strona 66 z 261
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »
-
~Mariano / 2023-06-04 16:50
Dnia 4 czerwca o godzinie 15:52,z Dworca Głównego Augustów,INTER CITY,pasażerka poprosiła obsługę tego pociągu,o pomoc w wniesieniu do wagonu bagażu,to dziwnie popatrzył w jej stronę,i nie pomógł jej,w końcu pasażer pomógł jej w wniesieniu bagażu do wagonu,w ostatniej chwili,bo już zaczał ruszać z peronu. To jest nie dopuszczalne takie zachowanie ! Tak reklamujecie w mediach,że jesteście super przewoźnikami,a w rezultacie to okazuje się,że pasażerów traktujecie obojetnie ! Nie dość,że ten pociąg jest opuźniony o ponad 10 minut,to jeszcze obsługa tego pociągu jest do dupy ! Z tego co wiem to obsługa pociągu ma obowiązek pomóc pasażerowi pomóc do wagunu wnieść bagaże ! Wiele musicie się nauczyć jeszcze co do szacunku do pasażerów,by dorównać do innych krajów ! Ja wiele podróżowałem po świecie pociągami,i nigdzie takiej obojętności jak tu w Polsxe nie spotkałem się ! Na przykład w Japonii,pasażerowie są traktowani z pełnym szacunkiem,i pracownicy pociągów wymagają od siebie pełnego szacunku do siebie,aż miło się patrzy,na taką obsługę,a tu w Polsce pasażerowie są traktowani jak typowe bydło które zagania się do jednego stada. Wstydzcie się ! W końcu to z biletów macie dochód !,a kto te bilety kupuje jak nie pasażerowie ?!?,i tak są w zamian traktowani przez obsługę pociagu ?!? Wstyd !!! -
-
~Aleksandra / 2023-06-04 09:45
Jadę pociągiem IC z Torunia do Warszawy odjazd o 8.48
Jest włączony zimny nawiew co powoduje,że jest zimno
Poprosiłam konduktora o zmniejszenie nawiewu to powiedział że będzie gorąco jak zmiejszy
Inni pasażerowie też się skarżyli
Nie rozumiem tego ,musi być zimno w wagonie?
Taki odstraszacz żeby nie podróżować?ZaletyDosyć czysto -
~Agata / 2023-06-03 20:34
Arogancka I niemila obsluga Szczegolnie Pan kontroler biletow.Zapomnualam zabrac kurtke , wrocilam po kilku min w KRK . Pan wsciekly z laska i komentarzem na prawde ?? po tym jak grzecznie poinformowalam ze nie wzielam kurtki z polki , prawie rzucil ja we mnie . Przykre ..
za niemale pieniadze
Obsluga klienta dramat -
~A / 2023-06-03 15:55
Bardzo "a kulturalne" podejście konduktora do pasażerów. Totalna zlewka.Jak na obslugę pociągu tej klasy i wysoką prowizję pobieraną przy bilecie. -
~Justyna / 2023-06-03 07:58
Tragedia . Bilet miesięczny 300 zł i człowiek nie może wejść do pociągu ,musi się prosić czy może dojechać do domu !!!! A pociąg w połowie pusty . -
~Ostatnia podróż / 2023-06-02 21:29
Prędkość przejazdu pozostawia wiele do życzenia, nie jeżdżę często ale gdy nie udało się dojechać na czas,postoje po 15 min na stacji i zero informacji. PKP przypominam że wozicie ludzi nie bydło, jakaś informacja dla podróżnych by się przydała. Obsługa tu nie pracuje tylko odrabia godziny społeczne. Niestety wszystko co państwowe ma strukturę kartonu. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Adam19 / 2023-06-01 19:05
Brak jakiegokolwiek zrozumienia dla klienta. System jest w stanie sprzedawać dwa bilety na jedno miejsce, i odziwo nic się nie dzieje.
Tak jak wszystkie państwowe usługi jest to żałosne po prostu jak ta śmieszna firma działa. BrakWadyWieczne spóźnianie się, brak empatii ze strony pracowników PKP, totalna znieczulica, wysokie ceny -
~Barbara / 2023-06-01 17:26
Tragedia. Kupiłam z rodziną (3 osoby) bilety z siedzeniami jak i w wagonie specjalnym dla rowerów. Niedość że nie było przedziału dla rowerów przez co musieliśmy stać w przedziale (w dwóch bo nie było miejsc) i to nawet nie było jak usiąść. Na następnej stacji wagon został odpietny przez. Na plus wyszło to że mogliśmy usiac gdzie kolwiek przez Ti że nei było naszego wagonu. -
-
~Jakub / 2023-06-01 13:13
Pociąg Kraków-Kołobrzeg. Miałem być w domu o godzinie 19:30. Pociąg się zepsuł i komunikacją zastępczą dojechałem do miejsca docelowego o pierwszej w nocy. Podroż była męczarnią. Rekompensata od IC 62 złote. Nigdy więcej! ZaletyChyba nie maWadySzkoda czasu na pisanie -
~Intercity ssij / 2023-05-31 17:13
Z minusów ceny biletów i stałe opóźnienia bez powodu ZaletyBrakWadyWszystki -
~Dikembe Mutombo Mpolondo Mukamba Jean J / 2023-05-31 11:18
Dzień dobry.
Jak zapewne każda wiadomość wysyłana do dużej instytucji i ta zostanie przez Państwa pominięta,ale dużo energii to nie zabiera.
Chciałbym odnieść się do dopłat stosowanych przy zakupie biletu w pociągu.
Na krótkim odcinku trasy zostało mi doliczone bez informacji od konduktora ok. 10 zł. do zakupionego biletu ( bo kasa była czynna na dworcu). Rozumiem już teraz jak wygląda kwestia dopłat ( po doczytaniu informacji po fakcie), ale to bardzo wpływa na odbiór Waszej firmy i chęć korzystania z usług.
Po pierwsze brak słownej informacji od pracownika o takiej dopłacie i kolejna kwestia, to czas.
W moim przypadku miałem ok 4 minut do odjazdu pociągu. Nie zdążyłem dotrzeć na stację wcześniej w wyniku zatłoczenia na mieście. Dodatkowo nie zdążyłbym w te 4 minuty zakupić bilet w kasie i zdążyć na pociąg.
Na zakup biletu w aplikacji nie ma szans, bo nie używam aplikacji internetowych i nie ma też obowiązku z takowych korzystania.
W takiej sytuacji brakuje wyrozumiałości.
Rozumiem obowiązkowość pracownika wobec panujących zasad, ale równocześnie takim zachowaniem przyczynił się do utraty klienta.
Myślę nie ostatniego.
Warto byłoby rozważyć problem dopłat,bo uważam to za zwyczajne "zdzieranie " kasy z pasażera.
Pozdrawiam albo nie. Na pewno nie serdecznie.ZaletyCzasem się przydajecieWadyZa mało miejsca, by opisać -
~Hades / 2023-05-30 21:51
Nie będę się już określał na temat wątpliwej wygody ale jak kurw..w całym pociągu podczas 13to godzinnej podróży nie ma zaje..miejsc do ładowania telefonu ZaletyNie bardzoWadyCałe pkp jest wadą -
~Jan Nowak / 2023-05-30 18:50
Beznadziejne, bilety drogie, system internetowy, działa poniżej krytyki, pociągi opóźnione, personel zbywa ludzi, to wszystko rzuciło mi się od razu w oczy po powrocie z zagranicy ZaletyW końcu jakoś dojechałem do celuWadyJak w opisie -
~Łukasz / 2023-05-30 13:29
Obsługa i podejście do klienta na najwyższym poziomie ZaletyTanie przejazdy, obsługa w kasach biletowychWadyMało pociągów do mojego rodzinnego Augustowa -
~Bejdicia / 2023-05-30 11:09
Czekam rok na zwrot za nie wykorzystane bilety na które naciągnął mnie nie jeden konduktor ZaletyBrakWadyCała ta instytucja ma głęboko drugiego człowieka -
~mark235 / 2023-05-29 18:30
Stan wizualny toalet w klasie I daje w pociągu Biebrza na trasie Gdynia główna warszawa wschodniawiele do życzenia.zarowno umywalki jak i muszle klozetowe są wielce wysłużone,brudne ,budzące odrazę.Czy icc posiada jakieś wymogi odnośnie standartow
w tej klasie . -
-
~Wkurzony / 2023-05-29 17:37
Wiecznie spóźnione.. dziś czekałem 40 minut na stacji tylko po to żeby odjechać autobusem bo skm i km nie przyjechały… tragedia i wstyd dla zarządu WadyZawsze opóźnione bez komunikatów. Przemyślcie swoje zachowanie. -
~Gabiolo / 2023-05-29 16:18
Ciągle opóźnienia , brak siedzących miejsc , bardzo trudno dotrzeć do domu naszymi kolejami . Wstyd !!!!!! ZaletyŻadnej zaletyWadyPod każdym względem -
~Nat / 2023-05-29 13:08
Nonstop opóźnienia wynikające z warunków atmosferycznych przy pięknej pogodzie, porażka ZaletyBrak zaletWady Same wady -
~Cxxjnnees / 2023-05-29 12:13
Na infolinii nie. Udziela ci żadnej odpowiedzi na pytania WadySłaba jakoś obsługi klienta
strona 66 z 261
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »