strona 96 z 279
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »
-
~Mariusz / 2023-02-05 16:49Ocena: 1.50 / 5
Bardzo nie mila obłuda w pociągu. W wielu sytuacjach zachowują się bardzo chamsko to klienta. -
-
~Katarzyna / 2023-02-05 15:27Ocena: 3.00 / 5
Akurat udało mi się upolować bilet z Warszawy do Katowic za 29 złotych więc miałam szczęście. Fotele wygodne, ale co z tego kiedy miejsca na bagaże zdecydowanie za mało. W efekcie walizka, która z oczywistych względów nie mogła stać w przejściu była upchnięta między nami więc było niewygodnie. Może warto pomyśleć o choć szerszych półkach nad siedzeniami. Wtedy można by było umiejscowić tam więcej bagaży. Większość pasażerów jeździ na dłuższych dystansach i jednak każdy coś tam ze sobą ma. -
~WRC / 2023-02-05 11:41Ocena: 1.00 / 5
Fajnie się robi reklamę w całej Polsce 160h bez mandatu!!!!! Nawet nie zakupiliście tych składów to jest po 1 po 2 gdzie ta prędkość haha czary mary jak i razem z najemnikami w pseudo rządzie dymacie obywateli sprzedajecie Polskę na lewo i prawo propaganda klamiecie kradnięcie własnych rodaków nie szanujecie rodziny wlasne sprzedacie ale jedno piekło eas nie ominie za to wszystko -
~Arczi / 2023-02-04 17:10Ocena: 1.00 / 5
Cena za bilet jak za zboże a warunki fatalne zimno az okna byly oszronione brak dzialajacych toalet. Katastrofa nie polecam na kazdej trasie to samo porażka -
~Przemysław / 2023-02-03 19:59Ocena: 1.00 / 5
Powiem tylko tyle bez komentarza ceny biletów nie adekwatne do czasu podróżowania ciągle opóźnienia ....... -
~Annn / 2023-02-03 19:22Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo wiecznie opóźnione. Zatrzymuje się w szczerym polu stoi po 10 minut a do celu przyjezdza opóźniony. -
~Pasazer / 2023-02-03 09:27Ocena: 1.00 / 5
PKP z podnoszeniem cen nie ma problemu- za to sa problemy gdy trzeba w ramach tych podwyzek podniesc jakosc uslug zaczynajac chociazby od odjazdow ze stacji poczatkowych o czasie! Jak to jest, ze pociag bedac na swojej drugiej stacji ma juz 12 min opoznienia? Zdaje sie, ze brak realizacji planu podrozy wedlug rozpiski czasowej to nowy standard PKP (podkreslam przy jednoczesnym podnoszeniu cen). -
~Jola / 2023-02-03 08:16Ocena: 1.00 / 5
Dzięki Wam przesiadłam się z pociągu na samochód teraz PO WASZYCH PODWYŻKACH nie opłaca mi się jeździć Waszymi liniami. Chyba jest różnica kiedy do Rzeszowa i z powrotem płaciłam 50 zł, a teraz muszę zapalać 80 zł za te kwotę wybieram samochód i wygodę. Przykre jest do, że transport publiczny nie jest dostępny dla zwykłych ludzi na marną kieszeń -
-
~Niezadowolony klient / 2023-02-01 21:16Ocena: 1.00 / 5
Ceny w górę ale oczywiście ciągle opóźnienia jak są tak są. Pkp to dno! WadyOpóźnienia! -
~Adam / 2023-01-31 23:29Ocena: 1.75 / 5
Na 10 ostatnich przejazdów tylko jeden nie był opóźniony. Gratuluję. Nawet pociąg startujący nie potrafi odjechać punktualnie. Trzeba szukać alternatywy. Przez wiele lat nie jeździłem koleją że względu na poziom usług. Teraz postanowiłem spróbować znowu i okazuje się, że jest jeszcze gorzej. Opóźnienie goni opóźnienie. Nie polecam, przesiądźmy się do aut. -
~Mariola / 2023-01-31 15:45Ocena: 4.75 / 5
Chyba czas, by w pociagu miedzynarodowym byl Internet. Poza tym ok. ZaletyMily personel. Wygodne siedzenia. -
~Rabianin / 2023-01-31 12:10Ocena: 2.00 / 5
Pociag IC Zakopane Gdynia. Pierwsza klasa przy kabinie maszynisty a tak mocno coś stuka w podłodze że nie da się wytrzymać. Mwars jak zwykle nie działa. ZaletyPan z wózkiem z bufetu. Starszy Pan. Bo młody z wcześniejszy przejazdów to porażka.!WadyCiągły stukot w podłodze. -
~Mirosław / 2023-01-30 18:09Ocena: 1.50 / 5
20 stycznia pociąg relacji Olsztyn - Białogard miał prawie 3 godziny opuznienia, Nikt nie poinformował podróżnych,przemarzłem na kość czekając na peronie.o tym że pociąg nie przyjedzie dowiedziałem się przypadkiem od młodych ludzi.panie na prowizorycznym dworcu nic nie widzały, w drodze powrotnej tj.30.01 pociąg jedzie planowo,ale nie ma ani papieru toaletowego, ani ręczników papierowych, ani niczego co by się mogło nadawać.....co podróżny ma zrobić w takiej sytuacji gdy już skorzystałz WC? Panowie konduktorzy już 5 raz sprawdzają bilety,a do WC Nikt nie zajrzy! Żenada. -
~Ktos / 2023-01-30 14:51Ocena: 1.00 / 5
Masakra - wciąż opóźnienia , zimno w przedziałach , toalety nieczynne , rekompensaty za dłuższe opoznienia to ciastko i woda ( żenada ) . opóźnienie 4h- moja jazda wyniosła 13.5 h - brak zainteresowania pasażerami o wszystko musieliśmy się pytać sami nikt o niczym nas nie informował. ZaletyBrakWadyj.w -
~Grzegorz / 2023-01-30 13:38Ocena: 3.50 / 5
Chciałbym zaznaczyć, że nie jestem konfliktowym pasażerem, który szuka dziury w całym i rozumiem, że jest styczeń, ale nie jestem w stanie pojąć po co tak grzać w wagonie ?
