Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 278 opinii

2.21 / 5

  • Cena/Jakość
    2.09
  • Obsługa klienta
    1.95
  • Oferta
    2.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jaro / 2020-07-06 00:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Mieszkam na wsi , kupiłem 4 karty orange , T-mobile ,Play oraz wziąłem Nju i Plusha na próbę . mam wszystkich operatorów maxymalnie 2 km do BTS - LTE orange i t-mobile oraz Nju daje pod 100 Mbit/s rzadko spada poniżej 30 Mbit/s Play idzie 70-80 nin 35 Mbit/s Plush - 8 dni testów LTE max wynik 3,5 Mbita dow i 0,6 UP . Na 3 G idzie zawrotne 0,6 Mbit/s Zasięg na 3 g max 5 kresek na LTE -55dBm Plus to chyba jakieś kpiny robi sobie z klienta dobrze że można do 14 dni oddać ten szajs . Każdemu polecam przetestować najtańszą kartą zasięg i obciążenie BTS-a danego operatora zanim zdecyduje się na ofertę , bo sama oferta i jej cena nijak ma się do rzeczywistości
    Zaletycena oferty 30 zł za 120 gb po roku
    Wadyjakość techniczna tej oferty :)
  • ~k. / 2020-05-16 16:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta na papierze jest bardzo dobra.
    Jednak w praktyce zasięg w środku budynkach to jest dramat.
    Majac różne sieci od w sumie kilkunastu lat ta jest pod tym względem najgorsza.
  • ~Kamil / 2021-11-05 13:30
    Ocena: 3.00 / 5
    S21+ Głównym atutem tej sieci jest cena. Sieć dla ludzi którzy głównie rozmawiają bo rozmów nie przerywa. Internet to już inna bajka. 1,5km od nadajnika u mnie w domu 2-6mb/s. Obsługa tłumaczy, że to obciążenie sieci ale co mnie to obchodzi? Płacę za usługę więc powinienem ją dostać. Obsługa klienta odpowiada w maksymalnym czasie tzn.prawie miesiąc czekałem na prostą odpowiedź w sprawie naliczenia mi całego abonamentu za numer który został aktywowany 20dnia miesiąca...Oczywiście nie uznali reklamacji. W dodatku od roku sprawia im problem połączyć 3numery na pojedynczej fv. Polecam dla ludzi którzy rozmawiają przez telefon. Stanowczo odradzam tym którzy potrzebują stabilnego internetu.
    ZaletyCena i tyle.
    WadyPrędkość internetu czasami jest ok jednak głównie to muli. U mnie w domu 1.5km od anteny zazwyczaj 2-6mb/s. To nie jest internet dl graczy bo was szlak trafi. Obsługa klienta fatalna. Od roku nie mogę się doprosić żeby moje 3 numery były na pojedynczej fv/ dostaję dwie nadal. Za numer aktywowany 20go dnia miesiąca kazali zapłacić załą fv.
  • ~Leszek / 2022-02-11 15:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Z zasięgu 5G w momencie połączenia spada na 3G co za tym idzie kiepska jakość połączenia. Ciekawe dlaczego tak jest?
    ZaletyFajne promocje
    WadyTa jakość połączenia
  • ~Lulu / 2020-11-11 19:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta leży. Nie można się doprosić o kontakt z ich strony a jak już człowiek się dodzwoni to sfochowany pracownik z wielką łaską odpowiada na pytania i ma pretensje o to, że za dużo osób dzwoni i on nie ma czasu. Jak ktoś chce się czegoś dowiedzieć lub ma problem to należy się uzbroić w cierpliwość i przygotować na pyskówkę bo inaczej nic się nie załatwi. Robią wszystko żeby człowieka zniechęcić i rozłączyć. TRAGEDIA!!!
    ZaletyNiby dobre ceny i oferty
    WadyTak chamska obsługa, że się odechciewa
  • ~Marcin / 2021-12-14 19:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalny zasięg i internet ,sytuację poprawia tani abonament
  • ~Margo / 2021-01-22 18:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta, nie do końca rzetelnie przedstawiona oferta a następnie duży problem z anulowaniem proponowanej umowy. Przez kolejny tydzień nie mogłam uzyskać dokumentów do akceptacji mimo uzgodnienia warunków umowy. Konsultant zwodził nie oddzwaniał w efekcie zrezygnowałam z usług tej firmy. Najgorsza obsługa z jaką się kiedykolwiek spotkałam.
  • ~Monika / 2022-11-29 20:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w Plushu przez 2,5 roku i z początku nie było żadnych problemów. Problemy zaczęły się gdy przedłużyłam umowę i wzięłam nowy telefon na raty. Zmieniłam zdanie i odesłałam telefon z rezygnacją z rat oraz umowy. Od prawie dwóch tygodni nie potrafią anulować mi tych rat, ciągle ktoś inny zajmuje się sprawą, dokumenty zostały przeniesione do innego działu, prosimy o cierpliwość i przepraszamy za zwłokę. Obsługa klienta BEZNADZIEJNA.
    ZaletyNiskie ceny pakietów, dobry zasięg, można wziąć telefon na raty
    WadyObsługa klienta koszmarna, każdy pracownik mówi co innego
  • ~Nabywca co przeniósł się z orange / 2021-06-23 22:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg to stan umysłu, po przejść z Orange czuje się jak bym był bez telefonu, ma to oczywiście swoje plusy :) nie, to był oczywiście żart. Czekam tylko na koniec umowy
    ZaletyCena, faktura
    WadyZasięg, szybkość internetu
  • ~o / 2018-07-22 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta to dno! Daw tygodnie wydzwaniania, nikt nic nie wie, pięć razy umowa anulowana, dwa razy zawarta i nadal brak kuriera z telefonem i papierami a każdy konsultant mówi co innego. SZKODA CZASU, NIEKOMPENENCJA POSUNIĘTA DO GRANIC!
  • ~odplushowany / 2022-01-14 11:42
    Ocena: 3.00 / 5
    na początku stwierdziłem że może będzie lepiej i jednak poczekam. Ale nic się nie zmieniło i plush to: (nie wiem czy plus też)
    - brak zasięgu w okolicach autostrady
    - tragicznie wolny internet z dali od miasta
    - wolny internet w centrum miasta (katowice)
    - zrywanie połączeń, zasięg zero kresek w budynku

