jednej rezerwacji i nie miałam szans już tego zmienić chociaż jedna osoba nie mogła pojechać z powodu choroby.Do wyjazdu zostało jeszcze parę dni więc tylko trochę dobrej woli. Anulacja całości tylko to wchodziło w grę a biletów już nie było więc nic nie mogłam zrobić. Straciłam 120 zł.Nigdzie w regulaminie nie ma opisu takiej sytuacji do czego obsługa się przyznała. Korespondencja całkowicie traktująca mnie z góry.
    Zaznaczam,do głowy mi nie przyszło,że kupując trzy bilety dostanę jedną rezerwację i nie będę mogła anulować jednego biletu. Nie kupowałam biletu grupowego. To tak jakby iść do kina i dostać zamiast trzech biletów jedną rezerwację.
    Piszę to aby ostrzec innych. Bo Polski Bus nie określa takiej sytuacji.
  • ~Aleksandra / 2017-07-11 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Częste opóźnienia to norma dla polskibus.
    Chyba, że obsługa polskiegobusa widzi, że osoba wchodząca na pokład potrzebuje niedługiej chwili, by potwierdzić rezerwację telefonicznie - wtedy taki wyluzowany kierowca nagle zaczyna się bardzo spieszyć i zachowuje się jak najbardziej ordynarny cham. Taką właśnie sytuację miałam dwa dni temu. Kupiłam bilet relacji Toruń-Warszawa i więcej już na mnie nie ta firma nie zarobi.
    Wadychamska obsługa
  • ~Anna / 2017-08-07 21:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Szanowni Państwo,

    Jechałam autobusem z Katowic do Warszawy, dzisiaj o 3.40. Specjalnie zakupiłam dwa bilety oznaczone danym miejscem, dopłacając po 5 zł za bilet, żeby mieć dogodne miejsce i obok osoby, z którą podróżowałam. Kiedy wsiadłam do autobusu usłyszałam od pasażerów, że kierowca każe siadać, gdzie są wolne miejsca. Byłam zdziwiona, że polski bus wprowadził rezerwację na konkretne miejscówki, a w autobusie nie jest to przestrzegane i ludzie dostosowywali się do polecenia kierowcy "siadać, gdzie wolne". Skoro specjalnie dopłacam, żeby wybrać dwa konkretne miejsca tto dlaczego potem przychodzę do autobusu i mam siadać, gdzie wolne? Czuję, że polski bus bierze dodatkowe opłaty za miejscówki, a w ogóle tego nie gwarantuje. Szkoda, że przewoźnik działa w taki sposób. No nic, pozostanie przerzucenie się na podróżowanie autem, bo mam dość rozczarowań..

  • ~Arczi / 2016-04-18 17:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Zgadza sie kierowcy to buraki ile razy bym nie jechal srednio od 3 do 5 razy na czerwonym swietle pozniej sie dziwia ze wypadki maja
    ZaletyNiskie ceny w porownaniu z pkp szybki przejazd
    WadyKierowcy to idioci i panicze
    7 lat
  • ~Atilla / 2017-05-01 20:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostatnia podróż do Budapesztu 29.04.2017 to jakieś nieporozumienie. Na dworcu w Radomiu czekało kilkanaście osób. Planowany odjazd 9:45. Autokar podjechał spóźniony o ok. godzinę. Kierowca oznajmił, że zabiera tylko 3 osoby bo nie ma miejsc, ale za nim jadą jeszcze 2 wynajęte autokary z Polonusa, Tamte też okazały się pełne - kierowcy nie mieli żadnych informacji, że po drodze z Warszawy ktoś będzie jeszcze wsiadał. Kilka osób zdołało wsiąść ale dla wszystkich miejsca nie wystarczyło i zostały na dworcu. Dodatkowo panowie z Polonusa pierwszy raz jechali tą trasą bo o wyjeździe dowiedzieli się rano. Na miejsce dotarliśmy z 4 godzinnym opóźnieniem. Z tego co wiem w Warszawie też nie wszyscy wsiedli. Polski bus kpi sobie z ludzi, informacja zerowa, chamscy kierowcy używający rynsztokowego języka, syf, kiła i malaria. NIGDY WIĘCEJ NIE POJADĘ Z TĄ "FIRMĄ"
    ZaletyBrak
    WadyDnia by mi zabrakło.
    140zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4711
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2863
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 258
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799