Po skorzystaniu z wars i przebyciu praktycznie całego składu okazało się,że tylko w wagonie którym jechałem jest tak okropnie gorąco !
Po prośbie u Pani konduktor, aby troszkę skręcić ogrzewanie dowiedziałem się, że może ktoś przez pomyłkę właczył ogrzewanie na maksa, ale nie ma problemu, bo jest zima.
I na tym się skończyło.
Nie było nawet jednej osoby która by nie siedziała w koszulce cała spocona.
Szkoda, że jest takie podejście do próśb oj szkoda -
~Monika / 2023-01-30 11:38Ocena: 3.75 / 5
Chciałabym serdecznie podziękować przemiłym konduktorom, a zwłaszcza Panu kierownikowi wagonu (pociąg IC 81110 Noteć z dnia 27.01.2023 odjeżdżający o godz. 8.26 z Kutna do Warszawy Wschodniej) za wyrozumiałość i pomoc.
Dzięki wam wraz z rodziną szczęśliwie dotarliśmy do Krakowa i z powrotem już bez żadnej pomyłki :;)))* I ostatecznie nasza podróż okazała się bardzo udana. Bez was nie dalibyśmy rady.
P.s. W ciągu podróży korzystaliśmy z ròżnych pociągów (szynobus, pendolino, pociąg osobowy KM) i z wami było zdecydowanie najwygodniej I najbardziej komfortowo.ZaletyMiła, wyrozumiała, pomocna obsługa. Wygodne fotele i dużo miejsca na nogi (pociągi IC, nie pendolino). Klimatyzacja. Ogòlnie komfort podròżowania. Punktualność.WadyWysoka cena. Tragiczny wręcz żaden wybòr połączeń przez moje, nie tak znowu małe, miasto. -
-
~Marik1234 / 2023-01-30 11:15Ocena: 2.50 / 5
Opóźnienia i tak dalej pisze tu więcej bo system mi mówi że mało słów ZaletyMili młodzi konduktorzyWadyW sumie wszedłem tutaj pochwalić miłych konduktorów ale to powiem że drętwe fotele -
~Lekko zdenerwowany / 2023-01-29 18:03Ocena: 1.00 / 5
Mam nadzieję, że podwykonawca odpowiedzialny za stan waszych pociągów zostanie kiedyś pociągnięty do odpowiedzialności w sprawie licznych zaniedbań i nieustających awarii. Mógłbym poprosić o zwrot kasy za bilet, z którego, przez ponad 2-godzinne opóźnienie nie skorzystam, bo nie mam całego dnia wydzielonego na korzystanie z waszych wspaniałych usług. Jadnakże po wielu doświadczeniach z wyciąganiem pieniędzy należnych klientowi od usługodawcy, odpuszczę sobie. Nie pozdrawiam, nie łączę wyrazów szacunku, zatrudniajcie choć trochę kompetentnych ludzi. ZaletyBrak, dosłownie, zero, jeździjcie samochodamiWadyStraciłem na tą firmę tyle czasu, że szkoda mi na wypisywanie listy wad o długości encyklopedii -
~X / 2023-01-29 16:58Ocena: 1.00 / 5
Utrudnienia na trasie Wrocław-Jelenia Góra : chaos i jeden wielki bajzel. Komunikacja zastępcza to fikcja. Tłok i zupełny brak zainteresowania losem pasażera. Bilet z miejscówka na InterCity, a jechać trzeba autobusem w tłoku i na stojąco. PKP sobie jak zwykle nie radzi.
-
~Poirytowany / 2023-01-29 10:46Ocena: 2.50 / 5
Intercity wprowadza podwyżki cen biletów, ale za tym nie idzie poprawa jakości połączeń. Opóźnienia takie jak były, tak są. Żałosne. WadyOPÓŹNIENIA!!!!!!!
strona 96 z 279
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »
