Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1897 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~oszukany / 2015-06-17 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie nie kupujcie nic w Plusie mam umowę -Internet - na kartę z abonamentem , gdzie termin płatności przypada na koniec miesiąca , a oni z windykacji przysyłają sms w dn. 29 , że nie odnotowali wpłaty i zdarzyło się, że z powodu majowego weekendu przelałem 5 maja , za czerwiec 1 i już nie mam dostępu do sieci od 30.05 . 2015 - mało tego jest 17 . 06 i nadal nie mam dostępu oraz otrzymałem sms , że płatność przeterminowana ponad 30 dni- po prostu brak słów...
    Zaletyzero
    Wadysame wady
    od X 2014 r
  • ~zbig / 2008-01-20 21:24
    potwierdzam opinie innych użytkowników, mieszkam pod warszawą zasięg jest ale co chwilę przeglądarka wyświetla komunikat, że nie może połączyć mnie z internetem. szlag mie trafia, że jeszcze półtora roku będę płacił za ten shit. Odradzam wszystkim. Mam nadzieję, że Streżyńska dobierze się im do skóry. Jeżeli ktoś komuś obiecuje dostawę internetu, a później to nie działa to jest to dziadostwo, które powinno skończyć się albo zwrotem kosztów albo niezwłoczną poprawą usługi. Nie kupujcie tego badziewia.
    Zaletybrak
    Wadybrak usługi
    od 6 miesięcy, 60 zł
  • ~„Święte krowy” w Plusie. / 2014-01-31 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś się zastanawia, którą sieć telefonii komórkowej wybrać to trochę mogę pomóc. Należy wybierać spośród trzech operatorów: Play, T-Mobile, Orange. Podkreślę, że jako jeden z niewielu abonentów miałem do czynienia z czterema największymi operatorami w Polsce! Mogę zatem dokonać wymiernych porównań!!! I moim zdaniem jedna z tych czterech sieci wyróżnia się ... na minus!!! To sieć Plus (Polkomtel S.A.)!!! I to wg mnie sieć Plus jest ... bezkonkurencyjnie najgorsza! Tupet, chamstwo, bezczelność, obłuda, kłamstwa, uniemożliwianie klientom dochodzenia swoich praw, pozostawianie maili bez odpowiedzi, udzielanie odpowiedzi nie na temat (!!!), ohydne manipulacje faktami, nieustanne próby sięgania do kieszeni swoich klientów po nadprogramowe pieniądze, to niestety norma z jaką się spotkałem w dziale bok sieci Plus!!! Ostatnio na skargi, które piszę do przełożonej jednego totalnie skompromitowanego (w moim odczuciu) pracownika działu bok (sieci Plus) odpisuje ... tenże właśnie skompromitowany pracownik!!! Skarga na dział BOK sieci Plus wysłana przeze mnie do Zarządu sieci Plus (Polkomtel S.A.), została przekazana do ... działu BOK sieci Plus i przez ten dział rozpatrzona (to znaczy z rozpatrzeniem nie miało to nic wspólnego, ty była jakaś obłudna kpina „w żywe oczy”!)! I nie pomaga wpisywanie w temacie maila informacji, że dany mail jest przeznaczony tylko (!) i wyłącznie (!) do konkretnej osoby! Zatem wspomniany przeze mnie wyżej totalnie skompromitowany pracownik bezczelnie czyta i odpisuje na maile, które ... są przeznaczone dla kogoś innego!!! On bezczelnie mi odpisuje, że maile ode mnie rozpatruje właśnie on, bo on został przydzielony do rozpatrywania korespondencji z mojego adresu e-mail i on (jak sam twierdzi, ale w rzeczywistości kłamie) jest „w temacie” rozpatrywanej sprawy. W rzeczywistości nie sposób oprzeć się wrażeniu, że ten pracownik „nie ogarnia” nawet tego co się wokół niego dzieje, a co dopiero mówić o rozpatrywaniu mojej korespondencji, które zupełnie go przerosło! I nie pomagają moje tłumaczenia, że on właśnie absolutnie nie jest w żadnym temacie (!), powinien być dyscyplinarnie zwolniony z pracy, surowo ukarany za swoją bezczelność, kłamstwa i obłudę, a moje maile powinny być przekazane do kogoś kompetentnego! Np. ten pracownik okłamał mnie co do stawki połączenia z numerem 2601, przez co mógł mnie narazić przez swoją niekompetencję na straty finansowe! Ten sam skompromitowany pracownik twierdzi, że nie może mi przyznać odszkodowania za łamanie przez