strona 14 z 141
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Anna / 2023-11-16 21:09
Wczoraj odwiedziłam salon w Grudziądz
U ul.Wybickiego.Bardzo miła obsługa szczególnie Pan Piotr i Pani Agnieszka.Profesjonalni ludzie.Należy IM się premia.Jakość bardzo wysoka.Anna -
-
~Moniaaa / 2023-11-16 19:02
Pomimo tego że byłam klientem sieci kilkanaście lat i byłam zadowolona tak teraz nie polecam plusa.
Koniec umowy na internet rozwiązanie zgodnie z umową internet powinien działać jeszcze miesiąc a on już nie działa.
Działał lepiej jak transfer danych się skończył niż teraz gdy powinien jeszcze śmigać.
Nie wiem co porobiło się z tą siecią zamiast szanować swoich stałych wieloletnich klientów oni skupiają się nowych -
~loko / 2023-11-16 11:22
Brak dostępnosci wybranego modelu i odpowiedź ze strony Plusa ze nie wiadomo kiedy bedzie. W pozostalych sieciach smartfon dostępny jak również w pierwszy lepszy media expert czy euro agd. Masakra -
~Chochlik / 2023-11-15 18:38
Sieć tak przeciążona w godzinach wieczornych, że telefon w trybie auto przełącza głównie pomiędzy LTE 900, a UMTS. -
~Asia / 2023-11-15 10:00
Oszuści, którzy chodzą na wolności ;) od 3 miesięcy mam niesłusznie naliczany internet, odpisują mi z miesięcznym odstępem i kłamliwie umarzają sprawę a ja płacę za coś czego nie mam. Trzeba od razu do UOKiK. ZaletyŻadneWadyOczekiwane na reklamacje -
~Jorguś / 2023-11-14 14:59
Firma zfokusowana na "nowego" klienta i do takiej grupy kieruje znacznie lepsze oferty. "Starszy" stażem klien postrzegany jest jak dojna krowa. Firma pomimo długiego okresu abonenckiego nie była zainteresowana uwzględnić reklamacji na naliczoną karę z tytułu wcześniejszego rozwiązania aneksowanej umowy ( wcześniej umowa na czas nieokreślony przez 6 lat). Obsługa w POKach tragiczna. NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY. ZaletyNie dostrzegamWadyJak w treści powyżej. -
~wojek222 / 2023-11-14 13:10
Żałosny moloch. czy jesteś klientem rok, 20 czy 100 lat traktują jak śmiecia . pare dni spóźnienia i dzwoni jakaś upośledzona kobieta z windykacji która nie rozumie co się do niej mówi po polsku, tylko jak niedorozwój o date urodzenia pyta. szkoda słów i nerwów porażka ZaletybrakWadyza dużo posać -
~Mala2001 / 2023-11-14 02:42
Zwykłe hieny!! Płacę 84 zł co spłacę to od razu dostaję że mam znów zapłacić nawet po 200 ,190 itd a trąbicie z nową propozycj! Teraz mam zapłacić 144 i będą mi doliczać odsetki bo zwelam z terminem! Oby was inni omijali szerokim łukiem mędy pospolite???????? -
-
~Macin / 2023-11-13 18:14
Złodzieje wziołem telefon na abonament miałem płacić 150 rachunek przyszedł na 190 i do tego mam płacić z dodadkowy nr ktorego nie mam poszedłem do placówki gdzie telefon był brany i ich to nie obchodzi że zostałem oszukany zostawiłem ten telefon i wyszedłem. -
~Jebac PLUS / 2023-11-13 14:23
Nie polecam płacić za coś czego się nie ma.
Oby założycielowi firmy nie przytrafiło się nic dobrego w życiu. I niech oddaje pieniądze
Pozdro 600 jeb** plusZaletyJedyna zaleta jest to ze nie ma zaletWadyFirma powinna zostać usunięta z całego świata -
~Aro / 2023-11-13 11:46
Nie mogę się doczekać aż umowa się skończy.
Jako długoletni klient:
a) Dostałem turbo słabą ofertę przedłużającą współpracę wypisaną na jakiejś zwykłej białej kartce papieru.
b) Mam pakiet rodzinny 4 numery. Zaczęliśmy dostawać smsy, że kończy się umowa, wydzwaniali żeby się spotkać.
W salonie podczas rozmowy dostaliśmy informację, że umowa kończy się w listopadzie, ale nie wspomnieli, że w listopadzie 2024.(Dowiedziałem się dopiero, gdy nowy operator przysłał sms o tym, że nie mogę przenieść numeru) A więc w tym momencie jestem zmuszony płacić za 2 operatorów.
Jak na klienta, który miał abonamenty 10 lat czuję się oszukany.WadyNie mogę się doczekać aż umowa się skończy.
Jako długoletni klient:
a) Dostałem turbo słabą ofertę przedłużającą współpracę wypisaną na jakiejś zwykłej białej kartce papieru.
b) Mam pakiet rodzinny 4 numery. Zaczęliśmy dostawać smsy, że kończy się umowa, wydzwaniali żeby się spotkać.
W salonie podczas rozmowy dostaliśmy informację, że umowa kończy się w listopadzie, ale nie wspomnieli, że w listopadzie 2024.(Dowiedziałem się dopiero, gdy nowy operator przysłał sms o tym, że nie mogę przenieść numeru) A więc w tym momencie jestem zmuszony płacić za 2 operatorów.
Jak na klienta, który miał abonamenty 10 lat czuję się oszukany. -
~Marcin / 2023-11-11 19:25
Ceny podnoszą a jakość spada 8 numerów mieliśmy już 5 wycofaliśmy do t mobile które w porównaniu do plusa jest jak niebo i ziemia jakość super cena super podejście do klienta super a plus cyrk na kółkach za wszystko kasują nawet za przeniesienie numeru do innej sieci naliczają ludzie bądźmy poważni ale plus poważny to nie jest dno totalne WadyJakość
Sieć
Kontakt z klientem
Cena
Dosłownie masakra -
~Deratyzator Ameb / 2023-11-09 08:59
LUDZIE TO AMEBY. PRZZED PODPISANIEM UMOWY SĄ TAK UJARANI REKLAMAMI, ŻE SĄ W STANIE ŁYKNĄĆ KAŻDE ZAPEWNIENIE O NIEBIAŃSKIEJ JAKOŚCI SIECI KOMÓRKOWEJ. NAWET NIE KUPIĄ PRZED PODPISANIEM ZWYKŁEGO STARTERA ABY SWOIMI GAŁAMI ZOBACZYĆ CZY WARTO. NIE ŻAL MI WAS AMEBY!!! -
~Ani / 2023-11-09 06:11
Pytałam raz Pana Boga na głos czy jestem człowiekiem to powiedział że jestem półwampiro-człowiekiem -
~Lord / 2023-11-08 14:59
Dopóki znajdą się naiwniacy, dopóty Plus będzie takich kosić. -
~Andzia3 / 2023-11-08 09:08
Dla plusa liczy sie kasa ireklamy klieta maja gdzieś ZaletyNIEMAWadyWSZYSTKIE -
-
~Sikor / 2023-11-07 23:47
W godzinach szczytu czyli wieczorem internet w Plusie jest tylko z nazwy. Szkoda nerw. -
~Koń / 2023-11-06 22:40
Nie polecam tej sieci, naciąganie ludzi marketingiem a potem co chcą to robią z klientem bo im się wydaje że mają kasę to im wszystko wolno... ZaletyBRAKWadyBlokowanie usług (na widzi mi się) -
~Joanna / 2023-11-06 13:51
Przeniesione do plus miały być dwa nr służbowe. Miało nie być opłat w czasie oczekiwania na przeniesienie numerów, karty SIM zastępcze nie były włożone do telefonów a rachunki przychodziły gdyż podobno były wykonywane połączenia. Składaliśmy reklamacje ale oczywiscie Oni mają rejestry. Nie ważne że karty leżały w szufladzie. Jakimś cudem dzwoniły same. ....W dniu kiedy nr został odpięty od poprzedniego operatora zaczęły się problemy u nowego. Karty nie działały, nie można było się dodzwonić, po wielu dniach okazało się że trzeba było wymienić karty SIM na nowe i oczywiście na nasz koszt bo to nie wina operatora że karty SIM nie działają. Tragedia. Obsługa online nie potrafiła powiedzieć dlaczego tak się stało, w salonie podobnie. Szkoda że z potencjalnie fajnej współpracy wyszło coś tak nie smacznego. -
~bruh._. / 2023-11-05 17:05
internet mobilny tak wolny, że nawet wyniku speedtest nie wykona. Niby najszybszy internet w polsce, ale te testy które to potwierdziły zostały wykonane w największych miastach tuż obok nadajnika o 3 w nocy tak by korzystało z internetu jak najmniej osób. Na terenach miejsko-wiejskich nie ma mowy o jakimkolwiek internecie ZaletynicWadywszystko co się da
strona 14 z 141
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »