Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirek / 2016-01-17 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez pierwsze miesiace byla dobra predkosc internetu taka jak w terminie probnym,ale pozniej beznadzieja - predkosc niecale 1 MB/s. A dalej musze placic 89.99 zl/ miesiac bo wedlug kierownika reklamacji wszystko jest OK. A place jeszcze extra 20zl za nielimitowany internet zeby bylo smieszniej. Oszusci i naprawde szczerze odradzam. Tyle mniejszych firm sie pootwieralo gdzie gwarantuja stala predkosc lub jakis przedzial ze jak tylko skonczy sie umowa to uciekam od tych zlodzieji firmy PLay.
    Zaletynie ma
    Wadyoszukuja, nie uwzgledniaja reklamacji, nie chca naprawic predkosci
    14 miesiecy, place 89.99zl za miesiac
  • ~pati / 2015-09-26 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci !!!! Nieprzyjemni konsultanci, przy awarii odmawiaja pomocy, internet bez limitu transferu danych nagle przestaje działac, przez wiele dni brak reakcji ze strony Play.
    Zaletybrak
    Wadyawarie, brak pomocy
    1 rok
  • ~piotrek / 2013-02-17 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest taka lipa ten internet mam go już jakiś czas i same problemy jest to taka lipa nie polecam nikomu
    Wadyzasięg
    3 lata
  • ~sad / 2013-05-07 22:55
    Ocena: 1.50 / 5
    mam juz internet play 2 lata i zdecydowanie odradzam. Czesto zrywa polaczenie i ma bardzo ograniczony zasieg poza wiekszymi miastami. Pora pozegnac sie z tym produktem
    Zaletymobilny
    Wadykiepski zasiegn nawet w duzych miastach
    2lata
  • ~skurwol / 2011-11-04 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż pisać, play online to totalna porażka. Zdecydowanie odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
    2,5 roku
  • ~Sławek / 2014-10-04 09:58
    Ocena: 2.25 / 5

