Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1897 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan / 2015-06-09 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga złodzieje, od 2 tygodni nie da się korzystac z netu od plusa bo prędkość mam poniżej 0.3 Mb/s przy łącznym zużyciu danych 41 GB w umowie za 100 złotych, plus odpowiada że to nie ich wina i mają mnie gdzieś, jak wkładam kartę play bo kupilem aby sprawdzić czy może to wina routera to działa wszystko cacy, a plus to syf, za 100 zł miesięcznie dostaje internet który moge wyżucić do kosza, Uwaga złodzieje
    Zaletybrak
    Wadyinternet poprostu nie działa, brak pomocy jakiej kolwiek , "kupiłeś to możesz nam cmoknąć"
    100zł
  • ~Oszukana / 2015-07-19 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się oszukać http://www.speedtest.pl/test/111923845 0.2 Mb/s to jest prędkość internetu Ja + 80 GB po 34 GB'ach wykorzystania, zgłaszałam reklamacje dwa razy ale plus mi napisał że tak może być i że niby mam to w umowie, czytałam wielokrotnie umowe i nigdzie nie widziałam że w zasięgu lte 4/5 kresek prędkość lte spadnie mi do 0.2 Mb/s
    Zaletybrak
    Wadywydaje się sporo kasy bo 100 złotych miesięcznie a dostaje się brak usługi
  • ~BODZIO / 2007-10-31 21:06
    Ocena: 3.00 / 5
    NIE WŁAŚCIWY MODEM brak profesionalnej obsługi

    LEKCEWAŻĄCA szybko sprzedać lekceważąca obsługa brak pomocy
    NIE STWIERDZONO
    ZA WYSOKA
    ZaletyŻADNYCH
    WadyBRAK POMOCY DEWIZA FIRMY SPRZEDAĆ I NIC WIĘCEJ
    LEŻY OD 3 TYGODNI BEZ U ŻYTECZNY
  • ~Jacek o Plusie / 2013-03-12 14:55
    UWAGA!!! Kolejna sieć która nastawiła się w ostatnim czasie na łupieżczą taktykę wobec swoich klientów. Uwaga na reklamowane smartfony tej sieci oraz ukryte drobnym drukiem klauzury zapewniające Plusowi egzekwowania bardzo wysokich kwot powstałych w wyniku samoistnego łączenia się z transmisją danych GPRS. Po spisaniu umowy oferują w pakiecie za 7 zł. 100mb na zabezpieczenie telefonu przed takimi połączeniami po upływie trzech miesięcy wysyłają e-sms czy dalej kontynuować tą usługę jest to tak sformułowane by przez przypadek klient usunął tą usługę i wtedy się zaczyna żniwo Plusa. W ciągu ośmiu dni naliczono mi kwotę 1250 zł. i zablokowano konto bez mojej wiedzy łączono mój smartfon z transmisją danych. 4 reklamacje bez jakichkolwiek ze strony Plusa ustępstw wręcz przeciwnie obarczono mnie że ponoszę całkowitą winę za tą sytuację.Jestem klientem od dziesięciu lat niestety umowa z tą firma zobowiązuje mnie do 2014 i wtedy z największą satysfakcją podziękuję im za ich nieuczciwe i łupieżcze usługi. W między czasie nie spocznę by wystawiać wszędzie gdzie możliwe najgorszą opinię na jaką zasługują a być może uchronię innych przed tym ich procederem ponieważ koszty mogą sięgać nawet 5,000 zł.
    WadyTylko wady
  • ~Jolka / 2015-07-19 18:59
    Odradzam Plusa! Wypowiedziałam umowę. Pomimo internetu w abonamencie, nigdy tego internetu nie miałam. Po długim okresie korzystania z usług tej sieci, regularnego płacenia rachunków, często wyższych niż abonament niedawno przysłali mia fakturę na kwotę ...JEDEN GROSZ!!!!!!!! śmiechu warte!!!!!!
  • ~Kasia / 2015-05-17 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    od 4 miesięcy mam od razu po pakiecie 35 GB power lte "bez limitu" prędkość rodem z modemu, moge zapomnieć o youtube, o netflix ktore mam na xbox one, o twich tv itp, przynajmniej od nich, musiałam kupić lte z t-mobile i dopiero wtedy zobaczylam ze plus to oszuści, to samo w play bo kolezanka ma nic nie tnie wszystko dziala nawet po 100 GB a u tych złodzieju z plusa odrazu po 35 GB prędkość bliska 0 i pomimo zglaszania problemu plus nie widzi nic w tym zlego. Pamiętajmy że oni to nam sprzedają jako internet stacjonarny w tej najwyzszej opcji, a netia oglosiła że średnie zużycie w ich sieci stacjonarnej na 2014 r wyniosło 100 GB a w tym roku mam być większe, uwaga plus to OSZUŚCI
    Zaletybrak
    Wadysame wady, to nie jest internet stacjonarny pomimo że tak go sprzedają.
  • ~Oszukany Tomek / 2015-07-09 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się nabrać że ten ich internet jest do domu, wziołem Ja + 80 GB + ten no limit, już po 35 GB wykorzystanych danych internet działa http://opiniuj.pl/plus-gsm-iplus.html 0.3 Mb/s a pingi w grach skaczą do kosmicznych wartości aż do wylogowania, wcześniej miałem netie do 10 i działało cały dzień i noc koło tych 10 Mb/s a w tym chłamie nie da się nic robić, dodatkowo na moje reklamacje odpisują że teraz to moge ich pocałować, oszuści
    Zaletybrak
    Wadyzostałem wprowadzony w błąd z premedytacją
  • ~c115 / 2008-01-24 15:00
    Ocena: 4.25 / 5
    Od sierpnia zeszłego roku zawiązałem umowę na 24 miesiące, Pierwsze 2 tygodnie to był koszmar na huaweii; prędkości rzędu 3 -10 KB/s ;) myślałem że mnie trafi. Dokupiłem antenkę taka nie pozorna wysokości 2ch zapałek, cenie 120zł i przyspieszyło mi do 164KB/s :) nie mam kłopotów z rzuceniem średniej wielkości mp3, a duże pliki o wadze 900kg lecą średnio około 1h30min lub 1h45min zależy od wiatrów :) Jedyne nad czym ubolewam to sama aplikacja menadżera. Do dziś nie wiem i nikt nie jest w stanie mi powiedzieć po co jest alert w miejscu wpisywania sms jak nie działa, brakuje licznika znaków przez co przenosi w 2gim esie np. kropkę, wiarygodność licznika pobranych danych pozostawia dużo do życzenia. Instrukcja jest napisana chyba dla osób które mają 1x komputer i internet w ręce, bo nic nie wyjaśnia.
    Jestem w opcji 4Gb czyli płacę około 110zł. 4G = suma danych wysłanych i odebranych. Jak pisze Plus ma to na celu zabezpieczyć przeciążanie łącz przez pobieraniem dużych plików i dać większą swobodę tym którzy tego nie robią, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby dokupić limit i dalej zasysać. Dlatego też po tygodniu jestem zmuszony aby takowe cudo dokupić bowiem prędkości spadają do 2 góra 3KB/s i nawet gadulec nie chce działać, a otwieranie stron to makabra. Wg. mnie te prędkości limitowe to przesada. Niby jest zachowane połączenie z netem ale nie ma możliwości zrobienia czegokolwiek nawet przeglądnięcia poczty. Zobaczymy jak długo wszystko pójdzie.
    ZaletyMam wszędzie internet :)
    Wadyniedopracowana aplikacja menedżera
    Bezsensowne prędkości limitowe
    brak szczegółowej instrukcji
    Od śierpnia na 24m-ce, wydałem na iplusa z notkiem i antenką coś ponad 3000, sam iplus 1zł :)
  • ~gienasss / 2007-12-04 19:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam modem usm Huawei E220 HSDPA 7.2 mega. Po kilku dniach syganał w manadżerze zmenieł się na EDGE mimo iż wczesniej smigało na UMTS. Mimo zapewnień sprzedawcy urzadzenie nie działa w HSDPA chociaż podobno w Szczecinie jest zasięg.Mało tego teraz nawet UMTSA nie moge złapać.Nie wiem czy to jest celowa polityka firmy która ogrnicza transfer?? Ale dopiero jest niecale 500 Mb a limit mam 4Gb. Wiec trafia mnie za co ja place 110 zł miesięcznie bo nie tego oczekiwałem.Poczekam jeszczec trochę i jesli się nic nie zmieni to produkt nie zasługuję na inne miano niż zwykłego chłamu.
    ZaletyJest wszedzie
    WadyNiedoszłe plusy
    miesiac modem 1zl abonament 110 zl
  • ~Himalaje obłudy sieci Plus! / 2014-01-29 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Z czterema największymi operatorami miałem do czynienia i ... wg mnie, bez zająknięcia (!) Plus to najgorszy operator w Polsce!!!!! Bezkonkurencyjnie najgorszy!!!