sieć Plus warunków postanowień zawartej umowy, za niekompetentne rozpatrywanie (w zasadzie to tu nie ma mowy o rozpatrywaniu czegokolwiek, pisma jakie otrzymuję z sieci Plus to jakieś kpiny, mające chyba na celu spowodować żebym zrezygnował z dochodzenia swoich praw!) moich reklamacji (czyli narażanie mnie na niewiarygodne straty czasu!), za wysyłanie do mnie ankiet, na mój adres mailowy mimo mojego stanowczego protestu i sprzeciwu na to (mino moich notorycznych sprzeciwów przesłano mi takie ankiety już chyba kilkanaście razy!!!), mimo braku wyjaśnień skąd na moich fakturach co jakiś czas pojawiają się nadprogramowe sumy finansowe do zapłacenia, itp. I co najciekawsze ten niekompetentny Pan twierdzi, że nie może mi przyznać odszkodowania, kiedy to już kilka razy w identycznych sprawach sieć Plus ... przyznała mi odszkodowania finansowe!!! To się nazywa tupet, mimo że o tym wspominałem temu Panu wielokrotnie, to on albo nie raczył tego faktu sprawdzić w swoim systemie, albo sprawdził i „klei głupa”, że nie wie o co chodzi, albo system sieci Plus jest tak samo skompromitowany jak ten pracownik. Niezależnie od tego, która z trzech wersji jest prawdziwa, ten Pan już chyba dawno osiągnął dno swojej niezbyt błyskotliwej „kariery” konsultanta!!! Złośliwi by powiedzieli, że dno odpadło i ten Pan ... spada dalej! Niestety te opisane przeze mnie wyżej sprawy to tylko „wierzchołek góry lodowej” kompromitacji działu BOK, sieci Plus! To smutne, że pracownik sieci Plus twierdzi, że niesłusznie domagam się odszkodowania, a zatem wg niego sieć Plus może bezkarnie wysyłać do mnie zastrzeżone przez odpowiedni dokument sms-y, może bezkarnie kłamać, manipulować faktami, udzielać odpowiedzi nie na temat, unikać odpowiedzi, przekazywać mój adres e-mail bez mojej zgody (!) do innych działów w firmie (np. do działu ankiet ankiety@polkomtel.com.pl), następnie wysyłać do mnie ankiety mimo nieustających moich protestów w tej sprawie, i mogą robić wszystkie inne rzeczy, które muszą angażować mój czas w ich bezczelne „gierki”! Zatem oni twierdzą, że mogą bezkarnie dezorganizować moje życie, a ja mam wg nich siedzieć cicho i pozwolić sieci Plus „sięgać do mojej kieszeni” po nadprogramowe pieniądze?! Nawet gdyby, jakieś kruczki prawne pozwalałyby sieci Plus bezkarnie dezorganizować ludziom życie to przecież nie ma takiego przepisu, który by im zabronił przyznać mi w jakiejkolwiek formie odszkodowania, niech to nawet by nazwali nagrodą, czy czymkolwiek innym. Prawda jest taka, że siec Plus nie „nie może” tylko „nie chce” ponieść odpowiedzialności finansowej za swoje bezczelne i ewidentne nadużycia!!! To smutne, że oni nie mają poczucia winy, godności i choćby odrobiny honoru! Przecież wcześniej już mi odszkodowania przydzielali, z tym że wcześniej mógł to być ruch przekalkulowany finansowo z nadzieją, że jeżeli mi zapłacą pieniądze to ... ja przedłużę z nimi umowę. Myślę, że teraz bez ich nadziei na przedłużenie ze mną umowy, pazerność na kasę w tym konflikcie wzięła górę! Smutne jest to, że w normalnej firmie, zwolniono by dyscyplinarnie pracowników zachowujących się nieuczciwie i haniebnie wobec swoich klientów i w normalnej firmie klientom poszkodowanym zrekompensowano by w jakikolwiek sposób poniesione straty zawinione przez pracowników tejże firmy. No cóż, czyżby sieć Plus (Polkomtel S.A.) do normalnych, uczciwych firm się nie zaliczała?! Sieć Plus to jakieś bezkarne „Święte krowy”?! Ja wiem jedno: w przyszłości będę brał pod uwagę tylko trzech operatorów (no chyba, że pojawią się na Polskim rynku nowi „gracze”, to też ewentualnie przemyślę czy brać ich pod uwagę analizując opinie w internecie): Play, T-Mobila, Orange. I osobiście radzę wziąć mój artykuł pod rozwagę!!! 2 dni temu pisałem na tym forum o „Himalajach obłudy sieci Plus”. Polecam i z tym moim wpisem się zapoznać!!! Zero tolerancji dla bezczelnego traktowania swoich klientów przez sieć Plus!!!
