Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5207 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2023-06-14 20:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakupiłam dzisiaj bilet z Katowic do Opola. Pociąg najpierw miał 15 potem 35 a następnie 50 minutowe opóźnienie z informacją że "może się zwiększyć". Ponieważ miałam dotrzeć na konkretną godzinę a już nie było to możliwe postanowiłam zwrócić te 2 bilety i zrezygnować z podróży. Ciekawostką jest to, że zwrot pełnych pieniędzy mógł być zrealizowany tylko za ten bilet z Katowic do Opola bo drugi miał mieć potrącone 15 % z ceny .....Czyli Intercity każe sobie dopłacić za opóźnienia pociągów karząc za to klienta. Reasumując odradzam kupowanie biletów powrotnych w ten sam dzień bo przewoźnik ma nieuczciwe metody działania a koszty przerzuca na pasażera za to że pociąg nie kursuje zgodnie z rozkładem.
    Zaletywygoda
    Wadynieuczciwe praktyki
  • ~Julek / 2023-06-14 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Został kupiony bilet 13.06. o godzinie 22.50, po czym z niewiadomych przyczyn sam z siebie po godzinie został zlecony zwrot o którym dowiedziałam się rano. Nie mam pojęcia co się stało, wiem jedynie że zostałam oszukana na 25 zł. Musiałam kupić drugi raz ten sam.
  • ~Bb / 2023-06-13 19:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Niech ktoś mi powie jakim sposobem przez 20 lat nic się nie zmieniło jeśli chodzi o długość podróży z miejsca do miejsca. Z Krakowa do Szczecina jedzie się 10 godzin!!! 20 lat temu jechało się tyle samo, po co pociąg dalekobieżny zatrzymuje się na jakichś wioskach na których nikt nie wsiada ani nie wysiada? Zamiast 30 przystanków lepiej zrobić 4 najważniejsze, do jechania na wieś, są inne pociągi REGIONALNE.
  • ~MADAN / 2023-06-13 12:25
    Ocena: 2.25 / 5
    9.06 2023 O GODZ.11.01 rozpocząłem wraz z żoną podróż z Międzyzdrojów do Wrocławia PKP IC poc. TLK 82102 wagon 11.
    W czasie kontroli biletów spytałem o włączenie klimatyzacji. Grzeczna odpowiedź - proszę regulować za pomocą okien. OK.
    UWAGI :
    - brak stolików
    - przy otwartych oknach w wagonie był taki smród , że nawet maseczki nie pomagały/fetor z wc /.
    Jedynym plusem - pociąg jechał planowo i na następny zdążyliśmy.
    Współczuję wszystkim, którzy jechali do końca, bo pociąg jechał do Lublina.
    Pozdrawiam
    PS. Jeśli ktoś jechał tym pociągiem to niech napisze swoje wrażenia / podróż jak 30 lat temu w 1 klasie /.
  • ~Oskin / 2023-06-13 11:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Gówno, nic nie działa.idudjdjdhehslslksieirijrhrbrmkfofkf
  • ~Iwona / 2023-06-13 09:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam 17.05.23 pociągiem z Czech do Krakowa.Wsiadlam w Rybniku.Tym pociągiem jechała młoda Mongolka która nie zdążyła wysiąść w Katowicach żeby się przesiąść na pociąg do Częstochowy.Konduktor i konduktorka połączyli się telefonicznie z pociągiem na który dziewczyna mogła się w Krakowie przesiąść i bez problemu dojechać do celu.Brawo.Przebukowali jej bilet bo dziewczyna nie miała możliwości zapłacić.Jestem dumna że tak pięknie to zostało załatwione.Tym bardziej że Mongolka mówiła tylko po rosyjsku.Nie miała pieniędzy.Miala tylko bilet z Czech do Częstochowy.Gratuluje takiej postawy IC.
    ZaletyProfesjonalizm i empatia
    WadyBrak
  • ~pasażer konkurencji / 2023-06-12 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    60 zł kary za rower przy zakupie biletu w pociągu TLK
    Stacja Niemojki, 11 czerwca 2023 r.
    Na stacji brak kasy biletowej lub biletomatu.
    Najbliższa w odległej o 50 km Białej Podlaskiej.
    Pasażer zatem nie ma możliwości zakupu biletu.
    TLK 51102 BIEBRZA
    Próbujemy wsiąść z rowerami do pociągu
    (pociąg prowadzi przewóz rowerów, miejsca są, co pokazał takze system).
    Podbiega kierowniczka pociągu i krzyczy że będzie dodatkowa opłata 60 zł za rower.
    WadyOszust, naciągacz
  • ~Sandra123 / 2023-06-12 19:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociąg notorycznie się spóźnia ostatnio musiałam czekać 80 minut , teraz znów 30 minut . NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Gosia g / 2023-06-12 16:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie rozumie dlaczego Intercity sprzedaje bilety na miejsca stojące .usługa mini baru praktycznie nie istnieje Dobra wola świadczącego usługę jest co z tego jak nie może przejechać .Przy 9 godzinnej jeździe plus notoryczne opóźnienie jest kosmos .Jeżeli się stosuje taką praktykę to proszę dać informacje na stronie od czego jest zależny mini bar Pobrzeże. Łódź -Kołobrzeg .Opóźnienie na razie 40 minut
  • ~mm / 2023-06-12 15:27
    Ocena: 2.75 / 5
    punktualność kursowania pociągów - szoruje po dnie, czyli może być jeszcze gorzej.
    Zaletyzniwelowane przez kursowanie konkretnych pociągów
    Wadyjazda (właściwie jej brak) zgodnie z rozkładem
  • ~Student / 2023-06-11 22:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Strona sprzedaje bilety na te same miejsca innym osobom, na stronie pojawia się błąd, a pociągi oczywiście poopóźniane.
