Mam nadzieję, że podwykonawca odpowiedzialny za stan waszych pociągów zostanie kiedyś pociągnięty do odpowiedzialności w sprawie licznych zaniedbań i nieustających awarii. Mógłbym poprosić o zwrot kasy za bilet, z którego, przez ponad 2-godzinne opóźnienie nie skorzystam, bo nie mam całego dnia wydzielonego na korzystanie z waszych wspaniałych usług. Jadnakże po wielu doświadczeniach z wyciąganiem pieniędzy należnych klientowi od usługodawcy, odpuszczę sobie. Nie pozdrawiam, nie łączę wyrazów szacunku, zatrudniajcie choć trochę kompetentnych ludzi.
WadyStraciłem na tą firmę tyle czasu, że szkoda mi na wypisywanie listy wad o długości encyklopedii
~X / 2023-01-29 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Utrudnienia na trasie Wrocław-Jelenia Góra : chaos i jeden wielki bajzel. Komunikacja zastępcza to fikcja. Tłok i zupełny brak zainteresowania losem pasażera. Bilet z miejscówka na InterCity, a jechać trzeba autobusem w tłoku i na stojąco. PKP sobie jak zwykle nie radzi.
~Poirytowany / 2023-01-29 10:46
Ocena: 2.50 / 5
Intercity wprowadza podwyżki cen biletów, ale za tym nie idzie poprawa jakości połączeń. Opóźnienia takie jak były, tak są. Żałosne.
WadyOPÓŹNIENIA!!!!!!!
~Amel / 2023-01-28 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Pani, która krzyczała na mnie przy okienku za to, że śmiałam podejść do niej i zapytać z którego peronu odjeżdża pociąg do Gdyni, ponieważ na elektronicznych rozpiskach była rozbieżność (na rozpisce przyjazdów widniał peron 8, a na rozpisce odjazdów peron nr 10). Podeszłam bez kolejki, ponieważ pociąg miałam za doslownie 5 minut (była godzina 19.37), a kolejka do kasy była bardzo długa, natomiast w informacji nikogo nie było. Chciałam jedynie zapytać z którego peronu odjeżdża pociąg i zglosic, że na rozpisce jest błąd. Pani zaczęła początkowo podnosić głos, a pozniej juz krzyczeć, że nie ma żadnego błędu i że jak śmiałam wejść bez kolejki. Powtórzyłam więc Pani, że jest błąd i chcialabym to zgłosić, bo będą problemy jak ludzie przez to nie zdążą na pociągi. Pani wyraznie wyprowadzona z rownowagi tym, ze nie daje sie zbyc, zaczęła się jeszcze bardziej drzec na mnie twierdząc, że to nie prawda i blokuje kolejkę, a żadnego błędu niema. Poinformowalam Panią, że głoszą na nią skargę, bo tego już było za wiele. Nie można w ten sposób traktować nikogo z A już tym bardziej petentów będąc w pracy. Pani zaczela sie zaslaniac, zebym nie mogla jej zrobić zdjęcia i zobaczyć imienia na plakietce, po czym wykrzyczala mi, że mogę sobie zgłaszać gdzie chce. Ta Pani była zwyczajnie agresywna, to nawet już nie była zwykła opryskliwosc. Po tej nieprzyjemnej sytuacji poszłam spojrzeć jeszcze raz na rozpiski i o dziwo, na obu rozpiskach całkowicie zniknął pociąg do Gdyni i nie było żadnej informacji ! Ja na pociąg zdążyłam w ostatniej chwili z powodu tego całego zamieszania, nie miałam też informacji gdzie znajduje się dany peron, ale najbardziej jestem oburzona zachowaniem tej Pani. Nie wyobrażam sobie, że o osoba z takim poziomem kultury osobistej może pracować w kontakcie z klientem! Tak nie traktuje sie petentow, zwlaszcza ze zglaszana przeze mnie sprawa byla powazna, poniewaz nastepny pociag do Gdyni byl o godzinie 2.00 w nocy a na rozpiskach był blad. Ale przede wszystkim tak nie mozna odzywac sie do nikogo, kazdemu czlowiekowi nalezy sie szacunek. Jednak Pani jest innego zdania, siedzi w okienku i wydziera sie na klientów jak by byla u siebi w domu. Jedna kwestia jest wiec kompletne zignorowanie przez Pania informacji o bledzie ktory widnial na tablicy i stwierdzenie ze ja klamie, a druga kwestia jest brak szacunku i krzyczenie na klienta, ktory ,,zawraca Pani glowe,,. Ta Pani w pierwszej kolejnosci powinna nauczyc sie panowac nad soba.Takie zachowanie jest dla mnie niedopuszczalne. Jako klient chcialabym przy okienku zostac obsluzona, a nie ,,skrzyczana,, i potraktowana jak natret, ponieważ jeżdżę PKP regularnie, płace i natrętem nie jestem. Poza tym nie jestem tej Pani kolezanka, a ta Pani jest w pracy i jej obowiazkiem jest komunikacja pomiedzy klientem a przewoznikiem. Jestem roztrzesiona po tej sytuacji, czuje sie bardzo zle potraktowana. Pani Staniskawa nie jest odpowiednia osoba do kontaktu bezpośredniego z kliente
Do tego w pociągu sauna 25 %, popsuła Klima i zabijając się drzwi w toalecie, a końcu ktoś mówi że trzrba mocniej. Po mnie zacięty się 3 kolejne osoby, którym Pan musiał otwierać. Z kolei tak lepiej nie myć bo leci wrzątek, można się poparzyc
ZaletyBrak
~Poirytowana / 2023-01-28 19:25
Ocena: 2.00 / 5
DRAMAT I CYRK, nie będę pisać więcej, bo nie mogę używać agresywnego języka, a się nie da!!!
ZaletyPociągi są i nawet jeżdżą
WadySystem rezerwacji biletów, ograniczone intelektualnie osoby pracujące na kasach
~varien / 2023-01-28 12:13
Ocena: 2.25 / 5
Największym problemem samego Intercity jest tragiczna strona internetowa, której serwerownia jest prawdopodobnie zbudowana z kartofli. Ponad godzina próby rezygnacji z biletu przed odjazdem, bez jakiegokolwiek efektu i stracone 40zł.
~sosna / 2023-01-28 11:25
Ocena: 1.25 / 5
Spóźnienia, niedziałający system internetowy rodem z poprzedniej epoki.
WadyCena, spóźnienia, czas trwania podróży
~Adam Świątczak / 2023-01-27 14:22
Ocena: 1.00 / 5
9.55 do Berlina o 14.05 miał być na miejscu jest 14.20 i od ponad godziny stoimy w Rzepinie. Kompromitacja. Nikt nic nie wie.
ZaletyBrak
WadyFatalna komunikacja, opóźnienie ponad 2 godz
~damian / 2023-01-27 13:50
Ocena: 1.00 / 5
ceny coraz wyzsze, oferta beznadziejna, pociagi albo spoznione albo psuja sie w trasie zdecydowanie za czesto, jakis jeba** zart, wygoda rowniez tragedia brak miejsca na nogi
lepiej jechac z pijanym ukraincem blabla carem nis tymi pociagami
~Emilblue / 2023-01-26 18:25
Ocena: 5.00 / 5
Przepraszam z dnia 25.01.23 jeszcze raz wielkie dzięki za profesjonalizm
~Emilblue / 2023-01-26 18:14
Ocena: 5.00 / 5
Witam jestem osobą niepełnosprawną i chciałbym bardzo podziękować całej obsłudze pociągów z Warszawy do Katowic (ondraszek)oraz Katowice -bielsko-biala (Pilecki)jestem pod wrażeniem bardzo miłej i profesjon
alnej obsługi.Za tak super profesjonalną pomoc z dnia 25.01.22nalezy się całej ekipie super premia!!!Jeszcze raz dziękuję bardzo i jestem pod wrażeniem o którym opowiadam wszystkim znajomym????????????
ZaletyRewelacja
WadyBrak
~Arkadiusz / 2023-01-26 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Jakiś cwel rzucił się pod pociąg i zamiast kopnąć go gdzieś poza tory i jechać dalej to 3h opóźnienia. Proszę o kontakt rodzine przygłupa, podam numer konta na który przelejecie pieniądze za opoznienie.