    testowane na 2 abonamentach, telefony mi9se i redmi 10 pro
    radzę omijać
    Zaletycena
    Wadysłaby zasięg, wolny internet
  • ~Piki / 2022-12-02 01:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Dałem już opinię w trakcie testów "piki / 2022-04-22 08:26" . Teraz mam Plush i pierwsze spostrzeżenia . 1) nieprzyjemna infolinia 2) zawsze wina klienta, telefonu itd 3) przy włączeniu wyszukiwarki długo próbuje wbić się internet, pomaga przełączenie w tryb samolotowy lub wył/zał dane . Gdy zgłaszam problem, że na kartach SIM innych operatorów nie mam tego problemu na siłę udowadniają, że to u mnie wina . Chcę wymiany SIM jako reklamacyjną - odmowa, chyba że zapłacę . Chyba prawda z tym co mi mówiła pani z Plus, że jest kolejkowanie klientów i Plus jako macierzysty daje radę, Plush i następni to drugi sort . Jeśli na moją reklamację znów zadziałają zbyciem przechodzę do innej firmy . Też opartej niestety na Plus ( tam gdzie często przebywam tylko Plus ma nadajniki - sprawdzone ) ale przynajmniej będę miał więcej w pakiecie . Aktualnie na drugim fonie testuję tego drugiego operatora i porównam , daję sobie czas .
    ZaletyCena
    WadySpychologia na klienta, zero pomocy na infolinii , nieprzyjemny człowiek na infolinii
  • ~pluszak / 2020-05-27 14:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo słabo działa internet mam plush abo mieszkam w Krakowie więć dziwne że w takim dużym mieście taka lipa u innego operatora net śmigał o wiele szybciej.
  • ~Rozczarowany klient / 2019-07-31 18:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Obsługa klienta Plusha /infolinia/ spowodowała że zdecydowałem się na odstąpienie od umowy.Oferta wydała mi się atrakcyjna.Pierwsza rozmowa z konsultantem o przeniesieniu numerów jak i załatwieniem formalności była bez zastrzeżeń.Schody zaczęły się przy następnych kontaktach z infolinią Nie oddzwonienie na podany numer i brak zaangażowania w udzieleniu wyjaśnień o zamówionych telefonach na samym początku spowodowało o odstąpieniu od umowy.
  • ~Tomasz / 2019-08-05 21:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chcecie dostać wyczerpująca odpowiedź na niedopowiedziane zagadnienia nie dzwoniąc to radzę pisać na messenger, na maila odpowiedzą Wam po kilku dniach w tak głupi sposób, że głowa spada ????????‍♂️
    ZaletyNiezła oferta
    WadyNiekompetentna obsługa klienta
  • ~_Tony / 2020-04-09 00:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłem w Plushu niecały rok. Oferta całkiem dobra, zasięg również. Dlaczego odszedłem ? W tym okresie byłem za granicą, dwa razy w Londynie i raz w Maroku, wszystkie pobyty nie dłużej niż 2 tygodnie. Pomimo, że jest pakiet w UE i dzwoniłem kilka razy do Polski, dostałem do zapłaty połączenia których nie wykonałem.. W historii w telefonie ich nie miałem a w historii na koncie abonenta owszem. Na numery których nie znam. W historii na telefonie w danych dniach nie miałem żadnych połączeń. W Maroku pomimo, że wyłączyłem sieć i korzystałem tylko z wifi hotelowego, również w historii na koncie abonenta były połączenia. Po reklamacjach ze zrzutami ekranu otrzymywałem te same odpowiedzi pisane w moim odczuciu przez roboty dowiadywałem się, że u nich wszystko jest w porządku i połączenia były.

    Nie lubię jak ktoś mnie okrada i do tego kłamie.

    Podsumowując, jeżeli nie wyjeżdżasz za granicę, sieć jest w porządku. Po wyjeździe dla mnie ta sieć jest poniżej zera.
  • ~Artek / 2023-11-12 07:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Masakra jakaś z przenoszeniem numeru u normalnych operatorów jest tak że idziesz przenosisz numer i za godzinę jesteś u innego operatora tutaj tragedia na miesiąc masz zablokowany numer dają ci inny techniczny po miesiącu wraca ten stary obsługa telefoniczna siedzi za karę tam wszyscy z przymusu ci odpowiadają zero pomocy
  • ~asdasd / 2020-05-15 17:50
    Ocena: 2.67 / 5
    na infolinii oraz obsłudze na facebooku pracuja jacyś kretyni.
    nie wiedzą że im się regulamin zmienił, nie umieją nic zmienić, i co najlepsze! szybciej wytłumaczą ci jak zrezygnować z abonamentu niż zaproponować pomoc w prostej sprawie. PARODIA
  • ~asyx / 2022-11-26 10:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta w teorii nie jest zła ale ta siec to dno. 0 Obsługa klienta. Internet działa słabo jak na taką sieć.
    ZaletyBo są?
    WadyPotrafią wyłączyć pakiet przed upływem miesiąca.
    Słaby internet.
    Beznadziejna obsługa.
    Żeniący słaby panel klienta w aplikacji
  • ~Jachu / 2024-03-08 21:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadam numer na kartę i niestety jestem zawiedziony, bo internet jest beznadziejny. Wolny i niestabilny.
    ZaletyCałkiem dobra oferfa
    WadyJakość internetu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1166
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179