Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5576 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartek / 2023-02-14 00:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Zimą zamiast wagon ogrzewać z nawiewu leci zimne powietrze także katastrofa aby z Warszawy do Katowic jechać w dwóch bluzach i kurtce.nigdy wiecej
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Maria / 2023-02-13 12:11
    Ocena: 4.50 / 5
    pociag z Wiednia do Warszawy, i spowrotem, sypialny, czysciutko, wygodnie, mila obsluga. WC BEZ ZARZUTU, co sie w pociagach, bardzo zadko zdarza...
    najlepsza forma podrozy, bez straty dnia.
  • ~Kacper / 2023-02-12 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mojego miejsca które miałem na bilecie z powodu zmiany pociągu. Kiedy zapytałem się o to gdzie mogę usiąść powiedziano mi żebym usiadł na miejscach które były już zajęte. Sytuacja niedorzeczna.
  • ~WiolaZ / 2023-02-10 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    To całe PKP powinno się zemleć przez maszynkę i stworzyć w Polsce kolei od podstaw. Notorycznie opóźnione pociągi, syf i smród w toaletach, ścisk w przedziałach i na korytarzach (bo i po co dołączać dodatkowe wagony na oblegane trasy) no i fikcje z promocjami na tanie bilety. Te całe zwroty za opóźnienia to kolejne kłamstwo stworzone na potrzeby przyjaznego podróżnym image "pseudo-przewoźnika" Zwrot przysługuje jedynie od kwoty 16zł więc jeśli przytoczę mój przypadek 12,50zł do zwrotu, powołując się na wewnętrzne przepisy i regulaminy PKP - nie należy się. 192 min opóźnienia do Warszawy Centralnej (przy stacji początkowej z Warszawy Wschodniej) to niechlubny rekord, który odnotowałam na własnym przypadku. Ceny niestety nie idą w parze z jakością usług, przy takim poziomie jakie PKP reprezentuje bilety powinny być po złotówce. A promocje i "ichnie super promo" to bujda na resorach. Można na próżno czekać do wpół do pierwszej w nocy miesiąc przed planowaną podróżą na zakup biletu w promocyjnej cenie. Osobiście kilkakrotnie sprawdzałam i już 30 dni "do przodu" bilet jest bez promocji. Ostatnio PKP znalazło lepszy sposób "robienia podróżnych w konia". Praktykuje problemy i błędami na stronach, gdzie można kupić bilet. Strony nie działają przez 2-3 dni promocyjnego zakupu czyżby "specjalnie blokowane"? a w następnych dniach ceny już są jak zwykle czyli "nieziemsko" drogie. Należy jeszcze wspomnieć o wożących powietrze pendolinach. Siedzą w nich jedynie posłowie, ministrowie, dyrektorzy i tego typu uprzywilejowane osoby, którzy mają darmowe przejazdy. Zwykłemu śmiertelnikowi PKP oferuje bilety w cenie 149zł w górę. Reasumując, pierwsze skojarzenie jakie mi się nasuwa na hasło PKP to kolej w krajach typu Indie, Pakistanie, Birma. Smutne lecz prawdziwe.
    ZaletyCo co za pytanie? Brak jakichkolwiek zalet!!!
    WadyCałe mnóstwo, nie starczy miejsca by wyliczyć.
  • ~Wkurzona Podróżna / 2023-02-10 04:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam wczoraj pociągiem TLK z otwartymi drzwiami. Może ktoś wypaść z pociągu i zginąć na miejscu. Nagrywajcie filmiki i zgłaszajcie ich do Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie. UTK zawsze pomaga w takich sytuacjach!!!
    WadyPociągi jeżdżą z otwartymi drzwiami
  • ~Wściekły pasażer / 2023-02-09 12:06
    Ocena: 1.25 / 5
    W rozkładzie jest dziura raz połączenia są co godzinę raz co 3/4. Strona interntowa przy zakupie biletu pod koniec zakupu wywala nie znaleziono sesji. Pociągi mają straszne opóźnienia nigdy nie są puntkutalne według rozkładu. Aplikacja do biletów nie zapisuje zniżki którą wybieram po raz 20...wiesz się nie ładuje. DNO.
    Zalety?
    Wady- opóźnienia
    - baznadzejny rozkład
    - podwyżka cen
    - strona pkp nie działa
    - aplikacja to żart
  • ~Lol / 2023-02-08 19:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Podczas przesiadki zostawiłem telefon w pociągu, obsługa zareagowała wzorowo panie
    77026
    77100 i pan kierownik z poprzedniego pociągu
    695319647,który dostarczył osobiście zgubę na peron w Poznaniu!
    Dziękuję serdecznie
  • ~Opoznienia powyzej 60min=rekompensata / 2023-02-07 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Pragne wszystkim przypomniec, ze za opoznienia powyzej 60min przysluguje pasazerom rekompensata na poziomie 25% kosztu zakupionego biletu (warto domagac sie zwrotu na konto bankowe bo beda chcieli wciskac znizki na nastepny przejazd). Korzystajmy z naszych praw.
  • ~Kiedy PKP zacznie jezdzic wedlug rozpis / 2023-02-07 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem polega na tym, ze pkp zmonopolizowalo rynek i w glebokim powazaniu ma obecnie respektowanie jakichkolwiek norm, robia co chca i kiedy chca jednoczesnie biorac za to niemale pieniadze. PKP: wiecie co Wam gdzie.
    ZaletyZalety? Jakie zalety?
    WadyOwszem, same wady.
  • ~Natalia / 2023-02-07 19:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Potrzebowałam korektę do faktury. Niestety brak jakiejkolwiek odpowiedzi na przesłany formularz oraz wysłanego maila. Infolinia dno. Zaczynam wątpić czy tam w ogóle ktokolwiek pracuje.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiek
  • ~Szwagier / 2023-02-07 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby się dało dać 0 gwiazdek to odrazu bo na jednej od każdej osoby to im rosną xd
    ZaletyBrak
    WadyW chu za duO
  • ~Szwagier / 2023-02-07 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie pozdrawiam ,nie dość że opóźnienie 50 minut pociągu to jeszcze musisz płacić za bilet
    żałosne
    lepiej byłoby jechać tramwajem
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
  • ~Monika / 2023-02-07 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmieszne te linie intercity. Wychodzi na to ze przed wejściem do pociągu trzeba przeczytać encyklopedie ich regulaminów ze strony
    Wadyistnienie
  • ~Monika / 2023-02-06 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostra patologia.
    Nic dodać nic ująć, pociągi odwoływane z ¶izdy, po czym komunikat (przepraszamy za problem ) itp. Itd. i radź sobie człowieku w minusowej temp. ... Chu....
    ZaletyNiema
    WadyW chu
  • ~Justyna / 2023-02-06 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 11 lat jeżdżę do pracy i z pracy przewoźnikiem PKP INTERCITY (trasa Żyrardów-Warszawa). Codzinne opóźnienia. Przewoźnik ma gdzieś pasażerów i ich potrzeby, robią co chcą a pieniądze i za brak rezerwacji kasę wyciągają. Normalnie wolna amerykanka????
  • ~Bbbbb / 2023-02-06 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jazda z dzieckim i wozkiem to jakas tragedia. Pani konduktor wogole nie pomocna a wrecz uciagnieta. Widzi ze szarpie sie z walizka dzieckiem i wozkiem to nawet nie pomoze tylko jeszcze bedzie nerwowo mowi ze mam sie spieszyc i przesunac bo ona pociag musi odwolac masakra jakas
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie
  • ~Amelia / 2023-02-06 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Intercity nie stosują się do prawa unijnego. Pociągi mają wieczne opóźnienia. Ostatni pociąg był opóźniony o ponad 3 godziny, odmówiona mi nawet kawy (co jest niezgodne z regulacjami, ponieważ w takiej sytuacji pasażerom przysługuje nie tylko kawa ale i posiłek oraz napoje). Mi natomiast jeszcze zrobiono awanturę, że mam za tę kawę zapłacić (której i tak nie wzięłam jak usłyszałam, że nie jest bezpłatna). Ta kawa to był wrzątek plus 2 saszetki, więc saszetki można było spokojnie sprzedać dalej, ale Pan się awanturował, że już kawa została zrobiona i muszę zapłacić. Chamska obsługa w Poznaniu i na dworcu w Poznaniu. Jeśli chodzi o obsługę kas to większego chamstwa nie widziałam jak w Poznaniu, Panie potrafią podnosić głos i drzeć się na klientów, którzy podchodzą zadać pytanie dotyczące rozkładu. Zdarza się także, że wprowadzają w błąd, więc nie radze wieżyc im na słowo, a zawsze sprawdzać. Obsługa Warsu w Intercity i dworca w Poznaniu jest co najmniej nieuprzejma i arogancka oraz traktuje ludzi z góry, jak natrętów. Do tego dochodzi bardzo niski poziom kultury osobistej. Nigdy wcześniej się tyle nie nadenerwowałam, jak ostatnio od kiedy zaczęłam regularnie korzystać z usług PKP. Rozumiem, że bywają różne sytuacje i nie mam o to pretensji, ale obsługa powinna być pomocna i uprzejma dla klientów Jakość obsługi na karygodnie niskim poziomie. To wstyd dla PKP, że zatrudnia takich ludzi do kontaktu z klientem.
    Zaletyżadnych
    Wady-chamska obsługa w WARS
    -chamska obsługa na dworcu w Poznaniu (kasy) i brak szacunku do klientów
    -brak kultury osobistej wśród pracowników
    -nie stosowanie się do unijnych regulacji prawnych
  • ~Krystyna / 2023-02-06 06:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Pociąg opóźniony ponad godzinę. Intercity nawet wypłaca odszkodowania, ale dopiero powyżej 16 zł. Wszyscy krewni i znajomi premiera, przepraszam królika, zasiadający w radach nadzorczych gardzą drobnymi kwotami. Płacą im ciężkie pieniądze za niszczenie polskich firm. Kolesiostwo nie wie ile to jest 16 zł. Na ośmiorniczkę nie wystarczy.
    WadySame wady
  • ~Alex / 2023-02-05 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem gdy wracam z Wrocławia nie ma opcji żeby pociąg był na czas, ale są to zwykle opóźnienia 20min do 30min. Teraz trafiłam na opóźnienie 112min. Skoro na maila wysyłacie bilety to może warto na maila wysyłać informacje o opóźnieniu. Nie wiadomo kiedy pociąg będzie dokładnie bo cały czas informacje się zmieniają. Dodatkowo może by tak zrekompensować te spóźnienia i podarować jakaś zniżkę dla podróżnych, albo chociaż butelkę wody czy cokolwiek. Podejście do klientów to dramat.
  • ~Bartosz M / 2023-02-05 16:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Dawno nie zostałem tak źle potraktowany. Bardzo nie przyjemna podróż. To nie jednorazowa sytuacja często podróżowałem pociągami intercity i obsługa zawsze taka sama, patrzą nie ciebie z góry.

    ps nie przyjemne sytuacje dla mnie i wielu osób z mojego wagonu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5576
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3408
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 941
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 410
Koleje Śląskie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 370
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167