  • ~Adam2707 / 2015-08-11 11:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorszy operator, z jakim mam do czynienia. Nie polecam Plusa. Odradzam zawieranie drugiej umowy za 50% ceny. Kwota na fakturze nie jest kwotą z umowy. Nie można zrezygnować z pierwszej, ponieważ się traci rabat w drugiej umowie. Pisma składane i poświadczone giną.
    Konsultanci (ci sami)w ciągu kilku dni proponują różne oferty. Widać, że takie mają wytyczne od kierownictwa, albo wszystko idzie na żywioł. Czekam na zakończenie umowy i DO WIDZENIA Plusie na zawsze.
    ZaletyNie polecam!!!
    WadyObsługa BOK fatalna. Wysoka cena usługi.
    Dwa lata. Opłata 59 zł 15GB.+114 zł telefon.
  • ~jadwisia / 2007-11-03 19:31
    Ocena: 2.00 / 5
    WOLNIUTKI WYLACZA SIE POMIMO TEGO ZE DOKUPILAM SPECJALNA antenke nie mam pelnego zasiegu.aby go uruchomic po utracie zasiegu musze wylaczyc komputer i odlaczyc od sieci modem.
    Zaletyzadnych tylko gg dobrze dziala
    Wadywszystkie mozliwe przy tym internecie
    8 miesiecy kupilam za 189 zl i aktywacja
  • ~Klient od 15 lat. / 2015-06-02 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem PLUSA od 15 lat, dwa telefony na abonament, płatności zawsze w terminie. Żonie kończy się umowa, zadzwonili z promocją... Okazało się że teraz mamy jeszcze trzecią umowę na kolejny abonament .... Dzwonią z promocjami, podając nr kontaktowe, nawet w korespondencji, które nie istnieją (pani Sylwia P. 224176000). Reklamacja nie uwzględniona :) Odstąpienie wysłane, oczywiście brak reakcji, żegnaj PLUSIE. ZDECYDOWANIE ODRADZAM.
    ZaletyBRAK
    WadyNierzetelność, nieuczciwość, działanie podstępem, traktowanie klienta jak przygłupa.
