Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5049 opinii

1.81 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kinga / 2022-08-01 15:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Środkami publicznej komunikacji międzymiastowej jeżdżę odkąd pamiętam. W ostatnich miesiącach wyjątkowo często miałam okazję korzystać z usług PKP Intercity.

    Załoga kulturalna, warunki bardzo dobre, a ostatnia podróż sprawiła, że postanowiłam podzielić się opinią publicznie. Duże zainteresowanie podróżą na konkretnej trasie, Pan Konduktor z pomocnikiem bardzo chcieli pomóc - szukali alternatywnych połączeń, doradzali na jakiej stacji warto wysiąść i jaki pociąg złapać, aby dostać się do miejsca docelowego. Ostatecznie wszystko zakończyło się pomyślnie (a zaczęło przez moją nieuwagę), dawno nie widziałam takiego zaangażowania i chęci pomocy, a wszystko w atmosferze wysokiej kultury osobistej :)

    Jestem bardzo wdzięczna, na pewno zostanę z intercity na dłużej, Pana Konduktora wysiadającego w Łodzi Widzew serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że podobnych profesjonalistów będzie coraz więcej!

    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam!
    ZaletyProfesjonalna i chętna do pomocy załoga
    Wygodne miejsca
    Gniazdko z prądem
  • ~Konrad / 2023-07-06 16:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Oceniam tego przewoźnika bardzo dobrze. Obsługa bardzo miła. Pociągi czyste, zadbane i z klimatyzacją. W toalecie jest woda, mydło, papier toaletowy... Jechałem tydzień temu do Rzeszowa z przesiadką w Krakowie i było wszystko w porządku. Gdy wracałem z Rzeszowa z przesiadką w Kutnie pociąg się spóźnił 40 minut przez co nie zdążyłem na przesiadkę na pociąg innego przewoźnika lecz bardzo miły konduktor wystawił nam darmowy bilet na inny pociąg z Kutna spółki Inter City. Polecam
    ZaletyDobre ceny i jakość podróży
    WadyBrak
  • ~Krzysztof / 2018-06-06 13:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i życzliwości drużyny konduktorskiej. Mili uśmiechnięci i pomocni, czego chcieć więcej.
    ZaletyObsługa
  • ~Krzysztof / 2023-04-04 08:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Maszyniści ruszają i hamują bardzo delikatnie, nie szarpią. Obsługa konduktorska bardzo miła, kulturalna ("dzień dobry, proszę, dziękuję, do widzenia, przyjemnej podróży"). W pociągu ciepło, czysto. Ku mojemu zdziwieniu w łazience z kranu leci ciepła woda, a z suszarki do rąk ciepłe powietrze.
    WadyBRAK !!
  • ~Kubalike / 2022-11-28 17:38
    Ocena: 5.00 / 5
    45150 28.11.22 17:38 mega kultura za strony konduktora, pełen profesjonalizm ;) tylko intercity
    ZaletyKultura, profesjonalizm
    WadyGdy są wagony przedziałowe
  • ~Kwiczaki / 2022-06-06 22:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzięki za wafelki oraz wodę jako rekompensatę za godzinne opóźnienie. Miłe małe gesty budują dobre relacje z pasażerami!
    ZaletyWafle, woda
    WadyOpóźnienie
  • ~Laura / 2023-09-25 06:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Było mi bardzo zimno, dlatego poprosiłam konduktora o zwiększenie temperatury.
    Przemiły konduktor zmienił ją odrazu po moim zgłoszeniu!!????
    Jestem bardzo zadowolona
    ZaletyObsługa
  • ~Lech / 2024-08-23 17:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Dużo negatywnych opinii to jakiś żart. Ja długo nie jeździłem pociągami ale tydzień temu wracałem z Malborka do Lublina. Czas przejazdu 500 km w 6 godzin z tym, że 1 godzina przesiadka w Warszawie Wschodniej.
    W Malborku pomyliłem pociągi i wsiadłem do Pendolino chyba ale uprzejma Pani Konduktor poinstruowała mnie, że przesiądę się na właściwy pociąg w Iławie i żebym się nie denerwował ale sobie usiadł i poczekał. Pociąg idealnie czysty, cichy , szybki. Po przesiadce to samo. Wygodnie mogłem umieścić rower. Toaleta czysta, wszystko na miejscu. Pociąg również bardzo szybki z informacją na monitorach gdzie jesteśmy i kiedy dojedziemy.
    Pociąg Czechowicz do Lublina z Wwy Wschodniej przez Siedlce, czysto, wygodnie, cicho. Punktualny, jechał 150 km na godzinę.
    Naprawdę na kolei zadział się kosmiczny przewrót. Nie spodziewałem się po latach, że tak świetnie będzie się jeździło.
    Naprawdę dziękuję. Teraz na wakacje tylko koleją.
    ZaletyWygoda, punktualność, uprzejma obsługa, czyste i dostępne toalety.
    WadyNie stwierdziłem
  • ~leszo / 2019-07-12 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Jestem kolejarzem, pracuję jako maszynista, pracując w mojej spółce posiadam legitymację i roczny bilet, często jeżdżę pociągami uruchamianymi przez spółkę IC, również te międzynarodowe.
    Mam wolny dzień i sącząc zimne piwo czytam Wasze komentarze.
    Skarga the best of the best jest przez podróżnego ,który życzy sobie na bilecie mieć zaznaczony peron z którego odjeżdża pociąg. Ale skarga jest i on ma prawo być zbulwersowany. Jesteś nie do przebicia.
    Kolejna skarga, moja ( kochana, jedyna podobna do mnie w mlodości zapewne z wyglądu) córcia tylko zapomniała legitymacji. Gdyby tylko nie miała dokumentu podczas odprawy samolotem, nie została by wpuszczona na pokład i nie poleciała by w ogole, ale ogolnie do pociągu ,jako że swojski wszystko przejdzie i powinno być ok.
    Piszecie ,że podróżujecie jak bydło. Miałem egzamin z budowy wagnów i ogólnie zwierzęta, w tym bydło wożono w specjalnych wagonach do lat 90 i nie zdarzyło się ,aby jechał tam człowiek, nawet pastuch. Nie możecie ,więc mieć żadnego porównania,że jeździcie jak bydło, w wagonach bydlęcych lub gorzej jak bydło bo nie macie prawa wiedzieć jakie to były wagony.
    Użytkownik o nicku z końcówką 94 określa pkp jako najgorszego przewoźnika na świecie. Rozumiem ,że nick wskazuje wiek 25 lat. Rozumiem, bo nie określiłeś, czy chodzi o kolej czy wszystkich przewoźników zbiorowych, tych na wodzie i w powietrzu, natomiast rozumiem,że w Twoim niezbyt słusznym wieku zaliczyłeś/aś wszystkie linie samolotowe, okręty, autobusy oraz pociągi na świecie i oceniasz najgorzej pkp IC. Jesteśmy z Tobą.
    Piszecie o ludziach spożywających alkohol, bezdomnych, rozłożonych na dwóch siedzeniach. Jesli łamią prawo obywatelskim obowiązkiem możecie wezwać do jego przestrzegania. Ponadto pomocą w czasie całej podroży i to nie tylko slogan służy drużyna konduktorska i na pijane towarzystwo na każdym większym dworcu jest na wyciągnięcie ręki SOK, który ma być podaczas postoju/odprawy podróżnych i skutecznie rozwiąże sytuacje. Natomiast pewna pani ubolewa ,że trzy godziny jechała zdziewczynami ,które nie umieją cicho rozmawiać i dzieciakiem rozłożonym ( którego opiekunowie rozłożyli) na dwóch siedzeniach. Do kogo masz pretensje? To kolej sprawiła ,że dziewczyny nie potrafią cicho rozmawiać, a może kolej jest winna ,że dzieciak leży na dwóch siedzeniach?
    Skargi lokomotywa się zepsuła. Lokomotywa to urządzenie. Nie wynaleziono urządzenia niepsującego się. Czy komuś nigdy nie zepsuł się samochód, przez co się gdzieś spóźnił? Może się zdarzyć. Na kolei już nie.
    Co do wagonów innych niż rezerwacja. Sprawa jest dość prosta. Pociąg ,pisze o grupie wagonów przed odjazdem przechodzi oględziny techniczne. Wagony właśnie wróciły z nad morza i wykryto usterkę i nie dopuszczono do dalszej jazdy. Doczepili ,więc wagon jaki mieli. Nie posiadali identycznego. Na przykładzie rodzina kowalskich ma dwa samochody, jeden fajny komfortowy, drugi pomocniczy/zapasowy. Planowali wakacje tym pierwszym nowoczesnym ,ale się zepsuł ,więc pojechali tym drugim. Dziwne bo nie mieli dwóch takich jak ten pierwszy, przez co byli bardzo ściśnięci.
