Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus

Ocena na podstawie 174 opinii

2.18 / 5

  • Wygoda
    1.67
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.60
  • Poziom cen
    2.93

Dodaj własną opinię »

Opinie

Sortuj wg: daty | oceny | przydatności opinii
strona 1 z 18
  • / 2017-09-21 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia....linia p14 i p16 do Berlina to istna tragedia....wi fi nie działa w Polsce bo w Niemcach nigdy nie działało no i ta cholerna mała patologiczna toaleta..zalamka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    6 Times use
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-20 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. 08.09.2017 kupione bilety na trase Wrocław-Katowice. Godzina odjazdu 6:30. Byliśmy z narzeczonym w miejscu odjazdu o 6:05. Czekaliśmy do godziny 6:50, ale się niedoczekaliśmy. Jak i 10 innych osób... po dodzwonieniu się na infolinię, Pan oznajmił że autobus odjechał o 6:30, ale możliwe że podstawiony był autobus zastępczy o czym oczywiście nie zostaliśmy poinformowani, a autobus ten nie był nawet odpowiednio oznaczony. Z wypowiedzi "przemiłego" Pana z infolinii można było wywnioskować że powinniśmy chodzić od autobusu do autobusu i pytać kierowców czy przypadkiem to nie oni podjechali w zastępstwie. W ten sposób straciliśmy pieniądze i prawie spóźniliśmy się na samolot.
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-20 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Przez ich sprzedaż internetowa straciłem pracę. Autobus był pusty a ja jechałem na lotnisko, pan pyta się o numer a ja, że chce kupić. Powiedział że nie ma szans i wyprofilowane mnie z autobusu. Skutkiem czego nie dostałem się na samolot i straciłem pracę. Nigdy więcej!
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-17 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Polski Bus przywłaszcza pieniądze klientów. Pobiera opłaty i nie wywiązuje się z umowy. Zdarzyło się, że autobus nie przyjechał (nie to, że się spóźnił ale w ogóle nie przyjechał) a mimo to firma nie chcę zwrócić pieniędzy. Odmówiła powtórnej reklamacji. Co gorsza postępuje nie fair zarzucając, że Polski Bus nie odpowiada za przewozy pośredników i że należy u nich egzekwować reklamację. Mimo iż pośrednik nie jest stroną umowy. To tak jakby z reklamacją butów kazać iść do ich producenta, bo my (sklep) za wadę nie odpowiadamy. To są działania bezprawne.

    Wady:
    - przywłaszcza pieniądze za niezrealizowane kursy (gdy bus nie przyjedzie)
    - brak możliwości zakupu biletu u kierowcy
    - brak komunikacji, życzą sobie blisko 4zl/min rozmowy z konsultantem na infolinii
    - numery tel w sprawach opóźnien nigdy nie działają. Są wyłączone
    - brak pomocy ze strony kierowców w kwestii bagaży
    - wifi zwykle nie działa, a jak działa to jak krew z nosa. Nie da się z tego korzystać

    Odradzam firmę BP tour współpracujacą z Polski Bus. Są niepoważni, zakłamani, zaprzeczają faktom, komunikacja z nimi jest fatalna. Zaprzeczają sytuacjom, które de facto miały miejsce (bus nie przyjechał i nie zrealizował kursu), twierdząc, że było zupełnie odwrotnie. Zakłamanie w BP tour nie ma granic.

    Zaletybrak
    Wady- przywłaszcza pieniądze za niezrealizowane kursy (gdy bus nie przyjedzie)
    - brak możliwości zakupu biletu u kierowcy
    - opóźnienia na porządku dziennym
    - brak komunikacji, życzą sobie blisko 4zl/min rozmowy z konsultantem na infolinii
    - numery tel w sprawach opóźnien nigdy nie działają. Są wyłączone
    - brak pomocy ze strony kierowców w kwestii bagaży
    - wifi zwykle nie działa, a jak działa to jak krew z nosa. Nie da się z tego korzystać
    kilkukrotnie
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-17 12:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Z bólem serca jestem zmuszony napisać ten post ku przestrodze wszystkim pasażerom tej nierzetelnej i wyjątkowo złej firmy przewozowej jaką stał się PolskiBus. Z usług przewoźnika korzystam od dawna ale po niemiłych doświadczeniach jakie mnie spotkały ostatnie 3 razy z rzędu niestety będę zmuszony zrezygnować. Moje niemiłe przygody zamieszczę poniżej z nadzieją, że oszczędzę komuś w ten sposób nerwów i czasu.

    Pierwsza z trzech felernych przygód miała miejsce 02.09.2017 na trasie Katowice -> Łódź. Byłem służbowo w Katowicach i zabrałem ze sobą swoją dziewczynę. Postanowiliśmy nie wracać od razu do Łodzi tylko zostać do nocy w Katowicach i wrócić busem, który powinien wyjechać z dworca o godzinie 0:50. Dodam, że tamtej nocy było zimno do tego strasznie padało co jeszcze potęgowało uczucie zimna. Udaliśmy się na dworzec o przewidzianej porze ale niestety poza tłumem ludzi, którzy tak samo jak my oczekiwali na busa, nic tam nie było. To był środek nocy a więc informacja na małym dworcu autobusowym była nieczynna. Oczywiście w związku z deszczem i burzami spodziewałem się, że autobus może być zwyczajnie opóźniony, z tym, że od przewoźnika nie dostaliśmy żadnej informacji. Na stronie internetowej Polskibus jest dostępny numer telefonu do “całodobowej” infolinii, jednak nikt nie odbierał telefonu. Kierowcy z pozostałych linii przewoźnika nie posiadali żadnych informacji o opóźnieniu i tylko podawali nam losowe czasy takie jak 20min, 15min itp. Kiedy w końcu około godziny 2:00 udało mi się dodzwonić na infolinię, zostałem poinformowany, że bus zjawi się za około 20min. Zjawił się, o 2:40 czyli niemal 2 godziny od planowanego czasu. Wszyscy zmokli i zmarzli, moja dziewczyna nabawiła się przeziębienia.

    Druga podróż miała miejsce na trasie Poznań -> Łódź w dniu 12.09.2017 o godzinie 13:20. I tutaj bus spóźnił się jedynie 10min ale nie w tym rzecz. Przybyłem na dworzec około godziny 13:15 więc bałem się, że nie zdążę na busa. Zobaczyłem oznaczenie linii P3(czyli ta co na bilecie) i zostałem wpuszczony na pokład mimo że nie powinienem bo jak się potem okazało ten bus nie jechał do Łodzi tylko z Łodzi. Gdy wszedłem na pokład okazało się, że moje miejsce jest zajęte. Wysiadłem więc aby upewnić się czy aby na pewno wsiadłem do dobrego pojazdu. W tym momencie powinienem był pójść na przód autokaru i zobaczyć napis na froncie. Jednak zdecydowałem, że wygodniej będzie zapytać pracownika, który stał obok wejścia (przecież wydawałoby się, że to żaden problem odpowiedzieć tak albo nie na pytanie “czy ten bus jedzie do Łodzi?”) jednak Pan, który stał obok zdaje się nie potrafi pracować z ludźmi i naskoczył na mnie z odpowiedzią (i tutaj cytuję jego słowa) “Do Berlina przez Łódź? Wie pan gdzie jest Berlin a gdzie Łódź?”. Na moje słowa “Nie trzeba tak agresywnie” pan się zbulwersował i zaczął mówić do mnie jaki jestem niewychowany, że go obrażam itp. Trochę tego było ale dokładny opis prześlę w postaci skargi bezpośrednio na tego pana do przewoźnika. Warto tylko dodać, że na moje pytanie o nazwisko usłyszałem (znów cytat) “Pan jest za cienki żeby mnie pytać o nazwisko” co uznałem za przesadę.

    Trzeci incydent miał miejsce wczoraj tj 16.09.2017. PoskiBus kolejny raz mnie zawiódł i nie spełnił żadnego z obiecanych “Szybko Tanio Komfortowo” bo na trasie Kraków -> Łódź czekałem godzinę i 20min na spóźnionego busa, który kosztował mnie 45zł, a wewnątrz czekały na mnie rozwalone siatki na rzeczy oraz niedziałające podstawki pod stopy. Ten punkt nie byłby znaczący (każdemu zdarza się opóźnienie a o stan autokaru dbają także pasażerowie) gdyby nie moje zażenowanie dwoma poprzednimi przejazdami.

    Reasumując, trzy z trzech moich wrześniowych przejazdów PolskimBusem to była seria nerwów, zawodów, porażek i strata czasu, którego nikt mi nie zwróci. Chciałbym tylko, żeby jak najwięcej osób przekonało się, że przewoźnik nie jest godzien zaufania i pieniędzy a pracownicy podchodzą do klienta bez żadnego szacunku. Sam przemieszczam się służbowo pomiędzy polskimi miastami bardzo często i przykro mi, że największa firma przewozowa jest tak bezwartościowa.

    P.S. Jakoś w najbliższych dniach prześlę do Państwa zażalenie na wyżej wymienionego pracownika, który mam nadzieję poniesie konsekwencję za to, że potraktował waszego (byłego) pasażera jak śmiecia.

    P.S.2 Opinię umieszczę na jak największej liczbie portali do tego przeznaczonych. Ku przestrodze.
    ZaletyBogata oferta
    WadyCała reszta
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-15 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam 2 bilety tam i z powrotem na trasie Wrocław-Warszawa na 19.08. Autobus wyjechał prawie punktualnie bo z 10 minutowym opóźnieniem bo kierowca byl sam i wpuszczał a ludziom powiedział ze sami maja powkładać bagaże. o godz 8.55 zjechaliśmy na parking niedaleko łodzi kierowca powiedział ze mamy 10 minut przerwę. po 20 minutach jednak poinformował że autobus nie pojedzie dalej bo jest awaria ale zostanie podstawiony następny który wyjechał już 15 minut temu warszawy i jest już w drodze.dziwne to było że tak szybko juz wyjechał ale skoro tak kierowca powiedzial to ok i mial byc za godzine. po godzinie czasu usłyszeliśmy od niego ze jest w drodze jedzie. po 1godz i 40 minut ze dopiero wyjechał 40 minut temu bo nie bylo kierowcy i musieli kogos poszukac. to jak to jest ze informuje od razu ze juz jedzie a po godzinie i 40 minutach ze on nie dawno wyjechal. ja nie jechalam na wycieszke tylko w konkretnym celu. specialnie wzielam wolne w pracy urlop i bylam umowiona w klinice na 12.30. co to za kierowca ze wprowadza ludzi caly czas w blad jeszcze dzwoni do kogos i sie smieje ze ludzie go atakuja to chyba cos jest nie tak po ponad 2 godz przyjechal autobus. ale zanim wszyscy sie tez przepakowali to tez cas to zajelo . zadzwonił moj narzeczony na infolinie i usłyszelismy ze taka sytuacje trzeba sobie zaplanowac to chyba jakies kpiny. prosilismy o zmiane rezerwcji na powrotny autobus z godziny 15 na 17 to usłuszelismy ze musimy doplacic 5 zł za oplate manipulacyjna i wysłac to meilowo. nie zdazylam na czas wizyte i na 15 godz na autobus tez. przesunelismy rezerwacje i okazalo sie ze musimy doplacic nie 5 zł tylko 32 zł. to jak to wkoncu jest ze z 5 zrobilo sie 32 zł.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    marcinowice
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-14 19:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorzej niż tragicznie... Kierowcy opryskliwi, na jakiekolwiek zadane pytanie odpowiadają warcząc. Postój w trasie jest chyba tylko dla nich bo nie informują o tym kompletnie i zostawiają pojazd na zapalonym silniku.. Do tego opóźnienia godzinne to norma... ostatni raz podróżowałem i nie polecam.
    Rzeszów
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-11 11:13
    Ocena: 3.50 / 5
    Sam przejazd i podróż są prawie bez zarzutu. Wprawdzie wygodniej jedzie się autobusem, który ma miejsce na dole i na górze - tam między siedzeniami jest więcej miejsca dla nóg. Jednak obsługa klienta jest nie do pomyślenia. Nie możliwości połączenia na normalny numer, gdyż połączenie zaliczane jest do premimu rate i mój telefon służbowy nie obsługuje go. Na fakturę czeka się długo, a jak przychodzi mailem, to okazuje się, że otrzymuję nie swoje faktury tylko zupełnie kogoś innego. W momencie wysyłania prośby o skorygowanie, mój mail jest usuwany bez przeczytania, tak jakby ktoś uznał po adresie, że skoro faktury zostały wysłane to już nie musi ten ktoś tego korygować. Dla mnie jest to całkowity brak profesjonalizmu i brak działąnia pro-klient.
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-10 21:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Zakupiłam 2 bilety 31.sierpnia 2017 roku z wyprzedzeniem 2-tygodniowym na podróż z Krakowa do Wrocławia na 17.09.2017. Dopłaciłam za miejsca z przodu. Kwota łączna 57 zł. PRZEPADŁO!!!. Brak potwierdzenia rezerwacji, brak biletów, brak odpowiedzi na 3 e-maile w tej sprawie i brak połączenia z infolinią podaną na stronie. Czuję się oszukana, zignorowana i okradziona. Pozostało zakupić bilety na PKP.
    Podróżowałam dwukrotnie na trasie Wrocław- Kraków, Kraków- Wrocław. Wygodnie i komfortowo ale z opóźnieniem. Zaufałam po raz trzeci i chyba ostatni gdyż pobrano pieniądze i nie udostępniono biletów.
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
  • / 2017-09-10 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienia, opryskliwi kierowcy, infolinia nie odpowiada
    Opinia jest nie na temat, wulgarna, jest spamem? Zgłoś ją!
strona 1 z 18

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

PolskiBus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 174
PKP Intercity
Ocena: 2.03, ilość opinii: 100
NeoBus
Ocena: 3.12, ilość opinii: 43
LEO Express
Ocena: 2.98, ilość opinii: 28
Szwagropol
Ocena: 2.29, ilość opinii: 23
PKS Polonus
Ocena: 1.82, ilość opinii: 22
mBank
Ocena: 2.20, ilość opinii: 315
Deutsche Bank
Ocena: 1.99, ilość opinii: 171
Link4
Ocena: 1.75, ilość opinii: 121
nju mobile
Ocena: 3.93, ilość opinii: 46
Netflix
Ocena: 3.81, ilość opinii: 26
Virgin Mobile
Ocena: 3.56, ilość opinii: 7