    Ja jestem klientem PLAY i rozczarowany jestem niezmiernie. Fakt, abonamenty (mam 4 telefony ) mam dosyć atrakcyjne ale co z tego skoro jakość połączeń mam tragiczną. Pomimo zmieniania ustawień połączeń w telefonie. Przerywanie rozmów, tragiczne pogorszenie jakości w trakcie połączenia, oraz brak możliwości połączenia przy pełnym zasięgu w obydwu telefonach doprowadza do rozpaczy. Czekam na zakończenie umowy.
    Zaletyceny abonamentów (zależy oczywiście od indywidualnych potrzeb)
    Wadyzasięg, jakość połączeń, zrywanie połączeń
    18 miesięcy
  • ~Szkoda czasu i nerwów / 2016-02-11 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez pierwsze 3 miechy bylo dobrze bo mialem bez limitow taka promocja umowe mam na 2 lata bd sie meczyl z nia ale dobra mojl blad ludzie jak nie chcecie sie meczyc i denerwowac ze nawet glupiego meila nie mozna wyslac na tym internecie oni tylko maja dobra reklame , a internet do kitu oszukuja ludzi . Niby szybki internet Lte 4G gowno prawda bylo fajnie do 3 miesiecy potem to sam bbadziew nie polecam . Mialem ruter zaszlem do nich ze maly mam odbiur sygnalu kupilem u nich za 150 zl antene i co nadal to samo badziew szkoda kasy i nerwow !!!
    ZaletyNIe ma oszusci
    WadyPredkosc nawet 1 mb nie ma nawt 0.5 nie ma youtube nawet nie chodzi szkoda nerwow
    5 miesiecy
  • ~Szrek76 / 2015-12-13 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar pełny zasięg i 1,5 mega czasem 0,5 i nie da się otworzyć strony tak już jest od roku czyli od początku umowy jak wymuszę 3g to mam 12 mega LTE przyspiesza dopiero w nocy do ok 15 mega, LTE to oszustwo w Play zgłaszałem wielokrotnie i tylko propozycje zwrotu 20zł, 10zł nie polecam internetu w PLAY
    15 miesięcy
  • ~tead / 2014-02-26 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam play na firme na poczatku ludzie dzwoniacy do mnie dowiadywali sie ze niema takiego numeru potem przestaly dzialac mms ale po chyba dziesiatej konfiguracji ktos mi wreszcie poradzil zeby wymienic karte sim potem zasieg strasznie skakał i skacze roaming nie pomogl wiele a poniewaz mi sie konczy umowa dostalem nowa propozycje od operatora po jej wysluchaniu z usmiechem na ustach zanioslem papier
    o zakonczenie umowy i dostalem nowa propozycje tez smieszna i dlatego od marca przechodze do innej sieci
    Zaletyzero
    Wadysame wady
  • ~turysta / 2015-02-15 00:26
    PLAY to banda błaznów,prostaków i oszustów!!!! Wiele miesięcy po zaprzestaniu świadczenia usług próbowali wyłudzić ode mnie ok. 30 zł za pełen okres rozliczeniowy, mimo że należność dotyczyła tylko czterech dni!!!
    Nie wysyłając właściwej faktury ani wezwania do zapłaty zaangażowali
    firmę windykacyjną, a kiedy udowodniłem im, że ich żądania są bezpodstawne zmuszeni byli uznać moje argumenty. Oczywiście żadnej
    skruchy czy choćby słowa "Przepraszam". Typowe buractwo, ot co!!!!
    ZaletyMNIEJ NIŻ ZERO!!!!
    WadyWolej skóry by zabrakło, aby je spisać.
  • ~User / 2016-01-18 20:59
    Ocena: 2.75 / 5
    Przez pół roku było ok. Teraz jest katastrofa. W weekendy nie ma szans na normalną pracę w tygodniu tylko z rana potem sieć jest przeciążona. Play nastawiony tylko na pozyskiwanie nowych klientów natomiast zapomina o starych.
    pozdrawiam
    User
    Zaletycena
    Wadyjakość łącza
    6 m-cy
  • ~Wiesław / 2015-10-20 11:59
    Kiedyś to była dobra sieć, lecz zeszła totalnie na psy! Naliczają kasę z kosmosu, później składam reklamacje, a na kasę muszę czekać nawet 3 miesiące mimo uznania reklamacji!
  • ~Wiesława / 2014-02-28 15:40
    Nie polecam Play , od 25 lutego czyli od dnia przejścia do Playa , mam głuchy telefon - nie pomagają interwencje w biurze obsługi , reklamacja
    mam byc cierpliwa - SKANDAL !!!!
    NIE POLECAM !!!!!!!!!
  • ~wkurzona na Play / 2014-03-25 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    W październiku 2012 r. namówiono mnie na przedłużenie umowy na mobilny Internet na następne 18 miesięcy (prędkość do 2Mb/s, transfer 7 GB, cena: 39 zł. Przez cały 2013 r. aż dotąd jest tragedia!!! Nie można załadować stron; przeciętna prędkość to KILKA do KILKUDZIESIĘCIU kb/s; często oscyluje wokół ZERA! Napisałam kilka skarg; za każdym razem jakieś lipne tłumaczenie (no bo przecież mobilny! :) Wreszcie mogę rozwiązać umowę, co OCZYWIŚCIE zrobiłam. Koniec z Play? NIE! Oni są nie do zdarcia! :) Bombardują mnie telefonami i SMS-ami, aby tylko ODWOŁAĆ rozwiązanie, przy okazji proponując nowe "gruszki na wierzbie": ostatnio nawet pół roku za darmo. NIE CHCĘ TEGO DZIADOSTWA NAWET GDYBY MI DOPŁACALI!!!!!!
    ZaletyJEDYNA, jaką widzę: można wykorzystać modem
    Wadyjedno wielkie dziadostwo!
    w sumie kilka lat; ostatnia umowa na 18 mies.
  • ~ANIA / 2015-03-26 13:30
    Chciałabym zlozyć zażalenie na sklep firmowy PLAY W SIERAKOWICACH ul.Słupska 6. Otóż umowę zawarłam

    > 21,03,2013 na dwa lata,ale dnia 24.06,2014 przyszłam przedwcześnie rozwiązać umowe z dniem w którym

    > przyszłam czyli 24,06,2014.Pani ktora mnie przyjmowala powiedziała ze niema problemu. Poinformowala mnie ze mam

    > zapłacić za jeszcze jeden miesiąc a potem mam czekac na listonosza który przyniesie mi kare umowna.