  • ~Dareczek / 2023-06-11 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka jednym słowem burdel po co sprzedają bilety na pociąg objęty rezerwacja miejsc jak i tak tego miejsca nie mam do siedzenia np pociąg TLK 35172 relacji Kraków Gdynia tam to się dopiero cyrk robił wsiadałem w Katowicach chaos konduktor miał wszystko i wszystkich w dupie liczy się sztuką
    ZaletyBrak zalet
    WadyWad jest tyle że jakby je zaczął wypisywać to by mi dnia zabrakło
  • ~Podróżnik / 2023-06-11 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tyczy się Piła Główna: Smród i brud wyłaniający się z nie umytych publicznych toalet odstrasza i przyprawia o młodości, brak papieru i mydła, na slamsach ludzie mają czyściej. Opóźnienie pociągu, przewóz regionalny, niedzielny dzień, podróż z trzema przesiadkami skutkuje tym iż docelowy powrót do domu z 5h wydłuża się do 11h. Dorośli w poniedziałek idą do pracy, dzieci do szkoły, a ze strony PKP zero jakichkolwiek wyjaśnień. Trzeba kupić nowe bilety. Nie polecam tego miejsca, to jedna wielka kpina.
  • ~Idk / 2023-06-11 18:21
    Ocena: 2.75 / 5
    Przykro mi opisywać taką sytuację, bo myślałam, że żyjemy w XXI wieku.
    Pani rozdająca wodę w pociągu nie była zbyt miła. Zapytała się czy chciałabym wodę, odpowiedziałam "Nie dziękuję". Moze tego nie słyszała, więc zapytała raz jeszcze patrząc mi w oczy "A pan? ". Poprawilam ją od razu, że jestem panią, a nie panem :))). Nawet nie przeprosiła, tylko poszla dalej. Faktycznie, mogły ją zmylić krótkie włosy, ale mocny makijaż, długie paznkocie? xD Najwyraźniej to dla niej oznaki męskości. Trochę żałosne, tymbardziej, że była to młoda osoba. Ogółem rozdawała tę wodę ludziom jak za karę.


    Zapłaciłam 80 zł za bilet, żeby obsługa mnie obrażała.
    Relacja Wocław Główny - Warszawa Wschodnia
    EIP 6100
  • ~Krzysztof / 2023-06-11 15:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Gdynia Szczecin 11.06.2020 1a klasa 40 stopni klima nie działa małe okienka zamknięte na klucz, obsługa nic nie może Dno Dna
  • ~A / 2023-06-11 14:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Żenada totalna, wiecznie opóźniony a bilety drogie
  • ~Amazonka / 2023-06-11 08:33
    Ocena: 3.25 / 5
    Niezrozumiałe jest dla mnie (i mnóstwa pasażerów, z którymi podróżowałam na stojąco wiele godzin!!!) DLACZEGO NIE DOŁĄCZĄ DODATKOWEGO WAGONU na popularnych trasach, zamiast sprzedawać dziesiątki biletów bez gwarancji miejsca!!!!!! Ludzie jadą do/z sanatorium, zazwyczaj z jakimś schorzeniem, a każe się im stać 5, 7 a nawet 10 godzin!!!!!!!!!!!
    Chcąc kupić bilet na tydzień przed planowanym przejazdem, pomimo iż wyświetla się opcja "kup bilet", wyświetla się "błąd systemu", a nie w każdym mieście są kasy, do których można pójść kupić bilet!!!!!!!
    Kolejna sprawa to brak możliwości podłączenia tel/laptopa!!! Ludzie często pracują w podróży, a tu 10 godzin nie naładujesz urządzenia!!!!!!
    WadyMało miejsc siedzących!!!!!
    Brak gniazdek do ładowania
  • ~kokoko / 2023-06-10 18:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam infolinii InterCity, nie dość, że kazano mi czekać 13 minut zanim ktoś odbierze, to gdy to się udało, usłyszałam "nie, do widzenia". Obsługa klienta to do dna, serdecznie nie polecam
  • ~Rafal / 2023-06-10 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga pociagu, nie mila, arogancka. Te Kobiety myślą, że mają jakąś władze nad innymi. Porażka!!! Pracuja tam za kare.
    Druga kwestia...bilet kupiony na 1 klase, w przedziale brak mozliwosci naladowania telefonu, nie dzialajaca dmuchawa. Po sprawdzeniu biletu zapytana Pani konduktor o mozliwosc podlaczenia telefonu powiedziala ze chyba sobie zartuje ze w takim wagonie gniazdka sa..(moje slowa : przeciez to jest 1klasa, specjalnie kupilem drozszy bilet zeby podróżować w jakis godnych warunkach to odpowiedziala mi NO I CO?!?!)
    Jednym slowem TRAGEDIA !!!
    ZaletyCzas przejazdu
    WadyNiska kultura osobista pracownikow kolei, stare wagony nie wyposazone
  • ~Niezadowolony klient / 2023-06-10 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dworzec zachodni, pociągi na normalnych relacjach (nie na lotnisko w modlinie) przekierowane na peron 9, znajdujący się ponad pół km od reszty peronów mimo iż pozostałe perony nie są wyłączone z ruchu. Człowiek biegnie na złamanie karku ale nie ma szans żeby zdążyć w kilka min które zakłada się na standardowe dotarcie na resztę peronów. Jak zwykle zero przemyślanych decyzji i utrudnianie ludziom życia.

    Jak zwykle syf w pkp, niezależnie od tego czy pociąg dalekobieżny czy relacja na terenie Mazowsza
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5207
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3212
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 885
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 722
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 352
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028