strona 86 z 279
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 84
 - 85
 - 86
 - 87
 - 88
 - nastepna »
 
- 
	~Andrzej / 2023-05-20 12:29Ocena: 1.75 / 5
Kolejny raz zamawiam miejsce w wagonie z przedziałami i kolejny raz takiego wagonu brak. Oczywiście obsługa nie wie jak to możliwe. Jeśli za coś płacę to oczekuję realizacji mojego zamówienia w 100 procentach.  - 
	
	
 - 
	~Dżemol / 2023-05-19 17:26Ocena: 3.75 / 5
No ogólnie to super pkp ale moglibyście zrobić późniejszy pociag z Warszawy centr do Białegostoku??  - 
	~Góry w deszczu / 2023-05-18 23:30Ocena: 1.67 / 5
Pociąg z Krynicy Zdroju ciągle z komunikacją zastępczą aż do Tarnowa,brak możliwości zabrania się z psem w innych komunikacjach,jednym słowem,chu.nia z grzybnią a nie dostęp czy postęp... WadyBrak relacji powrotnej pociągiem z Krynicy Zdroju.
Komunikacja zastępcza zabrania posiadania przy sobie psa. - 
	~Danuta Kruszyńska / 2023-05-17 19:15Ocena: 2.75 / 5
Pociąg 28104 w dniu 17.05.2023 miał nieczynne drzwi w wagonie 11, 12. Obsługa nie powiadomiła o tym fakcie pasażerów. Ludzie biegali zdezorientowani a nawet jedna z kobiet jadąca z rowerem nie zdążyła wysiąść. Dzięki interwencji ludzi jadących pociąg ponownie zatrzymano. Niestety nikt z obsługi nie kwapił się pomóc a nawet usłyszałam komentarz konduktora że nie jest tragarzem. Nie rozumiem jak można tak się zachować, jak można tak lekceważyć pasażerów. To karygodne.  - 
	~Sjhsxh / 2023-05-17 18:18Ocena: 1.00 / 5
Szkoda, ze nie można dać ujemnej opinii, ale to dla tej firmy i tak byłoby zbyt długo, ciagle opóźnione pociągi, pomimo drogich biletów, szkoda słów… ZaletyBrakWadyZa dużo by tu wszystkie wymienić - 
	~jurand / 2023-05-17 14:13Ocena: 1.00 / 5
bezczelność i syf. Nie można uzyskać informacji telefonicznej bezpłatnie, trzeba zapłacić 1,19. Pociągi przepełnione. Nikt nigdy nie wpadł na pomysł , żeby składy miały więcej wagonów. Ale w TV chwalą się, że mają zyski. Gdyby mieli konkurencję, to nie mieliby zysków. Dziadostwo. ZaletybrakWadySyf, drogo i bezczelność - 
	~Sitok / 2023-05-17 12:52Ocena: 1.00 / 5
Pociagi odjeżdża chwile przed wyznaczonym czasem obsługa jest wredna i nie miła. Czeste opóźnienia PR ZaletyBrakWadyDuzo - 
	~Kate / 2023-05-17 06:46Ocena: 4.75 / 5
Koszmarnie śmierdzi z toalet w całym pociągu. ????????????  - 
	
	
 - 
	~Ann / 2023-05-16 15:26Ocena: 4.00 / 5
Jadąc z Krakowa głównego do Tczewa jazda była długa lecz przyjemna. Obsługa bardzo miła. ZaletyMiła obsługaWadyZa długo jedzie - 
	~Ann / 2023-05-16 15:26Ocena: 4.00 / 5
Jadąc z Krakowa głównego do Tczewa jazda była długa lecz przyjemna. Obsługa bardzo miła. ZaletyMiła obsługaWadyZa długo jedzie - 
	~Andrzej / 2023-05-16 14:27Ocena: 5.00 / 5
Jestem pod ogromnym wrażeniem usługami pkp.przejechałem z żoną niemal całą Polskę w celach służbowych i muszę pochwalić obsługę począwszy od konduktorów po stacje pkp.Czysto w przedziałach na stacjach.Ochrona kolei widoczna na każdym kroku.Jednymi słowy BRAWO  - 
	~Michał / 2023-05-16 12:47Ocena: 2.50 / 5
Największe gów*o to przypadkowe miejscówki ,masakra na maxa,dlatego jak mogę zawsze korzystam z przewozów regionalnych ,przynajmniej nie trzeba siedzieć obok przypadkowych osób ☹️????  - 
	~Wiktoria Curyl / 2023-05-15 22:15Ocena: 4.25 / 5
Serdecznie polecam kierownika pociągu (numer 20022) 
Bardzo miła i sympatyczna osoba,
Pan bardzo pogodny i uśmiechniętyZaletyWszystko superWadyNie ma żadnych wad - 
	~Katarzyna / 2023-05-14 14:13Ocena: 1.00 / 5
-Jestem zaskoczona jak pociąg przyjedzie na czas. 
-Kiedy pasażer spóźni się na pociąg nie może zażądać zwrotu gotówki za bilet, natomiast kiedy podciąg spóźnia się 2h pasażerowi zostaje grzecznie czekać, gdzie tu logika…..ZaletyBrakWady-Notoryczne spóźnienia
-Częste problemy z rezerwacja biletu - 
	~Ewa / 2023-05-13 23:58Ocena: 1.50 / 5
Koszmarem jest korzystanie ze strony PKP, na której rzekomo łatwo można kupić bilet na przejazd. Właśnie spędziłam godzinę próbując kupić bilety w tę i z powrotem na linii Warszawa-Toruń-Warszawa. Nie dość, że oferta jest marna, ale sam zakup - praktycznie niemożliwy. Najpierw zatrzymała mnie konieczność aktualizowania mojego adresu email (po komunikacie: na podany adres wysłaliśmy mail z prośbą o potwierdzenie adresu przez 15 minut nie pojawił się żaden mail). Kiedy już doczekałam się aktualizacji, system - już po wykonaniu płatności!!! - zażądał aktualizacji danych do faktury (dlaczego???), po czym wyłączył się - bo przerwa techniczna 23.45) Nie wiem, czy mam bilety, czy ich nie mam, zero informacji, mogę co najwyżej sprawdzić konto bankowe. Sprawdzam - wpłaty nie widać. Kładę się spać, pełna morderczych myśli. Do Torunia znów pojadę samochodem... ZaletyZeroWadywszelkie możliwe. Zły system, uniemożliwiający normalne wymiany między klientem i usługodawcą. - 
	~Anty intercity / 2023-05-13 20:19Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie korzystajcie z relacji Szczecin Białystok. Notorycznie opóźniony. Nie ma dnia dzie.brak jest opóźnienie. Porażka. ZaletyBrakWadyNotorycznie t - 
	