    15 lat
  • ~krysia z opola / 2015-06-18 22:17
    makabra-smart-dom,nie chcieli mi wg umowy,dac promocji "trzeci za 1 zl".obciazyli 2 fakltura zcaly abonament,reklamowalam,przez salon plusam,wyslali pismo-uznanie bez mojego adresu,ale nie w rzeczywistosci nie uznali,.zarlam sie z nimi przez 10 miesiecy bo/oprocz tej sprawy z abonamentem/ wystawiali noty odsetkowe za przelewy 10-dni przed terminem,kradli moje przelewy/pismo z windykacji,ze nie ma przelewu,chociaz sami potwierdzili smsem jego otrzymanie/ obciazali mnie za abonament za sierpien 2014 trzykrotnie,za wrzesien dwukrotnie,gdy w koncu napisalam na nich skarge do uke w-wa,to oni przeslali ja do uke opole,a ci wyslali moje dokumenty do plusa o podjecie decyzji,ocene mojego roszczenia i okazalo sie wg.plusa ze to oni maja racje i taka odpowiedz dostalam z uke opole,wtedy po raz enty napisalam do dz.reklamacji plusa zestawienie ich faktur/zlodziejskich/ i ich gaf durnych,postraszylam mediami i zostalo wszystko uznane,i wyjasnione,ale co najdziwniejsze wystawili mi fakture na czerwono,czyli jakby to oni mi byli winni,a ja mam to gdzies,tylko mialam nadzieje,ze padnie slowo PRZEPRASZAM za 10 miesiecy nekania i sie przeliczylam bo to wlasnie taki kraj,taki plus i takie nasze zycie,gdzie kazdy szmatlawiec moze cie nekac,okrasc,oskarzyc i ma do tego prawo i nic mu nie zrobisz,bo przeciez nie bedziesz sie po sadach ciagac na drugi koniec polski z takim g.....i forse tracic na sady i podroze
    Zaletyzadne
    Wadysame,zlodzieje,
    za dlugo
  • ~Lila / 2014-12-04 01:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim brania internetu w plusie! Internet bez limitu ktory po tygodniu uzywania, nie laduje w ogole stron, a nic nie jest sciagane. Wysoki abonament, bo 100 zl. Ponadto od 3 miesiecy nie dziala w ogole, a nikt z plusa nie potrafi tego wyjasnic i naprawic. Oprocz tego koszmarne potraktowanie mnie w punkcie plusa, gdyz kierownik punktu powiedzial ze internet jest bardzo dobry, aleja nie umiem z niego korzystac. Poprostu jedna wielka masakra. Nigdy wiecej plusa i wszystkim odradzam. Koszmar!
    Zaletyzadnych
    Wadyza duzo by wypisywac
    Rok i 3 miesiace, co miesiac oplata110 zl
  • ~Abonent / 2015-10-14 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Dołączam się do opinii o PLUS'ie. Jestem klientem tej sieci od ponad 15 lat ale to co teraz wyrabia dział obsługi klienta to zwykłe beszczelne okradanie klientów. Ostrzegam i przestrzegam przed ta firmą. Ostatnio z powodu sprzedaży własnej firmy cesją przenosiłem umowę na inną jednoosobową firmę w uznaniu PLUS'a na osobę fizyczną. Na infolinii taka zmiana nie była możliwa więc odesłano mnie do salonu. W salonie po wielu wizytach w końcu udało się wykonać cesję, która miała mnie kosztować 20zł. Jak się później okazało ponad 30zł za każdy przenoszony numer czy konto. W sumie koszt około 100zł w moim wypadku. Jednak jak się później okazało to nie koniec przykrych niespodzianek. PLUS bez poinformowania mnie o skutkach cesji zmienił mi taryfę abonencką jak to określono podobna do tej co miałem z tym że na osobę fizyczną. Wszelkie reklamacje nie przynoszą żadnego skutku i odpowiedzi są negatywne. A rzecz w tym że w abonamencie za około 89zł (dotyczy jednego z przenoszonych numerów)miałem nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i na stacjonarne + nielimitowane sms'y i mms'y oraz 3Gb internetu i odbieranie połączeń w roamingu za darmo w krajach unii europejskiej i kilku dodatkowych krajach. Do tego jeszcze 150 minut na wykonanie połączeń do 5 wybranych krajów unii europejskiej i kilku dodatkowych z poza unii. Po cesji ten sam numer ma obecnie abonament za 199,90zł miesięcznie i zostałem pozbawiony wszystkich w/w przywilejów wynikających z abonamentu. Na otarcie łez dostałe 800 minut w pakiecie. To samo stało sie z drugim przenoszonym numerem i podobnie z internetem czyli trzecim numerem. Jednym słowem mówiąc zabrano wszystkie usługi z abonamentu a jednocześnie podniesiono abonament o ponad 100%. Do tej pory w zależności ile był sms z grupy płatnych rachunek oscylował w wysokości 220zł za trzy numery (dwa telefony + dodatkowo internet) obecnie dostałem rachunek na kwotę ponad 455zł. Dodam że mam u nich jeszcze dekoder POLSATU. W sumie 4 numery telefonu z czego przenosiłem 2 + internet + POLSAT. Sprawę skierowałem do rzecznika praw klienta i muszę poczekać na rozwiązanie. Tak czy inaczej PLUS stracił klienta i wraz z końcem poszczególnych numerów wszystkie konta zostaną przeniesione do innej firmy
