Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5207 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-04-07 10:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociągiem jeżdżę bardzo rzadko ale nie potrafię zrozumieć ich polityki zniżek.W całej Europie dzieciom przysługują zniżki bez znaczenia jakiej jest narodowości i w jakiej szkole się uczy tylko w Polsce jest inaczej i zniżka przysługuje polskiemu dziecku uczącemu się w Polsce. Właśnie musiałam dopłacić do biletu dla córki bo pomimo że ma obywatelstwo Polskie to uczy się w Niemczech... Paranoja...
    ZaletyŻadnych
    WadyZbyt dużo
  • ~Anna / 2023-04-07 10:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociągiem jeżdżę bardzo rzadko ale nie potrafię zrozumieć ich polityki zniżek.W całej Europie dzieciom przysługują zniżki bez znaczenia jakiej jest narodowości i w jakiej szkole się uczy tylko w Polsce jest inaczej i zniżka przysługuje polskiemu dziecku uczącemu się w Polsce. Właśnie musiałam dopłacić do biletu dla córki bo pomimo że ma obywatelstwo Polskie to uczy się w Niemczech... Paranoja...
    ZaletyŻadnych
    WadyZbyt dużo
  • ~Żaneta / 2023-04-07 05:25
    Ocena: 4.25 / 5
    Pani konduktor z plakietka o numerze 34517 przemiła kobieta, właściwą osobą na właściwym miejscu.
    Dzis 7.04 godz 5.12
    Z stacji K-Kozle do Koluszki odrazu zareagowała w bardzo miły sposób na problem, który napotkałam z siostrą, otorz zakupiłyśmy osobno bilety, zapominając o przydzielonych miejscach, spotkałyśmy się z sytuacja miejsc w innych przedziałach na czas ok.4godz.

    Pani odrazu pomogla z uśmiechem i serdecznością, bez problemu wskazała nowe miejsca i wydrukowała bilet dodatkowy... PRZESYMPATYCZNA PANI, WIECEJ TAKICH LUDZI A PODROZE BEDA BEZSTRESOWE..
  • ~MK / 2023-04-06 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżdżę pociągami regularnie od dobrych paru lat. Dojeżdżam na uczelnię 250km i do pracy ok. 80 km w jedną stronę. ZAWSZE kupuję bilet za pośrednictwem strony intercity.pl. Przez ostatnie dni jednak na pociąg, którym dojeżdżam do pracy nie dało się kupić biletu 2. klasy, więc kupiłem bilet 1. klasy (która swoją drogą praktycznie niczym się nie różni od 2. klasy), bo nie chce mi się rano czekać w kolejce do kasy na dworcu + zawsze te parę minut snu więcej.
    Kupowałem bilet powrotny, tak jak zawsze, za pośrednictwem intercity.pl, ale z jakiegoś powodu bilet został anulowany, mimo że pieniądze z konta zostały odjęte. Niestety, zorientowałem się, że bilet został anulowany dopiero jak wsiadłem do pociągu. Usiadłem na pierwszym lepszym miejscu, czekając na kontrolę biletów, żeby wyjaśnić sytuację i kupić ewentualnie bilet. No i się doczekałem. Przyszedł pan dyrektor pociągu przeprowadzić kontrolę biletu, poprosiłem o bilet do mojej miejscowości, wytłumaczyłem że bilet został anulowany przez system, a ja byłem tego nieświadomy. Pan jednak nie chciał słuchać moich tłumaczeń, powiedział, że "bilet będzie droższy- dużo droższy", zapytał "płatność kartą?" i poszedł żwawym krokiem po terminal (a był to starszy pan). Przychodzi z terminalem, mówi że bilet wyniesie 173 zł (normalnie 22,50 zł).
    Chcąc sprostować powiedziałem, że "nie mówił pan, że to będzie mandat", a on odpowiedział, że to nie nazywa się teraz mandat, tylko "opłata dodatkowa", po czym dodał tonem, jakbym od początku chciał oszukać wspaniałą instytucję polskich kolei państwowych na grube pieniądze - "płaci pan czy nie?". Zmęczony całym dniem pracy, nawet nie chciało mi się z nim kłócić, to po prostu przyłożyłem kartę do terminala i wpisałem kod, nie wiedząc czy to co zrobił nie było jakimś wyłudzeniem.
    Ale mniejsza z tymi pieniędzmi, choć żałuję, że nie rozwiązałem tej sytuacji inaczej - i np. nie wysiadłem nie płacąc na następnej stacji. Może te pieniądze pójdą na rozwój infrastruktury i polepszenie usługi pkp (wiem, zabawne), albo nawet na emeryturę dla tego pana, przez co może stanie się mniej zgorzkniały.