    Pracownicy działu BOK robią z siebie niewiarygodne wręcz pośmiewisko (!!!), niemal na każdej linii!!! Ja otwieram oczy ze zdumienia i coraz trudniej mi jest uwierzyć w to co widzę, że tak niewiarygodnie jak w sieci Plus można się kompromitować!!! Dla mnie Polkomtel S.A. to w ogóle najgorsza firma na świecie spośród tych jakie w życiu spotkałem!!!

    W sieci Plus skargi na BOK rozpatruje ... BOK!!! Mało tego, odnoszę wrażenie, że w dziale bok sieci Plus im ktoś więcej kłamie, im bardziej jest bezczelny, chamski i niekompetentny tym ... dla szefostwa tejże sieci ... lepiej!

    Wzór czy jak kto woli wspólna cecha odpowiedzi pracowników bok sieci Plus (w zasadzie jakichś bezczelnych kpin, bo z odpowiedziami te pisma nie mają wiele wspólnego, to jakieś „pierdzieluchy” a nie odpowiedzi) sprowadza się do kilku zasad (takie wrażenie odniosłem ja i identyczne wrażenie odnieśli moi znajomi!):

    Jak klient dochodzi swoich praw i rokuje pozostanie w firmie to daj mu jakieś darmowe minuty, które nas kosztują grosze (ale tylko wtedy przydziel te minuty jak się klient bardzo mocno uprze, musi Ci to z gardła wyszarpać i taki gest zrób dla klienta najlepiej tylko raz!!!).

    Jak klient zapowiedział, że odejdzie z sieci Plus to: w odpowiedziach na jego reklamacje udawaj, że nie wiesz o co chodzi lub odpowiadaj nie na temat lub odpowiedz na swoje pytanie pozostawiając pytanie/pytania klienta bez odpowiedzi i skłam, że proces reklamacyjny został zakończony. Dodatkowo dopisz ewidentne kłamstwo, że uwagi klientów są dla nas cenne i robimy wszystko żeby poprawić relacje we współpracy z klientami. Teksty takie to bezczelne i ewidentne kłamstwa i „Himalaje obłudy”! Dział bok sieci Plus z roku na rok robi się coraz bardziej chamski i bezczelny wobec klientów którzy dochodzą swoich praw! Czyli pracownicy tejże sieci robią dokładnie odwrotnie to co deklarują!!! Poza tym ich kolejna zasada: na bezczela przy każdej okazji dziękuj klientom za kontakt z działem bok.

    Na fakturach co jakiś czas doliczane są drobne kwoty pieniędzy. Przy próbie reklamacji sieć Plus oferuje ... billing za ok. 6 PLN!!!! Czyli żeby udowodnić, że niesłusznie naliczono, np. 4 PLN trzeba kupić billing za 6 PLN. Czyli żeby odzyskać 4 PLN trzeba wydać 6 PLN!!!!!

    Dział BOK sieci Plus bez zgody klienta, przekazuje adres e-mail klienta do ... innych działów swojej firmy. Bo reklamacje wysyłam na adres bok@plus.pl a zacząłem otrzymywać ankiety z adresu ankiety@polkomtel.com.pl !!! Po moich protestach, raz nawet mnie przeproszono (żadnej rekompensaty ani odszkodowania nie dostałem) i zapewniono, że już nigdy w życiu nie dostanę od sieci Plus żadnej ankiety. A co znaczy zapewnienie pracownika bok sieci Plus?! Otóż po tym zapewnieniu wysłano na mój adres e-mail z adresu ankiety@polkomtel.com.pl jeszcze „tylko” ... kilkanaście ankiet!!!!!!! Dodam, że po każdej ankiecie stanowczo protestowałem!!! Porozmawiam z prawnikiem czy to się kwalifikuje pod złamanie ustawy o ochronie danych osobowych i pod stalking! Wysłałem maile na adres ankiety@polkomtel.com.pl z prośbą o podaniem personalnie osoby odpowiedzialnej za te wysyłanie do mnie ankiet bez mojej zgody i ... po ok. dwóch miesiącach nie otrzymałem żadnej odpowiedzi (a żaden mail od tej skrzynki się „nie odbił”!!!)!!! Niezłe „twardziele” są tam w tym dziale ankiet i mają „niezłą” (!) cywilną odwagę! Strategia nie odpisywania na maile, jest to strategia chyba na poziomie przedszkolaka!!! To się chyba nazywa działanie honorowe w wydaniu ... sieci Plus!!!