ZaletyBrak
~NATASZA / 2023-01-25 18:57
Ocena: 1.00 / 5
WITAM :] udając sie z Gniezna do OLSZTYNA PKP INTERCITY BYŁAM ZMUSZONA JECHAC PRZEZ WROCŁAW W KTÓRYM SPĘDZIŁAM 4 GODZ.30 MIN DODATKOWO !!!!!! PONIEWAŻ PRZEWOŻNIK NIE POCZEKAŁ NA SPÓŻNIONY POCIAG O KTÓRZM WIEDZIAŁ ZE MA OPÓŻNIENIE 5MIN!!!!. TO JAKIŚ SKANDAL. MAŁO TEGO P . KONDUKTOR INFORMOWAŁ O ZAISTIAŁEJ SYACJI I ŻE 4RY OSOBY SA DO POCIAGU TRASA OLSZTYN.ZAZNACZE ZE SPOŻNIENIE NIE WYNIKAŁO Z BŁEDU PASARZERA TYLKO PRZEWOŻNIKA. SAŁU NIE MA. POZDRAWIAM
WadyBARK KOMUNIKACJI MIEDZY PRZEWOŻNIKAMI I HAMSTWO
~Nikim / 2023-01-25 08:08
Ocena: 2.25 / 5
Opinia dotyczy Warsu pociągu Chrobry relacja Szczecin-Warszawa. Kelner obsługujący w Warsie (mały blondyn) to jakaś porażka. Charka i pluje głośno na cały wagon w kuchni(mam nadzieję, że do chusteczki), odzywa się ironicznie do klientów że nie zamówili DOKŁADNIE tego co w menu i musi dopytywać, głośno opierdziela współpracowników przy klientach i generalnie sprawia wrażenie, że klienci mu przeszkadzają. Ktoś kto go wybrał do takiej pracy miał chyba brak oczu i uszu.
~Xwasxx / 2023-01-23 12:18
Ocena: 3.50 / 5
Pociąg stoi na stacji max minute nie zdążyłam znaleźć drzwi z numerem mojego wagonu a pocoagu już drzwi zamykał co jest dramatem dla mnie. I konduktor który się drze wsiadać i gwizda ze gotowy do odjazdu. I wejdź sobie do tagiego pocoagu z 2 dzieci.
ZaletyCiepło i wygodnie.
WadyPociąg miałam inny wagon i nie miałam miejsca przypisanego na bilecie.
~marioz06 / 2023-01-22 22:43
Ocena: 2.50 / 5
Awaria ogrzewania w pociągu przez co ponad 4 godzinna podróż przebiegała w mocno wychłodzonym pociągu. Na trasie Warszawa Centralna - Gdynia 40 minutowe opóźnienie. Brak oświetlenia w jednej z toalet wagonu oraz praktycznie wylewająca się na podłogę zawartość toalety. DRAMAT!!! Jedne z drzwi (wyjście na korytarz w wagonie bezprzedziałowym) uszkodzone, przez co można było wyjść tylko w jedną stronę (stronę zapchanej toalety pogrążonej w ciemnościach)
Ocena przejazdu 1/10
ZaletyCena przejazdu
WadyKomfort oraz obsługa
~Zażenowany / 2023-01-21 23:52
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem pozdrowić kretynów, którzy są odpowiedzialni za stronę intercity.pl, korzystanie z tej witryny, to jak babranie się w gównie!
ZaletyZalety?! Serio?
WadyWszystko!!!
~Klaudia / 2023-01-21 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Masakra jedna wielka prosilam o bilet na jarocin w kasie na peronie na ta dana godzine i ktory pociag a dostalam calkiem inny i w pociagu opierdzielil mnie chamsko pan ze ja nie mysle ze to nie ten bilet kupilam ze jak kupie bilet na samolot to tez wsiade w obojetnie jaki ze u mnie z mysleniem to tak kiepsko , poplakam sie w pociagu poniewaz cierpie na depresje i stany lekowe przy jakiejs pami i tylko zrobilam jej klopot
WadyStraszmie wredna obsluga
~Corvo Antonio / 2023-01-21 10:52
Ocena: 1.50 / 5
Mają monowpol...w Czechach jest 4x taniej i ogólnie lepiej we wszystkich parametrach. Nie chcą ich wpuścić bo wola skalpowac Polaków. Taniej jest podróżować samolotem.wstyd !
ZaletyBrak
WadyWszystko !!!
~Matti224 / 2023-01-20 23:12
Ocena: 2.25 / 5
Temperatura powietrza na zewnątrz w okolicy 0° a opóźnienia jakbyśmy w -50° podróżowali. Zapraszają non stop do WARSA ale ciepłe posiłki nie są wydawane ze względu na brak wysokiego napięcia. Brud, smród i wstyd na całą Europę. PKP intercity już nie ma szans na zmiany. Zaorali sami siebie. Nie polecam podróży z tą spółką. Jak możecie to podróżujcie czymkolwiek. Tutaj wciąż te same problemy od lat.