    ZaletyBRAK
    WadyOszustwo
    ponad 15LAT
  • ~antjuan / 2015-06-23 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus - chyba wielki minus, biorąc udział w programie smart-dom zaproponowano mi telefon za złotówkę, niestety od momentu podpisania umowy tj.ok.9miesięcy ani razu nie została wystawiona taka faktura, bo jak się okazuje po godzinach spędzonych na infolinii za połączenie z którą trzeba również zapłacić ciągle trzeba coś wyłączać, usługi których nigdy nie chciałem, a płacenie za niepożądane smsy przychodzące, to jest dopiero szczyt bezczelności, tak więc zamiast 9 zł plus opłata aktywacyjna jak do tej pory wydałem prawie 200 zł, dlatego czuję się nabity w butelkę i szczerze nie polecam tej firmy
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie klienta, niejasność umowy, niedoinformowanie,źle przeszkolony personel - nie pro-klient
  • ~cichy / 2007-10-26 15:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Bleee.... pingi po 150-200, transfer ok 50-100kb/s na HSDPA. Połączenie cały czas się rozłącza, choć w serwisie stwierdzili że modem jest w pełni sprawny, i i jeszcze za taki badziew trzeba płacić 110zł. misięczne :/
  • ~flowers77 / 2012-12-05 16:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem iPlusa przez ponad 3 lata. Na początku było oki, lecz ostatnie tygodnie to koszmar. Modernizowali coś w przekaźnikach i nie miałem netu przez 3 tygodnie, później zrywał non stop i zerwałem umowę. W dodatku nigdy nie można dodzwonić się do biura obsługi. Podobne problemy mieli znajomi i też zrezygnowali. Ulgę poczułem po rezygnacji :)
    Wadydużo
    3 lata 69zł / miesiąc
  • ~Grzegorz / 2012-08-26 03:27
    W styczniu 2011r. zmuszony byłem przejść na internet mobilny i skusiłem się niestety na ofertę z Plusa z notebookiem ( 17 GB limit i 117 zł miesięcznie ( z Plusopobieraczem )... Chciałem wszystkich przestrzec przed tą ofertą ... Po pierwsze sprzęt ten jest bardzo cienki i sam iPlus manager zżera połowę pamięci... Więc nieraz słuchanie radia na przykład i przeglądanie stron to problem i wszystko się zawiesza i trzeba co chwila resetować pamięć... Po drugie samo ładowanie tego managera trwa bardzo długo a następnie bardzo długo nieraz może trwać jego uruchamianie ... Można sobie tak pstrykać nieraz po 10 razy aż w końcu dowiedzieć się iż brak rzekomo karty SIM ... A jak już się uda w końcu przebrnąć tę procedurę to znowu męka... Oczywiście przez ponad półtora roku nie obejrzałem ani jednego filmu z YT bez problemu ... W centrum Krakowa gdzie mieszkałem pojawiał się notorycznie komunikat: serwer DNS nie odpowiada. Pani w punkcie Plusa poinformowała mnie, że widocznie ruch za duży i nic nie poradzi na to... Musiałem więc dokupić jeszcze stacjonarny za 60 zł i taki miałem pożytek z mobilnego internetu. Na A-4 Kraków-Katowice przeważnie EDGE, radio odpada, najwyżej przeglądanie stron jak ktoś ma cierpliwość... Teraz Sosnowiec, Katowice, Chorzów ... Zasięg niby 3-4 , tylko zrywa co chwilę ... Ściągnięcie czegoś czy wrzucenie masakra ... Oczywiście na normalne obejrzenie filmu z YT i nie ma szans dalej... Radio internetowe nie sposób posłuchać przez godzinę bez zerwania... Często przez 3 godziny nie w ogóle internetu a czasami i pół nocy... Oczywiście jak się po 40 min. dodzwoniłem do BOK to się dowiedziałem, że z siecią wszystko w porządku ... W ogóle bez Plusopobieracza od 00:00 do 12:00, byłoby bardzo ciężko zapanować nad transferem... 17 GB znika bardzo szybko a dokupienie 1GB to 25 zł o ile dobrze pamiętam ... Zdzierstwo zwykłe ... I tak można by jeszcze pewnie długo... Nie polecam internetu mobilnego z Plusa i sam czekam z niecierpliwością na koniec tej umowy
    Zaletybrak
    Wadysame: mała prędkość, wielka cena, żadna informacja i obsługa klienta
    1 rok. 8 miesięcy
  • ~Klient / 2013-08-08 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich widzę, że plus bardzo ładnie podszedł nie tylko do mnie wiec podzielę się również swoim doświadczeniem z tym usługodawcą.
    Kilka tygodni temu zgłaszałem u nich w salonie, ze brak jest zasięgu w miejscu mojego zamieszkania mimo, ze wcześniej był. Powiedziałem, że pewnie awarii uległ nadajnik. Oni niby przyjęli reklamacje, ale do tej pory nic się nie zmieniło. Czekałem jakiś miesiąc. Wczoraj poszedłem dowiedzieć się na jakim etapie jest rozwiązywanie problemu i naprawdę byłem zaskoczony jak pan w Plusie powiedział mi, że teraz ten nadajnik został zabrany nad morze bo tam jest większe zapotrzebowanie i zostanie zwrócony po okresie urlopowym. Aż mnie zatkało. Nie wiedziałem co powiedzieć. I mówię, że przecież podpisaliśmy umowę i ja się zobowiązałem do płacenia abonamentu w zamian za sygnał, a pan mi na to, że gdzie jest napisane w umowie, że sygnał ma pan mieć w miejscu zamieszkania?
    Nie mam więcej pytań, wiem już jakie mają podejście do klienta i gwarantuje, że taki numer ze mną przejdzie tylko raz.
    Z całego serca odradzam CWANIAKÓW.
    rok
  • ~maciejadam / 2008-02-18 20:04
    Ocena: 5.00 / 5
    "Dostałem w prezencie" jakby, bo za niską cenę - dlatego stawiam 5. I na tym kończy się moja możliwość wyrażania pozytywnych opinii. Po paru dniach intensywnego użytkowania urządzenia (chociaż z przerwami wynikajacymi z różnych prędkości transmisji) w jednym komputerze (licznik wskazywał wykorzystanie w sumie około 500MB) otrzymałem wiadomość o treści: prędkość transmisji została obniżona. Wykup ....itd Ja już kupiłem 1 GB miesięcznie, a licznik wyraźnie wskazuj, że go do dziś nie wykorzystałem. Ajent u ktorego kupiłem usiłuje tłumaczyć, że to zależy od okresu obliczeniowego i może być potraktowane jako procentowe wykorzystanie przydzielonego umową limitu.
    Zaletytylko cena
    WadyJakim prawem, zanim jeszcze osiągnąłem oferowany umową limit 1 GB, zostałem praktycznie pozbawiony jednostroną decyzją strony umowy (PLUS) możliwości korzystania z warunków umowy którą zawarłem na czas nieograniczony bez podania przyczyny takiego ograniczenia? Umowa na ten temat milczy. To jest naruszenie warunków umowy przez IPUS-a.
    ponad pół miesiąca - za złotówkę
  • ~robin / 2008-02-11 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam iplusa od roku to wielka pomyłka.Połączenie jest niestabilne ,często zrywane.
    Próbowałem stosowania anten o różnym zysku i efektem jest jedynie lepszy sygnał.