    > Zapytałam ile bedzie wynosic ta kara Pani ta odpowiedziała że około 150 zl. Po tym czasie nadal dostawałam elektroniczne faktury do placenia ,poszłam ponownie do tego punktu play i Pani znowu przesyłała faxem ta moja rezygnacje. Mówila ze to może w systemie coś sie dzieje i ze mam czekac dalej nie płacac tych należności tylko czekac na ta kare umowna. Byłam z tym jeszcze dwa razy w Play i ciagle przesyłała te zgłoszenia o rezygnacji z 24,06,2014.Z tego internetu niekorzystam
    juz

    > od roku , rezygnacje złożyłam a nadal dostaje faktury do placenia tak jakbym tego uzywała.Niedosc tego to ostatnio otrzymałam listowne PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY w wysokosci 300 zł.DNIA 27,02,2015 zaplacilam 51,40-chociaz cos .Oplaciłam wtenczas jak ta Pani kazała za kolejny miesiac i czekac miałam na kare a nie na kolejne okresy rozliczeniowe.A teraz straszycie mnie Panstwo sadem? NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA.NIE LICZENIE SIE Z KLIENTEM
    WadyNIE DBAŁOŚĆ O KLIENTA, BRAK MOŻLIWOSCI ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW
  • ~Anna / 2015-11-16 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ODRADZAM!!!
    Jakiś czas temu była promocja na abonament 49,99 przy wyrażaniu zgody na fakturę elektroniczną , przetwarzanie danych itp. --->niestety co miesiąc przy trzech usługach oszukują mnie ma ok. 100 zł. doliczając do usług dodatkowe koszty, kiedy próbowałam sprawę wyjaśnić przez infolinie pani była bardzo nieuprzejma, próbowała mi wmówić, że to podatek(??? niby za co???)z tego co zdołałam wyczytać z faktury to koszt za opłatę faktur, gdzie mam fakturę elektroniczną. W salonie mają taką politykę, żeby tak klienta zakręcić, żeby już sam nie wiedział o co chodzi, jednym słowem robią z człowieka głupka, teraz kończy mi się umowa ,którą wypowiedziałam i nie zamierzam zmienić zdania choć oni znowu próbują zamydlić oczy-niestety to zwykli oszuści i nie zamierzam stać się ponownie ich ofiarą
    Zaletychyba jakiś żart
    Wadyza mało miejsca aby wszystkie wymienić
    3 lata, 2 telefony=internet
  • ~Anna / 2016-01-04 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści, kantują na fakturach. Nie ma z kim rozmawiać. Totalne dno i debilowata obsługa klienta.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, złodziejstwo, brak osoby zarządzającej
    5 lat
  • ~antoni antczak rybnik / 2013-06-10 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    rok temu żona dokonała cesji numeru telefonu który był w jej firmie na córkę która przejęłą firmę.Faktury nadal przychodzą na starą zamkniętą firmę , a w koszty działalności telefonu nie można wpisać.To już rok jak play generuje straty u pani anny.Jest tak jak w m banku .Operator odbiera zgłoszenie i chyba tyłek sobie nim uciera bo do dzisiaj nie ma żadnej reakcji.
    Zaletyzalet żadnych-wszędzie jest tak samo.
    Wadychamstwo, ignorancja,nieudolność,debilizm organizacyjny.
    od 8 lat
  • ~arch / 2014-07-02 20:34
    Krętacze u nich 10 + 10 nie równa się 20.Uwaga na ofertę mix na kartę
    Podsuwają umowę mix w której należy doładować jednorazowo 20zł ale nie zapewniają takiej wysokości doładowania we wszystkich punktach.
    Jednorazowe doładowanie 2x10 już nie stanowi 20.Regularnie co miesiąc doładowuję sumaryczną kwotą 20zł i dowiaduję się,że w ogóle nic nie doładowuję od 3 miesięcy.
    Konsultanci fakt niemożności kupienia doładowania za 20 mają w d..e.
    To jest krętactwo obliczone na naciągnięci klienta na większe opłaty.Operator nie poważny.Krętacze.
    ZaletyW tym stanie rzeczy nie ma żadnych,na wstępie szachrajstwo
    Wadyj.w.
    3 miesiące umowa mix z internetem
  • ~darecki / 2013-09-05 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam prędkość wg. umowy do 4Mbit/s a w godzinach wieczornych jest max ok, 1-1,5 - rozmowa z BOK no przecież ma pan umowę do 4 czyli może być i 1.
    Transfer nocny nie wiadomo jak rozliczany - rozliczenie pozostawia bardzo dużo do życzenia, jest godzina rozpoczęcia ale nie ma godziny zakończenia transferu ciekawe dlaczego.
    Jeżeli chcesz się wkurzać na internet i płacić abonament to sobie kup.
    Te opinie pozytywne to raczej z firmy piszą.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnustwo
    18 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4148
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1953
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179