    Ktoś wsiadł do niewłaściwego pociągu, bo ma prawo nie wiedzieć. Jeśli odprawa podróżnych nie odbywała by się tak jak obecnie w samolotach to mając bilet do bułgarii polecielibyśmy do USA to też się nic nie stało? Przecież nikt szkoły o profilu związanej z ruchem samolotów nie skończył to jest usprawiedliwiony? Jeśli tak to ok.
    Co do spóźnień. W liniach lotniczych są prywatne firmy ,które pomagają zarabiać w ramach rekompensat za opóźniony lot. Ta tradycja jest zapewne bardzo długa, a ludzi koczujących bez wody i mydła po 30h na lotniskach w wyniku opóźnień, awarii lotów jest bardzo dużo ale to jakoś Januszów i Grażyn nie bulwersuje bo oni to tam nie bywają.
    A co do pijanych pasażerów, to stewardzi potrafią sprzedawać alkohol nietrzeźwym co jest przestępstwem w polsce, a ostatnio na internecie pokazują jak angielska "elita" na pokładzie tanich linii lotniczych robi sobie wieczór kawalerski. Ale jak pisze to daleko i niektórzy nawet sobie tego nie wyobrażają.
    I jeszcze jedno. Jak kupiłeś/as sobie bilet na pendolino w cenie promo za 49 zł to jeszcze do elity najbogatszych polaków nie należysz a i to nie upoważnia nikogo do pozwalania sobie. Od kiedy wprowadzono dla kolejarzy miejscówki do pendolino za 5 zł, staram się wybierać go rzadziej ,w czasach kiedy nie było doplat jeździłem bardzo często i naprawdę co drugi pasażer to gangster, szef wszystkich szefów, a pewnie z tym biletem promo przed podróżą kupił sobie paluszki w biedronce.Jesteście śmieszni, leczycie swoje kompleksy bo zapewne w domu czy pracy jesteście takimi podnóżkami a tutaj panisko.
    Klimatyzacja jak jej nie ma to źle, zwłaszcza na ostatnie anomalie i 40+ na plusie. Jak jest to za bardzo wieje. Opóźnienia,różni przeowźnicy, kurcząca się siatka połączeń to problemy,ale to złe zarządzenie koleją. Jeszcze nie tak dawno kolej była jedna, teraz pasażer jadący trzema rożnymi przeowźnikami do celu zapłaci sporo,a na spóźnione przeowzy regionalne pendolino nie zaczeka
    Powoli prywatne pociągi wchodzą. Leo ekspress nie mozna kupić biletu w kasie ani otrzymać informacji. Niech ktoś się podzieli jak tam się jeździ.
    Zaletytoaleta, wars, możliwość spaceru po korytarzu, mozliwość przewozu roweru, wózka
    Wadyzła taryfa biletowa, podział kolei na spółki, w tym oddzielne kasy biletowe. Brak nadzoru nad bagażem i brak możliwości ubezpieczenia. Kuszetki ze względu bezpieczeństwa nie oddzielone od reszty pociągu od jakiegoś czasu. W wyniku historii kolei tzn przeznaczenie militarne dworce/przystanki osobowe często oddalone od miasta, na uboczach, często bez wiat ochronnych przed np deszczem.
  • ~Lidia / 2021-08-14 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam.Pozdrawiam Panią konduktor z pociągu którym jechalam o 19.53 z Koszalina do Gdyni 13 sierpnia.Takiej cudownej Pani to na oczy nie widziałam.Pani konduktor o nr.55909,wysiadała w Słupsku.Życzę Intercity samych takich cudownych pracowników,Życzymy Pani dużo zdrówka,jest Pani naprawdę cudna!Pozdrawiamy z Gdyni!!!
  • ~lmkb / 2020-02-26 13:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry.

    2 lutego 2020 jechałam pociągiem TLK 35172 o 1:26 z Krakowa Głównego do Warszawy Centralnej.
    Podróżowałam z mężem kuszetką. Ponieważ było duszno uchyliliśmy drzwi, ale ponieważ stukały to włożyłam buta pomiędzy. Niestety rano okazało się, że ktoś go ukradł. Myślę, że młodzież stojąca na korytarzu tak dla hecy. Chciałam pochwalić konduktora, który bardzo się przejął tym faktem i mimo, ze nie miałam nadziei, że zguba się odnajdzie, to on nie dawał za wygraną, próbował go jeszcze znaleźć. Oczywiście but się nie znalazł. Natomiast pan konduktor widać, że bardzo sympatyczny człowiek.
  • ~Lucaso84 / 2021-07-16 11:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżdżę regularnie na trasie Radom - Kraków Główny i jak narazie wszystko jest ok. Jedno spóźnienie pociągu i to tylko 5 minut. Poza tym na czas, obsługa miła i rzetelna. Polecam
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBrak
  • ~Łukasz / 2023-09-19 17:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miły i uśmiechnięty pan konduktor. Na trasie Wrocław Główny. Hrubieszów. Pkp Intercity. Sprawdzał bilety w okolicach Katowice Kraków. 19 Września 23 roku.
    ZaletyUśmiech
    WadyBrak
  • ~M. / 2024-12-22 17:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy środek lokomocji.w porównaniu z koleją w Hiszpanii czy Portugalii nasza wymiata. I jest super personel. Widać, że so dobrze przeszkoleni i serdeczni wobec pasażerów. Pozdrowienia dla Was wszystkich!
    ZaletyCzysto, nowocześnie, bezpiecznie. I wspaniała obsługa. Zawsze!
  • ~Madzia / 2019-08-05 19:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Super kompetentna Pani Ewa, kasjerka w Łebie. Dla Niej nie ma połączeń i układów niemożliwych. Więcej takich ludzi, a będzie dobrze????
  • ~Maks11 / 2024-05-07 16:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani w obsłudze klienta bardzo przyjemna, która mi wszystko na spokojnie wyjaśniła i przede wszystkim bez żadnego problemu ogarnęła mi wszystkie bilety i miejsca, o które prosiłem.
    ZaletyPełna profeska w obsłudze klienta we Wrocławiu.
    WadyNatomiast przy normalnej kasie miała do mnie pretensje o to, że po prostu pomyliłem trasy i mnie odesłała do obsługi klienta.
  • ~Malina / 2023-02-17 22:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Rewelacyjna obsługa, najlepszy konduktorka na trasie Szczecin - Zakopane nr 77038
    ZaletyPrzemiła konduktorka
    WadyBraj
  • ~Małgorzata / 2021-07-22 18:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Wczoraj jechałam z dziećmi i koleżanką z Krakowa do Gdańska, wsiadając w Krakowie pomyliłam pociągi???? uświadomiła nam to dopiero konduktorka przy kontroli biletów, możecie sobie wyobrazić moją rozpacz (zwłaszcza że w Gdańsku mieliśmy się przesiać na samolot w dalszą podróż)Pani konduktor sprawdziła nam wszystkie połączenia jak moglibyśmy wybrnąć z tej sytuacji, ostatecznie w porozumieniu z kierownikiem pociągu pomogli nam przesiąść się do właściwego pociągu.OGRRMNE DZIĘKUJĘ DLA TYCH PAŃSTWA to Pani konduktor nr leg:33524 i Kierownik pociągu nr leg:33058 jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc,taka obsługa to skarb????
    ZaletyWspaniali ludzie pracujący w obsłudze pociągu
  • ~Małgorzata / 2022-02-23 15:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Podróż w dniu 23 lutego 2022
    Lubin - Międzyzdrojów (IC 38 02 Chełmoński.

    Mimo tego że pociąg miał 75 minutowe opóźnienie z przyczyn obiektywnych, w ramach przeprosin Intercity w trakcie podróży zaoferowało wszystkim pasażerom kawę i batonik (lub zamiennie wodę na herbatę)
    To drobiazg ale miło się zrobiło.
    ZaletyBardzo mili konduktorzy.
    Czysta toaleta i wagony.
    WadyOpóźnienie, jednak niezawinione przez PiS
  • ~Małgorzata / 2023-08-23 21:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem pod wielkim wrazeniem jazdą i komfortem podrózy , wracałam w 21.08.2023 z Międzyzdroi do Łodzi z przesiadką w Poznaniu . Pociąg miał opóznienie ok 40 min. a w Poznaniu miałyśmy nastepny za 10 min, Po naszym zgłoszeniu POCIĄG DO ŁODZI czekał NA NAS .......do dziś jestem w szoku to było wspaniałe , kontrolerzey przesympatyczni (zarówno panie jak i panowie ) szacun, baaardzo dziękujemy , oby tak dalej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5049
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3126
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 862
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971