	
 - 
	~Dominik / 2023-05-12 22:21Ocena: 1.00 / 5
Drogo i nic więcej... opóźnienia nie warto naprawdę ZaletyNie maWadySpóźniony pociąg... - 
	~Gburek / 2023-05-12 20:47Ocena: 1.25 / 5
Notoryczne opóźnienia. Za każdym razem jak jadę pociąg ma od kilku minut do nawet kilku godzin opóźnienia. Ciężko cokolwiek rozplanować, brak czasu na przesiadkę. Konduktorzy chodzą jakby nic się nie stało i bez pośpiechu. Pociąg jedzie odcinakmi dosłownie 10km/h. Totalne dno. Szkoda że intercity nie ma żadnej komkurenci bo już dawno bym nie jeździła ich pociągami z własnej woli. ZaletyCzasem fajne zniżkiWadyOpóźnienia, brak klimatyzacji, mało miejsca, niewygodne siedzenia. Pociąg się wlecze - 
	~Natalia / 2023-05-12 19:50Ocena: 1.00 / 5
100min opóźnienia.. kiedy bym nie jechała pociągiem to jest jakieś opóźnienie ale teraz to już przesada. 
Pociag IC 143 do Krakowa z Szepietowa.
12/05/2023 godz. 18:39 miał przyjechać..
PKP IC rozczarowuje z każdym przejazdem.Zaletynowe pociągi, ale co z tego jak maja takie opóźnieniaWadywypisałam - 
	~Konduktor / 2023-05-12 18:53Ocena: 1.00 / 5
Ze względu na bardzo długi dystans miejscowości w której pracuje pomiędzy miejscowością w której mieszkam jestem zmuszony korzystac z usług tej firmy. Jeżdżę pociagiem 2x w tygodniu od kilku lat wiec mogę się wypowiedzieć na bazie doświadczenia z tym przewoźnikiem. Zdarzenie w ktorym pociąg nie jest opóźniony w najlepszej perspektywie zdarza sie 1/10 przejazdów. Zdarzają się wagony w których nie ma możliwości podłączenia telefonu/laptopa do sieci. Jeżeli chodzi o system reklamacji to został on stworzony w ten sposób aby jak najbardziej utrudnić ten proces. W niektórych sytuacjach podróżny musi pobierać formularze w kasach stacjonarnych na dworcach. Do samych formularzy trzeba dołączyć zakupiony bilet (jeżeli jest internetowy to trzeba go wydrukować). Dodatkowo potrzebne jest zaświadczenie od konduktora o np opóźnieniu, w innym przypadku reklamacja nie zostanie przyjęta. Jeżeli chodzi o reklamacje internetowe to nie dostałem jeszcze zwrotu wcześniej niż po 33 dniach od jej złożenia. Jeżeli zakupiło się bilet i z jakieś przyczyny chce się go zwrócić, nawet po 1 min od zakupu (zmiana trasy, wybór innego przewoźnika) trzeba odstąpić od umowy kupna i z tego tytułu IC oddaje kwotę pomniejszoną o 15% kwoty zakupionego biletu. Obsługa - nie trudno odnieść wrażenia ze około 50% pracowników realizuje swoje zadania za kare. Nie wspomnę już o totalnym absurdzie możliwości wykupienia miejsca stojącego w pierwszej klasie. Wady- Ciągłe opóźnienia
- Utrudniony sposób reklamacji
- Obrażona obsługa
- Stosunek jakość/cena 
strona 86 z 279
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 84
 - 85
 - 86
 - 87
 - 88
 - nastepna »
 