    Nie wspomnę o innych „przekrętach” sieci Plus, (m.in. dotyczących wyjątkowo chamskiego i bezczelnego łamania zakazu na przesyłanie sms-ów o treści handlowej, reklam, zaproszeń do konkursów, itp. Podkreślę tylko bez rozwijania tematu, że ten „przekręt” w sieci Plus okazał się jeszcze bardziej bezczelny i chamski niż kompromitacja w wydaniu działu ankiet tejże sieci!!!) bo musiał bym książkę napisać!!!

    Jeżeli ktoś się zastanawia z jaką siecią podpisać umowę to proponuję rozpatrzyć trzy sieci:

    Play, Orange, T-Mobile. Nigdy w życiu nie podpisujcie umów z Plkomtel S.A. (siecią Plus)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Przypomnę, że wszyscy ci czterej wyżej opisani operatorzy są mi bardzo dobrze znani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak!!!
    WadyBiuro Obsługi Klienta sieci Plus to największa kompromitacja zespołu ludzi z jaką się w życiu spotkałem! I to bezkonkurencyjnie! Wg mnie Ci ludzie stanowią klasę (a w zasadzie „antyklasę”) samą w sobie. Brak zasięgu (nie słaby, tylko brak!) w niektórych miejscach w Polsce oddalonych od większych aglomeracji ludzkich! Niezliczone próby „sięgania do kieszeni klientów” po nadprogramowe pieniądze! Nie trudno oprzeć się wrażeniu, że w sieci Plus nie klient tylko ... pazerność na kasę klienta jest najważniejsza!!!
  • ~Jarek / 2015-05-13 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga plus to złodzieje, mam najwyższą prędkość za prawie 100 złotych i jak tylko przekroczę pakiet podstawowy prędkość w godzinach popołudniowych spada praktycznie do 0 jak jest 0.5 Mbps to już jest dużo, a zazwyczaj jest koło 0.1 Mbps. W odpowiedzi z bok dostałem że oni nie widzą problemu i wszystko działa jak należy i powinienem się cieszyć że nie spada do 32 kb/s , Uwaga złodzieje
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
    8 miesięcy
  • ~Magda zg / 2008-01-09 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Z tym badziewiem muszę się męczyć jeszcze rok, bo niestety wzięłam z mężem umowę na 24 m-ce. Czekam października 2008 jak zbawienia, kiedy będę mogła się tego "cudu" pozbyć... iPlus to największa tragedia na rynku, jedną stronę potrafi otwierać 20min!!! a bardzo często jest tak że w rezultacie w ogóle nie jest w stanie jej otworzyć, i nie jest to z pewnością wina serwera bądź złego wpisu strony www. Poza tym zasięg iPlus daleki jest od prawdy jaką podaje w reklamie Plus "internet jest wszędzie"... wystarczy wyjechać za miasto i ten wspaniały wynalazek gubi zasięg,ba... w samym mieście ma problemy z wyłapaniem sieci... Jednym słowem ŻENUJĄCE i przestrzegam przed tym "wspaniałym cudem techniki"...
    Zaletytylko tyle że można sobie laptop przenieść do drugiego pokoju, bez plątaniny kabli od modemu.
    Wadywszystkie jakie mogą być przy kiepskim internecie
    przesło rok, zapłacone za modem 100zl reszty kosztów nie pamietam
  • ~Migotka / 2015-06-23 13:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Plus okazał się jedna wielką pomyłką. Wprowadzili mnie w błąd przez który musze teraz płacić dwa razy większy abonament a miało być lepiej. Osobiście nie polecam.
  • ~Ms / 2015-12-06 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno.Właśnie wypowiedziałem im umówe na internet mobilny. Mają za dużo użytkowników i sieć nie wyrabia ,zmniejszają celowo przesył ja dużo używasz mimo iż miałem internet bez limitu. Nie polecam.Kiedy napisałem reklamacje ze nie mogę otworzyć nawet maila odpisali mi ze nie gwarantowali mi stałego dostępu przez cały okres umowy. Przegięcie.Obecnie wziąłem orange. Na razie jest lux ale to dopiero początek zobaczymy za kilka miesięcy.
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena, dno , dno ,
    2 lata
  • ~pio / 2008-02-17 21:47
    witam
    użytkuję internet z plusa z modemem comander 2 od ponad pół roku. Mam domek na wsi gdzie ta forma internetu jest jedyną dostępną. I tutaj porażka- ciągłe zrywanie połączenia , informacje typu "sprawdź kartę" "połączenie i internetem zostało przerwane" etc... to codzienność (codzienność = ~ każde 10-30 min pracy :)). Co chwilę dostęp do neta "zamiera" tzn brak połączeń przychodzących, co wywala ściąganie, przeglądanie neta itp. Jedynie do czego nie mogę się ostro przyczepić to szybkość pracy ściąganie ok 10 do nawet 20 kb/s - tu zaznaczam że mam 3~4 km do nadajnika a do tego antenę kierunkową +16 DB (bez niej - szybkość była ok 3 x mniejsza, krótko mówiąc- denna) Czytając poprzednie komentarze w pełni rozumiem każde zdanie nt. wywalania połączenia czy chorej pracy Iplus managera. co do szybkości to się nie zgadzam - po swojemu ale to działa w stopniu wystarczającym do przeglądania neta czy ściągnięcia czegoś drobnego (jeśli się akurat połączenie nie wywali). Dodaję ze ten modem użytkowałem na kilku kompach , z podobnymi efektami, więc standardowe tłumaczenia BOK że to klient ma coś porąbane :) to bujda na resorach. Czasami pracuję z tym modemem w Gdańsku - i tutaj wywalanie połączenia jest sporadyczne. tak więc wg. mnie punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia tj. nadajnika z którym się łączymy
    Zaletyw miarę szybko :)
    nie wiem czy coś jeszcze jest - to że jest w ogóle ?
    Wadyzrywanie połączenia
    praktyczne uniemożliwienie pracy po przekroczeniu limitu danych
    iplus manager - co to za potwór?
    6 mcy
  • ~sd / 2008-01-30 10:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Aplikacja często się wiesza. Zrywanie połączenia to norma, prawie codzienna. Przepustowość faktyczna nie ma sie nijak do deklarowanej. W centrum Warszawy, przy full zasięgu Plusa, jak dojdzie do połowy tego, co jest deklarowane, to moge powiedzieć że jest super. Taka sytuacja zdarzyła mi się nawet kilka razy w ciągu półtora roku użytkowania. Codzienna norma, to 20% deklarowanej prędkości.
    Biuro obsługi nie jest w stanie, mimo deklarowanych chęci, mi pomóc. Ich koncepcja, to konfiguracja komputera, która jakoś sie gryzie z modemem. Sęk w tym, że używam tego modemu na kilku komputerach różnych producentów i o różnych konfiguracjach i wszędzie jest identycznie (dlatego mam modem na USB).
    60 zł miesięcznie to stanowczo za dużo za takie coś. Na szczęście za kilka miesięcy kończy mi się umowa.
    ZaletyJednak działa. Przy odrobinie cierpliwości da się sprawdzic pocztę czy obejrzeć jakąś stronkę. Plusem jest mobilność, ale lepiej nie próbować tam, gdzie jest trochę słabszy zasięg.
    WadySzybkość, stabilność, cena
    półtora roku, abonament miesięczny 60 zł
  • ~sol / 2015-07-14 01:35
    to są kur.. złodzieje włączyłam usługę Nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich w sieci 30zł na miesiąc.Po czym otrzymałam 2 razy eskę ze usługa została włączona za chwile przyszła eska ze Awaria systemu a po chwili że usługa została wyłączona po wykonaniu telefonu do BOK pani mnie poinformowała że mam złożyć pisemko i tyle i film się urwał .....na dzień dzisiejszy skończyłam romans z plusem który stał się dla mnie wielkim minusem ZŁODZIEJE ŻENADA......
