Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1897 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sanczez / 2007-10-07 12:47
    i plus to teraz najlepzy operator oferujacy mobilny net, dlaczego> dlatego, ze po pierwsze o ofercie konkurencji nie slychac nic, po drugie iplus w technologii hsdpa ma najwiekszy zasieg, przy predkosci 3,6Mb/s...a to chyba nie malo, jesli ktos marudzi na iplusa, to chyba nie zna oferty konkurencji
    Zaletynajwiekzy zasieg
    Wadywazne, ze sa plusy ;)
    4 miechy
  • ~stanisław a zwłaszcza a / 2015-06-23 11:57
    Współpraca z plusem w porównaniu z innymi sieciami jest najgorsza, plus nie ma nic ciekawego do zaoferowania, plus nie jest nastawiony pozytywnie do klienta tylko chce go załapać, a potem w razie komplikacji umywa rączki i pozbawia klienta szans, a klient powinien mieć zawsze szansę na tak jak w moim przypadku, dalsze rozwiązania w celu podtrzymania współpracy, a nie zamykania jej przez konsultanta i straszenie sądem, potem komornikiem itd. Więc sami widzicie że plus a zwłaszcza oferta karta mix to najgorsze rozwiązanie dla klienta i nikomu nie radzę !!!.
    Zaletybrak
    Wadyzupełnie odizolowany stosunek do klienta
    produkt miałem czynny 2 lata, kupiłem w promocji karta mi , za zł, i to był błąd
  • ~whale / 2008-07-19 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    podsumuję to tak: kupa gów..a. Google otwiera się 2 min po drodze zrywając kilkakrotnie połączenie. poza wyświetlaniem 7,2Mb nie mia z tym nic wspólnego 4 kb to największe osiągi.
    Zaletybrak
    Wadysame
    pól roku
  • ~Adam / 2015-07-19 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukana to i tak masz dobrze jak masz 0.2 Mbps ja mam http://www.speedtest.pl/test/111930851 0.1 Mbps i plus twierdzi że jest ok. Miesięcznie mam mam ruchu koło 50 GB i mam RSRP -77 RSRQ -7 tak więc sprawa poszła do UKE i tobie też radzę, to powinno być w sprawie dla reportera albo podobnym programie.
  • ~adi / 2007-12-03 15:17
    Ocena: 5.00 / 5
    iplus to wielka hała proponuję wszystkim przejść do innej sieci przez okres umowy z + dostaniecie rabat tak jak ja a oni skoro nie potrafią zapewnić sygnału mogą sobie uzupełnić niektóre dziury kartami +
    NIGDY JUŻ NIE WEZMĘ TELEFONU I RZADNEJ INNEJ USŁUGI Z +
  • ~bioly / 2013-10-02 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam z żoną dwa telefony w Plusie i internet mobilny. Tel mam od ponad 10 lat i podobnie żona. Rok temu ze względu na warunki kupiliśmy internet mobilny i to był chyba nasz największy błąd!!!! Internet nie prezentuje żadnego poziomu prędkości, nie da się nic obejrzeć nawet takich stron jak allegro co już jest śmieszne!! Dokupiliśmy nawet antenę zewnętrzną i router ale to nic nie zmieniło. Oceniając tel to gubią zasięgi gdy tylko jest słabszy sygnał i się rozłączają. Ogólnie ta sieć to porażka , kiedyś rozdawali telefony w mixie , dziś myślą, że ochłapami przyciągną klienta... efekt ... żona już zrezygnowała z tel ja czekam na koniec umowy i uciekam do innych operatorów ... żal ..
    Zaletybrak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Wadywszystko nie działa poprawnie !!!
    10 lat
  • ~Danuta / 2015-01-09 18:54
    Jestem abonentką plusa od chwili powstania sieci, to co dzieje się obecnie to obłęd.
    Zadzwoniła do mnie konsultantka i namówiła na internet. Kilka razy pytałam czy jest nielimitowany na co uzyskałam potwierdzenie. Obecnie mam tylko same problemy. Pani, która odpowiedziała na moją reklamację /prosiłam o odsłuchanie taśm/ błysnęła paragrafami i łaskawie udzieliła mi na okres umowy /2 lata/ internet nielimitowany ze zmniejszoną szybkością, który nawet nie zaskoczy po 30 minutach. Nawet nie potrafią zrozumieć reklamacji bo i po co. Premię za złapanie kogoś i oszukanie koleżanka dostała. Co do połączenia się z Biurem Obsługi to koszmar, a nawet jest tam jeden dowcipniś, który podnosi słuchawkę i mówi " proszę ponownie połączyć się z biurem" nawet zarabiają nieuczciwie na naszych połączeniach. Teraz myślę, że tylko Sąd zmusi ich do przesłuchania taśm. Ja co jakiś czas dopłacam prawie 15,00 zł żeby zrobić przelew lub odczytać pocztę
    Zaletyżadnych
    Wadyfatalna obługa
    od 06.2014 r.
  • ~józef / 2015-08-12 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    plus oszukuje ludzi miało byc 49.90 a jest 69.99 nie ma rachunku najlepiej wyłączyc
  • ~kret / 2008-09-07 19:47
    programu antywirusowego jest nie siągalna dla tych co mają odbiór max EDGE,więc kacperski nas oszukuje bo promocja kończy się po miesiącu uzytkowania plusa,co oznacza że gdy macie kłopoty z komunikacją w postaci zrywania sygnału to nigdy tego programu nie ściągniecie.Więc to jest jednak dyskryminacja i to na miare konkurencji beszczelnej.Aktywacja tego programu jest wysyłana w SMS ,niestety po miesiącu nie zdąbędziecie w żaden sposób nawet gdyby to była wina plusa w systemie czy sieci ,jak kto woli.Czyste jaja na klijentach.
    Zaletyniema plsów
    Wadysą minusy
    5
  • ~krycho / 2007-12-31 11:36
    BOK IPlusa potraktowało mnie z pewnego rodzaju arogancją. Zgłosiłem brak numeru domu w adresie, po przysłaniu pierwszej faktury. BOK odesłał mnie do miejsca, gdzie podpisywałem umowę a tam poinformowali o braku uprawnień do zmian w adresie. A chodziło tylko o uzupełnienie numeru.
    Druga sprawa - faktury otrzymuję w przeddzień terminu płatności. Czy w Plusie to standard?
    Trzecia - licznik transferu nie działa poprawnie. Co jakiś czas sam resetuje się. I bądź tu mądry co do transferu.
    Zaletydziałanie poprawne
    Wadyobsługa klienta patrz wyżej, przedwczesne zwolnienie transferu
    2 miesiące, 60zł/miesiąc
  • ~krysia / 2015-03-15 16:30
    takiego cos jeszcze nie spotkalam,nie dosc,ze oszukali mnie na abonamencie,to nie chca odpowiedziec na moje reklamacje/ 2 razy skladalam/naliczaja odsetki od kwot zaplaconych przed terminem 4,6 dni,10 dni.w marcu w fakturze byly te same odsetki co w lutym/te same faktury/zaplacone przed terminem,/2 razy te same odsetki/pisanie do nich nie ma sensu bo 1/prosza o doprecyzowanie,bo z tresci nie wynika, 2/twierdza ze juz odpowiedzieli 3/milcza bez-odpowiedzi.dalam sie skusic na smartdom i tak jakbym w gowno wlazla,tak sie czuje,jestem bezsilna wobec ich glupoty i chamstwa,rece opadaja.
    Zaletyzadne
    Wadytylko te
    03.08.2014 niestety
  • ~Mark / 2015-05-15 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus ma beznadziejną obsługę klienta, standard obsługi znacznie poniżej i tak niskiego w Polsce. Wszystko jest w miarę ok dopóki klient kupuje usługi i płaci, gorzej jak się coś popsuje - w moim wypadku awaria modemu LTE po 1,5 roku użytkowania. Pomimo tego, że mam wykupione 2 usługi w Plusie, tj. telefon i internet bezprzewodowy z modemem na firmę oraz jestem klientem Plusa od 2000 roku nie otrzymałem sprzętu zastępczego. Od samej kierownik salonu otrzymałem odpowiedź, że nie jestem jedynym ich klientem (naprawdę? - nie wiedziałem... żenada) i że są klienci, którzy mają więcej usług wykupionych (wow! tak właśnie się obsługuje klientów?). Oczywiście do tego problem z odnalezieniem modemu przypisanego do takiej usługi w systemie i danej transakcji, tłumacząc, że salon miał zmianę systemu - czy mnie to powinno interesować jako klienta? Nie minęły nawet 2 lata od zakupu! Wcześniej z innego salonu Plus odesłali mnie z kwitkiem, mówiąc "z awarią to proszę tam gdzie Pan kupował". W jakich czasach my żyjemy?... Pozostaje tylko rezygnacja z tego operatora. Na reklamy atakujące ze wszystkich stron to mają pieniądze ale żeby zagwarantować sprzęt zastępczy aby klient mógł korzystać z niezbędnej dla jego działalności wykupionej usługi to już nie.
    Zaletybrak
    Wadyobsług kliena
  • ~olka / 2015-06-15 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej sieci PLUS! od wielu lat jestem klientką. Każda kolejna umowa na niekorzyść. Ostatnia to porażka. Pieniądze znikają w mgnieniu ok. Telefon przysłany bez mikro karty, która należy odebrać w punkcie PLUSa, czyli bez sensu zamawianie przez telefon skoro i tak trzeba dotrzeć do sklepu. Porażka! Nie można dogadać się z konsultantką, bo nikt za nic nie odpowiada. Ci co wysyłają telefon, nie odpowiadają za kartę (Pani kazała mi wziąć nożyczki! i docinać stara karte sim) Żenada!!!! Nie dajcie się nabrać!
    ZaletyŻadnych!
    WadyMnóstwo!