    Setki razy podróżowałem tą i innymi liniami, ale czara goryczy się przelała i mam dość pijanych współpasażerów, niewygodnych foteli, tłoku i ogólnej niskiej jakości usługi. Wolę przesiąść się do bardziej szkodliwego dla środowiska i droższego środka transportu, jakim jest auto. Jedno jest pewne - to na pewno moja OSTATNIA podróż pociągiem.
    Dodam jeszcze, że jadę właśnie pociągiem, w którym to wszystko się zdarzyło odpocząć do domu i nie mam żalu dla pana dyrektora pociągu (który jakby był tam za karę), bo szkoda na to czasu i nerwów. Chciałbym tylko, żeby jak najmniej potencjalnych pasażerów doświadczyło podobnej sytuacji i żeby jako instytucja państwowa nie traktowali ich jak bydło przewożone z punktu A do punktu B.
    Piszę to wszystko, bo spędziłem bardzo dużo (zbyt dużo) czasu jeżdżąc koleją, przez co tym bardziej czuję się oszukany. Zastanawiam się jakby inaczej mogła się potoczyć sytuacja, gdybym nie zapłacił. Być może straż ochrony kolei wyciągnęłaby mnie siłą z pociągu na najbliższej stacji i przeprowadzała czynności zatrzymania przez następne dwie godziny. Może musiałbym wysiąść i zakupić bilet na następny pociąg i czekać na stacji w zimnie. W każdym razie negatywne doświadczenie.
    Zalety- zmiana pozycji w czasie
    Wady- podejście do człowieka
    - brak komfortu
    - opóźnienia
    - ogólny chaos
    - i wiele więcej
  • ~Monika / 2023-04-05 16:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałam okazję korzystać z usług pkp intercity i pendolino w okresie ostatnich 3 tygodni. Tragedia jakąś. W pierwszym wypadku bilet zakupiony przez aplikację 3 tygodnie przed wyjazdem. Bilet sypialny dół. Trzy dni przed wyjazdem dostałam na email informacje,że przenoszą mnie na górne łóżko. Po dwóch dniach wymiany email myślałam,że wszytko jest wyjaśnione. Jakże się zdziwiłam,kiedy Pan konduktor zakomunikował mi,że mam jednak miejsce na górze. Po ostrej wymianie zdań z laska dostałam dół. Nie wiem czy mam takiego pecha ale 3 tygodnie później wracam pendolino do domu. Pierwsza klasa, bilet trochę kosztuje. Zaznaczyłam, że chce miejsce zgodnie z kierunkiem jazdy ( żeby im nie zafajdać całego przedzialu) I co.....dostałam tyłem. Pan konduktor poinformował mnie ,że zmienili układ składu. Kuźwa.....Super!!!
    ZaletyŻadne....
    WadyCo innego się kupuje za nie małe pieniądze a co innego się dostaje. Olewanie klientów.
  • ~Niepokorna / 2023-04-04 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Konduktor pracujący za karę pociąg 7320
    Przyszedł wyżyć się w swojej pracy.
    Patologia
  • ~Krzysztof / 2023-04-04 08:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Maszyniści ruszają i hamują bardzo delikatnie, nie szarpią. Obsługa konduktorska bardzo miła, kulturalna ("dzień dobry, proszę, dziękuję, do widzenia, przyjemnej podróży"). W pociągu ciepło, czysto. Ku mojemu zdziwieniu w łazience z kranu leci ciepła woda, a z suszarki do rąk ciepłe powietrze.
    WadyBRAK !!
  • ~Beata / 2023-04-02 21:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jestem zadowolona wysoki knfort podróży miła obsługa kontlorerzy bardzo sympatyczni i pomocni
  • ~Dorota / 2023-04-02 09:55
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem oburzona i zmęczona ciągłymi spóźnieniami pociągów. Często jeżdżę trasą na Śląsk I ciągle słyszę lub jestem świadkiem jakiś awarii.Dziś stoimy w szczerym polu przed Opolem, bo zepsuł się jakiś sterownik. Serio? Pociąg, który wyruszył z Wrocławia nie dojechał nawet do Opola? To jest skandal! PKP Intercity Ogarnijcie się w końcu. Ile można marnować komuś życie na czekaniu, wam się ciągle coś psuje?
  • ~Krzysztof / 2023-04-01 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Człowiek kupuje bilet w pierwszej klasie i musi stać na korytarzu. Porażka. Informacja dopiero na wydrukowanym bilecie. Następnym razem jadę samochodem. PKP mam szeroko i głęboko w powtarzaniu.
    ZaletyBrak
    WadyKierownik pociągu
  • ~Oliwia / 2023-04-01 10:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Trasa Kołobrzeg-Gdańsk Wrzeszcz
    Jestem pozytywnie zaskoczona.
    Fajnie, że intercity idzie w górę z technologią.
    Przejazd co do minuty. W Gdańsku byłam równo o tej porze co przyjazd był zaplanowany.
    Dodatkowo na początku dostałam wodę za darmo od intercity.
    Super sprawa z wyświetlaczami nad fotelami, stąd wiemy kiedy ktoś do nas się dosiądzie bo jest pokazywana trasa od do. Kontakt do ładowania przy siedzeniach super
    Zalety-wyswietlacze nad fotelami
    -punktualnosc
    -wygoda
    -kontakty przy siedzeniach
    -darmowa butelka wody
    WadyBrak
  • ~Podróżny / 2023-03-31 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Intercity Kolberg ,zero internetu , stoi przed stacją w Krakowie opóźniony 15 minut ,do stacji ma 1 minutę !!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Martyna / 2023-03-31 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś masakra! Błagam, niech w końcu Intercity będzie miało jakąś konkurencję, może wtedy zaczną się lepiej starać o klientów. Jestem zmuszona codziennie dojeżdżać tymi linami… dzień w dzień opóźnienia i to nie 5 min tylko 30 min i w górę. Szanujcie nasz czas, każdy ma plany na dzień i nie ma w nich czasu na notoryczne spóźnienia….
    WadySpóźnienia, spóźnienia, spóźnienia
  • ~Nika / 2023-03-30 16:30
    Ocena: 3.50 / 5
    Czy papier w kiblach to za duże wymaganie? Miło byłoby gdyby istniał ktoś wyznaczony do tego. Kolesia od wciskania ludziom przekąsek wyznaczyli. Ale dupy tym nie podetre.
  • ~Mariola / 2023-03-29 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy dni temu zakupiłam bilet przez aplikację należność została pobrana a ja do dzisiaj nie mam biletu.Zgłosiłam reklamację przez formularz wysłałam dowód wpłaty i nic otrzymałam odpowiedź z prośbą o cierpliwość .Zadzwoniłam na infolinię i otrzymałam odpowiedź że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji -porażka .Nadal nie mam biletu i nie wiem kiedy uzyskam jakąkolwiek informację .
    ZaletyBrak
    WadyObsługa przez infolinię bardzo arogancka
  • ~Majk / 2023-03-29 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyna słuszna ocena to pi**a z wykrzyknikiem! Jeżdę często na trasie Warszawa - Dęblin. Ciągłe, notoryczne i skandaliczne opóźnienia. Brak informacji i powtarzające się dzień w dzień przepraszanie za opóźnienia. Do roboty a nie przepraszać!
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie wady
  • ~Aleksandra / 2023-03-29 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie musialam przekladac terminy z powodu opoznionych pociagow i braku mozliwosci komunikacji. Nie polecam jazdy z przesiadkami poniewaz bardzo rzadko to sie udaje. Nalezy kupowac bilety na biezaco lub przynajmniej z godzinnym zapasem. Kochana Polska.
    Zaletybrak
    WadyLiczne opoznienia
  • ~Maciek / 2023-03-28 21:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Brak wyświetlania a tym bardziej mówienia jaka stacja (o ile by było słychać, bo jak coś mówili to nie było). Wszystkie siedzenia odwrotnie niż do kierunku jazdy. Inne schody niż w innych.
  • ~Tragedia / 2023-03-26 17:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny złe, bo korzystanie z usług tej firmy za darmo, to za drogo. Co z tego, że oferta jest, skoro ogół obsługi nie potrafi się z jej założeń wywiązać. Wygoda średnia, bo nawet siedzenie na chmurce przez wieczność w opóźnionym pociągu łamałoby kręgosłup. Spółka zapewne ma potencjał, ale może w innej branży niż przewóz ludzi.
    ZaletyPociągi potrafią jechać wzdłuż torów
    WadyPowody opóźnień możnaby wypisać i ułożyć z nich bingo
  • ~Iza / 2023-03-25 21:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przejazd pociągiem z Kołobrzegu do Kielc porażka z uwagi na niemożliwość korzystania z ubikacji- papier toaletowy porozrzucany po ,,toalecie" jak i przed nią.Niemożliwość zamknięcia toalety z uwagi na ,,popsute drzwi"Panowie z SOK których poinformowałam o zaistniałej sytuacji wogóle nie zainteresowali się w/w sytuacją (nie Oni mieli sprzątać ale ktoś)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5207
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3214
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 885
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 723
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 352
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3029