  • ~chyski1 / 2007-12-12 13:21
    Jak ktoś wiedział czego się spodziewać to nie ma przykrej niespodzianki. U mnie niestety nie ma zasięgu innych usług więc ciesze się tym co mam.... edge/gprs.
  • ~domel / 2008-02-02 14:43
    Obsługa klienta fatalna pomoc techniczna plusa to ignoranci nie majom pojęcia o sprawie i beszczelne odkładanie słuchawki to powody do zmienienia operatora Parametry ale smieszne pytanie, dno Niezawodność wiecej problemów niż kożyśći ciagłe rozłaczanie brak zasiegu wieszanie sie modemu i jeszcze ta ich smieszna aplikacja
    Zaletyjak mieszkasz kolo masztu to może ci pośmiga tak ze120kb/s ale bliskie saśiedztwo masztu moze powodować problemy ze zdrowiem
    Wadybez komentaża
  • ~Mirek / 2014-10-24 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE jednym słowem! Przestrzegam zebyscie pozniej nie zalowali jak ja juz żaluje po 3 tygodniach bycia nowym klientem. Zglosilem mnostwo ciaglych problemow technicznyc i nie nigdy nie dostalem odpowiedzi ani nie naprawiano usterek. W zamian odcieto mi internet na jeden dzien a jak wrocilem to z predkoscia 0.5 mb/s czyli po prostu jakby go dalej nie bylo. No i w koncu udalo mi sie uzyskac jedyna jak do tej pory odpowiedz na reklamacje ze "zeby udostepnic wszystkim uzytkownikom uzytkowanie internetu została nałozona blokada ograniczenia predkosci z powodu duzej transmisji danych". Co jest najlepsze w tym wszystkim ze ja mam plan 25GB z maksymalna predkoscia a po przekroczeniu miało byc NIELIMITOWANE DANE W LTE z predkoscia ograniczoną do 20 mb/s. A tyle razy pytalem przy zakupie przez telefon czy tak bedzie i nigdy nikt nie powiedzial ze ta predkosc bedzie tylko dotąd az administrator stwierdzi ze juz dosc danych wyczerpalem i mi odetną internet (no bo ta predkosc jest tak niska jak bys w ogole nie mial internetu). Jak to inaczej nazwac? ZLODZIEJE W BIALY DZIEŃ! Czemu nie mowia od razu ze tak naprawde to nielimitowane dane sa do czasu az administrator uzna ze za dużo czerpiesz danych!! Jak tak mozna traktowac klienta i nagle bez powiadomienia mu zalozyc blokade bez przyczyny? Podsumowujac,obiecano mi nie limitowane dane a wzamian mam blokade juz po 3 tygodniach i uwiazany na dwa lata z umowa. I zapomnij ze ktos cie wyslucha lub odpowie na twa reklamacje. A kierownika mowia (kłamią) ze nie ma zebys tylko mu dupy nie zawracał jak sobie pije kawkę. A czy dodałem ze za kazdym razem placisz za polaczenie do Obsługi Klienta nawet jak juz jestes klientem i czekasz zawsze srednio ok. 30 min na dzial internet i zagadnienia techniczne. Ja szczerze mowiac nie spotkalem sie z tak złym traktowaniem klienta i po prostu go lekcewazenie. Mam nadzieje ze pomoglem i przestrzeglem przed ta zenujacĄ firmĄ PLUS. aha i nic sie nie dowiesz od razu bo z obsługi nic nie wiedza i nic nie widzą tak ze pozostaje ci zlozyc reklamacje i czekac bez dzialajacego internetu 30 dni na odpowiedz. Np. dobre, dzis dostalem list z Plus wyslany 15 pazdziernika ze reklamacja z 5-tego bedzie rozpatrzona w mozliwie najszybszym czasie hehe a dzis jest 24 pazdziernik. No nic czuje sie jak bysmy byli dalej w 1990 roku :(
    Zaletynie ma
    Wadykłamia ze nielimitowane dane LTE, ignoruja twe problemy/ usterki techniczne, mnostwo wiele opisanych wyzej
    1 miesiac, 69zl / miesiac
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2804
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1947
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179