  • ~Shenira / 2015-01-30 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny okazało się, że firma Plus to najzwyklejsi oszuści. Po rozmowie telefonicznej z konsultantką (z niewiadomych powodów dzwoniła na numer z Orange) udało się namówić jej na wzięcie internetu z całym sprzętem "na okres próbny". Jak się okazało "wielce cudowny" internet w ogóle nie działa w moim rejonie, więc wszystko co znajdowało się w przesyłce zostało odesłane z powrotem wraz z wypełnionym dokumentem o odstąpieniu od umowy. Jak się jednak okazało abonament za internet wciąż był naliczany. Po kolejnej z rzędu wiadomości o zaległych należnościach, postanowiłam wyjaśnić sytuację. W punkcie obsługi klienta nie udzielono żadnej odpowiedzi z "braku odpowiednich uprawnień", zaś rozmowy telefoniczne kończyły się godzinnym czekaniem oraz przełączaniem od jednego pracownika do drugiego. W końcu okazało się, że po otworzeniu przesyłki (i podpisaniu umowy, o czym "uprzejma" konsultantka "zapomniała" poinformować) prawo do odstąpienia od umowy wygasa. Samo w sobie jest absurdem, bo wszystkie dokumenty znajdowały się właśnie we wnętrzu przesyłki. Całość zostało odesłane z powrotem a wkrótce później przyszedł list z pewnymi aluzjami, które równie dobrze mogłyby zostać potraktowane jako groźby.
    Przestroga dla innych. Unikajcie tej firmy, jak możecie. Ja już więcej z usług tej firmy nie skorzystam.
  • ~Szosciu / 2014-12-01 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus Gsm normalnie masakra... Odradzam wszystkim wziąść u nich Internet... Jedyne co mają dobre to ładne zakłamane reklamy... Wiadomo że ta Firma jest ponad dekade na rynku ale oszukuja i nabierają ludzi... A dodzwonić sie na ich niby czynną 24h Infolinie to wygranna w totka właśnie dzwonie do nich 3 godzine....
    Odrazu jak skączy mi sie umowa z nimi spierdzielam gdzieś indziej....
    ZaletyKłamiące Reklamy
    Wady1Kłamstwo, 2 Oszustwo 3 (0 Profesjonalizmu) Patologia
    229 miesięcznie
  • ~tuwim / 2008-03-28 21:24
    Jestem użytkownikiem modemu iPlus,i nie polecam nikomu ,mam same problemy i żadnej przyjemności ,a w dodatku operator stworzył pułapki psychologiczne,robią z klientem co chcą ,co to za umowa jak klient nie ma nic do powiedzenia.Reklamy są przekłamane i jedna nie uwaga, i ludzie bulicie kasę za przekierowaną usługę.Pamiętajcie ?podpisując umowę z operatorem iplus zamówcie sobie wizytę u Psychiatry. Pozdrawiam internautów.
  • ~Uzytkownik iplusa / 2009-09-19 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. NIE KUPUJCIE TEGO POD ZADNYM POZOREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWIELE BY TU WYMIENIAC
    ROK 60 zl miesiecznie
  • ~Adam / 2015-04-22 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie ładujcie się w to dziadostwo , nawet jak ktoś wam powie że jest fajnie i cacy , w salonie jest wszystko ładnie pięknie aż normalnie sra,,,ą tęczą tak ma być wszystko ładnie , pierwszy tydzień po podpisaniu umowy gdzie można jeszcze zrezygnować możecie nawet 300 giga ściągnąć z max prędkościami i nic wam nie przytną ale jak zakończy się okres testu i już nie będzie można zerwać umowy to po przekroczeniu limitu danych prędkość zaczyna spadać , mi przy pobraniu jakieś 50 giga ucieli do 5 mega czyli no powiedzmy że ok a już za pare dni spadło do 800 kilo , już nawet nie mówię że miał być pakiet 100 giga w nocy a po czasie okazało się że mam nie ten nadajnik i nie mam tego 100 giga tylko 25 i po przekroczeniu zaczyna spadać prędkość ale w salonie było mówione że mam te 100 giga , miałem wcześniej internet 4 mega bez limitów i zrezygnowałem dla tego badziewia a teraz muszę założyć go spowrotem i przez dwa lata opłacać dodatkowo tego lte ,,,, NIE POLECAM LTE chyba że dla kogoś kto nic nie pobiera albo tylko jakieś pierdoły
    Zaletybrak
    Wadytyle że braknie miejsca na opisanie
  • ~Alutka / 2015-08-11 00:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Plus robi sobie kpiny z klienta. Nie wywiązuje się z umowy.Każdy konsultant mówi co innego,a załatwienia sprawy nie widać.Potrafią tylko kasę brać i oszukiwać.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    8 miesięcy
  • ~Andrzej Domagała / 2012-11-23 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    w sierpniu dostarczono mi nowy modem za symboliczną złotówkę,internet miał być trzykrotnie szybszy a chwilami niestety jest odwrotnie,bardzo zwalnia,zmienia usługę na EDGE,zrywa połączenie z internetem,umowa jest niestety podpisana na 2 lata ale nie wiem cze nie lepiej by było zapłacić karę umowną o przenieść się do innego operatora.
    Zaletyczasem nabiera tempa ale rzadko
    Wadyjest bardzo wolny i i zrywa połączenie
    3 miesiące nowy modem a internet w plusie cztery lata,koszt modemu 1 złoty
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179