strona 13 z 141
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Soko / 2023-11-29 12:47
Bo w punktach w wielu przypadkach pracują chciwe muły. Dotyczy wszystkich operatorów. -
-
~Allell / 2023-11-29 12:35
W punkcie obsługi klienta wprowadzono mnie w błąd. Nie powiedziano mi o wszystkich zmianach. Ewidentnie chciano mi wcisnąć usługę. ZaletyBrak -
~igor / 2023-11-28 22:28
Internet działa dobrze, szybkość to około 120 Mb/s pobierania i około 9 mb/s wysyłania ZaletyCena-jakość
PobieranieWadyDość wolne wysyłanie -
~Klien / 2023-11-28 12:59
Z pakietem z nielimitowanymi rozmowami i SMS, oraz z internetem mobilnym 100gb za cenę ,która płacę z rodziną na 3 osoby opłara która wynosi 84,99 miesięcznie ceny często co miesiąc skaczą a to 90,95, 110,140 a nawet 200 zł.
Unikać tą firmęZaletyŻadneWadyKłamią
Doliczają do faktury dziwne ceny -
~Pistoń / 2023-11-25 09:40
3G plusowskie nie nadaje się do internetu w przypadku gdy nie ma zasięgu LTE. Co chwilę zmienia się symbol z H+ na 3G i internet zatrzymuje się. Co za beznadzieja. Wadywszystko co związane z zasięgiem -
~Szczepan / 2023-11-24 23:54
Do poniższej wypowiedzi: witaj w klubie. W pobliskim Radzyminie to samo. W bloku tylko 2G i to na kilkuletnim osiedlu (takie jak na Białołęce). WadyZasięg to dno. Plus dba o centra miast -
~Krzysztof.P / 2023-11-24 21:56
Oszukują ludzi ,chwaląc się najlepszym zasięgiem ,zgłaszałem kilka razy reklamację na brak zasięgu o Internecie można zapomnieć , dodam że nie mieszkam w Bieszczadach tylko na Białołęce w Warszawie, żeby porozmawiać muszę na balkon wychodzić bo tam jest minimalny zasięg
Oszuści!!!!!’
Zmieniłem sieć na T-Mobile i mam 5G nawet w mieszkaniu ,nie muszę na balkon wychodzić
Jak oni tak będą te elektrownie budować to nie wróżę nam przyszłości
Nie polecam , zostałem olany po trzech zgłoszeniach reklamacji ,21 wiek , samochody w kosmos wysyłamy a ja musialem na balkonie zasięgu szukać w stolicy krajuZaletyZalet zero !WadyOszuści, naciągają ludzi obiecując najlepszy zasięg w Polsce -
~JAROSŁAW SOBOLEWSKI / 2023-11-24 21:54
Wprowadzają ludzi w błąd. Robią wyliczenia co do rachunków a przychodzi do zapłaty i jest rachunek dużo większy. Prędkość internetu to jest jakiś dramat. Nigdy więcej nie przedłużę umowy w plusie. A jestem w plusie bardzo długo. Jak się dzwoni na infolinię to niby naprawiają a w rzeczywistości jest bez zmian. Kłamcy i oszuści. WadyKłamcy -
-
~Ula / 2023-11-24 19:46
Plus reklamuje się że ma największy zasięg a to jest kompletna bzdura. Jestem w centrum miasta i ledwo łapie jedna kreskę zero LTE internet nie istnieje. Czemu nikt ich nie ukarze za to okłamywanie ludzi. Co za Kraj ZaletyOmijać szerokim łukiemWadyIstnieje -
~Waldi / 2023-11-24 18:53
Okłamują ludzi i wprowadzają w błąd do tego nie spełniają norm które obiecywali dlamnie jest to firma która łamie przepisy uważajcie -
~Adam / 2023-11-24 05:49
Karolinę Piechówka ,Angelikę Piechówka i Patrycję Papież zamknijcie w psychiatryku bo obrażają celowo ludzi!!! ZaletyDużo -
~Copa / 2023-11-22 21:48
Tak się kończy oszczędność na BOK. Przyjmuje się byle kogo za nędzne pieniądze, a potem wychodzi taki pasztet. To dotyczy wszystkich operatorów. -
~Nieważne / 2023-11-22 18:26