    Teraz mam 7/7 kresek i edge nadal przerywa a sam gprs to nie jest internet.
    Mapa zasięgu iplusa podaje dobry zasięg edge i stąd ten zakup
    Obsługa opowiada bajki o wadliwym sprzęcie itp.
    No i jeszcze ta beznadziejna aplikacja,która do niczego nie jest potrzebna tylko pożera zasoby
    Niepełna informacja przy zakupie praktyczny brak możliwości reklamacji

    Zaletynie ma
    Wadyzawieszanie,zrywanie połączenia
    rok-o wiele za dużo
  • ~Eisiskes / 2012-12-06 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po trzech latach od zerwania umowy z plusem dostalem fakture na 5.04 zl(ale nie o kwote tu chodzi)Lekko sie zdziwilem.Zadzwonilem na infolinie,gdzie poinformowano mnie,ze faktura jest za wlaczony prefiks 1069(trzy lata temu zerwalem umowe),a od zeszlego miesiaca sa naliczane oplaty za wyslanie faktury(o zmianach w regulaminie-nie zostalem poinformowany)-wczesniej nie wysylano faktur-bo nie uzywalem prefiksu.Czyli wyslali mi fakture za usluge wyslania zerowej faktury.Chore-tylko u nas tak sie zdarza.Prosze sobie przemnozyc przez wszystkich bylych klientow i obliczyc zysk:)Powinno sie to zglosic do UOIKIK.
    ZaletyZadnych
    Wady-oszustwa na fakturach
  • ~Józef Bryzek / 2014-01-01 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie Fatalnie Fatalnie Pragnę przestrzec innych przed zawieraniem umów z plusem. Zasięg fatalny obsługa klienta poziom zerowy , pieniądze w jakiś dziwny sposób znikają z karty. W ogóle nie rozbudowują sieci a jak widzę reklamy w telewizji to słabnę .Naprawdę jeżeli nie chcecie żałować to z dala od plusa.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg zasięg zasięg no i może jeszcze obsługa.
    5lat
  • ~krysia z opola / 2015-07-26 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    do mechanika.ja tez mialam"przyjemnosc"byc okradziona przez t-mobile i wiem jakie chamskie metody stosuja,aby okrasc klienta,ale to co mi zrobil plus-to-t-mobile to pikus.kazdy kto da sie zlapac na oferte smart-dom tzn.drugi za polowke,trzeci za zlotowke,niech bedzie przygotowany na to ze:1/ wcale nie jest za zlotowke,tylko caly abonament 2/nie respektuja zwolnien od dodatkowych oplat np. na 3 miesiace 3/naliczaja odsetki od kwot zaplaconych nawet 10 dni przed terminem 4/ jak uznaja reklamacje,to tylko na papierze 5/ obciazaja po kilka razy za to samo/mnie 3 x za sierpien 2x za wrzesien 2014/ 6/nie rozumieja co sie do nich pisze,chca doprecyzowania 7/ klamia,ze juz udzielili odpowiedzi na to samo pytanie-kiedys 8/ kradna wplaty/przelewy/i strasza windykacja/ mimo,ze potwierdzaja smsem otrzymanie przelewu/, wg,mnie- to jest banda oszustow,nie znajacych przepisow/np.twierdza,ze data zaplaty jest data zaksiegowania u nich,a nie wplywu na konto.a pare dni pozniej udzielaja odpowiedzi,ze data wplywu na konto jest data zaplaty.ja pracowalam 35 lat w ksiegowosci/ rowniez w windykacji,kierowanie spraw do sadu/ ale takich cyrkow sobie nie wyobrazam,nie wiem kto ich tam zatrudnil,ale to jest makabra,najgorsze jest to ze rzna glupa,zaprzeczaja sami sobie,a ta ich obsluga w salonach to banda chamow,idiotow klamcow,czekam na koniec umowy i wyp.... od nich
    Zaletynie znalazlam
    Wadysame i tylko
    od 03.08.2014 niestety
  • ~michal / 2009-09-17 19:23
    Chciałbym sie zapytac jak i z czego twój tata zrobił tą antenkę do modemu ?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179