Dostałam rachunek z kosmosu, na 450zl gdzie do zapłaty do miesiąc mam niecałe 200. Złożyłam reklamację, którą uznano. Po czym poinformowano mnie, że kolejna faktura będzie również skorygowana i kazano zapłacić stałą kwotę. Faktura która miała być skorygowana wynosiła niecałe 340zl. Zapłaciłam te 200, dostałam telefon z działu windykacji o niedopłacie, przekierowano mnie do działu obsługi klienta gdzie opisałam sytuację o korekcie, a oni nic o żadnej korekcie nie wiedzą :) Nadmienie że dwa dni temu dzwoniąc do obsługi klienta z zapytaniem gdzie jest ta korekta powiedziano mi że pojawi się po 21 listopada:) a dziś dzwonią z działu windykacji i prawdopodobnie nie odzyskam tych pieniędzy bo zapłaciłam 140zl po terminie. Czuję się okradziona i okłamana. Zdecydowanie nie polecam i z pewnością zmienię operatora. ZaletyŻadne.WadyDezorganizacja na infolinii. -
~84724 / 2023-11-21 15:50
Ten internet nie ma sensu. Nie da się nawet do gry dołączyć i gdybym teraz był podłączony do internetu z plusa to bym nie napisał tej opinii. ZaletyNie ma zaletWadyCena, brak internetu -
~Klijent / 2023-11-21 11:59
Obsługa klijentów kiepska. Nie potrafią nawed danych z dowodu osobistego wpisać poprawnie. Imię i nazwisko źle wpisali to jeszcze adres wymyślili. Zasięg słaby. To tego wszystkiego jeszcze mają często jakieś awarii. Mało tego, Router beż ładowarki w ogóle nie działa, nawet na ładowaniu potrafi wyłączyć się. Tragedia. To jest najgorsza sieć w całej Polsce. ZaletyNie maWadyCała ta sieć to totalna wada -
~Asica / 2023-11-20 11:52
Dodzwonić się na infolinię- trzeba mieć stalowe nerwy. Proces identyfikacji- żenada!!! Mając nr na kartę muszę sobie zapisać czy najpierw zrobiłam doładowanie za 5 zł, czy może za 20 zł, bo nie daj Boże się pomylę i źle powiem i proces identyfikacji .uj strzeli.... Jeszcze koniecznie muszą dodać pytanie o numer buta...
Zero poszanowania dla wieloletnich klientów. -
-
~Tiko / 2023-11-19 20:28
Pamiętam jak pracowałem w biurowcu na warszawskim Mordorze (Mokotów). Po wejściu do biurowca kompletne technologiczne odcięcie czyli brak LTE, 3G i tylko uwaga GSM ale w standardzie GPRS! Wszyscy z innych sieci lecieli na normalnym LTE, a ja na GPRS-ie. Co za wstyd. Oczywiście numer przeniosłem. Sami oceńcie. Wadyzasięg to już nie wada ale totalny upadek sieci -
~TrzcinQ / 2023-11-19 15:20
Jestem w Plusie od 20 lat. Mix/karta/ abonament. Nie jest źle. Od pewnego czasu jednak zauważyłem obniżkę jakości obsługi klienta w salonach ale to szczegół. Info linia ok. poza uporczywym pitoleniem które trzeba przejść by w końcu połączyć się z konsultantem. Zasięg itp ok. bez uwag. Niebawem kończy mi się umowa i chciałem przedłużyć. Po tym co zaoferowali mi (a mam 4 numery w sieci) to dramat i kpina z klienta. Jesteście zalosni a nawet bezczelni z racji tych propozycji przedłużenia umowy. Na pewno przeniose swe numery ZaletySieć jest ok.WadyW 4 literach mają stałych klientów -
~Halina / 2023-11-18 11:23
Wczoraj byłam w salonie Plus w Lublinie w CH VIVO między 10.00-11.00, niestety nie znam imienia Pana, który mnie obsługiwał.
Od lipca czekam na podłączenie internetu, wielokrotnie zgłaszałam osobiście i telefonicznie, że wciąż przesuwana jest data montażu.
Wczoraj udałam się do salonu Plus z zamiarem rezygnacji z usług. Pan, który mnie obsługiwał profesjonalnie poszedł do tematu. Zgłosił problem telefonicznie i pisemnie. Tego samego dnia otrzymałam informację od operatora w sprawie podłączenia internetu. W poniedziałek przyjdzie monter i ostatecznie podłączy mi internet. Dziękuję Panu z Plus w VIVO za skuteczną interwencję. -
~Tomeklll100 / 2023-11-18 10:32
Bardzo słaby internet i opsuga klientów na najniższym poziomie nie pozdrawia.
strona 13 z 141
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »